Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Jun 2022, 20:00 Heb ik mezelf pas dus in verdiept en het scheen dat hij het daar goed heeft gedaan, bovengemiddeld. Ze wilden hem graag behouden aangezien hij het team sterker maakt.
Vond zijn vader dat ook?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 14 Jun 2022, 21:00
Standbeeld wrote: 14 Jun 2022, 20:00 Heb ik mezelf pas dus in verdiept en het scheen dat hij het daar goed heeft gedaan, bovengemiddeld. Ze wilden hem graag behouden aangezien hij het team sterker maakt.
Vond zijn vader dat ook?
Vast wel. 10 miljoen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Luuk een terugkeer niet ziet zitten, zouden we met Michy Batshuayi echt een gouden slag slaan.

Maakt ook nu weer een goede indruk bij de Belgen; groot, sterk, snel, allround en prima finisher.

Gakpo en Madueke als inside forwards, Max en Mauro Jr als overlappende backs, Veerman en vooralsnog ook nog Sangaré en Götze met passes vanaf het middenveld, Teze met zijn passes door de linies die hem zouden kunnen bereiken. Zet daar nog een goede LCV en GK bij en je bent klaar met je eerste 11 hoor. :kwijl:
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
FOOTB_REM_S: No

MJPSV wrote: 10 Jun 2022, 10:02 Uit LIjstje Transfervrije spelers van Elf:

DOELMAN: WALTER BENÍTEZ
De doelman met de meeste clean sheets in de Ligue 1 is nu gratis en voor niets op te pikken. OGC Nice heeft nog altijd geen akkoord over een nieuw contract. Dat betekent dat de 29-jarige goalie gratis de deur uit mag lopen. Misschien iets voor Ajax?

Doe maar PSV dan

Rik: Shoving stuur je vast een privejet naar Nice

CENTRALE VERDEDIGER 2: ALESSIO ROMAGNOLI
Na een kampioenschap met AC Milan mag Romagnoli op zoek naar een nieuw avontuur. De groeibriljant zit misschien wel in de beste fase van zijn carrière. Bijtekenen is nog altijd een optie, maar de Engelse top heeft ook oor naar deze 27-jarige Italiaan.


Heerlijk zo'n Italiaanse sloper
John heeft dit vorige week ook gelezen hier
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik wist dat iemand zou gaan claimen want heb de naam inderdaad voorbij zien komen. Netjes.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 14 Jun 2022, 19:58 Werd die Onana hier niet genoemd? Of is dat weer een andere? Nouja wel zonde van die club. Hebben we nog tegen gespeeld in de Champions League. Doelpuntje Vayrynen dacht ik.
Ah ja, het Koeman-seizoen. Uit gewonnen en thuis verloren. Maar uiteindelijk werden wij 2e en zij 3e, en hadden wij vervolgens de legendarische Arsenal tweeluik. Mooie tijden.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 19 Jun 2022, 08:56
Joenepsv wrote: 14 Jun 2022, 19:58 Werd die Onana hier niet genoemd? Of is dat weer een andere? Nouja wel zonde van die club. Hebben we nog tegen gespeeld in de Champions League. Doelpuntje Vayrynen dacht ik.
Ah ja, het Koeman-seizoen. Uit gewonnen en thuis verloren. Maar uiteindelijk werden wij 2e en zij 3e, en hadden wij vervolgens de legendarische Arsenal tweeluik. Mooie tijden.
Inderdaad deze speler is hier genoemd als een van de drie mogelijke vervangers voor Sangaré.
Onana speelde sterk dit seizoen.

Ook bij Ligue 2 loopt er talent rond die ik graag hier had gezien na dit seizoen.
Het zijn twee middenvelders die ik graag bij Jong PSV zou zien. Spelers die snel kunnen doorschieten richting het eerste en een veel hogere handelingssnelheid, techniek en inzicht meenemen wat de afgelopen seizoenen nogal eens bij ontbrak.

Johan Lepenant

Twee weken terug wilde ik over hem posten en toen werd hij verkocht aan Lyon volgens de Franse kranten. Toch is dit nog steeds niet officieel gemaakt. Hierom alsnog de post..

Hij zal geen goedkope jongen zijn, maar zijn contract loopt nog maar tot 2023. Hij stijgt boven iedereen uit in de Ligue 2 op zijn posities. De posities van verdedigende middenvelder of een meer box to box middenvelder.
Hij is onderscheidend in dat waar hij ook speelt op het middenveld. Hij in staat is om ruimte te vinden om de bal te ontvangen en deze zo snel mogelijk richting gevaarlijkere posities is dat hij op iedere positie van het middenveld door te spelen.

Bij een middenmotor SM Caen een basisspeler geworden vorig seizoen toen het erg slecht ging. Hij vloog er als 18 jarige bovenop en bracht strijd en felheid in het team. Het was voor mij een vraag of dit zou blijven en dit seizoen is hij de strijder van Caen. Dit is zijn bijnaam geworden onder de supporters 'De strijder', ook dit is een kwaliteit.
Wel een kwaliteit waardoor hij regelmatig tegen gele kaarten aanloopt.
Al is het ook zo dat hij vaak defensieve duels aangaat en over het algemeen meer dan 63% van zijn duels, tegen veel grotere en fysiek beren van kerels, weet te winnen. Het feit dat hij meer dan 5 onderschepping en heeft waarna balbezit voor zijn team volgt laat ook zien dat hij inzicht en voetbalintelligentie heeft.
Het is geen man (nog) van assists of doelpunten, juist een type van de voorassist die een gevaarlijke situatie laat ontstaan uit het niets.
Van al zijn passes gaat bij een matige middenmotor toch al 25% vooruit en dit kan alleen maar groeien met betere spelers om hem heen.
Wel is het mooi om te zien dat je ziet dat hij altijd aan het zoeken is en een blik naar voren heeft. Ook als het niet kan iedere keer als hij aan de bal is scant hij naar voren.
Meer dan de helft van de passies naar voren zijn in de 16 meter van de tegenstander. Ook dit laat weer een intelligentie en vernuft zien, die ik eigenlijk ook in de eredivisie niet zomaar ergens zie rondlopen. Zeker niet van 19 jaar klein van stuk maar een pitbull en kuitenbijter die enorm lekker kan voetballen.



Toen zag ik na een controle dit filmpje




Zolang er geen witte rook is zou ik hem graag zien komen.


Een andere topper wordt nu intensief gevolgd wordt door Club Brugge, waarschijnlijk voor NXT.
Is Warren Bondo. Hij staat al vanaf zijn 17e, vorig jaar, op de radar bij ik denk iedereen die een wedstrijd van AS Nancy heeft gespeeld.
Het is nog maar de vraag hoe een talent zich het jaar erop houdt, maar hij blijft er bovenuit springen bij zijn wedstrijden. Alleen Lepenant schat ik hoger in van de wedstrijden die ik heb gezien.
Een fantastisch techniek, atletisch en op dit moment transfervrij!
Hij wilde zijn contract niet meer verlengen en met interesse van clubs als Milan, HSV, Club Brugge en nog meer is het wel logisch dat hij geen zin had om bij de degradant (!!) van de Ligue 2 met de laatste plaats te blijven.

Een van de meest beroerde teams die ik sinds het Toulouse van Sangaré heb gezien getuige ook de 27 punten uit 38 wedstrijden met een doelsaldo van -37. Toch heeft hij zich hier wederom geprofileerd als jonge talentvolle voetballer in een fysiek sterkere competitie en veel sterkere tegenstanders. Ook bij hem zie ik in dat met zijn potentie hij met betere spelers enorme stappen gaat zetten.







Voor rechtsback zie ik nog steeds graag Akim Zedadka komen van Clermont Football meer ervaren en al eerder uitgebreider benoemd.
Op moment 27 jaar en transfervrij!



Hij moet nog werken aan zijn rendement, maar de basiskwaliteit en bij hem zijn echt

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

MJPSV wrote: 10 Jun 2022, 10:02 Uit LIjstje Transfervrije spelers van Elf:

DOELMAN: WALTER BENÍTEZ
De doelman met de meeste clean sheets in de Ligue 1 is nu gratis en voor niets op te pikken. OGC Nice heeft nog altijd geen akkoord over een nieuw contract. Dat betekent dat de 29-jarige goalie gratis de deur uit mag lopen. Misschien iets voor Ajax?

Doe maar PSV dan

Rik: Shoving stuur je vast een privejet naar Nice

CENTRALE VERDEDIGER 2: ALESSIO ROMAGNOLI
Na een kampioenschap met AC Milan mag Romagnoli op zoek naar een nieuw avontuur. De groeibriljant zit misschien wel in de beste fase van zijn carrière. Bijtekenen is nog altijd een optie, maar de Engelse top heeft ook oor naar deze 27-jarige Italiaan.


Heerlijk zo'n Italiaanse sloper
Als dit een voorbode is komt Romagnoli ook ;)
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 14 Jun 2022, 19:58 Hebben we nog tegen gespeeld in de Champions League. Doelpuntje Vayrynen dacht ik.
Doelpuntje Kieft denk'!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Aangezien we met de komst van Walter Benitez nu toch op de Argentijnse tour zijn, kunnen we nu gelijk doorpakken voor de vervanger van Gotze daar. Genoemd door [mention]Ykhim[/mention] in het Maximiliano Romerotopic:
Ykhim wrote: 18 Jun 2022, 22:58 Speculatie van mijn kant, maar niet geheel ondenkbaar: het scenario dat deze transfer nog iets langer op zich laat wachten omdat PSV ook geïnteresseerd is in Racing-speler Carlos Alcaraz. Maxi is wat dat betreft een mooie troef in de onderhandelingen.
https://www.transfermarkt.nl/carlos-alc ... ler/748319

https://www.goal.com/en/news/carlos-alc ... 2ef01b79c2

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 14 Jun 2022, 21:24 Als Luuk een terugkeer niet ziet zitten, zouden we met Michy Batshuayi echt een gouden slag slaan.

Maakt ook nu weer een goede indruk bij de Belgen; groot, sterk, snel, allround en prima finisher.

Gakpo en Madueke als inside forwards, Max en Mauro Jr als overlappende backs, Veerman en vooralsnog ook nog Sangaré en Götze met passes vanaf het middenveld, Teze met zijn passes door de linies die hem zouden kunnen bereiken. Zet daar nog een goede LCV en GK bij en je bent klaar met je eerste 11 hoor. :kwijl:
Boscagli, Obispo en Ramalho geven ook de passies tussen de linies met name de eerste.
😁
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 19 Jun 2022, 12:32 Boscagli, Obispo en Ramalho geven ook de passies tussen de linies met name de eerste.
😁
Dan bewaren we Boscagli als geheim wapen voor na de winterstop.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Is Odgaard van RKC nog interessant als alternatief voor Openda en Gnonto?
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 20 Jun 2022, 10:55 Is Odgaard van RKC nog interessant als alternatief voor Openda en Gnonto?
Hij is niet van RKC maar van Sassuolo, interessante speler vond ik hem bij RKC maar twijfel of hij bij PSV het niveau aankan.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Hadden wij niet interesse in hem een paar jaar geleden? Doelend op Torreira overigens
User avatar
Ronzz
Jeugdinternational
Posts: 142
Joined: 21 Jun 2022, 09:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien heel simpel he; maar zou Ruud geen speler(s) van zijn tijd bij Real kunnen porren voor een verblijf in Eindhoven? Dan denk ik bijvoorbeeld als Marcelo, met wie hij volgens mij een goede band heeft.
Totaal onrealistisch natuurlijk, maar dat zei hij in een interview ook over De Jong (als ik het goed heb).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ronzz wrote: 21 Jun 2022, 10:23 Misschien heel simpel he; maar zou Ruud geen speler(s) van zijn tijd bij Real kunnen porren voor een verblijf in Eindhoven? Dan denk ik bijvoorbeeld als Marcelo, met wie hij volgens mij een goede band heeft.
Totaal onrealistisch natuurlijk, maar dat zei hij in een interview ook over De Jong (als ik het goed heb).
Is hier al een aantal keer voorbijgekomen. Maar ik denk dat we verder moeren kijken dan een 36 jarige Marcelo. Las dat de echte Ronaldo hem naar Valladolid wilde halen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Luka Jovic zou wel echt vet zijn. Al is het maar voor 1 jaar huur
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 Jun 2022, 10:25
Is hier al een aantal keer voorbijgekomen. Maar ik denk dat we verder moeren kijken dan een 36 jarige Marcelo. Las dat de echte Ronaldo hem naar Valladolid wilde halen.
Heb je er nou gewoon 2 jaar bijverzonnen? :tear:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 21 Jun 2022, 10:28
Standbeeld wrote: 21 Jun 2022, 10:25
Is hier al een aantal keer voorbijgekomen. Maar ik denk dat we verder moeren kijken dan een 36 jarige Marcelo. Las dat de echte Ronaldo hem naar Valladolid wilde halen.
Heb je er nou gewoon 2 jaar bijverzonnen? :tear:
Haha, dacht iets in die richting. Maar 34 is ook goed. Twee jaar meer of minder, wat maakt het uit. :grin:
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 Jun 2022, 10:29
Ardbeg wrote: 21 Jun 2022, 10:28

Heb je er nou gewoon 2 jaar bijverzonnen? :tear:
Haha, dacht iets in die richting. Maar 34 is ook goed. Twee jaar meer of minder, wat maakt het uit. :grin:
Mijn vriendin verzint er meestal wel iets meer dan een paar jaar af... Die is wordt volgens mij voor de 5e keer 32 dit jaar
La vida és massa curta per no fer broma
Nick
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 05 Feb 2022, 13:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Interessante optie als aanvallend ingestelde middenvelder als vervanger van gotze is misschien wel Johan Hove (21 jaar). Speelt op dit moment bij Stromsodget in de hoogste divisie van noorwegen en heeft als cm in 11 wedstrijden 6 goals gescoord en 2 assists gegeven wat natuurlijk prima cijfers zijn. Hij heeft volgens transfermarkt een waarde van 1,1 miljoen euro en heeft een contract tot 31 december 2023 dus lijkt me wel een betaalbare optie. Hieronder een verslag van een voetbalscout die ik volg op twitter en vaak met leuke onbekende spelers komt.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ends Bardhi (Levante) nog interessant om creativiteit op het middenveld toe te voegen? Kan ook op links spelen.

Contract tot 2024 en speelt bij Levante lang niet alles.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 22 Jun 2022, 08:21 Ends Bardhi (Levante) nog interessant om creativiteit op het middenveld toe te voegen? Kan ook op links spelen.

Contract tot 2024 en speelt bij Levante lang niet alles.
Speelt niet alles doordat het niet zo lekker klikt tussen hem en de coach. Vind hem zeer interessant voor de positie naast Veerman!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nick wrote: 21 Jun 2022, 21:15 Interessante optie als aanvallend ingestelde middenvelder als vervanger van gotze is misschien wel Johan Hove (21 jaar). Speelt op dit moment bij Stromsodget in de hoogste divisie van noorwegen en heeft als cm in 11 wedstrijden 6 goals gescoord en 2 assists gegeven wat natuurlijk prima cijfers zijn. Hij heeft volgens transfermarkt een waarde van 1,1 miljoen euro en heeft een contract tot 31 december 2023 dus lijkt me wel een betaalbare optie. Hieronder een verslag van een voetbalscout die ik volg op twitter en vaak met leuke onbekende spelers komt.
Heeft sinds 2018 97 wedstrijden gespeeld, waarin hij 24 keer heeft gescoord (ongeveer 1 op 4). Heeft zijn debuut voor Noorwegen (nog) niet gemaakt, maar heeft wel alle jeugdelftallen doorlopen - totaal 60 wedstrijden, 4 goals.

Uiteraard heeft hij ook zijn eigen YouTube filmpje:


Vorig jaar blijkbaar al gelinkt aan Man U, Newcastle en Everton.
Ziet er in het filmpje niet onaardig uit, durft ook te schieten als hij in positie komt (iets wat we Gotze nog wel eens verweten niet te doen) terwijl hij ook niet bang is om te verdedigen.

Voor niet teveel geld (de 1,1M lijkt een goed bedrag) zou PSV de gok wel kunnen wagen imo
La vida és massa curta per no fer broma
Post Reply