Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qua aanval is PSV gewoon afhankelijk van lijntjes uitgooien en wachten wie er in de schoot valt. Niet leuk voor ons en als Brands ballen had gehad had hij, desnoods via Rik en Marco, laten doorschemeren dat als er iets komt dat het pas na 27 januari is.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet iemand al of die vent van St Gallen al binnen is.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 27 Jan 2023, 19:48 Weet iemand al of die vent van St Gallen al binnen is.
Ja, is ie niet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 19:47
kastoekast wrote: 27 Jan 2023, 18:50 Heb het gevoel dat PSV een vervanger van Gakpo wilt halen die zich al bewezen heeft ipv een gok waarvan niemand ooit gehoord heeft, maar dat die spelers atm gewoon te duur zijn.
Ik hoop enorm dat we Spertsyan gaan aantrekken. Hij is echt een talentvolle speler met een hoog potentieel, zelfs nu al met slechts 22 jaar. Persoonlijk vind ik hem interessanter dan Tsygankov, die in Europa ook niet zo goed presteerde. Spertsyan is een centrale speler, maar speelt ook regelmatig vanaf links. Het grote voordeel is dat hij goed zou passen bij Xavi en dat ze tijdens wedstrijden regelmatig van positie kunnen wisselen. Het is wel jammer dat hij in Rusland speelt en dat je daar geen geld heen wilt sturen. Maar de prijs-kwaliteitverhouding is bij hem wel in orde. Je zou hem over 2 jaar voor minstens het drievoudige kunnen verkopen.

Ik vind het jammer dat we Tsygankov zijn misgelopen, maar ik had op basis van zijn prestaties in Europa wel twijfels. Die zijn een stuk slechter dan die van Gakpo, waar mensen hier al kritiek op hadden.

Ik ben het ook eens met @Armada dat er genoeg spelers rondlopen die veel goedkoper zijn met een hoog potentieel. Ik begrijp niet zo goed waarom we niet, zoals Red Bull Salzburg, meer van zulke talenten ophalen en in Jong PSV plaatsen. Of samenwerken met clubs zoals Sparta (gaat niet meer. jammer) of RKC om spelers te ontwikkelen.
Met betrekking tot Red Bull? Su-per onrealistisch. Volgens mij had [mention]Ykhim[/mention] hier een mooi stukje over.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Jan 2023, 19:09 We zijn denk ik aanbeland in de categorie: beter iets dan niets. Ik vraag me ook af of Rik niet gewoon zn waffel moet houden mbt transfers. Zijn tweets worden internationaal gelezen en het wekt wellicht de aandacht van clubs die achter dezelfde spelers aan zitten. Rik en wellicht anderen zullen dit wel weglachen, maar PSV vist tot nu toe overal achter het net wanneer hij loopt te bléren wie PSV wilt hebben. Of het moet een afleidingsmanoeuvre zijn vanuit de club, maar dan speel je op 27 januari een wel HEUL riskant spel.
Ja. Kut journalisten. Hoe durven ze. Putin houdt ze in Rusland tenminste onder controle.

Je moet echt shit for brains hebben als je deze teksten uit je telefoon krijgt hoor.

Holyfuck zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Junuzaj wordt ik ook niet echt warm. Elanga heeft een interessant profiel maar heb geen idee wat die moet kosten. Waarde is volgens TM 25m dus kopen lijkt me niet een optie.

Ik krijg een ouderwetse stapavond gevoel (toen ik nog vrijgezel was). In het begin voel je je top, het is gezellig, sfeer is goed, je pakt wat drankjes om moed in te drinken en je stapt op de aller mooiste meisjes van de kroeg af. De 9's en 10en. Als dat (heel toevallig die ene keer natuurlijk) geen succes oplevert drink je er nog een paar, maak je het nog gezelliger met je maten, voel je je helemaal geweldig en stap je op de 7's en 8en af. Uiteraard net wat te aangeschoten maar je vind je zelf wel heel leuk en gezellig. Andere vinden je luid. Het zit die avond toch niet mee en ook hier dus geen succes (kan niet aan mijn haren zitten toch?). Je pakt toch nog wat biertjes en bent half bezopen, het is inmiddels bijna 4 uur en je wilt wat. Je ziet door je wimpers heen nog iets bewegen op de dansvloer. Je bent er bijna zeker van dat het leeft en een vrouw is. Je voelt nog even of het een hartslag heeft en besluit er mee te dansen. Je krijgt je ogen niet meer open en als ze dan eindelijk open gaan wordt je wakker naast een 2.

Dat is PSV op dit moment. De vraag is, gaan we naar huis na de afwijzing van die 7s en 8en? Of gaan we het nog gezellig maken?
:party: :party: :pul:
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen die denken dat Rik in dienst is van PSV ofzo, echt I CAN’T.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 19:54
BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 19:47

Ik hoop enorm dat we Spertsyan gaan aantrekken. Hij is echt een talentvolle speler met een hoog potentieel, zelfs nu al met slechts 22 jaar. Persoonlijk vind ik hem interessanter dan Tsygankov, die in Europa ook niet zo goed presteerde. Spertsyan is een centrale speler, maar speelt ook regelmatig vanaf links. Het grote voordeel is dat hij goed zou passen bij Xavi en dat ze tijdens wedstrijden regelmatig van positie kunnen wisselen. Het is wel jammer dat hij in Rusland speelt en dat je daar geen geld heen wilt sturen. Maar de prijs-kwaliteitverhouding is bij hem wel in orde. Je zou hem over 2 jaar voor minstens het drievoudige kunnen verkopen.

Ik vind het jammer dat we Tsygankov zijn misgelopen, maar ik had op basis van zijn prestaties in Europa wel twijfels. Die zijn een stuk slechter dan die van Gakpo, waar mensen hier al kritiek op hadden.

Ik ben het ook eens met @Armada dat er genoeg spelers rondlopen die veel goedkoper zijn met een hoog potentieel. Ik begrijp niet zo goed waarom we niet, zoals Red Bull Salzburg, meer van zulke talenten ophalen en in Jong PSV plaatsen. Of samenwerken met clubs zoals Sparta (gaat niet meer. jammer) of RKC om spelers te ontwikkelen.
Met betrekking tot Red Bull? Su-per onrealistisch. Volgens mij had [mention]Ykhim[/mention] hier een mooi stukje over.
Ardberger hou je het forum wel bij? Hier is al een analyse over gemaakt...
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 19:47 Qua aanval is PSV gewoon afhankelijk van lijntjes uitgooien en wachten wie er in de schoot valt. Niet leuk voor ons en als Brands ballen had gehad had hij, desnoods via Rik en Marco, laten doorschemeren dat als er iets komt dat het pas na 27 januari is.
Als Brands ballen had gehad dan hadden we nu niet allemaal een kapotte F5 toets gehad en hadden we geen discussies gehad om halve zachten als Januzaj.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 19:54
BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 19:47

Ik hoop enorm dat we Spertsyan gaan aantrekken. Hij is echt een talentvolle speler met een hoog potentieel, zelfs nu al met slechts 22 jaar. Persoonlijk vind ik hem interessanter dan Tsygankov, die in Europa ook niet zo goed presteerde. Spertsyan is een centrale speler, maar speelt ook regelmatig vanaf links. Het grote voordeel is dat hij goed zou passen bij Xavi en dat ze tijdens wedstrijden regelmatig van positie kunnen wisselen. Het is wel jammer dat hij in Rusland speelt en dat je daar geen geld heen wilt sturen. Maar de prijs-kwaliteitverhouding is bij hem wel in orde. Je zou hem over 2 jaar voor minstens het drievoudige kunnen verkopen.

Ik vind het jammer dat we Tsygankov zijn misgelopen, maar ik had op basis van zijn prestaties in Europa wel twijfels. Die zijn een stuk slechter dan die van Gakpo, waar mensen hier al kritiek op hadden.

Ik ben het ook eens met @Armada dat er genoeg spelers rondlopen die veel goedkoper zijn met een hoog potentieel. Ik begrijp niet zo goed waarom we niet, zoals Red Bull Salzburg, meer van zulke talenten ophalen en in Jong PSV plaatsen. Of samenwerken met clubs zoals Sparta (gaat niet meer. jammer) of RKC om spelers te ontwikkelen.
Met betrekking tot Red Bull? Su-per onrealistisch. Volgens mij had [mention]Ykhim[/mention] hier een mooi stukje over.
Waarom? Spelers aankopen en dan plaatsen in Jong PSV. Dit is precies wat RBS doet met FC Liefering. Als ze na een jaar of twee nog niet goed genoeg zijn, maar het niveau van de eerste divisie zijn ontstegen, ze bij RKC of Sparta plaatsen.

Ik zal zoeken naar het stukje van Ykhim. Ben erg benieuwd.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 27 Jan 2023, 20:05
Een gerucht! Hallelujah!
Kan ie links- en rechtsbuiten en op de beide backposities uit de voeten?
La vida és massa curta per no fer broma
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat het mooie is als alle bekende namen niet komen, is dat wij eindelijk weer een onverwachte speler krijgen. Dat is toch vaak de wens hier op het forum. We willen verrast worden, en zodat we kunnen zien dat we echt een goede scouting hebben
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 20:09
Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 19:54

Met betrekking tot Red Bull? Su-per onrealistisch. Volgens mij had [mention]Ykhim[/mention] hier een mooi stukje over.
Waarom? Spelers aankopen en dan plaatsen in Jong PSV. Dit is precies wat RBS doet met FC Liefering. Als ze na een jaar of twee nog niet goed genoeg zijn, maar het niveau van de eerste divisie zijn ontstegen, ze bij RKC of Sparta plaatsen.

Ik zal zoeken naar het stukje van Ykhim. Ben erg benieuwd.
Is ook niet onrealistisch want we hebben dat al gedaan. Niet in de mate van Salzburg die dat heeft geperfectioneerd maar met spelers als Rosario, Malen, Madueke, Mauro, Ledezma hebben we voldoende voorbeelden van hoe het ook kan. Dat beleid is ongeveer gelijk met de komst van Schmidt stil gelegd omdat (volgens mij) alle poen naar het eerste elftal ging en kwalitatieve aankopen voor de jeugd achterwege bleven. Fout van Johnny. Ik ben er echter van overtuigd dat je op die manier er weer in kunt slagen om én goede eerste elftal spelers op te leiden voor weinig én deze spelers rendabel kunt verkopen. Die vijver is iets makkelijker te bevissen dan de Elanga's, Danjuma's en Malens. Dan koop je ze voor ze tot wasdom zijn gekomen. Proactief handelen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aan Medina zijn we al vaker gekoppeld.
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij stadion weer niets. Ben er redelijk van overtuigd dat alles zich op de Herdgang afspeelt tegenwoordig. Daar meen ik rond half 8 Ruud v Nistelrooij te hebben zien wegrijden.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan maar weer wachten op het 10 uur tweetje... Zal wel weer over een uitgaande jeugdspeler gaan :no:
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 27 Jan 2023, 20:23 Bij stadion weer niets. Ben er redelijk van overtuigd dat alles zich op de Herdgang afspeelt tegenwoordig. Daar meen ik rond half 8 Ruud v Nistelrooij te hebben zien wegrijden.
En om 19u kwam dat vliegtuigje uit St. Gallen aan... :wonder:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 27 Jan 2023, 18:39
Heruone wrote: 27 Jan 2023, 18:31

Zou ik ook een goede vinden. Zou me niets verbazen als dat een package wordt met Hilgers. Beide nog maar 1-jarig contract die ze niet willen verlengen. En daar werd PSV ook aangelinkt. Wel benieuwd wat dat dan weer betekend voor de kwantitatieve invulling van de selectie.
Vind je Hilgers PSV materiaal?
Ik heb ook te weinig van hem gezien, maar ik vind het wel veelzeggend dat Slot hem zo graag naar Feyenoord wilt halen. En die hebben er momenteel best een goede kijk op met o.a. Wieffer, Aursnes en Trauner wat toch wel echt een absolute steals blijken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verwachting Elanga was dus toch goed :think:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 20:09Waarom? Spelers aankopen en dan plaatsen in Jong PSV. Dit is precies wat RBS doet met FC Liefering. Als ze na een jaar of twee nog niet goed genoeg zijn, maar het niveau van de eerste divisie zijn ontstegen, ze bij RKC of Sparta plaatsen.

Ik zal zoeken naar het stukje van Ykhim. Ben erg benieuwd.
Je kan hun handelswijze hooguit in het klein kopiëren, wat PSV feitelijk al doet. Maar het Red Bull-concern heeft véél meer geld achter zich. Het is goed om te beseffen wat dat betekent, namelijk meer clubs (vijf stuks op vier continenten, exclusief Liefering), meer personeel, meer kennis en informatie (o.a. door een groter scoutingsnetwerk), enzovoorts. Het belangrijkste is misschien wel dat ze daar een vaste visie hebben waar alle clubs zich aan committeren. Je creëert daardoor feitelijk een leger aan spelers en personeel dat bekend is met die visie. Dat zijn mensen die die visie dus ook kunnen toepassen als ze binnen die cirkel een stap maken. Niet voor niets gaan de beste spelers binnen dat netwerk naar Salzburg of (vervolgens) Leipzig, waar ze op het veld dan ook minimale aanpassingstijd nodig hebben. En daarnaast hebben ze een enorm netwerk met enorm veel informatie, waardoor ze ook van buiten hun eigen cirkel de pareltjes wel weten te vinden. Ze leggen dat naast dat vaste idee over voetbal en dan is het niet gek dat ze relatief veel succesnummers hebben. Dat ze ook weleens de verkeerde spelers aantrekken, daar hoor je vervolgens niemand over. En dat is ook prima, want het is een relatief succesvol model. Als PSV tien talenten voor twee miljoen haalt en er vervolgens één verkoopt voor 40 miljoen, dan hoor je ook niemand over de spelers die het níet gehaald hebben. Uiteindelijk draait het ook allemaal om de centen en die heeft PSV nou eenmaal niet in overvloed. Het is voor onze club derhalve heel lastig om een blik aardige talenten open te trekken, die bij Jong PSV te stallen en dan te kijken wat het rendement is.

Maar goed, dit geheel off-topic. Transfergeruchten willen we! :mrgreen:
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op pagina 1000 zijn de 2 nieuwe aanvallers binnen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou ff doortikken dan :mrgreen:
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 Jan 2023, 20:15
BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 20:09

Waarom? Spelers aankopen en dan plaatsen in Jong PSV. Dit is precies wat RBS doet met FC Liefering. Als ze na een jaar of twee nog niet goed genoeg zijn, maar het niveau van de eerste divisie zijn ontstegen, ze bij RKC of Sparta plaatsen.

Ik zal zoeken naar het stukje van Ykhim. Ben erg benieuwd.
Is ook niet onrealistisch want we hebben dat al gedaan. Niet in de mate van Salzburg die dat heeft geperfectioneerd maar met spelers als Rosario, Malen, Madueke, Mauro, Ledezma hebben we voldoende voorbeelden van hoe het ook kan. Dat beleid is ongeveer gelijk met de komst van Schmidt stil gelegd omdat (volgens mij) alle poen naar het eerste elftal ging en kwalitatieve aankopen voor de jeugd achterwege bleven. Fout van Johnny. Ik ben er echter van overtuigd dat je op die manier er weer in kunt slagen om én goede eerste elftal spelers op te leiden voor weinig én deze spelers rendabel kunt verkopen. Die vijver is iets makkelijker te bevissen dan de Elanga's, Danjuma's en Malens. Dan koop je ze voor ze tot wasdom zijn gekomen. Proactief handelen.
Precies wat ik bedoel. En zet een samenwerking op met clubs in Scandinavie en Oost Europa, kan je ook in een andere vijver vissen. Ik vind Kroatie bijvoorbeeld erg interessant. Zit erg veel talent. Dan denk ik aan spelers zoals Hujber of ook Nejasmic (2 - 4 jaar geleden). Had je voor weinig op kunnen halen en kan je altijd geld op verdienen. Beide talentvolle spelers die absoluut potentieel hadden/hebben. Gvardiol ligt te voor de hand. haha.

Ik vind Mauro Perković ook enorm interessant. Is nog erg jong, goede techniek, kan goed passen en ook verdedigen. Istra is sowieso een interessante team in Kroatie.
Ykhim wrote: 27 Jan 2023, 21:11
BasicPareto wrote: 27 Jan 2023, 20:09Waarom? Spelers aankopen en dan plaatsen in Jong PSV. Dit is precies wat RBS doet met FC Liefering. Als ze na een jaar of twee nog niet goed genoeg zijn, maar het niveau van de eerste divisie zijn ontstegen, ze bij RKC of Sparta plaatsen.

Ik zal zoeken naar het stukje van Ykhim. Ben erg benieuwd.
Je kan hun handelswijze hooguit in het klein kopiëren, wat PSV feitelijk al doet. Maar het Red Bull-concern heeft véél meer geld achter zich. Het is goed om te beseffen wat dat betekent, namelijk meer clubs (vijf stuks op vier continenten, exclusief Liefering), meer personeel, meer kennis en informatie (o.a. door een groter scoutingsnetwerk), enzovoorts. Het belangrijkste is misschien wel dat ze daar een vaste visie hebben waar alle clubs zich aan committeren. Je creëert daardoor feitelijk een leger aan spelers en personeel dat bekend is met die visie. Dat zijn mensen die die visie dus ook kunnen toepassen als ze binnen die cirkel een stap maken. Niet voor niets gaan de beste spelers binnen dat netwerk naar Salzburg of (vervolgens) Leipzig, waar ze op het veld dan ook minimale aanpassingstijd nodig hebben. En daarnaast hebben ze een enorm netwerk met enorm veel informatie, waardoor ze ook van buiten hun eigen cirkel de pareltjes wel weten te vinden. Ze leggen dat naast dat vaste idee over voetbal en dan is het niet gek dat ze relatief veel succesnummers hebben. Dat ze ook weleens de verkeerde spelers aantrekken, daar hoor je vervolgens niemand over. En dat is ook prima, want het is een relatief succesvol model. Als PSV tien talenten voor twee miljoen haalt en er vervolgens één verkoopt voor 40 miljoen, dan hoor je ook niemand over de spelers die het níet gehaald hebben. Uiteindelijk draait het ook allemaal om de centen en die heeft PSV nou eenmaal niet in overvloed. Het is voor onze club derhalve heel lastig om een blik aardige talenten open te trekken, die bij Jong PSV te stallen en dan te kijken wat het rendement is.

Maar goed, dit geheel off-topic. Transfergeruchten willen we! :mrgreen:
Thanks voor je reactie!

Ja dat klopt natuurlijk ook wel. We kunnen momenteel ook helemaal niet zoveel geld uitgeven. Maar dat zou juist moeten groeien naarmate je meer spelers uit zo'n pool verkoopt. Maar goed, andere discussie, andere topic! :)

Hoeveel spelers zijn er al binnengehengelt?! :D
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik was eerst “Op zoek naar….” aan het kijken. Nu “Ministars”.

Ik weet niet waar het door komt maar ik krijg een raar en opgejaagd gevoel.

Ik denk dat er nog een gerucht aankomt vanavond.
Locked