Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als centrum spits zie ik in Malen nog steeds een geweldige spits voor PSV maar als linksbuiten weet ik het niet. Denk dat Ajax ook in de loop der tijd een keer gaat informeren want die hebben enkel Brobbey als ze Lucca weg gaan sturen. En die Lucca zou dan wellicht weer beter voor ons zijn qua type achter Luuk. Maar natuurlijk 3 klassen minder dan Malen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVerDenBosch wrote: 04 Jan 2023, 09:03 Zou Jurgen Locadia geen optie zijn om terug te halen met een klein contract? Kan zowel linksbuiten als centrum spits. Op dit moment geen club en daardoor gratis. Zijn statistieken bij PSV waren toen echt super en wellicht als hij opnieuw in NL gaat spelen dat het er weer uit komt?
Dat is totaal geen optie. Die heeft niets meer laten zien sinds hij PSV heeft verlaten.
Is niet goed genoeg. Als we hem willen halen kunnen we beter nog Babadi opstellen.
Nee, als er iemand komt moet die op zijn minst het laatste jaar op een bepaald niveau goed gepresteerd hebben.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind Malen als linksbuiten absoluut geen optie. Je moet een echte buitenspeler halen, daar hebben we gebrek aan. Vraag me zelfs af of Malen in het spel wat Ruud wil spelen zou renderen als centrumspits. Ruud heeft de voorkeur voor een type De Jong. Sinds die weer fit is zie je dat ons spel ook is verbeterd. Het is mij een raadsel waarom we daar slechts één speler voor hebben en het zou gek zijn als je dat deze winter niet gaat repareren. Een speler van een jaar of 20 die twee jaar in de luwte van Luuk kan groeien.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

"Gewoon" Brynhildsen en Tsygankov ophalen. Kost je niet veel qua aankoopsommen en draagt daarom weinig risico en ligt in lijn met het omlaagbrengen van de afschrijvingen. Zeker bij Tsygankov heb ik er vertrouwen in dat je die na 2 jaar voor 25-30 miljoen kan verkopen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 09:59 "Gewoon" Brynhildsen en Tsygankov ophalen. Kost je niet veel qua aankoopsommen en draagt daarom weinig risico en ligt in lijn met het omlaagbrengen van de afschrijvingen. Zeker bij Tsygankov heb ik er vertrouwen in dat je die na 2 jaar voor 25-30 miljoen kan verkopen.
Een Tsygankov kost je nog altijd een miljoen of 5 a 6 + een miljoen of wat tekengeld. Die investering zou ook zo maar 9 miljoen kunnen zijn. Dinamo Kiev staat gedeeld 2e op 5 punten achterstand. Ik heb geen idee hoe veel waarde ze hechten aan een titel gezien de oorlog natuurlijk, maar ze hebben ondanks een enorme selectie (37 spelers) niet echt een vervanger in de selectie als ik het zo bekijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 10:16
GiveCup2day wrote: 04 Jan 2023, 09:59 "Gewoon" Brynhildsen en Tsygankov ophalen. Kost je niet veel qua aankoopsommen en draagt daarom weinig risico en ligt in lijn met het omlaagbrengen van de afschrijvingen. Zeker bij Tsygankov heb ik er vertrouwen in dat je die na 2 jaar voor 25-30 miljoen kan verkopen.
Een Tsygankov kost je nog altijd een miljoen of 5 a 6 + een miljoen of wat tekengeld. Die investering zou ook zo maar 9 miljoen kunnen zijn. Dinamo Kiev staat gedeeld 2e op 5 punten achterstand. Ik heb geen idee hoe veel waarde ze hechten aan een titel gezien de oorlog natuurlijk, maar ze hebben ondanks een enorme selectie (37 spelers) niet echt een vervanger in de selectie als ik het zo bekijk.
Ik vind +- 5 miljoen een heel degelijk bedrag voor Tsygankov, een speler die het al enige tijd heeft laten zien in de Champions League. Ruimte in het salarishuis moet er ook zijn, na het vertrek van Gakpo.

Ik zie veel liever een investering van zo'n 7 miljoen (incl. tekengeld e.d.) in Tsygankov en 3 voor Brynhildsen (even uitgaande van zijn waarde op transfermarkt). Daar heb je veel meer aan dan 12 tot 14 miljoen voor Karlsson. Ik denk zelfs dat je Tsygankov nog wel iets goedkoper kan krijgen.

Dat Dinamo geen vervanger heeft klopt misschien wel, maar aangezien Tsygankov zijn contract nog maar 6 maanden loopt moeten ze hem wel nu verkopen, als ze nog wat willen verdienen.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsygankov is een rechtsbuiten. Snap het niet helemaal als opvolger Gakpo.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 04 Jan 2023, 10:36 Tsygankov is een rechtsbuiten. Snap het niet helemaal als opvolger Gakpo.
Als je naar onze huidige voorhoede kijkt heb je eigenlijk:

Links: El Ghazi
Spits: Luuk
Rechts: Madueke

Op beide flanken kan je Xavi nog posteren maar daarachter is het eigenlijk drie keer niets. Bakayoko moet elders vlieguren gaan maken en Vertessen lukt het om iedere vorm van basistechniek te verbergen. Die kan er echt helemaal niets van. Xavi zie ik daarnaast veel liever op 10, daar blinkt hij echt uit.

Je hebt dus eigenlijk iemand nodig op links, achter Luuk en op rechts. Madueke speelde gruwelijk goed tegen ACM, maar is tijdens de eerste seizoenshelft 0 keer in de basis begonnen. Sterker nog, van alle minuten die hij kon maken heeft hij er maar 8% in het veld gestaan. Je kan niet met alleen Madueke op rechts het seizoen afmaken, die is zo ontzettend blessuregevoelig.

Met Tsygankov (die ook op links kan spelen) heb je de rechtsbuitenpositie keurig ingevuld. Daarnaast kan Brynhildsen achter El Ghazi op links en kan hij daarnaast in de spits spelen als back-up voor Luuk. Zo heb je voor relatief weinig geld veel meer opties voorin. Gakpo een-op-een vervangen lukt je toch niet, dan kunnen we veel beter kijken waar het team behoefte aan heeft.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beetje een vaag bericht. Ze noemen niet eens welke media/medium.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

22 jaar, 11 goals en 6 assists in 18 wedstrijden klinkt qua cijfers iig wel goed.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziet er uit als een leuke speler maar ik krijg wel een slappe jongeheer van Soccernews.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel een interessante speler qua leeftijd en rendement. Lijkt ook nog enigzins betaalbaar. Maar ja, Soccernews. Het afvoerputje van het voetbalnieuws.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 04 Jan 2023, 10:55
22 jaar, 11 goals en 6 assists in 18 wedstrijden klinkt qua cijfers iig wel goed.
Zag de cijfers ook langskomen, wel pas eerste seizoen dat hij zulke stats heeft. En 3 assists van de 6 waren in 1 wedstrijd, heeft ook een streak van iets van 10 wedstrijden met 0 assists.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV en aziaten zijn soms een goeie combinatie en soms ook niet. Ji Sung park was er wel die slaagde bij PSV. Doan was een twijfel geval die naar mij mening het soms goed deed. Hopelijk gaat deze Nakamura als die komt het goed doen. dan kan PSV zich misschien wel rijk rekenen dan
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 04 Jan 2023, 11:07
loginnaam wrote: 04 Jan 2023, 10:55

22 jaar, 11 goals en 6 assists in 18 wedstrijden klinkt qua cijfers iig wel goed.
Zag de cijfers ook langskomen, wel pas eerste seizoen dat hij zulke stats heeft. En 3 assists van de 6 waren in 1 wedstrijd, heeft ook een streak van iets van 10 wedstrijden met 0 assists.
Klopt inderdaad. Nouja sommige spelers hebben wat meer tijd nodig om hun acties om te zetten in rendement. Iets met ketchup.

Vind hem wel een interessante speler van wat ik in de compilaties zie. Heeft snelheid, kan een mannetje passeren en dus ook goals maken. Ligt me nog bij trouwens dat ook Fc Groningen druk met hem bezig was maar dat Twente de strijd had gewonnen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 04 Jan 2023, 10:36 Tsygankov is een rechtsbuiten. Snap het niet helemaal als opvolger Gakpo.
Precies wat ik ook aangaf maar hij blijkt toch aardige cijfers te hebben op links. Het zou wellicht een optie kunnen zijn om hem juist nu te halen (buitenkansje misschien), half jaartje op links en als Noni wel komende zomer vertrekt heb je al een opvolger in huis en kan je alsnog specifiek op zoek naar een linksbuiten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 04 Jan 2023, 11:10 PSV en aziaten zijn soms een goeie combinatie en soms ook niet.
En nu? :grin:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 Jan 2023, 11:29
koetje wrote: 04 Jan 2023, 10:36 Tsygankov is een rechtsbuiten. Snap het niet helemaal als opvolger Gakpo.
Precies wat ik ook aangaf maar hij blijkt toch aardige cijfers te hebben op links. Het zou wellicht een optie kunnen zijn om hem juist nu te halen (buitenkansje misschien), half jaartje op links en als Noni wel komende zomer vertrekt heb je al een opvolger in huis en kan je alsnog specifiek op zoek naar een linksbuiten.
En Noni is ook niet perse iemand die 15 wedstrijden speelt in 9 weken tijd dus hij kan ook genoeg op rechts spelen. Qua profiel kan het ons vooruit helpen omdat hij met zijn 25 jaar een soort van kant en klaar product is en daar hebben we mijn inziens behoefte aan. Maar ik wil een speler die in de basis een upgrade is op links tov El Ghazi.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doet me aan doan denken in het filmpje. (Wat toevallig ;-)

Het juiste type voetballer voor de balans lijkt me. Een speler die niet onnodig rent met de bal. Iemand die juist goed is in het (snelle) samenspel en snel de vrije speler vinden. En met een degelijke goede trap. Daarnaast vallen zijn erg goede lichaamsschijnbewegingen op.

Maar ja...bij japanners en koreanen heb ik het idee dat ze wat aanpassingstijd nodig hebben. Gaat geen plug &play zijn.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Werd hier laatst door iemand al genoemd als interessante speler. Ik heb hem eigenlijk niet zo goed op mijn netvlies van zijn tijd bij Twente. Dit seizoen goede cijfers, maar wel voor het eerst en niet gescoord of een assist gegeven tegen de twee ploegen die boven LASK staan.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 04 Jan 2023, 11:38
degans4567 wrote: 04 Jan 2023, 11:10 PSV en aziaten zijn soms een goeie combinatie en soms ook niet.
En nu? :grin:
PSV en belgen zijn soms een goede combinatie (Nilis) en soms ook niet (davy oyen)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessant profiel die Nakamura.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Den Bondskoots wrote: 04 Jan 2023, 13:08
Hatseflats wrote: 04 Jan 2023, 11:38

En nu? :grin:
PSV en belgen zijn soms een goede combinatie (Nilis) en soms ook niet (davy oyen)
Timothy Derijck :hartjes:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 13:11 Interessant profiel die Nakamura.
Absoluut, zal ook niet veel kosten denk ik. Aantal keer genoemd hier op het forum al. Het Japanse 'Goal' meldt het nu ook:


Voormalig KG wrote: 29 Dec 2022, 11:22
hondjevandebakker wrote: 12 Nov 2022, 00:31 Kennen we Keito Nakamura van FC Twente nog? Staat nu op 11 goals en 6 assists als linksbuiten dit seizoen voor LASK in de Oostenrijkse competitie. Is nog maar 22 en heeft dit seizoen toch wel zijn doorbraak te pakken.

Deze man zou ik graag naar PSV zien komen als vervanger voor Gakpo. Hij heeft zich enorm ontwikkeld sinds zijn tijd bij Twente en is gewend geraakt aan de Europese cultuur.
Hij werd niet voor niets in 2019 als een van de allergrootste Japanse talenten binnengehaald bij Twente en laat het intussen bij LASK ook zien.

Hij is 22 jaar, is het bezit van flair, creativiteit, snelheid en voeten waarmee hij schoten van verschillende afstanden ver en dichtbij, gericht of hard op de goal of richting een medespeler in een betere positie kan schieten. Belangrijk met goals en assists.
Hij is goed buitenom en binnendoor zoals Gakpo ze ook vaak heeft gemaakt.
Lijkt qua spel ook op Shinji Kawaga in zijn beste tijd een speler die zijn beide benen kan gebruiken om te dribbelen, te scoren of een assist te geven.
Een speler met een geweldig potentieel om te groeien.

Daarnaast heeft hij de discipline van een Japanse speler en is daarmee ook een betrouwbare speler in Schmidt termen.

Hij zal zeker niet meer dan 10 miljoen en waarschijnlijk nog niet de helft moeten kosten. In dat opzicht ook een betere kandidaat dan de idioterie van AZ met hun prijs voor Karlsson.



Ik ben fan, goede vondst [mention]hondjevandebakker[/mention].
Locked