Dien andere niet.
Transferwindow 2022-2023
-
- Vedette
We kúnnen ook niets teveel uitgeven, ja er zijn potjes en budget maar het geld pakhuis stroomt ook zeker niet over.Revolinho wrote: ↑25 Aug 2022, 10:58 Er is geen enkele aanleiding om te denken dat het kwartje valt, want dan was dat wel eerder gebeurd. Dit is niet nieuw allemaal, het is het verhaal van de afgelopen jaren. Zonder het uit te spreken, is het zo helder als wat dat dit het beleid is bij PSV. We gaan niks teveel uitgeven, dan maar geen succes. Jammer dan.
- Armada
- Internationale topspeler
Cody kan gewoon beter gaan. Geweldige voetballer voor PSV, hele fijne ambassadeur. Maar hij, en zijn entourage, zijn toe aan een volgende stap (even apart van de discussie of wij hem daar klaar voor vinden). Ik zie het er ook wel een beetje aan af (even buiten gisteravond)... Overigens pijnlijk te zien hoe Waterman Gakpo gisteren nog moest corrigeren om het publiek te bedanken.
Daarnaast heeft PSV het geld gewoon hard nodig om, buiten al te veel opportunisme, toch nog 2-3 spelers aan te trekken... Het is een ander verhaal of dat nog gaat lukken, in ieder geval spelers van het juiste niveau.
Ik hoop dat we Luckassen nog weten te lozen, Vinicius zou ook prima zijn om die nog kwijt te kunnen. We hebben een grote selectie maar kwalitatief hier en daar echt te mager.
Er mag een rechtsbuiten bij (mag huur zijn) ter vervanging van Noni aangezien Baka en Saibari te licht zijn voor PSV 1 en het moordende competitieschema- Savio zie ik eigenlijk ook als oplossing maar goed..... laten we dat afwachten.
Er moet een spits bij, Vinicius of geen Vinicius, en Guus is geen spits.... dat kan het beste een talent zijn (koop).
Er moet in geval van verkoop Cody een top linksbuiten bij met restwaarde (voor PSV begrippen, koop).
Dat allemaal in 1 week en zonder CL. Dan laten we het verdedigende zorgenkindje nog geheel buitenbeschouwing. Ik vind de overlap van de backs op dit moment onvoldoende... en ja we missen Mauro.
Daarnaast heeft PSV het geld gewoon hard nodig om, buiten al te veel opportunisme, toch nog 2-3 spelers aan te trekken... Het is een ander verhaal of dat nog gaat lukken, in ieder geval spelers van het juiste niveau.
Ik hoop dat we Luckassen nog weten te lozen, Vinicius zou ook prima zijn om die nog kwijt te kunnen. We hebben een grote selectie maar kwalitatief hier en daar echt te mager.
Er mag een rechtsbuiten bij (mag huur zijn) ter vervanging van Noni aangezien Baka en Saibari te licht zijn voor PSV 1 en het moordende competitieschema- Savio zie ik eigenlijk ook als oplossing maar goed..... laten we dat afwachten.
Er moet een spits bij, Vinicius of geen Vinicius, en Guus is geen spits.... dat kan het beste een talent zijn (koop).
Er moet in geval van verkoop Cody een top linksbuiten bij met restwaarde (voor PSV begrippen, koop).
Dat allemaal in 1 week en zonder CL. Dan laten we het verdedigende zorgenkindje nog geheel buitenbeschouwing. Ik vind de overlap van de backs op dit moment onvoldoende... en ja we missen Mauro.
Last edited by Armada on 25 Aug 2022, 11:13, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Popescu is geen optie meer na gisteravond neem ik aan?Armada wrote: ↑25 Aug 2022, 11:02 Cody kan gewoon beter gaan. Geweldige voetballer voor PSV, hele fijne ambassadeur. Maar hij, en zijn entourage, zijn toe aan een volgende stap (even apart van de discussie of wij hem daar klaar voor vinden). Ik zie het er ook wel een beetje aan af (even buiten gisteravond)... Overigens gister pijnlijk te zien hoe Waterman Gakpo gister nog moest corrigeren om het publiek te bedanken.
-
PSV heeft geen CL pot, maar om wat van deze selectie te maken zal het moeten spenderen alsof die bak met geld wel binnen is gekomen. Gakpo verkopen gaat er niet voor zorgen dat er word gespendeerd. Dit is een trend, dit is hoe men te werk gaat. En wat nou zo leuk is, je hebt nu nog maar 6 dagen dus nooit genoeg tijd. Heerlijk, dat uitstellen tot eind augustus. Vraag me af hoeveel afzeggingen per app er sinds gisteravond bij John binnen zijn gekomen.
- Armada
Jouw punt is gemaakt. Het is wel echt onwaar dat het geld van Gakpo niet bepalend is voor wat er mogelijk is.Revolinho wrote: ↑25 Aug 2022, 11:07 PSV heeft geen CL pot, maar om wat van deze selectie te maken zal het moeten spenderen alsof die bak met geld wel binnen is gekomen. Gakpo verkopen gaat er niet voor zorgen dat er word gespendeerd. Dit is een trend, dit is hoe men te werk gaat. En wat nou zo leuk is, je hebt nu nog maar 6 dagen dus nooit genoeg tijd. Heerlijk, dat uitstellen tot eind augustus. Vraag me af hoeveel afzeggingen per app er sinds gisteravond bij John binnen zijn gekomen.
- Armada
Geen idee. Ik weet alleen dat hij op een lijstje staat.RV1913 wrote: ↑25 Aug 2022, 11:05Popescu is geen optie meer na gisteravond neem ik aan?Armada wrote: ↑25 Aug 2022, 11:02 Cody kan gewoon beter gaan. Geweldige voetballer voor PSV, hele fijne ambassadeur. Maar hij, en zijn entourage, zijn toe aan een volgende stap (even apart van de discussie of wij hem daar klaar voor vinden). Ik zie het er ook wel een beetje aan af (even buiten gisteravond)... Overigens gister pijnlijk te zien hoe Waterman Gakpo gister nog moest corrigeren om het publiek te bedanken.
-
- Nationale topspeler
Als we wel CL gehaald hadden had je waarschijnlijk nog gezegd dat er geen geld was en dat we niemand kunnen halen eind augustus... dus wat dat betreft verandert er nu niet zoveel volgens mij.Revolinho wrote: ↑25 Aug 2022, 11:07 PSV heeft geen CL pot, maar om wat van deze selectie te maken zal het moeten spenderen alsof die bak met geld wel binnen is gekomen. Gakpo verkopen gaat er niet voor zorgen dat er word gespendeerd. Dit is een trend, dit is hoe men te werk gaat. En wat nou zo leuk is, je hebt nu nog maar 6 dagen dus nooit genoeg tijd. Heerlijk, dat uitstellen tot eind augustus. Vraag me af hoeveel afzeggingen per app er sinds gisteravond bij John binnen zijn gekomen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ja, laten we vooral nog een speler zonder restwaarde met dik tekengeld en dito salaris halen. Volgens mij is in een ander topic ook al uitgebreid toegelicht dat die strategie ons helemaal geen flikker heeft opgeleverd de laatste jaren.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
‘Had dit waarschijnlijk, had dat waarschijnlijk’. Aannames. Ben jij fam van John? Die neemt ook van alles aan, maar er komt niet echt veel van terecht. Wat ik wel weet, is dat ik dit duidelijk heb aangegeven vantevoren. Het is veel en veel te mager bij PSV.DeEintovenaar wrote: ↑25 Aug 2022, 11:09Als we wel CL gehaald hadden had je waarschijnlijk nog gezegd dat er geen geld was en dat we niemand kunnen halen eind augustus... dus wat dat betreft verandert er nu niet zoveel volgens mij.Revolinho wrote: ↑25 Aug 2022, 11:07 PSV heeft geen CL pot, maar om wat van deze selectie te maken zal het moeten spenderen alsof die bak met geld wel binnen is gekomen. Gakpo verkopen gaat er niet voor zorgen dat er word gespendeerd. Dit is een trend, dit is hoe men te werk gaat. En wat nou zo leuk is, je hebt nu nog maar 6 dagen dus nooit genoeg tijd. Heerlijk, dat uitstellen tot eind augustus. Vraag me af hoeveel afzeggingen per app er sinds gisteravond bij John binnen zijn gekomen.
-
- Nationale topspeler
Nee hoor. Het is ook te mager en we hadden ook meer spelers nodig maar die moeten ook beschikbaar zijn en naar ons willen komen. Was het maar allemaal zo simpel... Dan werd ik nu ook TD bij een voetbalclub.Revolinho wrote: ↑25 Aug 2022, 11:13‘Had dit waarschijnlijk, had dat waarschijnlijk’. Aannames. Ben jij fam van John? Die neemt ook van alles aan, maar er komt niet echt veel van terecht. Wat ik wel weet, is dat ik dit duidelijk heb aangegeven vantevoren. Het is veel en veel te mager bij PSV.DeEintovenaar wrote: ↑25 Aug 2022, 11:09
Als we wel CL gehaald hadden had je waarschijnlijk nog gezegd dat er geen geld was en dat we niemand kunnen halen eind augustus... dus wat dat betreft verandert er nu niet zoveel volgens mij.
- El Sordo
- Vedette
Ik zie in die opstelling zeven spelers mét restwaarde. Je kunt een selectie m.i. niet volledig opbouwen uit jonge honden en talenten, zorgt voor een scheven balans. Het is wmb afhankelijk van wie je haalt en niet van het label “geen restwaarde” an sich. Guardado had amper restwaarde, Moreno eveneens.trouwepsvfan wrote: ↑25 Aug 2022, 11:12Ja, laten we vooral nog een speler zonder restwaarde met dik tekengeld en dito salaris halen. Volgens mij is in een ander topic ook al uitgebreid toegelicht dat die strategie ons helemaal geen flikker heeft opgeleverd de laatste jaren.
Schaars was destijds ook niet onbelangrijk en ik durf de stelling best aan dat we zonder Götze geen tweede waren geworden vorig jaar. Spelers in de categorie Zahavi leveren je weinig op, inderdaad.
Zo iemand als die Tavernier zou ik graag bij PSV zien hoor, die brengt niet alleen ervaring, maar ook kwaliteit en een flinke portie gif en laat spelers om zich heen bovendien beter spelen. We hebben momenteel, behoudens wellicht Luuk, eigenlijk geen enkele kernspeler die dat brengt.
- trouwepsvfan
- Vedette
Qua deze basis opstelling ziet het er aardig uit, maar zeker in de breedte is het niet veel soeps. Ginkel, Vinicius, Max, Vertessen, Drommel, Savio, Hoever, Til, Brathwate, Guti, Ramalho. Hoeveel waarde zit daar in? Zitten ook een pak huurspelers bij.El Sordo wrote: ↑25 Aug 2022, 11:21Ik zie in die opstelling zeven spelers mét restwaarde. Je kunt een selectie m.i. niet volledig opbouwen uit jonge honden en talenten, zorgt voor een scheven balans. Het is wmb afhankelijk van wie je haalt en niet van het label “geen restwaarde” an sich. Guardado had amper restwaarde, Moreno eveneens.trouwepsvfan wrote: ↑25 Aug 2022, 11:12
Ja, laten we vooral nog een speler zonder restwaarde met dik tekengeld en dito salaris halen. Volgens mij is in een ander topic ook al uitgebreid toegelicht dat die strategie ons helemaal geen flikker heeft opgeleverd de laatste jaren.
Schaars was destijds ook niet onbelangrijk en ik durf de stelling best aan dat we zonder Götze geen tweede waren geworden vorig jaar. Spelers in de categorie Zahavi leveren je weinig op, inderdaad.
Zo iemand als die Tavernier zou ik graag bij PSV zien hoor, die brengt niet alleen ervaring, maar ook kwaliteit en een flinke portie gif en laat spelers om zich heen bovendien beter spelen. We hebben momenteel, behoudens wellicht Luuk, eigenlijk geen enkele kernspeler die dat brengt.
Last edited by trouwepsvfan on 25 Aug 2022, 11:29, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Ik hoop dat ze Man United een deadline gaan stellen. Of vandaag/morgen verkopen en anders blijft hij maar lekker. Daarna de telefoon uitzetten.
- El Sordo
- Vedette
Ja, niet veel. Maar de vraag is dan volgens mij in hoeverre een club als PSV buiten eigen jeugdspelers aan waarde op de bank kán hebben. Het zal met name bij de eerste elf-twaalf spelers moeten gebeuren en daar mis je momenteel toch nog een of twee of zelfs drie spelers die pure kwaliteit brengen.trouwepsvfan wrote: ↑25 Aug 2022, 11:27Qua deze basis opstelling ziet het er aardig uit, maar zeker in de breedte is het niet veel soeps. Ginkel, Vinicius, Max, Vertessen, Drommel, Savio, Hoever, Til, Brathwate, Guti, Ramalho. Hoeveel waarde zit daar in? Zitten ook een pak huurspelers bij.El Sordo wrote: ↑25 Aug 2022, 11:21
Ik zie in die opstelling zeven spelers mét restwaarde. Je kunt een selectie m.i. niet volledig opbouwen uit jonge honden en talenten, zorgt voor een scheven balans. Het is wmb afhankelijk van wie je haalt en niet van het label “geen restwaarde” an sich. Guardado had amper restwaarde, Moreno eveneens.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Als je Memphis kunt halen, wat mij heel onlogisch lijkt, moet je dat gewoon altijd doen.trouwepsvfan wrote: ↑25 Aug 2022, 11:12
Met Mauro, Teze, Obispo, Veerman, Sangare, Simons, Gakpo en Madueke hebben we toch voldoende waarde op het veld staan?
#FreeGeneratie4
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Meervoudig international
Ja, knappe voorspelling ook. Dat een club zonder groot budget ook geen grote bedragen uit gaat geven. Die durf ik ook wel aan, kunnen we daar ergens op een koning Toto site geld op inzetten?Revolinho wrote: ↑25 Aug 2022, 11:13‘Had dit waarschijnlijk, had dat waarschijnlijk’. Aannames. Ben jij fam van John? Die neemt ook van alles aan, maar er komt niet echt veel van terecht. Wat ik wel weet, is dat ik dit duidelijk heb aangegeven vantevoren. Het is veel en veel te mager bij PSV.DeEintovenaar wrote: ↑25 Aug 2022, 11:09
Als we wel CL gehaald hadden had je waarschijnlijk nog gezegd dat er geen geld was en dat we niemand kunnen halen eind augustus... dus wat dat betreft verandert er nu niet zoveel volgens mij.
- Juancho
- Mister PSV
Om eerlijk te zijn interesseert me nieuwe aankopen totaal niet meer. Gister was op zoveel vlakken belangrijk voor PSV dat de teleurstelling hier op de Cycladen iig idioot hoog is. Juist met oog op de toekomst.
Dat er nog een leuke speler komt, het zal wel. Ze zijn toch al te laat. Fit was zo'n giga kans die de club verder had kunnen helpen maar wederom pakken we die net aan als een stelletje pas geboren kittens. Om ziek van te worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”