Het was meer Veerman sparen omdat die door zijn virus/voedselvergifting een fysieke klap heeft gehadDonyellMalen wrote: ↑02 Apr 2023, 12:37 Heel eerlijk gezegd was het toch een rare invalbeurt van Ruud? We hadden Ibi niet per se meer nodig en hij was bovendien afgelopen vrijdag om 06:00 op Brussel geland. Dat is wel een verklaring in ieder geval.
Ibrahim Sangaré
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Nee. De kwaliteit van Til is juist dat hij veel meters op snelheid maakt. Dat deed hij tegen NEC ook weer goed waardoor hij en verdedigend er staat in de omschakeling en een aantal keer met forward pressing de tegenstanders verraste. Sangare kan die forward pressing wel.. maar loopt verder in 1 tempo te hobbelen. En in de box wil je hem ook niet hebben.Robson de Souza wrote: ↑03 Apr 2023, 12:13 Even een hersenspinsel, naar aanleiding van afgelopen zaterdag:
Zou hij niet op de plek van Til kunnen spelen? Heeft ook loopvermogen. Is een topper in het druk zetten naar voor en heeft een goed afstandschot. Daarnaast is hij ook best goed in het afwerken in de zestien.
-
- Nationale topspeler
Absoluut fan van Guti-Veerman tegen de kleinere tegenstanders zoals ik al vaak op het forum heb aangegeven.
Maar deze opmerking mbt afgelopen pot is niet terecht. Net even de wedstrijd teruggekeken, en je kunt Sangare weinig verwijten. Hazard valt wat slap in , Tannane krijgt het op zijn heupen..niet alleen bij die goals maar ook paar andere acties en Boscagli staat wat onrustig te verdedigen en uitverdedigen. Maar al met al was de chaos veel kleiner dan het tijdens de live-wedstrijd leek.
Enige dat Sangare aan te rekenen was is een corner waaruit een speler van NEC vrij mag inkoppen. Maar daar stonden er nog een paar te slapen.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat Sangare daar juist in zijn kracht komt te spelen ja, heeft een veel betere techniek dan in eerste instantie lijkt, kan juist zijn sterke punt van vooruit druk zetten kwijt. Speelt bij Ivoorkust ook meer als een 8 dan als een 6.Robson de Souza wrote: ↑03 Apr 2023, 12:13 Even een hersenspinsel, naar aanleiding van afgelopen zaterdag:
Zou hij niet op de plek van Til kunnen spelen? Heeft ook loopvermogen. Is een topper in het druk zetten naar voor en heeft een goed afstandschot. Daarnaast is hij ook best goed in het afwerken in de zestien.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het hoeft allemaal niet zo statisch, als je Guti Veerman en Sangaré hebt op het middenveld dan moet je daar altijd een plan voor kunnen maken. Altijd.
Maar normaal gesproken speelt Xavi op 10 en die speelt heel veel in de rug, of naast Luuk, omdat hij ook diepgang heeft achter de laatste linie van de tegenstander. Dat zie ik Til ook nog wel doen maar Sangaré niet. Oplossing is dus vij simpel in mijn ogen. Guti in de punt naar achteren, Veerman en Sangaré in de ruimtes achter Luuk, Xavi vanaf links aan de binnenkant en van Aanholt diep aan de buitenkant. Maar Ruud houdt het liever simpeler en zelfs dan gaat het nog te vaak fout.
Ik ben niet meer zo zeker dat er een club komt met 37,5 miljoen voor pakweg de eerste training.
Maar normaal gesproken speelt Xavi op 10 en die speelt heel veel in de rug, of naast Luuk, omdat hij ook diepgang heeft achter de laatste linie van de tegenstander. Dat zie ik Til ook nog wel doen maar Sangaré niet. Oplossing is dus vij simpel in mijn ogen. Guti in de punt naar achteren, Veerman en Sangaré in de ruimtes achter Luuk, Xavi vanaf links aan de binnenkant en van Aanholt diep aan de buitenkant. Maar Ruud houdt het liever simpeler en zelfs dan gaat het nog te vaak fout.
Ik ben niet meer zo zeker dat er een club komt met 37,5 miljoen voor pakweg de eerste training.
- De Realist
- Internationale topspeler
Dan is die clausule volgens mij ook alweer weg toch? Tot een bepaalde datum is het 37,5 miljoen, daarna is het weer wat de gek ervoor geeft.
Maargoed ik heb er aan de ene kant ook niet per se super veel vertrouwen in, anderzijds zullen er echt wel Engelse clubs zijn die die fooi even aftikken onder het motto van "we zien wel"
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
Sangaré heeft zich dit seizoen internationaal wel op de kaart gezet. En ook al is het een oefenwedstrijd, zo'n pot tegen Milan wekt ook interesse. Nu al hoor en lees je voorzichtige geruchten over hem naar Engeland en een bedrag voor 37,5 miljoen is ook een bedrag dat clubs onder de top 6/7 bereid zijn daar te betalen. Ik maak me op dit moment totaal geen zorgen dat clubs niet bereid zijn om dit bedrag op tafel te leggen komende zomer en PSV weer financiële zekerheid voor het seizoen 2023/2024 geeft.
- Juancho
- Mister PSV
Dat klopt ook deels, van hem mag je soms ook wat meer verantwoordelijkheid verwachten. Maar los daarvan, als je praat over een langere periode wordt hij gewoon structureel niet optimaal benut.
Maargoed, dat zien we helaas te vaak bij PSV. begint een beetje irritant te worden.
Maargoed, dat zien we helaas te vaak bij PSV. begint een beetje irritant te worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Dit gedoe over goed gebruikt worden is echt iets van de patatgeneratie. Werd bij Søren lerby, van bommel, gica of stan nooit over gepraat.Juancho wrote: ↑03 Apr 2023, 23:37 Dat klopt ook deels, van hem mag je soms ook wat meer verantwoordelijkheid verwachten. Maar los daarvan, als je praat over een langere periode wordt hij gewoon structureel niet optimaal benut.
Nee het is niet de speler die slecht presteert. Het is het gebrek aan geboden mogelijkheden om zijn potentieel goed te benutten. Doet me denken aan al die 19 à 20 jarigen nu met hun luxeprobleempjes en wensenlijstjes.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen continu als t ruk gaat met het HELE team deze koning helemaal afmaakt? We lijken hier soms echt aan geheugenverlies te lijden heb ik t idee.
Voordat het WK aanbrak speelde we een langere tijd (nadat Ruud in t begin flink heeft lopen wisselen en doe , net zoals nu een beetje) in de samenstelling waarbij Guti achter Sanga op t middenveld speelde.
De conclusie die we toen trokken was dat Guti de missing link was, de controleur op t middenveld die de restverdediging bewaakte en t vangnet van Sanga. Hierdoor kon Sanga flink excelleren en dingen doen waar hij in uitblonk.
Het elftal speelt ruk sinds t moment dat Guti weer uit t elftal verdween. Sanga werd gedwongen in de Guti rol te gaan spelen… iets waar tie niks van bakt!!
Het is niet eerlijk om hem daarop af te rekenen, net zoals je bijv. Saibari niet kunt afrekenen op n prestaties op rechtsbuiten.
Sanga is een monster als hij zn spel mag en kan spelen met een controleur achter zich. Ik hoop echt van harte dat het blok Sanga en Guti blijft.
Dan wordt Veerman maar t slachtoffer, de 2e plek is mij meer waard dan het humeur van Joey Veerman.
Gewoon Guti op 5 en Sanga ervoor met Xavi op 10.
Silva op LB en Baka op RB en Luuk in de spits.
Voordat het WK aanbrak speelde we een langere tijd (nadat Ruud in t begin flink heeft lopen wisselen en doe , net zoals nu een beetje) in de samenstelling waarbij Guti achter Sanga op t middenveld speelde.
De conclusie die we toen trokken was dat Guti de missing link was, de controleur op t middenveld die de restverdediging bewaakte en t vangnet van Sanga. Hierdoor kon Sanga flink excelleren en dingen doen waar hij in uitblonk.
Het elftal speelt ruk sinds t moment dat Guti weer uit t elftal verdween. Sanga werd gedwongen in de Guti rol te gaan spelen… iets waar tie niks van bakt!!
Het is niet eerlijk om hem daarop af te rekenen, net zoals je bijv. Saibari niet kunt afrekenen op n prestaties op rechtsbuiten.
Sanga is een monster als hij zn spel mag en kan spelen met een controleur achter zich. Ik hoop echt van harte dat het blok Sanga en Guti blijft.
Dan wordt Veerman maar t slachtoffer, de 2e plek is mij meer waard dan het humeur van Joey Veerman.
Gewoon Guti op 5 en Sanga ervoor met Xavi op 10.
Silva op LB en Baka op RB en Luuk in de spits.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Nationale topspeler
Het heeft niks met Guti te maken of Sangare goed speelt. Het heeft met ruimte te maken. Krijgt hij veel ruimte en tijd..dan doet hij daar weinig goeds mee.
Wordt hij onder veel druk gezet, handelt hij intuitief doet hij de geweldigste dingen. Dus snel naar een topcompetitie Sangaman !
Wordt hij onder veel druk gezet, handelt hij intuitief doet hij de geweldigste dingen. Dus snel naar een topcompetitie Sangaman !
-
- Legende
Absolute wanprestatie..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
Mogen blij zijn als we 25 miljoen pakken..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Maar met zijn ervaring, potentie en waarde waarop hij wordt ingeschat moet hij toch juist voor die rust zorgen? Dat kan hij blijkbaar nog steeds niet. In topwedstrijden is het geregeld een fantastische voetballer geweest, maar ik zou er toch niet rouwig om zijn als hij vertrekt deze zomer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Is ook mijn verwachting, dat het door de ramadan komt. Als de ramadan voorbij is zal zijn lichaam wel weer een aantal dagen nodig hebben om zich weer aan te passen aan het nieuwe ritme. We zullen zien zondag.