Richard Ledezma
- 1913
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Richard Ledezma, 6 september 2000
Nationaliteit: Verenigde Staten, Mexico
Voet: Rechts
:PSV: 1 januari 1999 -
Aankoopbedrag: transfervrij vanaf Zions Bank Real Academy
Verkoopbedrag:
Links:
Transfermarkt
-
- Legende
Leuk voor hem, maar ik vind wel dat hij nu de stap moet gaan maken in Jong PSV dat hij constanter en vaker beslissend moet gaan worden. Zijn gemiddelde vind ik nog onvoldoende voor de potentie die hem wordt toegedicht en wat nodig is om uiteindelijk een waarde voor PSV te kunnen worden. Ik vind hem een spontane uitstraling hebben en daardoor ook een bepaalde gunfactor, maar de voetbalkwaliteiten zijn uiteindelijk leidend. Een speler als Mauro heeft ook een hoge gunfactor, maar is ook niet het niveau voor de basis wat je zou willen hebben. Voor die buitenkanten wil je niveau Ihattaren en/of Gakpo. Net zoals je voor aanvallende posities niveau Malen en/of Madueke wil hebben om van onderaf door te breken. En heb je die niet dan wil je aankopen van een kaliber die er deze zomer is gehaald. Als Ledezma uiteindelijk de stappen wil gaan maken als eerst invaller en later basisspeler, zal het beter moeten in Jong PSV. Anders kom je in de categorie spelers die wel talentvol zijn, maar net niet goed genoeg om het te gaan redden bij PSV en op een gegeven moment afvloeien.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je hebt gelijk hoor Massimo, maar even genieten van dit debuut hoor.
'Ledezma delivering another dime at the far post, not for the first time tonight'.... lekker hoor.
'Ledezma delivering another dime at the far post, not for the first time tonight'.... lekker hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Moderator
Ongelukkige wedstrijd, maar je ziet wel dat ie talent heeft. Sowieso niet fair om hem hierop af te rekenen. Kwam goed vrij tussen de linies, maar kon het vaak geen (goed) vervolg geven. Misschien geen gek idee om hem in de tweede seizoenshelft ergens in de Eredivisie te laten rijpen.
-
- Legende
Fijne speler. Zijn probleem vandaag was dat hij niemand in de diepte kon spelen. En met Mauro en Gotze vergelijkbare spelers heeft kwa stijl. Nu was het te veel van hetzelfde en kreeg je dus een hoop gebrei... Maar dit joch kan wel wat,
-
- Lid scoutingsteam
Stel dat 'ie bij AZ op de bank zat en daar wekelijks mocht invallen, dan waren we vast lovend geweest, want het is gewoon een fijne speler. Goeie techniek, goeie fysiek, prima trap, snel, wendbaar en tactisch slim. Dat hij er nog lang niet is: volstrekt helder. Ik denk dat hem verhuren ook echt geen slecht idee is. Volgens mij kan hij makkelijk uitblinker worden in de subtop: Heerenveen, Utrecht, Groningen, dat werk.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat hij bij PSV voorlopig die extra stap niet gaat maken, en bij Jong PSV speelt hij al een tijdje en daar wordt het ook niet echt beter van. Dus uitlenen voor een half seizoen is geen gek idee, maar dan moet je een club vinden waar hij echt aan spelen toe komt. Dan zit je al snel bij een club als Zwolle, Fortuna of Ado.
-
- Vedette
Mag van mij donderdag starten, en tegen de Graafschap ook. Lekker minuten maken om aan te haken!
-
- Vedette
Hopelijk valt zijn blessure mee, maar zag er niet best uit. Triest, jongen maakte net wat stappen.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler