Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Revolinho
Internationale topspeler

Dit is allemaal voor corona en op het eind tijdens corona. Hij heeft nu 2 jaar nauwelijks gespeeld. Dat soort dingen tellen mee.
DeBruyne
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 25 Aug 2022, 23:39 Ik moet toegeven, dit ziet er goed uit:

Filmpje ziet er zeer zeker niet onaardig uit, maar persoonlijk heb ik nog steeds liever een paar jaar jongere 'parel'..
Ardbeg
Mister PSV

Persepolis wrote: 25 Aug 2022, 23:44 Toen Stengs in topvorm was was fat Mo gewoon Mo en op weg om de duurste PSV'er te worden. Dus.
How things can change.
Last edited by Ardbeg on 26 Aug 2022, 08:31, edited 1 time in total.
Gundogang
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Zou best wel eens goed met Luuk kunnen klikken. Fijne voorzet, goed schot uit tweede lijn. Ik weet het, een compilatie, maar sta er na het zien van filmpje positiever in dan voorheen.
Heya Hallvar
Nationale topspeler

El Ghazi is helemaal geen slechte keuze voor een EL deelnemer, zijn PL ervaring is gewoon heel waardevol. Ritme kan wel een issue zijn, maar in de huidige situatie heeft PSV niet veel te kiezen.
Th0verbak
Jeugdspeler

Ardbeg wrote: 25 Aug 2022, 23:18 Niks geleerd van casus Cillessen?
Een aanval met Karlsson, El Ghazi en Stengs maakt NEC wel ineens een uitdager van Feyenoord, AZ en Twente
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

El Ghazi! Walgelijk, wat een gebrek aan investeringsdurf, kwaliteitsnorm en bovenal creativiteit als die de vervanger van Gakpo moet worden! Echt geen woorden voor als je niet verder dan deze naam, Karlsson en Stengs komt. Laten we het überhaupt maar niet meer over Champions League hebben zolang John de Jong nog de selecties samenstelt!
Ardbeg
Mister PSV

Gundogang wrote: 25 Aug 2022, 23:47

Zou best wel eens goed met Luuk kunnen klikken. Fijne voorzet, goed schot uit tweede lijn. Ik weet het, een compilatie, maar sta er na het zien van filmpje positiever in dan voorheen.
Ik voel exact hetzelfde idd. Zijn weinige speeltijd is alleen een zorg.
Zuc0
Nationale topspeler

[mention]Gundogang[/mention] en klik met Veerman, die kan hem wegsturen.

Verder, tja een categorie hoger mikken mag zeker maar daar heb ik weinig hoop op. Zeker gezien de Brands-Everton-El Ghazi link. Appeltje-eitje.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

Zuc0 wrote: 25 Aug 2022, 23:58 @Gundogang en klik met Veerman, die kan hem wegsturen.

Verder, tja een categorie hoger mikken mag zeker maar daar heb ik weinig hoop op. Zeker gezien de Brands-Everton-El Ghazi link. Appeltje-eitje.
Daar komt bij dat hij het op premier league niveau al heeft laten zien. Dat moet Gakpo nog maar eens bewijzen.
Zuc0
Nationale topspeler

Ho ff, El Ghazi dan wel als vervanger voor Madueke. Op RV dus (en als backup voor LV en wellicht spits). Als Gakpo gaat moet daar een glasbak voor terugkomen, liefst niveau hoger dan Karlsson.
Last edited by Zuc0 on 26 Aug 2022, 00:10, edited 1 time in total.
Struviet
Meervoudig international

Dit is inderdaad de Europa League-categorie. Geen verkeerde speler, heel lang niet meer gespeeld, je weet eigenlijk niet wat je haalt. Pijnlijk dat we bij dit niveau uitkomen.
Madueke
Legende

Pijnlijk inderdaad. Je zit je stiekem al te verlekkeren op CL deelname, maar de realiteit is dat je een paar uur later aan de telefoon hangt om El Ghazi te huren. Zal overigens ook nog een lekker PL salaris hebben dat je voor je rekening mag nemen.
Menno1
Legende

voskat wrote: 25 Aug 2022, 23:35
Menno1 wrote: 25 Aug 2022, 23:25

Geen idee maar ik heb wel begrip nadat we Rangers lootten dat PSV dacht: kans op doorgaan is 60%; we doen die tweeluik met deze gasten en als we CL hebben dan staan de toppers klaar.

Ik vind het een te verdedigen keuze. Zeker na de 2-2 dacht ik echt dat we Rangers wel zouden verslaan. Hell, zelfs PCGC was enthousiast 😬

Dan begrijp ik dat ze geen El Ghazi halen maar liever wachten op echte toppers.
Ik begrijp de gedachtegang ook. Alleen werkt het in de praktijk nooit. Keer op keer gaan we met ditzelfde blufpoker op de bek.

Smijt dan maar een keer met wat extra geld. Is zo terugverdiend met die 40 miljoen van de CL.
Tja, misschien hebben ze dat ook geprobeerd, maar zei de speler in kwestie: zoek het lekker uit, ik ga geen enkel risico lopen om in de EL terecht te komen.

Ik gok ook maar wat, maar je bent afhankelijk van 3 partijen (minstens)

En daarom is gisteren ook zo kut: je bent nu overgeleverd aan de krasjes en koopjes hoek. Ipv een stap omhoog, doe je een stap zijwaarts.
Rikkert1234
Vedette

Wel weer een speler ook met snelheid op de flank. Ik denk dat het wel beter past op de manier waarop Ruud wil spelen
Josef Dettelbacher
Legende

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ComeOnPSV
Vedette

ComeOnPSV wrote: 30 Jul 2022, 23:52 Zoals ik al in het interessante spelers topic zei is El Ghazi wat mij betreft een droomkandidaat. Die gaag de problemen oplossen.

Weinig geruchten over hem en een jaar verhuurd geweest.

Contract tot 2023 dus ook niet de duurste.
Lijkt mij een hele slimme aankoop. Mooie leeftijd en kan ook op links spelen als Gakpo eruit moet.
Leest John mee? :D
Voijke
Internationale topspeler

El Ghazi vind ik echt een Romano Denneboom naam.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
ComeOnPSV
Vedette

DC_PSV wrote: 25 Aug 2022, 23:43 Beetje heel erg te laat deze interesse in El Ghazi. Noni en Vertessen liggen er al ruim een maand uit en nu pas, na de uitschakeling, wordt men wakker. Wat een wanbeleid, wederom.
Kan toch dat er andere spelers op de lijst stonden en die uiteindelijk niet zijn gekomen. Wij weten niet wat er achter de schermen speelt. El Ghazi kan ook eerst zijn situatie bekijken.
Zuc0
Nationale topspeler

Voijke wrote: 26 Aug 2022, 01:09 El Ghazi vind ik echt een Romano Denneboom naam.
Romano heeft een rechterbeen, kan dus prima op LV en is pas 41. ''Tijdje'' niet gevoetbald omdat hij in 2013 is gestopt maar wat maakt het uit.
Onderschat zijn glansperiode bij Harkemase Boys en FC Lienden van destijds niet. Kortom, prima opvolger voor Gakpo! en past helemaal in de lijn die PSV momenteel volgt. :top:
Last edited by Zuc0 on 27 Aug 2022, 00:46, edited 2 times in total.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik ben altijd wel fan van El Ghazi geweest, hele normale en leuke gozer ook die het bij Ajax om die redenen ook totaal niet naar zijn zin had.

Anyways, wat hij bij Aston Villa deed was echt meer dan voldoende, en had op basis daarvan ook mee gemoeten naar het EK. Niet gebeurd.

Ik weet niet waarom hij weinig heeft gespeeld vorig seizoen, maar als vervanger van de geblesseerde Madueke, maar hopelijk gewoon op een meerjarig contract - vind ik dit wel een goede oplossing. Zou het niveau van de Eredivisie en Europa League zeker aan moeten kunnen mits fit? Snelheid en diepgang op de rechterflank is iets waar Joey Veerman wat mee kan, en Ruud ook, en dan kunnen Saibari en Bakayoyo weer wat meer in de luwte gaan opereren, al gaan we die samen met Savio en de nieuwe toooer op linksbuiten gewoon nog hard nodig hebben dit seizoen.

Ghazi kan ook in de spits, als plan B. Jammer dat hij er niet al was eigenlijk..
Menno1
Legende

ComeOnPSV wrote: 26 Aug 2022, 00:54
ComeOnPSV wrote: 30 Jul 2022, 23:52 Zoals ik al in het interessante spelers topic zei is El Ghazi wat mij betreft een droomkandidaat. Die gaag de problemen oplossen.

Weinig geruchten over hem en een jaar verhuurd geweest.

Contract tot 2023 dus ook niet de duurste.
Lijkt mij een hele slimme aankoop. Mooie leeftijd en kan ook op links spelen als Gakpo eruit moet.
Ik hoop het niet want dan heeft hij nu een stuk touw om zijn nek waarschijnlijk
Skuddem
Nationale topspeler

Is echt een hele categorie hoger dan een Stengs, of een Kluivert (conference league niveau). Een hele categorie lager dan CL niveau, dat dan weer wel.

In tegenstelling tot bovenstaande heren is het verschil voetbaltechnisch, maar ook (zeker) mentaal en als persoon haal je mee Anwar veel meer kwaliteit in huis. Opzekers! Op een of andere manier heb ik hem altijd interessant gevonden en gevolgd. En dat heb ik nooit, met Ajacieden. Zegt ook wat.
Skuddem
Nationale topspeler

Menno1 wrote: 26 Aug 2022, 01:53
ComeOnPSV wrote: 26 Aug 2022, 00:54

Ik hoop het niet want dan heeft hij nu een stuk touw om zijn nek waarschijnlijk
Een stuk ik z’n kraag heeft ie sowieso.
Zuc0
Nationale topspeler

Skuddem wrote: 26 Aug 2022, 01:50 Jammer dat hij er niet al was eigenlijk..
Dat blijft toch wel het vraagteken der vraagtekens m.b.t. het tweeluik met Rangers. Dat is jezelf eenmaal roodverbrand insmeren na afloop van een stranddag i.p.v. voor vertrek.
Locked