Dacht dat dit account een beetje het PSV transfer account was op Insta. Pakken overal de nieuwtjes vandaan (wat ook fijn is). Maar echte scoops?
Transferwindow 2022-2023
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Beetje de nieuwe Ahmedhodzic of Berisha.
-
- Legende
Ik ben wel fan van wat ik zag, maar dacht er ook bij: waarom haalt Ajax hem niet? Die hebben een rechtsbuiten harder nodig dan wij. Dus ja, wellicht is hij wat overschat, ook gezien de interesse van weinig aansprekende clubs.Standbeeld wrote: ↑10 Jan 2023, 18:08 Wordt die jongen hier niet gewoon wat overschat? Anderlecht, Girona, hij hoopt op een top 5 competitie. Krijg nou niet echt het idee dat serieuze clubs deze jongen er graag bij hebben. Krijg een beetje het idee alsof het een vergelijkbare speler is als Karlsson. En dan bedoel ik qua niveau. Tsygankov heeft het dan wel in de CL laten zien, maar een Karlsson laat het wekelijks in de competitie zien (ED) die een stuk hoger aangeschreven staat dan de competitie in Oekraïne. Het punt is alleen dat deze jongen nog maar een half jaar contract heeft. Daar zal dan wel een forse salariseis tegenover staan. Al met al denk ik dat als PSV overtuigd zou zijn geweest dat ze al lang hadden toegeslagen.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Hey hey, rustig aan hier. Zo lang Tsygankov niet bij een andere club heeft getekend is het een geweldenaar die snel naar Eindhoven moet komen!!
Last edited by GiveCup2day on 10 Jan 2023, 18:55, edited 1 time in total.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ze moeten spelers lozen en vervangen door jeugdspelers vanwege financiële problemen.
En dan zouden ze wel die supersonischemegageweldige rus (die vast niet voor 2 ton salaris komt) kunnen halen?
En dan zouden ze wel die supersonischemegageweldige rus (die vast niet voor 2 ton salaris komt) kunnen halen?
https://www.vi.nl/nieuws/nederlands-tal ... anderlecht
Het heeft alles te maken met de financiële problemen waarmee Anderlecht kampt. De hoofdstedelingen zijn weggezakt naar de elfde plaats op de ranglijst, terwijl de eindjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Daardoor moet er gesneden worden in het salarishuis.
Om de loonkosten overboord te gooien, moet een zevental spelers vertrekken. Van Crombrugge is een van de slachtoffers. Volgens Belgische en Britse media dient zich met Celtic snel een oplossing aan. De Schotten zien in Van Crombrugge een vervanger van routinier Joe Hart, die de afgelopen jaren het doel van Celtic verdedigde.
Ook Wesley Hoedt zit op een dood spoor in België. De verdediger deed het onder de inmiddels ontslagen trainer Felice Mazzu prima bij Anderlecht, maar is de afgelopen periode onder opvolger Brian Riemer op een zijspoor beland. De voormalig international van het Nederlands elftal komt niet meer in aanmerking en moet net als Van Crombrugge vertrekken. Zijn torenhoge salaris lijkt geïnteresseerde clubs echter af te schrikken.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Oekraïner*Mr. Spock wrote: ↑10 Jan 2023, 19:00 Ze moeten spelers lozen en vervangen door jeugdspelers vanwege financiële problemen.
https://www.vi.nl/nieuws/nederlands-tal ... anderlecht
Het heeft alles te maken met de financiële problemen waarmee Anderlecht kampt. De hoofdstedelingen zijn weggezakt naar de elfde plaats op de ranglijst, terwijl de eindjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Daardoor moet er gesneden worden in het salarishuis.
Om de loonkosten overboord te gooien, moet een zevental spelers vertrekken. Van Crombrugge is een van de slachtoffers. Volgens Belgische en Britse media dient zich met Celtic snel een oplossing aan. De Schotten zien in Van Crombrugge een vervanger van routinier Joe Hart, die de afgelopen jaren het doel van Celtic verdedigde.
Ook Wesley Hoedt zit op een dood spoor in België. De verdediger deed het onder de inmiddels ontslagen trainer Felice Mazzu prima bij Anderlecht, maar is de afgelopen periode onder opvolger Brian Riemer op een zijspoor beland. De voormalig international van het Nederlands elftal komt niet meer in aanmerking en moet net als Van Crombrugge vertrekken. Zijn torenhoge salaris lijkt geïnteresseerde clubs echter af te schrikken.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
-
- Meervoudig international
Vandaar mijn vraagStandbeeld wrote: ↑10 Jan 2023, 15:42Die vraag moet je niet aan mij stellen. Ik ben niet van de fanclub. Ik ken de speler zelf ook onvoldoende om te kunnen beoordelen of het een topper is voor PSV. Wat ik wel weet is dat potentiële targets hier vaak op een voetstuk worden geplaatst, van Tsygankov tot Ahmedhozic tot Berisha en ga zo maar door.Noosa wrote: ↑10 Jan 2023, 15:37
Misschien een hele domme vraag. Ik lees hier op het forum veel over deze speler, ik heb er zelf nog nooit iets van gezien, maar is hij echt wel zo goed? Met nog maar 6 maanden contract zou hij toch voor veel clubs interessant moeten zijn, maar wordt hij niet overschat als alleen clubs als Anderlecht echt interesse tonen?
-
- Meervoudig international
Vind hem weer enorm knap spelen. Maakt het onze centrale enorm moeilijk, wint flink wat duels.
- 11 Tinus
- Legende
- Armada
Ik zie in Saibari een back a la Culina.11 Sir Tinus wrote: ↑10 Jan 2023, 22:59 El Ghazi is geen linksbuiten maar eerder back up spits, Vertessen is geen back up spits maar back up linksbuiten, Saibari is geen optie in de aanval maar wellicht op het middenveld, Teze is een RCV en geen RB.... er is best nog wel wat te finetunen to say the least.
- hondjevandebakker
- trouwepsvfan
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
Net niet? Of om je te schamen niet?hondjevandebakker wrote: ↑10 Jan 2023, 23:07 Voorin hebben we nu twee aanvallers van topniveau. Verder is het allemaal nog net niet.
Saibari gaat nooit een goal maken en mag je niet eens aanvaller noemen. Ik zet nog liever Oppegard linksbuiten dan Saibari en nog liever Til rechtsbuiten dan Saibari. Bakayoko is aan de bal soms ok maar tactisch en verdedigend dramatisch. Vertessen kan alleen maar rennen zonder bal en soms ook de juiste plek komen en afronden maar combineren is echt 0% kans op succes. Savio heeft nog het meeste maar is defensief totaal onbruikbaar.
Er moeten 2 aanvallers bij, volwassen spelers die er direct staan.
- Juancho
- Mister PSV
Huh? Die hebben we toch allang gehaald met El G?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Waarbij Noni extreem wisselvallig is en Luuk afhankelijk van aanvoer. Trieste situatie.hondjevandebakker wrote: ↑10 Jan 2023, 23:07 Voorin hebben we nu twee aanvallers van topniveau. Verder is het allemaal nog net niet met Saibari, El Ghazi, Vertessen en Bakayoko. Daar moet deze winter minstens 1 extra aanvaller bij die daadwerkelijk wat toevoegt.