Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

James R is weer transfervrij. Is er al een keuring geboekt?
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Apr 2023, 13:16
Sensation wrote: 13 Apr 2023, 13:06

Geen basisspeler bij Salernitana volgens mij dus ben bang dat ik hem los moet laten.
Dan deze jongen maar proberen?



Er is flinke concurrentie maar wij kunnen hem wel speeltijd beloven.

(Nee, weet ik)
En zit bij dat kut Girona (lees city-group) :kots:
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
FOOTB_REM_S: No

Lichtstadd wrote: 13 Apr 2023, 13:18 Bij Salernitana vind ik Flavius Daniliuc interessanter. jonge grote rechtsbenige verdediger met al veel ervaring op het hoogste niveau, lijkt alleen wel al op weg naar Frankfurt nu.
Links en rechts lees je al over transfers bij bepaalde clubs, zou leuk zijn als er over PSV ook op korte termijn wat nieuws komt. Ben toe aan een transfergerucht :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ja, dat boeit me echt geen drol. Zou echt een topspeler voor ons zijn maar onhaalbaar.
Last edited by Ardbeg on 13 Apr 2023, 15:18, edited 1 time in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Apr 2023, 15:05 Ja, dat boeit me echt geen drol. Zou echt een topspeler voor ons zijn maar onhaalbaar.
Ja mede daardoor dat bedoelde ik.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 13 Apr 2023, 14:30 James R is weer transfervrij. Is er al een keuring geboekt?
Daar hebben hebben we mooi een berg salariskosten ontweken. Goed dat het uiteindelijk niet door is gegaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En ook echt waardeloos voortaan. Ook niet nodig, haha
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Even opletten op die nr. 25 van Roma. Wellicht wel een interessante speler ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 13 Apr 2023, 19:52 Even opletten op die nr. 25 van Roma. Wellicht wel een interessante speler ;)
Heeft al aangegeven terug naar Feye te willen als hij terugkeert naar Nederland. Die beschouw ik daardoor als geen optie meer.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het moeilijk in te schatten of Gift Orban echt zo goed is of meer een hype is vanwege zijn doelpuntenregen. Tegen West Ham was hij weinig aan de bal maar zodra hij de bal had maakte hij af en toe aparte keuzes al blijft hij ontzettend dreigend en doelgericht. Geen idee hoe consistent hij is maar het talent spat er wel vanaf al moet hij nog veel verbeteren in balbezit. Voor rond de 15m zou ik het zeker overwegen hem te halen, beter dan Sulemana.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als ik spelers als Bamba en Traore voorbij zie komen, als we toch ebzig zijn met out of the box denken:

https://www.transfermarkt.nl/houssem-ao ... ler/395693

Lees dat Frankfurt interesse heeft. Niet de absolute top dus
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 13 Apr 2023, 20:46 Ik vind het moeilijk in te schatten of Gift Orban echt zo goed is of meer een hype is vanwege zijn doelpuntenregen. Tegen West Ham was hij weinig aan de bal maar zodra hij de bal had maakte hij af en toe aparte keuzes al blijft hij ontzettend dreigend en doelgericht. Geen idee hoe consistent hij is maar het talent spat er wel vanaf al moet hij nog veel verbeteren in balbezit. Voor rond de 15m zou ik het zeker overwegen hem te halen, beter dan Sulemana.
Als je hem kunt halen zie ik dat echt als een cadeautje.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 13 Apr 2023, 21:19 Als ik spelers als Bamba en Traore voorbij zie komen, als we toch ebzig zijn met out of the box denken:

https://www.transfermarkt.nl/houssem-ao ... ler/395693

Lees dat Frankfurt interesse heeft. Niet de absolute top dus
Is volgens Fabrizio bijna rond met AS Roma.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Aouar is niet veel meer van over en ik betwijfel of dat gaat veranderen. Laten wij ons komende zomer nu eens focusen op spelers die in een opgaande lijn zitten in plaats van 'projecten' met spelers die alsnog bakken met geld kosten.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Met Leicester dat gaat degraderen wellicht, zou Patson Daka haalbaar zijn? Geweldige spits, ook heel goed vanaf links.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 15 Apr 2023, 20:18 Met Leicester dat gaat degraderen wellicht, zou Patson Daka haalbaar zijn? Geweldige spits, ook heel goed vanaf links.
Qua salaris al te duur denk ik
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Leicester huurt ook Tete van Shaktar met optie tot koop. Als ze degraderen zal hij daar echt niet gaan tekenen en zijn contract loopt af in de winter. Geweldige speler om hier op rechtsbuiten rond te hebben lopen maar die heeft waarschijnlijk de clubs voor het uitkiezen straks.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Apr 2023, 08:35 Ook interessant om in de gaten te houden: Ellyes Shkiri. Eerder genoemd hier, contract tot juni 2023.
Voormalig KG wrote: 27 Nov 2021, 10:30 Andere opties voor het middenveld is de wat oudere Ellyes Shikiri, 26 jaar van FC Köln.



Hij excelleert op alle vlakken waar een nummer6 moet excelleren en heeft een reputatie om doelpunten te maken..
Zou ik ook toejuichen deze aankoop is in de categorie Blind/Tadic aankopen van Ajax een paar jaar terug.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 16 Apr 2023, 10:07
Ardbeg wrote: 13 Apr 2023, 08:35 Ook interessant om in de gaten te houden: Ellyes Shkiri. Eerder genoemd hier, contract tot juni 2023.

Zou ik ook toejuichen deze aankoop is in de categorie Blind/Tadic aankopen van Ajax een paar jaar terug.
Verwacht niet dat hij op de rader staat..
Last edited by Ardbeg on 17 Apr 2023, 13:37, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een oude favoriet van mij doet het nu ook niet onverdienstelijk. Helaas nu een gepasseerd station:

User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 13 Apr 2023, 20:46 Ik vind het moeilijk in te schatten of Gift Orban echt zo goed is of meer een hype is vanwege zijn doelpuntenregen. Tegen West Ham was hij weinig aan de bal maar zodra hij de bal had maakte hij af en toe aparte keuzes al blijft hij ontzettend dreigend en doelgericht. Geen idee hoe consistent hij is maar het talent spat er wel vanaf al moet hij nog veel verbeteren in balbezit. Voor rond de 15m zou ik het zeker overwegen hem te halen, beter dan Sulemana.
Gisteren tegen KV Mechelen als invaller had ik het gevoel dat iedere bal van zijn voet afsprong. Krijg bij hem een hele hoge Wilfried Bony vibe, enorm doelgericht, krachtig en snel. Ik beoordeel hem hiermee op 45 minuten. Dit moet je niet willen, zo'n jongens kun je goedkoop oppikken als ze in eigen land of in Noorwegen/Zweden/Denemarken spelen maar niet nu. Die gaat als die doorgaat met scoren aankomende zomer voor 20+ miljoen weg.

Adingra van Union st Gillis, linksbuiten met veel dreiging (goede techniek) die ook doelgericht is. Gekocht door Brighton afgelopen zomer voor 6 miljoen (?), ook hiervoor jammer genoeg te laat..
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bij Volendam viel die verdediger op Xavi wel op, zat er goed op. Daarnaast is die speler van Inter Orestanio(?) wel een interessante speler die onze beperkte verdedigers het leven zuur maakte. Tevens ook fan van die keeper stankovic.
Saibari is underrated.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 18 Apr 2023, 10:10 Bij Volendam viel die verdediger op Xavi wel op, zat er goed op. Daarnaast is die speler van Inter Orestanio(?) wel een interessante speler die onze beperkte verdedigers het leven zuur maakte. Tevens ook fan van die keeper stankovic.
Wist niet dat Orestanio van Inter was, behendig gevaarlijk spelertje.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie was het die Brandwond wel naast een meer ervaren verdediger zou willen zien? Ik zag dat Alejandro Catena van Rayo Vallecano dit jaar uit contract loopt. Niet zo bekend met hem maar hij heeft de juiste leeftijd en op basis van de geringe beelden wel interessant. Iemand die hem beter kent?

robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Las zojuist een vaag bericht over interesse van Feyenoord in deze speler, dus heb me er iets in verdiept : Bryan Reynolds.
Rechtsback, eigendom van AS Roma maar verhuurd aan Westerlo (nr 7 van België) . Dit seizoen al goed voor 5 assists en is 3-voudig Amerikaans international. Westerlo heeft een koopoptie voor 7 miljoen, maar zullen dit waarschijnlijk niet kunnen betalen.



Heeft veel snelheid, lengte (1.85) maar heeft ondanks zijn lengte een goede balbehandeling. Lijkt op het eerste gezicht ook over een goeie pass te beschikken (zie 3:56 in het filmpje). Zal voor Ernie Stewart ongetwijfeld geen onbekende naam zijn en RB is uiteraard een aandachtspunt voor komende zomer.
Post Reply