Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal wrote: 19 Mar 2023, 18:38 Klopt. Maar voor grote clubs is 37.5 miljoen niet zo veel meer tegenwoordig.
Klopt maar die kopen hem dan voor er lekker bij. 14-18 man, zo'n rol. 3de keuze voor de basis bij een Chelsea ofzo 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

En toch is het niet alleen Sangare. Voor mijn gevoel heeft PSV al jaren gedoe met onnodig achterin voetballen en uitverdedigen. Misschien irriteer ik me er meer aan als het bij PSV gebeurd maar het is echt om je afstandsbediening van door je scherm te flikkeren.
#FreeGeneratie4
kastoekast
Nationale topspeler

Erg ongelukkig, maar om een van onze beste spelers zo erg te gaan haten vind ik echt een imbeciele actie.
Standbeeld
Mister PSV

Paco Casal wrote: 19 Mar 2023, 18:38 Klopt. Maar voor grote clubs is 37.5 miljoen niet zo veel meer tegenwoordig.
Dat wil niet zeggen dat clubs het uit willen geven aan een speler die het dit seizoen niet waard is. Over het algemeen zijn alleen sommige topclubs gek, en die zie ik nou net juist niet zo snel toehappen. Dan komen we uit bij de Southamptons en Evertons van deze wereld. Clubs die niet eens 40mln voor Gakpo (over) hadden.
ruuddevil
Legende

Levert al het hele seizoen een wanprestatie.
AddoCultheld
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 19 Mar 2023, 19:12 Levert al het hele seizoen een wanprestatie.
Inderdaad
MaartenV
Nationale topspeler

Het was gisteren allemaal wat overdreven, het afreageren op Sangare. Dit was geen enorme blunder. We hebben hem heel vaak veel grotere blunders zien maken.

Op die plek kan het zijn dat je in de combinatie balverlies leidt. Dat is geen drama met een volle 16. Maar dan moet je liever daar geen vrije trap veroorzaken en als dat wel gebeurt wel een goed kopduel aangaan. Dit PSV is sinds de winterstop zeer kwetsbaar bij hoge voorzetten uit dode spelmomenten, en dat is opmerkelijk omdat in het begin van het seizoen dat, zeker met luuk erbij, niet het geval was.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zat vorige week op de tribune tegen Cambuur en toen dacht ik voor het eerst dit jaar dat het niet zo vanzelfsprekend is dat er een club vroeg in de window komt voor Sangaré voor pakweg 37 miljoen. Gisteren is dat gevoel niet minder geworden. Er komen nog wel wat wedstrijdjes aan waarbij hij met een goede wedstrijd zich wel meteen terug op de lijstjes zet. Het moet beter.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

MaartenV wrote: 20 Mar 2023, 15:38 Het was gisteren allemaal wat overdreven, het afreageren op Sangare. Dit was geen enorme blunder. We hebben hem heel vaak veel grotere blunders zien maken.

Op die plek kan het zijn dat je in de combinatie balverlies leidt. Dat is geen drama met een volle 16. Maar dan moet je liever daar geen vrije trap veroorzaken en als dat wel gebeurt wel een goed kopduel aangaan. Dit PSV is sinds de winterstop zeer kwetsbaar bij hoge voorzetten uit dode spelmomenten, en dat is opmerkelijk omdat in het begin van het seizoen dat, zeker met luuk erbij, niet het geval was.
Klopt hoor, het is wat opportuun om hem kop van jut te maken. Anderzijds is het wel verdomde irritant dat een speler van zijn statuur in de selectie daar balverlies leidt en Vitesse in stelling helpt. En dat is ook het probleem. Verwachtingen worden gewoon niet waargemaakt. En op Xavi Simons is er geen speler bij die gewoon eens een handvol wedstrijden achter elkaar gewoon goede wedstrijden speelt op zijn minst stabiel een 6 draait op zijn minst. Werkelijk iedereen kan bij PSV door de mand vallen elke week; geen enkel houvast om een zekere overwinning te mogen verwachten.
Ren Höek
Vedette

O Goleiro Grande wrote: 20 Mar 2023, 16:33 En op Xavi Simons is er geen speler bij die gewoon eens een handvol wedstrijden achter elkaar gewoon goede wedstrijden speelt op zijn minst stabiel een 6 draait op zijn minst. Werkelijk iedereen kan bij PSV door de mand vallen elke week; geen enkel houvast om een zekere overwinning te mogen verwachten.
Goh, hoe zou dat nou toch komen? :wonder:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Sinds z'n maatje Guti niet meer naast 'm staat, presteert hij een stuk minder goed. Ik ben sowieso voorstander van Guti op het middenveld (maar dat is een ander topic). De tekortkomingen van Sangaré komen nu teveel naar boven. Ook vorig jaar maakte hij dit soort fouten (remember Sparta uit), maar juist zijn sterke punten mis ik dit jaar. Guti maakte Sanga echt beter.

Anyway, totale disbalans op het middenveld.
Ricardo Zamora
International

Standbeeld wrote: 19 Mar 2023, 18:48
Dat wil niet zeggen dat clubs het uit willen geven aan een speler die het dit seizoen niet waard is. Over het algemeen zijn alleen sommige topclubs gek, en die zie ik nou net juist niet zo snel toehappen. Dan komen we uit bij de Southamptons en Evertons van deze wereld. Clubs die niet eens 40mln voor Gakpo (over) hadden.
Scheelt natuurlijk wel dat we vorige zomer met de rug naar de muur stonden en de RVC ook bereid was om de tuinman van de herdgang te verkopen.

Ik ga ervan uit dat Sangaré minimaal voor €35 miljoen gaat. Voor de PL blijft het een uitstekende speler. In dit elftal is weinig eer te behalen. Hij heeft nu een dip en 3 seizoenen hier uitstekend gevoetbald. Ik ga ervanuit dat clubs door die dip heen kijken.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Standbeeld
Mister PSV

Clubs zullen juist gebruik maken van de dip. Buy low sell high. We gaan het zien, maar als Ibi zo doorgaat onder Ruud dan zie ik het somber in.
Madueke
Legende

Actieve jongen, die Musampa ;)
Standbeeld
Mister PSV

"Representatives of the midfielder have spoken with a number of Premier League clubs to alert them of Sangare's potential availability. West Ham have been touted as suitors as they prepare for the departure of Declan Rice, but Sangare is understood to be looking for a move to a bigger side."

Ben benieuwd. Dan zal toch wel wat beter moeten gaan spelen anders denk ik dat de top niet toe zal happen. West Ham is natuurlijk ook fantastisch. Zolang die 37.5mln maar op tafel komt en liefst zsm wanneer het seizoen voorbij is.
Standbeeld
Mister PSV

U vraagt, wij draaien:

loginnaam
Internationale topspeler

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... re-van-PSV

Geen idee hoe betrouwbaar deze site is, maar kwam dit tegen toen ik het artikel las over de rafelrandjes van de nieuwe TD van Ajax die in dat topic was gelinkt. 37,5 miljoen handje contantje op de eerste dag van de transferwindow en dan mag hij van mij naar PSG als hij wil. Zolang ze maar van Xavi afblijven. :D
11 Tinus
Legende

Het zou echt geweldig zijn als er een club komt die nu al verzekerd wil zijn van Sangaré volgend jaar en de 37,5 miljoen op tafel legt. Dan kan PSV lekker gaan bouwen aan een nieuw middenveld met Guti Til Xavi en Veerman in hun eigen rol aangevuld met 1 a 2 spelers die het één geheel maken.
Breur
Internationale topspeler

Las in een ander bericht de interesse van Arsenal, Chelsea, Liverpool en Tottenham. Die gaat wel weg lijkt me.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Hopelijk kan Ibrahim een clausule op laten nemen dat we hem na 1 seizoen voor 12 miljoen terug kunnen kopen. :whistle:
Last edited by Grasmat on 27 Mar 2023, 14:32, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Staat er terecht goed op internationaal gezien.
Persepolis
Vedette

Vogelund wrote: 20 Mar 2023, 16:38 Sinds z'n maatje Guti niet meer naast 'm staat, presteert hij een stuk minder goed. Ik ben sowieso voorstander van Guti op het middenveld (maar dat is een ander topic). De tekortkomingen van Sangaré komen nu teveel naar boven. Ook vorig jaar maakte hij dit soort fouten (remember Sparta uit), maar juist zijn sterke punten mis ik dit jaar. Guti maakte Sanga echt beter.

Anyway, totale disbalans op het middenveld.
Ben ik niet helemaal mee eens, zijn beste periode vorig jaar beleefde Sangaré aan het begin van het seizoen, zonder Guti. Zijn slechtste periode was in de weken na de Afrika Cup. Met Guti. Daarna hervond hij zijn vorm, inderdaad met Guti. Niet echt een correlatie dus, maar ik ben ook voorstander van Guti op het middenveld omdat zijn kwaliteit het vullen van gaten is, waarvan er heel veel vallen in dit elftal. Die is gewoon nodig, maar dat heeft meer met het elftal te maken dan met Sangaré. Persoonlijk zou ik Guti als slot op de deur neerzetten, achter Sangaré en Veerman. Maar dat ben ik.

Sowieso krijgt ik een déjà vu van 2 seizoenen geleden als ik sommige dingen lees. De beste man hoort, zoals ook toen, bij de spelers met de best passing % in de Eredivisie. Evenals de spelers met de meeste gewonnen duels en ratio gewonnen vs verloren duels. Nog steeds, in een voor zijn doen mindere periode en in een elftal wat niet goed loopt. En er zit, net zoals toen, ook af en toe een slechte pass tussen ja. Dat is niet goed, maar het is ook aan de organisatie te wijten dat dat ook meteen gevaar oplevert. Maar als je de balans opmaakt tussen die paar slechte passes en hoeveel ballen hij wint en aanvallen hij eruit haalt kom je makkelijk tot de conclusie dat hij nog steeds tot de beste en belangrijkste spelers van PSV hoort. Staat samen met 1 of 2 anderen als eerste op het wedstrijdformulier hoor, en terecht. Nee, hij presteert niet optimaal voor zijn doen, maar hoeveel spelers wel in dit elftal? De Jong? Ramalho? Obispo? Veerman? Hij zal ook redelijk vroeg voor die 37,5 miljoen worden weggekocht hoor, ben ik niet bang voor. Leggen veel clubs lachend neer, als hij een succes wordt is het een koopje en zo niet wordt ie gewoon weer voor een mooi bedrag doorverkocht.
11 Tinus
Legende

Ik zie vooral redenen om heel blij te zijn dat we een goede speler bij de Europese top kunnen afzetten voor een mooie transfersom. Achteraf gezien wellicht een jaar te laat maar dat zeg ik op eigen titel omdat Ruud het niet voor elkaar gekregen heeft om een middenveld met Guti, Sangaré en Veerman te laten functioneren naar de mogelijkheden van de kwaliteiten van het individu.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat hij er niet super goed uit ziet dit jaar maar dat geen één as speler er heel goed uit ziet dit jaar. Dat lijkt me geen toeval.
Juancho
Mister PSV

Sangare speelt niet gek veel anders dan in het eerste jaar onder Schmidt waar de gaten tussen d linies ook immens waren.

Persoonlijk denk ik dat we de echte Sangare te weinig hebben gezien. In de zin van dat z'n kwaliteiten optimaal benut werden en daarmee gelijk zijn beperkingen beter afgedekt werden.

Eigenlijk te gek voor woorden. Net als eerder met Lozano. Ipv van zulke toppers volledig en optimaal te gebruiken zodat PSV ook beter wordt, gaan we ze maar half half gebruiken om diverse idiote redenen. Zo moest Lozano maar naar rechts vanwege problemen op de back posities 🤣🤣🙈. En speelt een fucking Guus Til nog eerder dan Guti terwijl die laaste als enige uit de HELE selectie Sangare correct kan ondersteunen. Tis zo triest dat je er maar beter om kan lachen...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende

Sangaré staat er volgens mij wel goed op internationaal. Tevens is het een type speler waar zo ongeveer vrijwel alle Engelse clubs interesse hebben. Het zou me dan ook niet verbazen als hij aan het begin van de transferwindow al vertrokken is en dat lijkt met voor PSV tevens een goede zaak. Hij heeft vorig seizoen ondanks interesse vanuit Engeland om nog 1 seizoen te blijven en nog iets meer keuze te hebben dan alleen degradatieclubs daar. Ik denk dat hij daar wel in geslaagd is. Ook PSV heeft op financieel vlak baat bij een transfer van Sangaré. Je zal vooral je huiswerk van tevoren goed moeten gaan doen met welk type speler en in wie je de vervanger ziet binnen je selectie die je voor volgend seizoen voor ogen hebt.
Post Reply