Hoe is het met?

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Zal je zien dat Cambuur ook nog wint.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 04 Feb 2023, 14:09 Represent sinds maart 2003. Heel wat vreemde vogels voorbij zien komen, maar ook ontzettend veel gelachen.

Hoogtepunt was voor mij deelname aan de Netwerkcups. Helaas alleen 1e edities gras en zaal, maar dat was wel iets unieks hoor.
:opzijnkop:

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Haha onbetwist op nummer 1 ja :lol:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wat was er ook alweer met hem?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 04 Feb 2023, 22:37 Haha onbetwist op nummer 1 ja :lol:
Mja bokkenbreier, bassam, suuskepsfvan, Fuckthebagwan, Der Don en Jan Molendijk konden daar helaas niet aan tippen inderdaad. :mrgreen:

[mention]ShovingNE2[/mention] betere vraag is wat er niet met hem was.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne wrote: 04 Feb 2023, 22:44
Grasmat wrote: 04 Feb 2023, 22:37 Haha onbetwist op nummer 1 ja :lol:
Mja bokkenbreier, bassam, suuskepsfvan, Fuckthebagwan, Der Don en Jan Molendijk konden daar helaas niet aan tippen inderdaad. :mrgreen:

[mention]ShovingNE2[/mention] betere vraag is wat er niet met hem was.
Godsamme ja, allemaal bekende namen en tering, wat lang geleden! bokkenbreier, ik weet niet meer precies wie het is/was, maar volgens mij aardig wat discussies mee gehad, haha. En idd, Paul van Heertum. Het was gewoon zonde dat die van de ene op de andere dag nooit meer op het Netwerk kwam (of mocht komen).
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Doet gewoon pijn dit te lezen. Waar blijft de tijd? Ook sinds 2000 aanwezig op Netwerk oorspronkelijk.

Robinho, Carlos Tevez, Saviola, van Persie. Pagina’s volgekalkt vol speculatie & frustratie.


En Archie Thompson.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 04 Feb 2023, 23:34 Doet gewoon pijn dit te lezen. Waar blijft de tijd? Ook sinds 2000 aanwezig op Netwerk oorspronkelijk.

Robinho, Carlos Tevez, Saviola, van Persie. Pagina’s volgekalkt vol speculatie & frustratie.


En Archie Thompson.
Het Jan Reker topic. En dan eindeloze herhaling waarom hij moest oprotten. Slogans, maar ook uitgebreid beargumenteerde epistels. Er staat me wel iets bij dat een zekere ‘fansper’ één van de weinige was die Reker altijd verdedigde.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Ricardo Zamora wrote: 04 Feb 2023, 23:43
Armada wrote: 04 Feb 2023, 23:34 Doet gewoon pijn dit te lezen. Waar blijft de tijd? Ook sinds 2000 aanwezig op Netwerk oorspronkelijk.

Robinho, Carlos Tevez, Saviola, van Persie. Pagina’s volgekalkt vol speculatie & frustratie.


En Archie Thompson.
Het Jan Reker topic. En dan eindeloze herhaling waarom hij moest oprotten. Slogans, maar ook uitgebreid beargumenteerde epistels. Er staat me wel iets bij dat een zekere ‘fansper’ één van de weinige was die Reker altijd verdedigde.
Och man. De Reker saga + Stan.

Boeken zijn er over geschreven op dat netwerk.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik mis 't Tennistopic zoals dat op 't oude PN was.

Was geweldig om de discussies over Kasatkina te lezen tijdens de oersaaie dagen op m'n toenmalige stage.

Bij 't PN hield ik 't zelf enkel bij lezen, vond het te grotesk om te starten met posten.
En was toen ook nog erg jong :mrgreen:

Wel genoten van de verhalen van ome [mention]RIO[/mention] in 't Vrijgezel of niet topic wat daar ook was toen.
Was ook zo'n gozer die met een veel te jong meisje bezig was. Navi?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ricardo Zamora wrote: 04 Feb 2023, 23:43
Armada wrote: 04 Feb 2023, 23:34 Doet gewoon pijn dit te lezen. Waar blijft de tijd? Ook sinds 2000 aanwezig op Netwerk oorspronkelijk.

Robinho, Carlos Tevez, Saviola, van Persie. Pagina’s volgekalkt vol speculatie & frustratie.


En Archie Thompson.
Het Jan Reker topic. En dan eindeloze herhaling waarom hij moest oprotten. Slogans, maar ook uitgebreid beargumenteerde epistels. Er staat me wel iets bij dat een zekere ‘fansper’ één van de weinige was die Reker altijd verdedigde.
Fansper ken ik ook nog ja, zat tegelijk met mij op het oude PSV.nl forum toen netwerk mij te massaal aanvoelde. Kan me nog herinneren dat ie een keer foto's van z'n vakantie in Polen deelde (privacy was 20 jaar geleden geen issue..) en ik toen voor het eerst ontdekte dat er bergen in Polen zijn ..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 05 Feb 2023, 00:22 Ik mis 't Tennistopic zoals dat op 't oude PN was.

Was geweldig om de discussies over Kasatkina te lezen tijdens de oersaaie dagen op m'n toenmalige stage.

Bij 't PN hield ik 't zelf enkel bij lezen, vond het te grotesk om te starten met posten.
En was toen ook nog erg jong :mrgreen:

Wel genoten van de verhalen van ome [mention]RIO[/mention] in 't Vrijgezel of niet topic wat daar ook was toen.
Was ook zo'n gozer die met een veel te jong meisje bezig was. Navi?
Ja, Navi was volgens mij een pedo.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ricardo Zamora wrote: 04 Feb 2023, 23:43
Armada wrote: 04 Feb 2023, 23:34 Doet gewoon pijn dit te lezen. Waar blijft de tijd? Ook sinds 2000 aanwezig op Netwerk oorspronkelijk.

Robinho, Carlos Tevez, Saviola, van Persie. Pagina’s volgekalkt vol speculatie & frustratie.


En Archie Thompson.
Het Jan Reker topic. En dan eindeloze herhaling waarom hij moest oprotten. Slogans, maar ook uitgebreid beargumenteerde epistels. Er staat me wel iets bij dat een zekere ‘fansper’ één van de weinige was die Reker altijd verdedigde.
Niks veranderd dus, alleen andere namen die moeten oprotten :tear:

Heb een paar jaar op dat oude netwerk meegelopen/meegekeken. Heb wel het idee dat daar meer paradijsvogels zaten maar misschien kijken we over 15 jaar wel terug op dit forum met dezelfde warme herinneringen.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Hahaha wat een herinneringen:
- het tennis topic met die geobsedeerde gast die verliefd was op Kasatkina.
- Killer in zijn topics waar alleen hij berichten in plaatste
- Navi en zijn smerige fratsen
- Vrijgezel topic met oa Daniel (rust zacht!)
- Het Tour de France zuip spel van PSV zuipsite
- Het uitwedstrijden forum waar elke Europese uitwedstrijd werd opgeroepen om waar te verzamelen
- PSV On Tour topic, legendarische verhalen uit de oude doos van oa KOENIE

De netwerk cups, eentje in de zaal met prijsuitreiking van Salcido de andere bij ESV buiten.
#FreeGeneratie4
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Het oude netwerk wat een herinneringen. Toen kon er nog inhoudelijk gediscussieerd worden.

Welkom terug wethouder
romario4wethoudervanjuinen
Veelbelovend talent
Posts: 110
Joined: 03 Feb 2023, 21:18
FOOTB_REM_S: No

Paul van Heertum! :wall: :grin:
Was ongeveer de internet versie van de treinvandaal van Koot en Bie.
Werd voortdurend geschorst en uiteindelijk voor altijd. In een tijd dat het internet nog redelijk jong was, dook hij onder vele aliassen op.
Dat is geen PR wel de meest opvallende :lol:
Uiteindelijk had iedereen na een paar postings al wel weer door dat het om Paul ging en werd hij met die naam steeds aangesproken.
Steevast antwoordend met "wie is Paul" , een kreet die ook een eigen leven ging leiden! :nuts:
Paul ging intussen steeds verder underground om niet betrapt te worden, uiteindelijk werd hij zelfs getraceerd op het IP adres van de lokale bibliotheek om maar niet herkend te worden :$ :nuts:
En tja, Jan Molendijk, edelachtbare. Voorzitter politiek partij goodall, wetenswaardig!
Uiterst bijzonder figuur!
Het vrijgezellentopic met Lio (chinese spelling) was inderdaad ook bijzonder. Als ik me goed herinner heeft hij nog eens, tevergeefs, geprobeerd kiepersverdriet van de maagdelijkheid af te helpen. :mrgreen:
En wat te denken van de queeste van Kezza met de 4 evers.
Of Pipo, die vermoedelijk ergens op kantoor de tankbonnetjes zat in te boeken maar zich presenteerde als alwetende accountant. Elke posting begin met "wij stellen vast"....wij stelden helegaar niets vast :D
Of de legendarische Jantje Oink met zijn theedoek. Of neem de fitty tussen Koenie en Zoenie....
Ik zou nog wel even door kunnen gaan maar neem aan dat dat dodelijk saai is voor mensen die die bijzondere periode niet hebben meegemaakt.
Waarvoor excuses :nerd:
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je doet maar hoor, genoeg bandbreedte ingekocht door de Shoving
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Faaz met zijn immer sociaal maatschappelijke gerelaaz.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ricardo Zamora[/mention] Vergeet forumlid Peejay niet, zijn warme pleidooien zorgden ervoor dat [mention]RIO[/mention] ooit constateerde dat Peejay vast beejays in the pj's aan Reker moest geven.

JanMolendijk. Je zou eerts denken dat die man een gimmick was met al z'n wollig taalgebruik en z'n heilige geloof in zijn partij.

Overigens heeft paul van heertum ook menig Ajaxforum geteisterd onder naam DiegoArmandoMaradonna ofwel DAM.

[mention]deninho32[/mention] , [mention]ShovingNE2[/mention] [mention]Maikel[/mention] Kunnen we misschien een apart forumnostalgieopic openen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En is 7Ronaldo7 nog ergens actief?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Topictitels als
"Heb ik de primeur? Onze nieuwe nummer 9: Mateja Kežman!"
verwijzen in ieder geval inmiddels naar ver vervlogen tijden.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 05 Feb 2023, 09:24 En is 7Ronaldo7 nog ergens actief?
Vroeger was echt alles beter. De Berk. From Dusk til Down. Blue Parrot 😂
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Colum Mac Mathuna schreef altijd mooie lange posts over het reilen en zeilen van PSV die ik altijd kon waarderen.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 05 Feb 2023, 09:49 Colum Mac Mathuna schreef altijd mooie lange posts over het reilen en zeilen van PSV die ik altijd kon waarderen.
Het Kanon wrote: 05 Feb 2023, 09:49 Colum Mac Mathuna schreef altijd mooie lange posts over het reilen en zeilen van PSV die ik altijd kon waarderen.
Er was maar een koning op dt vlak en dat was RaulGonzalezBlanco.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wordt tijd dat [mention]B O M M E L[/mention] ook komt buurten hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply