ruuddevil wrote: ↑28 May 2022, 23:59
Welnee, Ledezma is nog lang geen PSV 1 speler. Een jaar verhuren is goed hoor hem.
Eens, maar ik vind zelf dat het wel een niveautje hoger mag zijn dan NEC. Ik geloof dat Ledezma moeiteloos mee kan draaien bij Utrecht of Vitesse. Het is zonde om hem bij een club neer te zetten die volgend jaar vast weer onderin te vinden is.
Als Boekhoorn er echt geld inpompt, kan NEC meedoen om de play-offs. Ik denk alleen dat Ledezma er dan wel eens naast kan belanden, want ik zie in hem geen speler, die ooit goed genoeg voor ons zal zijn.
ruuddevil wrote: ↑28 May 2022, 23:59
Welnee, Ledezma is nog lang geen PSV 1 speler. Een jaar verhuren is goed hoor hem.
Eens, maar ik vind zelf dat het wel een niveautje hoger mag zijn dan NEC. Ik geloof dat Ledezma moeiteloos mee kan draaien bij Utrecht of Vitesse. Het is zonde om hem bij een club neer te zetten die volgend jaar vast weer onderin te vinden is.
Eens. Anders loopt ie meer mee te verdedigen dan aanvallende acties te maken. Twente zou ook nog mogen. Of Feyenoord
Als ik lees dat nec ook locadia en cillessen wilt hebben dan is NEC toch best een prima club voor Ledezma? Alleen die koop optie mogen in hun reet steken
Eens. Anders loopt ie meer mee te verdedigen dan aanvallende acties te maken. Twente zou ook nog mogen. Of Feyenoord
Ik vind feyenoord wel een mooie suggestie. Pakken wij Bijlow, msg Richie daar wat meters maken
Verhuur lijkt me prima. Nec lijkt me ook een prima club. Maar een optie tot koop zou ik niet doen. Ledezma heeft voldoende potentie voor PSV maar moet nodig minuten maken op het hoogste niveau.
Is er daadwerkelijk een dag, waarop PSV vaker nieuwe transfers presenteert? Transfer friday wordt hier vaak genoemd, maar is volgens mij helemaal niet een dag waarop er vaak transfers worden aangekondigd, dus zijn daar statistieken van?
Thijs wrote: ↑29 May 2022, 10:12
Is er daadwerkelijk een dag, waarop PSV vaker nieuwe transfers presenteert? Transfer friday wordt hier vaak genoemd, maar is volgens mij helemaal niet een dag waarop er vaak transfers worden aangekondigd, dus zijn daar statistieken van?
Ik heb ook geen idee waar de term transferfriday vandaan komt.
Thijs wrote: ↑29 May 2022, 10:12
Heb ooit een lijstje gemaakt, zal het nog eens opzoeken
Ik kan nog steeds genieten van die keer dat Gestelnaar die frietbakker opbelde. Of "Chrisje" er ook was . Kan het helaas niet meer quoten aangezien het topic is gesloten. Maar via deze link de post: viewtopic.php?p=125320&hilit=Chris#p125320