Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 27 Jul 2022, 08:24 Durf wel een hot-take hier neer te leggen:
- 2 of zelfs 3 uitgaand in de defensie: Sambo, Max en Teze of Obispo waarbij Max en de CV worden vervangen
- Ledezma uitgaand op het middenveld, geen vervanging
- Cody uitgaand: wordt uiteraard vervangen.

En dan denk ik dat Vinicius ook nog vertrekt als hij fit is. Kansloos voor positie basisspits. Wordt ook vervangen.
Je vergeet Luckassen.
Revolinho
Internationale topspeler

Ik wacht het wel eerst af tot het eind, maar tot nu toe is het voor mij heel mager ondanks al die inkomende transfers. Want als je echt het basis elftal opstelt, kom je daarna niet echt verder en er zit ook weinig creatiefs in. Alleen de keeper is een echte knaller en Luuk komt terug, wat ook geen wonderdokter is natuurlijk. We zouden nog een spits achter hem krijgen, ik zie niks. Met Xavi hebben we een jongen die echt nog niet klaar is voor het grote werk, Til is ‘ok’ als invaller en met Hoever is er alles behalve een topper bij gekomen.

Het lijkt alsof we een hele goede transferwindow hebben, maar ik zie tot nu toe de hand van John. Heel veel doen, maar eigenlijk heel weinig hebben. Hou rekening met een speler die pas in 2023 hersteld is, maar dat betekent dat je nu dus niet op volle sterkte wilt aantreden. Omdat je liever netjes wilt zijn naar spelers, dan nu een absoluut topteam het veld in te sturen. Het gevolg is dat je nu al 4 jaar droog staat en je doet weer exact hetzelfde.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Trixm wrote: 27 Jul 2022, 08:29
Sensation wrote: 27 Jul 2022, 08:18
Vorig jaar idd zowel hij als Elfrink, waarna alleen Vinicius nog kwam.
Alles met een korrel zout nemen, in principe weet hij niet wat de plannen zijn. Vorig jaar waren mensen bijna boos op Rik :grin:
Klopt, en zij lopen natuurlijk veel rondom de club dus zij 'proeven' echt wel de opinie rondom bepaalde spelers of posities in het elftal, maar je weet natuurlijk nooit hoe de puzzelstukjes in een transferperiode gaan vallen.
ShovingNE2
Site Admin

Standbeeld wrote: 27 Jul 2022, 08:45 Je vergeet Luckassen.
Nee hoor. Die blijft en speelt zich in de basis. Om vervolgens tegen Monaco er twee te scoren, alleen in welke goal is nog onduidelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSVerDenBosch
Basisspeler

Voormalig KG wrote: 27 Jul 2022, 08:40 Zou Arias niet een buitenkansje zijn waar ze op kunnen doelen? Zeker nu hij transfervrij wordt aangeboden... Ik weet niet hoe goed hij nog is.

Het past wel in de huidige transferperiode en strategie. Zeker nu hij dus transfervrij gegeven wordt.
Heeft bij Granada 12 wedstrijden gespeeld. Sinds hij weg is bij PSV in totaal 51 La Liga duels... Dat is wel heel mager in 4-5 jaar.
Massimo
Legende

De Arias van PSV en het eerste jaar Atletico Madrid lijkt een hele andere Arias dan de Arias van nu, maar moet nog wel een flink salaris verdienen. Arias wordt bij heel veel clubs aangeboden in het binnen- en buitenland en dus ook Ajax, PSV en Feyenoord.
mr.top
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 27 Jul 2022, 08:53 Ik wacht het wel eerst af tot het eind, maar tot nu toe is het voor mij heel mager ondanks al die inkomende transfers. Want als je echt het basis elftal opstelt, kom je daarna niet echt verder en er zit ook weinig creatiefs in. Alleen de keeper is een echte knaller en Luuk komt terug, wat ook geen wonderdokter is natuurlijk. We zouden nog een spits achter hem krijgen, ik zie niks. Met Xavi hebben we een jongen die echt nog niet klaar is voor het grote werk, Til is ‘ok’ als invaller en met Hoever is er alles behalve een topper bij gekomen.

Het lijkt alsof we een hele goede transferwindow hebben, maar ik zie tot nu toe de hand van John. Heel veel doen, maar eigenlijk heel weinig hebben. Hou rekening met een speler die pas in 2023 hersteld is, maar dat betekent dat je nu dus niet op volle sterkte wilt aantreden. Omdat je liever netjes wilt zijn naar spelers, dan nu een absoluut topteam het veld in te sturen. Het gevolg is dat je nu al 4 jaar droog staat en je doet weer exact hetzelfde.
Het is inderdaad een jong elftal geworden . Maar om alleen John de jong hierop aan te kijken lijkt mij verkeerd. Het lijkt bij de nieuwe weg te horen die PSV is ingeslagen. En er moet ook worden gekeken naar de spelers die er op de loonlijst staan en waar je niet van afkomt.

Brekebeentjes Luckassen en Romero die nog door Marcel Brands in zijn eerste periode zijn gehaald.

Dan heb je nog Baumgartl. En Bruma die technisch gezien staat aangemeld als verhuurd. Dat is voor 1 seizoen afgedekt maar die Turken kunnen je nog wat flikken als het niet voldoet. Marco van Ginkel wiens functie meer en meer ceremonieel dreigt te worden. En natuurlijk Vinicius die je nog 1 jaar moet doorbetalen.

Dan is het nogal een aardige gok om dan alsnog een dure jongen voor achterin te halen.
Juancho
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 26 Jul 2022, 23:44
Juancho wrote: 26 Jul 2022, 23:22 ...bovendien is de achterhoede niet aangepakt terwijl we vorig jaar gigantisch veel tegengoals hadden.
Hmwa 2 nieuwe verdedigers, 1 backup komt terug van een blessure en de basis CV (die PSV top vindt) komt na maanden van blessures weer terug.

Ze hebben de verdediging in de breedte aangepakt omdat ze vertrouwen hebben in de spelers die we in huis hebben. Het merendeel op het forum deelt dat vertrouwen niet maar dat maakt niet dat de verdediging niet aangepakt is.

Als we ons plaatsen met Teze Ramalho en Obispo dan komt er natuurlijk niets bij, als we ons niet plaatsen komt er normaliter enkel iets bij als er één langdurig geblesseerd raakt.
Ja ik snap je verhaal maar persoonlijk ben ik het zoals je weet niet eens met bepaalde keuzes. En tja, dan voelt het iig alsof de achterhoede niet genoeg is aangepakt terwijl dat een hele zwakke linie was afgelopen jaar (vooral kijkend naar het aantal tegengoals). Je hebt er een talent bij die helaas tot nu toe erg tegenvalt en een Engelsman die, tja, eigenlijk ook alles nog moet laten zien. Thats it. Owja en natuurlijk wel een topkeeper. Ik denk dat het te weinig is. We gaan het zien :).
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Scamacca nu officieel naar West Ham, benieuwd wat ons dat precies oplevert maar zullen het nooit weten ben ik bang.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

DeEintovenaar wrote: 27 Jul 2022, 09:48 Scamacca nu officieel naar West Ham, benieuwd wat ons dat precies oplevert maar zullen het nooit weten ben ik bang.
Volgens Transfermarkt heeft het zo’n 3,6 miljoen opgeleverd. Zou mooi zijn als het uiteindelijk iets meer is, maar toch mooi meegenomen.
Massimo
Legende

Op nog Vinicius, Luckassen en in mindere mate Van Ginkel na zijn de dure overbodige spelers wel vertrokken op dit moment. Met vrij minimale middelen heeft PSV er toch al wel een aardige selectie van weten te maken. Zolang er geen basisspelers meer vertrekken moeten aanwinsten je dusdanig sterker maken dat het de transfersom, tekengeld en het salaris waard is.

Met de huidige selectie ben ik vooral benieuwd of er nog spelers voor Jong PSV, O18 en/of O17 komen. Het zou mooi zijn als van het geld van Scamacca er nog een heel groot talent van tussen de 2-4 miljoen wordt aangetrokken zoals Salzburg één of meerdere keren per seizoen doet.
Josef Dettelbacher
Legende

DeEintovenaar wrote: 27 Jul 2022, 09:48 Scamacca nu officieel naar West Ham, benieuwd wat ons dat precies oplevert maar zullen het nooit weten ben ik bang.
Of wel, er is geen enkele reden om daar nu nog geheimzinnig over te doen, toch?

Zou kunnen dat Sassuolo deze week nog heeft aangeklopt om te kijken of PSV genoegen nemen met minder om een deal rond te krijgen, maar vroeg of laat zie ik dat bedrag wel uitlekken. Of het nu hier is, of door Italiaanse media.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
DonyellMalen
Legende

Eens. JdJ zal in z'n volgende perspraatje daar toch een keer uitleg over gaan geven, neem ik aan.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 27 Jul 2022, 10:29
Of wel, er is geen enkele reden om daar nu nog geheimzinnig over te doen, toch?

Zou kunnen dat Sassuolo deze week nog heeft aangeklopt om te kijken of PSV genoegen nemen met minder om een deal rond te krijgen, maar vroeg of laat zie ik dat bedrag wel uitlekken. Of het nu hier is, of door Italiaanse media.
Zeker geen reden om geheimzinnig te doen. Maar dat vind ik ook bij een transfer die je zelf afrondt. Dan kun je wat mij betreft ook vertellen wat het je kost of oplevert en gebeurt ook niet.
Ardbeg
Mister PSV

Er zijn genoeg redenen om geheimzinnig om te doen. Waarom zou je aan jan en alleman delen hoe veel kruid je hebt te verschieten? Hoe meer geld, hoe hoger de andere club in de boom gaat zitten.
ShovingNE2
Site Admin

DeEintovenaar wrote: 27 Jul 2022, 10:38 Dan kun je wat mij betreft ook vertellen wat het je kost of oplevert en gebeurt ook niet.
Omdat in bijna alle contracten geheimhoudingsclausules staan. Alleen bij beursgenoteerde clubs is dat anders. Daarom moet Ajax maar bijvoorbeeld ook Borussia Dortmund cijfers publiceren als een transfer een feit is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Als wij Gakpo voor 60 miljoen verkopen worden onze eerste 3 aankopen ook 5 miljoen duurder. Zo werkt het bij Ajax ook maar die hebben het wel slim gespeeld. Eerst teveel betalen voor Bergwijn om vervolgens 20 miljoen extra te krijgen bij Martinez.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 27 Jul 2022, 10:46
DeEintovenaar wrote: 27 Jul 2022, 10:38 Dan kun je wat mij betreft ook vertellen wat het je kost of oplevert en gebeurt ook niet.
Omdat in bijna alle contracten geheimhoudingsclausules staan. Alleen bij beursgenoteerde clubs is dat anders. Daarom moet Ajax maar bijvoorbeeld ook Borussia Dortmund cijfers publiceren als een transfer een feit is.
Dat was precies mijn punt bij mijn eerste post. We zullen het nooit weten. Dat media op zoek gaan zal best maar zal nooit bevestigd worden. Het was ook geen serieuze vraag maar meer eentje: als ze dit gewoon zouden kunnen vertellen doen ze dat ook wel met transfersommen.
SNDR87
Lid 2e elftal

Revolinho wrote: 27 Jul 2022, 08:53 Ik wacht het wel eerst af tot het eind, maar tot nu toe is het voor mij heel mager ondanks al die inkomende transfers. Want als je echt het basis elftal opstelt, kom je daarna niet echt verder en er zit ook weinig creatiefs in. Alleen de keeper is een echte knaller en Luuk komt terug, wat ook geen wonderdokter is natuurlijk. We zouden nog een spits achter hem krijgen, ik zie niks. Met Xavi hebben we een jongen die echt nog niet klaar is voor het grote werk, Til is ‘ok’ als invaller en met Hoever is er alles behalve een topper bij gekomen.

Eindelijk eens een realistische post. Veel erbij maar kwalitatief niet veel beter. We missen nog echt een back up achter Luuk want met alleen Vertessen ga je de strijd niet winnen. Met ook Vinicius op de bank die eigenlijk nog geen eens profvoetballer genoemd kan worden hebben we geen geen goede opties in de spits naast Luuk.

Hopen dat Savio direct een hoog niveau haalt maar eigenlijk moet je ook gewoon een goede back up van Gakpo op de bank hebben.

Verdediging blijft ook als iedereen fit is gewoon middelmaat. Daar had gewoon echt een topper voor aangetrokken moeten worden.

Ajax heeft zich flink versterkt en zal dan ook dit jaar weer de grootste kans maken op de titel, wie weet gaat PSV dit jaar flink verassen maar helaas teveel spelers die regelmatig geblesseerd zijn en de spoeling daarachter gewoon niet heel goed is.
DadOfFour
Internationale topspeler

SNDR87 wrote: 27 Jul 2022, 11:09

Eindelijk eens een realistische post. Veel erbij maar kwalitatief niet veel beter. We missen nog echt een back up achter Luuk want met alleen Vertessen ga je de strijd niet winnen. Met ook Vinicius op de bank die eigenlijk nog geen eens profvoetballer genoemd kan worden hebben we geen geen goede opties in de spits naast Luuk.

Hopen dat Savio direct een hoog niveau haalt maar eigenlijk moet je ook gewoon een goede back up van Gakpo op de bank hebben.

Verdediging blijft ook als iedereen fit is gewoon middelmaat. Daar had gewoon echt een topper voor aangetrokken moeten worden.

Ajax heeft zich flink versterkt en zal dan ook dit jaar weer de grootste kans maken op de titel, wie weet gaat PSV dit jaar flink verassen maar helaas teveel spelers die regelmatig geblesseerd zijn en de spoeling daarachter gewoon niet heel goed is.
Dat hoop ik toch eigenlijk niet...

En verder, Ajax heeft zich flink versterkt, maar zijn ook een flink aantal sterkhouders kwijt geraak, dus weet nog zo net niet of die er nou beter op zijn geworden..
La vida és massa curta per no fer broma
Ardbeg
Mister PSV

Hoezo eindelijk eens een realistische post? Die zijn er zo veel.
Garnala
Basisspeler

Ardbeg wrote: 27 Jul 2022, 11:18 Hoezo eindelijk eens een realistische post? Die zijn er zo veel.
Lees: "Eindelijk een post die aansluit op mijn mening" ;)
Ardbeg
Mister PSV

Garnala wrote: 27 Jul 2022, 11:23
Ardbeg wrote: 27 Jul 2022, 11:18 Hoezo eindelijk eens een realistische post? Die zijn er zo veel.
Lees: "Eindelijk een post die aansluit op mijn mening" ;)
Ik moet wel zeggen, ik vind het ook te licht hoor: Op de back, cv en spitspositie. Nu ff doorpakken aub.
Juancho
Mister PSV

Het is bijna een kopie van vorige zomer. 1 a 2 prima versterkingen (nu met de Jong en Benitiez) en dan een stilte terwijl we de JC schaal spelen + de zeer belangrijke voorronde CL. Waar het vorig seizoen ook stil bleef tot einde markt hoop ik toch van harte dat er nog (flink) wat gaat gebeuren deze zomer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette

Dumfries wordt aan Chelsea gelinkt, zouden we daar ook een doorverkoop op hebben?
Locked