Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 12 Jul 2022, 07:16
Bombel500 wrote: 11 Jul 2022, 20:25
Nou ik heb genoeg gezien, daar heb je dus geen reet aan. De helft van de acties zijn niet noemenswaardig en verder zie je een lange slungel met een lage handelingssnelheid. Dan kan je beter Seelt opstellen.
Rajkovic 2 deze Branthwait
FC Bracke
Bankzitter

Layvin Kurzawa, ervaren linkervleugelverdediger. Linksbenig. Kan wellicht ook als LCV? Mag weg bij PSG -transferwaarde staat op 5mln.

Stond destijds ook op het lijstje van Bayern - inmiddels wel al 29, dus weinig restwaarde.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Kurzawa zie ik niet als CB. Hoog salaris, blessuregevoelig, weinig restwaarde. Nee, lijkt me geen goede optie. Is ook echt niet meer de speler die hij eerst was.
OnsPSV
Meervoudig international

Iemand die de man laatste 2 jaar heeft zien voetballen. Heb hem daarvoor zelf nog een keer geopperd maar is compleet uit het oog geraakt…
Jwoeloe
Moderator

Heeft iemand het linkerbeen van Brooks al gesignaleerd in Eindhoven? Transfervrij, 0 geruchten over z'n toekomst.

Ardbeg
Mister PSV

Eerder besproken hier, per ongeluk net in het verkeerde topic gepost. Wat vinden we er van jongens? Op basis van de beelden en reports die ik heb gelezen ziet het er goed uit.

STRENGTHS
Defensive positioning
Passing range
Fierce mentality

WEAKNESSES
Aerial ability
Can hit passes with too much height

https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... do-medina/
Rikkert1234
Vedette

Ziet er goed uit maar vertegenwoordigd ook een hele hoge transferwaarde. Was ook basisspeler zo te zien bij Argentinie op de Olympische Spelen vorige zomer.

https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... d-assault/

Dit ziet er overigens niet al te best uit.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Die Medina zou onze problemen wel oplossen achterin. Goede speler en mooie suggestie, maar ben bang dat hij iets te duur is voor PSV. Sowieso hoop ik dat we eens een flinke beer achterin krijgen achterin, een slager met grinta en een flink fysiek. Spelers als Zagadou, deze Medina of Rogel. Ben alleen bang dat het toch een huurdeal wordt en het deze jonge Branthwathe wordt. Boscagli zal op zijn vroegst in maart wedstrijdfit worden en dat is dan de grond om met zo'n tussenoplossing te komen...?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 09 Feb 2022, 09:37 Twee interessante jongens!

1. Yan Couto, 19-jarige Braziliaanse rechtsback van Man City. In juli 2020 voor 6mil overgenomen van Coritiba. Vorig seizoen verhuurd aan Girona, was daar basisspeler. Dit seizoen verhuurd aan Braga, eveneens basisspeler. Dan heb je best wat in je mars, daar Braga de ploeg is die achter Benfica, Sporting en Porto 4e staat in Portugal en tevens straks in de tussenronde van de Europa League mag aantreden. Klein van stuk, maar echt een bijtertje, zit er kort bovenop (zonder ongeduldig te zijn) en laat zich niet gek maken, ik ben echt onder de indruk van deze jongen. Neemt geen stap teveel afstand van zijn tegenstander, maar stapt ook niet onnodig/dom/enthousiast in. Daarnaast razendsnel, technisch erg goed en heeft ook een hele goede voorzet in de benen.

Echt heel erg allround, enige nadeel is dat hij maar 1.68 is en de fysieke duels niet zijn kwaliteiten zijn. Dit compenseert hij met het felle wat in hem zit, maar het kan natuurlijk toch altijd een nadeel zijn. Is nog jong maar vind hem wel verder dan Sambo, heeft al bijna twee volledige seizoenen op hoog niveau in de benen.

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

2. Saidou Sow, 19-jarige CV van St. Etienne. Verdedigend is deze jongen zo waanzinnig goed, hij is niet de langste met 1.85 maar echt ijzersterk, is alleen geen opbouwende verdediger maar wel een hele hele goede verdediger. Heeft vorig jaar al flink wat minuten mogen maken (ruim 1000 verdeeld over 16 wedstrijden). En dit waren zijn stats:

Aandachtspunten waren kopduels en zijn passing.

Dit zijn zn stats dit seizoen, verdedigend net zo waanzinnig en ik denk dat hij qua kopduels ook wel vooruit gaat, ik vind 68% gewonnen niet heel slecht in een fysieke competitie als de Ligue 1.

Image

Als ze toch graag een jong talent willen, dan loopt. Ik het gedegradeerde St Etienne nog steeds Saidou Sow rond. Deze jongen wordt niet voor niets in verband gebracht met Liverpool.
Een grote atletische jongen met enorm veel verdedigend talent. Waarin hij in twee jaar grote stappen heeft gezet.

Waarom ik hem graag zie komen dat hij in staat is met zijn lange benen heel effectief een aanval van de tegenstander wist te onderbreken.
Helaas heeft hij de pech die Sangaré eerder ook had, zijn medespelers waren niet van echte kwaliteit op een enkeling na en ze konden niet scoren.
Zijn naam is genoemd Sangaré zijn fysieke en onderscheppende kwaliteiten zie ik bij deze jongen ook terug. Waarbij hij als verdediger veel honkvaster speelt dan Ibi.

Gedegradeerd: 4 miljoen op de loonlijst.
Wellicht voor een bedrag als voor Sangaré heb je een uitstekende verdediger voor de aankomende jaren. Die gaat een hoop opleveren.

"Defensively he is at his strongest when defending and engaging in defensive duels on the ground with 7.98 defensive duels per 90 and a staggering success rate of 77.22%. He is also capable aerially with an average of 5.86 aerial duels per 90 and a success rate of 50%. This is combined with 5.86 possession adjusted interceptions. Sow is perhaps less effective in the build-up phase but he is still capable and confident in possession with 47.47 passes per 90 and 7.37 per 90 of those being listed as progressive."

Een echte verdediger, geen opbouwer.
Zuc0
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 22:11

Eerder besproken hier, per ongeluk net in het verkeerde topic gepost. Wat vinden we er van jongens? Op basis van de beelden en reports die ik heb gelezen ziet het er goed uit.

STRENGTHS
Defensive positioning
Passing range
Fierce mentality

WEAKNESSES
Aerial ability

Klasse! Sowieso kan wat peper in de selectie geen kwaad.
Graag een CC naar JdJ.
ruuddevil
Legende

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 22:11

STRENGTHS
Defensive positioning
Passing range
Fierce mentality

WEAKNESSES
Aerial ability

Hier word ik enthousiast van. Ik zeg doen!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Medina is het type speler waar PSV in Zuid-Amerika naar op zoek moet. Spelers als Martinez, Sanchez, Medina moeten wij binnenhalen voordat ze naar Europa komen. Ik denk dat Medina zelf inmiddels 15-20 miljoen kost. Dit soort gasten moet je voor tussen de 3 en 8 miljoen gewoon kunnen halen in Zuid-Amerika
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Misschien een interessante speler voor Jong PSV en ik zag dat [mention]Ardbeg[/mention] hem ook al eens heeft benoemd:
David Datro Fofana. 19-jarige spits van Molde uit Ivoorkust die dit seizoen in 12 wedstrijden 8x heeft gescoord.

Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Voormalig KG wrote: 12 Jul 2022, 23:26
Sensation wrote: 09 Feb 2022, 09:37 Twee interessante jongens!

1. Yan Couto, 19-jarige Braziliaanse rechtsback van Man City. In juli 2020 voor 6mil overgenomen van Coritiba. Vorig seizoen verhuurd aan Girona, was daar basisspeler. Dit seizoen verhuurd aan Braga, eveneens basisspeler. Dan heb je best wat in je mars, daar Braga de ploeg is die achter Benfica, Sporting en Porto 4e staat in Portugal en tevens straks in de tussenronde van de Europa League mag aantreden. Klein van stuk, maar echt een bijtertje, zit er kort bovenop (zonder ongeduldig te zijn) en laat zich niet gek maken, ik ben echt onder de indruk van deze jongen. Neemt geen stap teveel afstand van zijn tegenstander, maar stapt ook niet onnodig/dom/enthousiast in. Daarnaast razendsnel, technisch erg goed en heeft ook een hele goede voorzet in de benen.

Echt heel erg allround, enige nadeel is dat hij maar 1.68 is en de fysieke duels niet zijn kwaliteiten zijn. Dit compenseert hij met het felle wat in hem zit, maar het kan natuurlijk toch altijd een nadeel zijn. Is nog jong maar vind hem wel verder dan Sambo, heeft al bijna twee volledige seizoenen op hoog niveau in de benen.

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

2. Saidou Sow, 19-jarige CV van St. Etienne. Verdedigend is deze jongen zo waanzinnig goed, hij is niet de langste met 1.85 maar echt ijzersterk, is alleen geen opbouwende verdediger maar wel een hele hele goede verdediger. Heeft vorig jaar al flink wat minuten mogen maken (ruim 1000 verdeeld over 16 wedstrijden). En dit waren zijn stats:

Aandachtspunten waren kopduels en zijn passing.

Dit zijn zn stats dit seizoen, verdedigend net zo waanzinnig en ik denk dat hij qua kopduels ook wel vooruit gaat, ik vind 68% gewonnen niet heel slecht in een fysieke competitie als de Ligue 1.

Image

Als ze toch graag een jong talent willen, dan loopt. Ik het gedegradeerde St Etienne nog steeds Saidou Sow rond. Deze jongen wordt niet voor niets in verband gebracht met Liverpool.
Een grote atletische jongen met enorm veel verdedigend talent. Waarin hij in twee jaar grote stappen heeft gezet.

Waarom ik hem graag zie komen dat hij in staat is met zijn lange benen heel effectief een aanval van de tegenstander wist te onderbreken.
Helaas heeft hij de pech die Sangaré eerder ook had, zijn medespelers waren niet van echte kwaliteit op een enkeling na en ze konden niet scoren.
Zijn naam is genoemd Sangaré zijn fysieke en onderscheppende kwaliteiten zie ik bij deze jongen ook terug. Waarbij hij als verdediger veel honkvaster speelt dan Ibi.

Gedegradeerd: 4 miljoen op de loonlijst.
Wellicht voor een bedrag als voor Sangaré heb je een uitstekende verdediger voor de aankomende jaren. Die gaat een hoop opleveren.

"Defensively he is at his strongest when defending and engaging in defensive duels on the ground with 7.98 defensive duels per 90 and a staggering success rate of 77.22%. He is also capable aerially with an average of 5.86 aerial duels per 90 and a success rate of 50%. This is combined with 5.86 possession adjusted interceptions. Sow is perhaps less effective in the build-up phase but he is still capable and confident in possession with 47.47 passes per 90 and 7.37 per 90 of those being listed as progressive."

Een echte verdediger, geen opbouwer.
Deze ziet er ook erg sterk uit zeg, mooie optie.
Ardbeg
Mister PSV

hondjevandebakker wrote: 13 Jul 2022, 10:00 Misschien een interessante speler voor Jong PSV en ik zag dat @Ardbeg hem ook al eens heeft benoemd:
David Datro Fofana. 19-jarige spits van Molde uit Ivoorkust die dit seizoen in 12 wedstrijden 8x heeft gescoord.

Ardbeg wrote: 13 Jul 2021, 09:37
@Ykhim in mijn zoektocht naar de nieuwe getalenteerde spits kwam ik op David Fofana van Molde FK uit:

https://newsbeezer.com/norwayeng/moldin ... n-youtube/

Ik weet dat de beelden karig zijn maar zo was Molde er ook vroeg bij met Haaland. Kent iemand deze jongen?
Ja, dat was deze post!
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Jul 2022, 09:04 Medina is het type speler waar PSV in Zuid-Amerika naar op zoek moet. Spelers als Martinez, Sanchez, Medina moeten wij binnenhalen voordat ze naar Europa komen. Ik denk dat Medina zelf inmiddels 15-20 miljoen kost. Dit soort gasten moet je voor tussen de 3 en 8 miljoen gewoon kunnen halen in Zuid-Amerika
Helemaal eens. Daarom was ik ook best enthousiast over een slager als Rogel. Niet de meest sublieme techniek natuurlijk en met 24 jaar een laatbloeier. Maar dat laatste gold ook voor 'onze' eigen Virgil van Dijk en met wat Hollandse bijscholing zou de Uruguyaan zich in mijn optiek tot een eigen Materazzi kunnen ontwikkelen voor wie PSV niet per sé het plafond hoeft te zijn.

Een misschien veel interessanter alternatief is wellicht David Mártinez, 24-jarige Paraguayaanse verdediger van River. Iets duurder in de markt dan Rogel, maar ook met een contract dat eind van het jaar afloopt. En fysiek gezien ook geen kindermeisje. Verder moest ik bij je opmerking denken aan Lucas Halter, inmiddels 22-jarige CV van Club Athletico Paranaense, waar PSV twee of drie jaar geleden interesse in toonde; met een markwaarde van €3,5M en nog twee jaar contract zou die onderhand ook een stuk haalbaarder kunnen zijn geworden natuurlijk.

https://www.transfermarkt.nl/david-mart ... ler/401576

https://www.transfermarkt.nl/lucas-halt ... ler/468302
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Zo zag ik hier laatst ergens de naam van Renan vallen. Die speelt voor Red Bull in Brazilië. Op een saaie avond eens even wat beelden van hem gaan bekijken, echt enorm onder de indruk. Dat soort toptalenten zou PSV flink in moeten investeren, voor ze weer naar Benfica of Porto gaan en daarna voor 50 miljoen naar Atletico. Ik zag bij diezelfde club in Brazilië ook Leon Ortiz een ijzersterke indruk maken.
Rigo
Bankzitter

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Jul 2022, 10:59 Zo zag ik hier laatst ergens de naam van Renan vallen. Die speelt voor Red Bull in Brazilië. Op een saaie avond eens even wat beelden van hem gaan bekijken, echt enorm onder de indruk. Dat soort toptalenten zou PSV flink in moeten investeren, voor ze weer naar Benfica of Porto gaan en daarna voor 50 miljoen naar Atletico. Ik zag bij diezelfde club in Brazilië ook Leon Ortiz een ijzersterke indruk maken.
Ja dat is dus de jongen die ik opperde. Ben ook enorm onder de indruk van hem. Je moet gewoon wel minimaal 10 miljoen neerklappen, maarja dat deden we voor baumgartl ook. [mention]Ykhim[/mention], heb jij ook een beeld van hem en misschien qua haalbaarheid
Massimo
Legende

Je moet voor zo'n bedrag wel weten wie je binnenhaalt en het liefst iemand met een (jonge) opgaande carriere, maar als je een goede centrale verdediger kan halen die vrij snel tot een sterkhouder kan uitgroeien, dan heb je daar zo ontzettend veel aan als zo iemand bepaalde specifieke kwaliteiten heeft die je andere centrale verdedigers niet of in mindere mate hebben. Vooral internationaal kan zo'n speler, samen met de spits en de keeper net het verschil maken tussen wel of niet doorgaan.
Ardbeg
Mister PSV

Wamed Omari, 22jarige verdediger van Rennes. Wellicht middels het Sangaré traject haalbaar? [mention]Sensation[/mention] [mention]Ykhim[/mention] [mention]Voormalig KG[/mention]

https://sportslumo.com/football/players ... ng-report/
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Vaker genoemd door mij, Alexander Barboza, lastig inschatten omdat hij in Paraguay speelt, maar blijf het een beest vinden. Linksbenige CV.

Temperament mag wel tikkie omlaag :mrgreen:

PSVerDenBosch
Basisspeler

Ardbeg wrote: 13 Jul 2022, 12:13 Wamed Omari, 22jarige verdediger van Rennes. Wellicht middels het Sangaré traject haalbaar? @Sensation @Ykhim @Voormalig KG

Stade Rennais vorig jaar 4e geworden in Frankrijk met hem centraal achterin. Niet haalbaar.
degans4567
Bankzitter

waarschijnlijk vind niemand dit iets voor PSV maar phillip sandler is transfervrij. Hij had altijd een grote potentie maar door blessure is dat er nooit uitgekomen als je een cv die jong is en als back up voor teze/ramalho/obispo en boscagli dan kan hij prima die rol vervullen vind ik.
Ardbeg
Mister PSV

degans4567 wrote: 13 Jul 2022, 12:21 waarschijnlijk vind niemand dit iets voor PSV maar phillip sandler is transfervrij. Hij had altijd een grote potentie maar door blessure is dat er nooit uitgekomen als je een cv die jong is en als back up voor teze/ramalho/obispo en boscagli dan kan hij prima die rol vervullen vind ik.
Neu :mrgreen:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 13 Jul 2022, 12:13 Wamed Omari, 22jarige verdediger van Rennes. Wellicht middels het Sangaré traject haalbaar? @Sensation @Ykhim @Voormalig KG

Rennes is een puissant rijke club en deze jongen een parel uit de eigen jeugd. Daarnaast spelen ze ook in Europa. Ik denk niet dat het mogelijk is. Rennes heeft een club als PSV wat betreft financiën volledig overvleugeld. Helaas maar waar

Ook hun verdediging moet nog op orde worden gebracht. Deze man liep aan het eind van het seizoen tegen een liesblessure aan, meen ik.

Zijn kompaan naast het Loic Badé, ook in eerdere jaren genoemd, is wel nog een slag beter.

Mocht hij haalbaar blijken, want aftasten kan natuurlijk altijd een goede keuze.
Alleen niet voor de korte termijn hij is gewoonweg nog geblesseerd op dit moment.
Post Reply