Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Klapstoel wrote: 21 Aug 2022, 08:57 Het is nog tien dagen voor het sluiten van de markt in Nederland. Ik denk dat het nog drukke tijden worden met veel mutaties. Ik zal een schot voor de boeg doen:

Vertrek:

- Luckassen
- Max
- Carlos Vinicius

Aankoop:

- Rechtsback (van Ewijk. Arias… ?)
- Middenvelder (talent door blessures Ledezma)
- Rechtsbuiten (Malen, Stengs… ?)
- Spits (Strand Larsen, Zirikzee… ?)

Ik verwacht dat Antony (veel te duur) naar Man Utd gaat en dat Gakpo met CL nog een jaar blijft

Wat denken jullie?
Bij Luckassen verwacht ik sowieso een vertrek. Als PSV het niet lukt om te verkopen dan denk ik dat hij transfervrij mag gaan.

Ik sluit niet uit dat de info van Fritske klopt en Vini na woensdag naar Fener mag vertrekken. Acht ik best realistisch.

Max is een risicogeval. Dan moet het vooral heel erg meezitten qua bieding(en), dat er iets fatsoenlijks op tafel komt (7-8mln+). Union wou hem halen maar ik gok dat die zo'n 4 mln hebben geboden want PSV ging er niet eens op in.

Qua inkomend verwacht ik sowieso nog een buitenspeler. Verder niets. Ik verwacht een spits als Vini gaat en ik verwacht een back als Max gaat.
mateja
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 21 Aug 2022, 09:16
Klapstoel wrote: 21 Aug 2022, 08:57 Het is nog tien dagen voor het sluiten van de markt in Nederland. Ik denk dat het nog drukke tijden worden met veel mutaties. Ik zal een schot voor de boeg doen:

Vertrek:

- Luckassen
- Max
- Carlos Vinicius

Aankoop:

Ik verwacht dat Antony (veel te duur) naar Man Utd gaat en dat Gakpo met CL nog een jaar blijft

Wat denken jullie?
Bij Luckassen verwacht ik sowieso een vertrek. Als PSV het niet lukt om te verkopen dan denk ik dat hij transfervrij mag gaan.

Ik sluit niet uit dat de info van Fritske klopt en Vini na woensdag naar Fener mag vertrekken. Acht ik best realistisch.

Max is een risicogeval. Dan moet het vooral heel erg meezitten qua bieding(en), dat er iets fatsoenlijks op tafel komt (7-8mln+). Union wou hem halen maar ik gok dat die zo'n 4 mln hebben geboden want PSV ging er niet eens op in.

Qua inkomend verwacht ik sowieso nog een buitenspeler. Verder niets. Ik verwacht een spits als Vini gaat en ik verwacht een back als Max gaat.
Ik denk dat Luckassen allang transfervrij mag vertrekken. Ze willen alleen een club die het complete salaris overneemt, en dat is nogal lastig omdat zijn kwaliteit niet matcht met clubs die dat kunnen betalen.
ShovingNE2
Site Admin

Sensation wrote: 21 Aug 2022, 09:15
ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 09:12

Dat denk ik ook. Een rechtsbuiten.... waarom in godsnaam? Ja: men vindt het niet PSV-waardig (what ever that may be). We hebben Sambo net laten gaan...
Sinds wanneer is Sambo een rechtsbuiten? :mrgreen: Maar, idd, zolang er verdedigend niks vertrekt gaat daar ook niks bij komen
Autocorrect :P Rechtsback uiteraard. :L
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Klapstoel
Basisspeler

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 09:12

Dat denk ik ook. Een rechtsbuiten.... waarom in godsnaam? Ja: men vindt het niet PSV-waardig (what ever that may be). We hebben Sambo net laten gaan...
Sinds wanneer is Sambo een rechtsbuiten? :mrgreen: Maar, idd, zolang er verdedigend niks vertrekt gaat daar ook niks bij komen
Ik denk dat Max nog vertrekt en dat Mwene dan als back-up gaat dienen voor Mauro. Dan komt er op rechts misschien een vacature vrij aangezien je ook nog oppegard als back-up op links hebt
Standbeeld
Mister PSV

mateja wrote: 21 Aug 2022, 09:18
Standbeeld wrote: 21 Aug 2022, 09:16

Ik denk dat Luckassen allang transfervrij mag vertrekken. Ze willen alleen een club die het complete salaris overneemt, en dat is nogal lastig omdat zijn kwaliteit niet matcht met clubs die dat kunnen betalen.
Mwa, ik denk dat PSV hem tot de laatste week probeert te verkopen zodat ze nog een paar centen krijgen. Een Turkse club of zo kan inclusief tekenbonus wel compenseren voor dat jaar salaris bij PSV.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Inderdaad die verwachtingen hier zijn bijna beschamend.

PSV doet er alles aan om nog een echte versterking te vinden als tijdelijke vervanger van Madueke. Als ze die niet kunnen vinden dan komt die niet. Dat is namelijk wat anders dan dat ze sowieso een rechtsbuiten gaan halen want dat geloof ik (persoonlijke titel) niet. Het beleid is wat dat betreft al maanden transparant.

Antony gaat naar United en dan is het halen van Gakpo totaal overbodig en dus zie ik Gakpo gewoon blijven. Dus er komt misschien nog 1 versterking en thats it :)
Juancho
Mister PSV

Dat zou het gelijk een vrij teleurstellende zomer maken. Wederom. Leuk begin, niet afmaken.
Last edited by Juancho on 21 Aug 2022, 09:47, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 21 Aug 2022, 09:44 Inderdaad die verwachtingen hier zijn bijna beschamend.
Je mag de verwachtingen best hebben. Maar het zijn de soms heftige reacties als de eigen onrealistische verwachtingen niet uitkomen die geregeld beschamend zijn. Terwijl je het gewoon weet.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 09:18

Autocorrect :P Rechtsback uiteraard. :L
Autocorrect dacht ook al dat je iets zinnigs ging zeggen en dat het nooit je bedoeling kon zijn. :grin:
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 09:47
11 Sir Tinus wrote: 21 Aug 2022, 09:44 Inderdaad die verwachtingen hier zijn bijna beschamend.
Je mag de verwachtingen best hebben. Maar het zijn de soms heftige reacties als de eigen onrealistische verwachtingen niet uitkomen die geregeld beschamend zijn. Terwijl je het gewoon weet.
Ik verwacht sowieso een buitenspeler, naar aanleiding van alle berichten. En als die niet komt dan breek ik hier heel de boel af. Hou me tegen!
mateja
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 21 Aug 2022, 09:20
mateja wrote: 21 Aug 2022, 09:18

Mwa, ik denk dat PSV hem tot de laatste week probeert te verkopen zodat ze nog een paar centen krijgen. Een Turkse club of zo kan inclusief tekenbonus wel compenseren voor dat jaar salaris bij PSV.
Als kennelijk de enige reden dat we niet zo snel nieuwe spelers aantrekken het overvolle salarishuis is, dan verwacht ik niet dat ze per se geld willen voor Luckassen...als ze zijn salaris 100% kwijt kunnen doen ze dat meteen verwacht ik.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Vertrek:

- Luckassen
- Max
- Carlos Vinicius

Aankoop:

Wat denken jullie?
Ik denk dat er niks gebeurt. Misschien Cody out, talent in.
ShovingNE2
Site Admin

mateja wrote: 21 Aug 2022, 09:52 Als kennelijk de enige reden dat we niet zo snel nieuwe spelers aantrekken het overvolle salarishuis is, dan verwacht ik niet dat ze per se geld willen voor Luckassen...als ze zijn salaris 100% kwijt kunnen doen ze dat meteen verwacht ik.
Dat is toch inmiddels na de antwoorden van Jaap van Baar wel uit de wereld toch? En de teksten van Ruud van Nistelrooij.
El Sordo
Vedette

Los van dergelijke vaag- en wolligheden, wat zijn volgens jullie dan wél “realistische” verwachtingen? En hoe corresponderen die met de ambitie en gestelde doelen van de club? Wat mij betreft is het helemaal niet zo onrealistisch om te verwachten dat we niet met twee onervaren jeugdspelers op rechtsbuiten een bijzonder drukke en belangrijke eerste seizoenshelft ingaan en dat er, bij eventueel vertrek van Cody, al voldoende contacten zijn gelegd om op zeer korte termijn een topper binnen te halen.

Komende week wordt in verschillende opzichten belangrijk en iedereen weet dat we niet de financiële mogelijkheden van die andere club hebben, maar dat betekent m.i. niet per se dat we de lat dan maar laag/lager moeten leggen of moeten hopen dat die jochies het toevallig langere tijd op hoog niveau gaan laten zien.
mateja
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 09:59
mateja wrote: 21 Aug 2022, 09:52 Als kennelijk de enige reden dat we niet zo snel nieuwe spelers aantrekken het overvolle salarishuis is, dan verwacht ik niet dat ze per se geld willen voor Luckassen...als ze zijn salaris 100% kwijt kunnen doen ze dat meteen verwacht ik.
Dat is toch inmiddels na de antwoorden van Jaap van Baar wel uit de wereld toch? En de teksten van Ruud van Nistelrooij.
Nee? Er is geld voor een grote transfer, maar het salarishuis zit wel heel vol. Dus daar willen ze nog ruimte vrijmaken. Of verwacht jij dat ze echt geld willen zien voor Luckassen?
DeBruyne
Meervoudig international

Franciscus wrote: 21 Aug 2022, 09:53

Vertrek:

- Luckassen
- Max
- Carlos Vinicius

Aankoop:

Wat denken jullie?
Ik denk dat er niks gebeurt. Misschien Cody out, talent in.
Ja dit denk ik ook, mijn vermoeden is dat ze pas wat gaan halen als er iemand vertrekt.

Als Max nog gaat zal er pas een nieuwe back bij komen. Mocht Gakpo vertrekken nog een nieuwe buitenspeler en mocht Vini vertrekken nog een nieuwe centrale aanvaller.
11 Tinus
Legende

El Sordo wrote: 21 Aug 2022, 10:08 Los van dergelijke vaag- en wolligheden, wat zijn volgens jullie dan wél “realistische” verwachtingen? En hoe corresponderen die met de ambitie en gestelde doelen van de club? Wat mij betreft is het helemaal niet zo onrealistisch om te verwachten dat we niet met twee onervaren jeugdspelers op rechtsbuiten een bijzonder drukke en belangrijke eerste seizoenshelft ingaan en dat er, bij eventueel vertrek van Cody, al voldoende contacten zijn gelegd om op zeer korte termijn een topper binnen te halen.

Komende week wordt in verschillende opzichten belangrijk en iedereen weet dat we niet de financiële mogelijkheden van die andere club hebben, maar dat betekent m.i. niet per se dat we de lat dan maar laag/lager moeten leggen of moeten hopen dat die jochies het toevallig langere tijd op hoog niveau gaan laten zien.
PSV wil zich VERSTERKEN op rechts met een speler die beter is dan dat we hebben. Het verschil zit hem in de verwachting dat je die speler altijd kunt vinden en kunt halen terwijl dat soms een spel is tussen zaakwaarnemers clubs en spelers die wachten tot ze een keuze kunnen maken en als je dan op de verkeerde wacht dan kun je er ook naast grijpen. Het is niet zo dat je vanmiddag naar de winkel rijdt en een upgrade voor onze jongens kunt vinden die willen komen maar ook financieel haalbaar en betaalbaar zijn.
ShovingNE2
Site Admin

mateja wrote: 21 Aug 2022, 10:16 Nee? Er is geld voor een grote transfer, maar het salarishuis zit wel heel vol. Dus daar willen ze nog ruimte vrijmaken. Of verwacht jij dat ze echt geld willen zien voor Luckassen?
Waar staat dat het salarishuis heel vol is. Is uberhaupt bekend hoeveel er aan salaris uitgekeerd wordt. Het enige wat ze zeggen is dat de selectie qua aantallen vol is: dat moet je ook allemaal nog kunnen managen natuurlijk.
mateja
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 10:20
mateja wrote: 21 Aug 2022, 10:16 Nee? Er is geld voor een grote transfer, maar het salarishuis zit wel heel vol. Dus daar willen ze nog ruimte vrijmaken. Of verwacht jij dat ze echt geld willen zien voor Luckassen?
Waar staat dat het salarishuis heel vol is. Is uberhaupt bekend hoeveel er aan salaris uitgekeerd wordt. Het enige wat ze zeggen is dat de selectie qua aantallen vol is: dat moet je ook allemaal nog kunnen managen natuurlijk.
Dat heb ik weldegelijk gelezen. Maar daar gaat het hier helemaal niet om: Luckassen laten ze echt wel gratis de deur uitlopen, die willen gewoon van zijn salaris af. Alleen verdient hij te veel voor welke clubs hem eventueel zouden willen overnemen.
loginnaam
Internationale topspeler

Juancho wrote: 21 Aug 2022, 09:47 Dat zou het gelijk een vrij teleurstellende zomer maken. Wederom. Leuk begin, niet afmaken.
Dus het behouden van Sangaré en Gakpo, het aantrekken van De Jong, Benitez, Simons, en Til en daarbij ook nog een interessant samba-talent als Savio die aangeeft heel graag hier te willen spelen, zou jij vrij teleurstellend noemen? :O Volgens mij moet jij echt eens serieus nog eens nagaan of jouw verwachtingen wel stroken met de realiteit want op deze manier zal je alleen maar teleurstellingen ervaren.
El Sordo
Vedette

11 Sir Tinus wrote: 21 Aug 2022, 10:17
El Sordo wrote: 21 Aug 2022, 10:08 Los van dergelijke vaag- en wolligheden, wat zijn volgens jullie dan wél “realistische” verwachtingen? En hoe corresponderen die met de ambitie en gestelde doelen van de club? Wat mij betreft is het helemaal niet zo onrealistisch om te verwachten dat we niet met twee onervaren jeugdspelers op rechtsbuiten een bijzonder drukke en belangrijke eerste seizoenshelft ingaan en dat er, bij eventueel vertrek van Cody, al voldoende contacten zijn gelegd om op zeer korte termijn een topper binnen te halen.

PSV wil zich VERSTERKEN op rechts met een speler die beter is dan dat we hebben. Het verschil zit hem in de verwachting dat je die speler altijd kunt vinden en kunt halen terwijl dat soms een spel is tussen zaakwaarnemers clubs en spelers die wachten tot ze een keuze kunnen maken en als je dan op de verkeerde wacht dan kun je er ook naast grijpen. Het is niet zo dat je vanmiddag naar de winkel rijdt en een upgrade voor onze jongens kunt vinden die willen komen maar ook financieel haalbaar en betaalbaar zijn.
Ja, dat begrijpt iedereen hier wel, geloof ik. Maar nogmaals de vraag: wat mag je dan wel verwachten van de praktijk vis-à-vis de doelstelling? Net zoals die supermarktmetafoor wat krachteloos is, is het anderzijds óók geen bingomachine waarbij je maar moet hopen dat het juiste balletje eruit rolt.
Standbeeld
Mister PSV

mateja wrote: 21 Aug 2022, 10:25

Dat heb ik weldegelijk gelezen. Maar daar gaat het hier helemaal niet om: Luckassen laten ze echt wel gratis de deur uitlopen, die willen gewoon van zijn salaris af. Alleen verdient hij te veel voor welke clubs hem eventueel zouden willen overnemen.
Ik denk dat alle clubs waar hij in de tussentijd heeft gezeten zijn salaris kunnen betalen: Hertha, Anderlecht, Kasimpasa, Karagumruk. En nogmaals ik denk dat Luckassen wel een club kan vinden die zijn salaris kan compenseren (ql dan niet met tekenbonus). Alleen ik verwacht dat PSV nog wat wil vangen. Ik vind Luckassen ook wel een type die dan gaat onderhandelen bij PSV om bij een transfervrij vertrek ook nog geld mee wil krijgen van PSV.
11 Tinus
Legende

El Sordo wrote: 21 Aug 2022, 10:28
11 Sir Tinus wrote: 21 Aug 2022, 10:17

Ja, dat begrijpt iedereen hier wel, geloof ik. Maar nogmaals de vraag: wat mag je dan wel verwachten van de praktijk vis-à-vis de doelstelling? Net zoals die supermarktmetafoor wat krachteloos is, is het anderzijds óók geen bingomachine waarbij je maar moet hopen dat het juiste balletje eruit rolt.
Eens hoor, ik denk dat de verwachting dat je een speler vergelijkbaar aan Madueke kunt halen die, kom ik weer, plug and play is voor de komende 20 wedstrijden niet super reëel is. Als je dan bij namen als Stengs komt dan zijn daar al meteen veel twijfels bij maar ik denk dat je het in die range moet zoeken. De vraag is of dat een versterking is.
Armada
Internationale topspeler

Eén ding kan ik met vrij grote zekerheid delen, Octavian Popescu staat op het lijstje van PSV als mogelijke vervanger van Cody. In principe een buitenspeler, maar kan ook prima tweede spits in een 442.

Technisch, ook vrij groot (1.80m), goede trap en rap.

Octavian Popescu. -
Last edited by Armada on 21 Aug 2022, 10:34, edited 2 times in total.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

mateja wrote: 21 Aug 2022, 10:25

Dat verhaal over salarishuis was nav gesprek Brands met supporters maar is alweer ontkracht.
Locked