Dit gouden topic weer in leven roepen. Twee namen: Joey Veerman en Matusiwa. Die laatste speelt nu ook weer uitstekend tegen Feyenoord. Goeie positionering, goed in de passing, prima in de duels. Hele fijne speler.
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij direct moet komen
Interessante spelers
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hij mag van jou nog de wedstrijd uitspelen?Ykhim wrote: ↑08 Nov 2020, 14:51 Dit gouden topic weer in leven roepen. Twee namen: Joey Veerman en Matusiwa. Die laatste speelt nu ook weer uitstekend tegen Feyenoord. Goeie positionering, goed in de passing, prima in de duels. Hele fijne speler.
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij direct moet komen
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Mocht Dumfries komende zomer dan toch vertrekken - wat in de lijn der verwachting ligt - ben ik benieuwd of Michael Murillo weer in beeld komt. Stond twee jaar geleden al in de belangstelling van PSV en doet het nu erg goed bij Anderlecht.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Ardbeg
- Mister PSV
Iets zegt me dat dit niet meer het kaliber speler is waar PSV op mikt. Wat ik overigens wel positief vind.
-
- Vedette
Ik denk dat PSV in de winterstop een CV haalt waardoor Teze geen basisplaats meer heeft. Als Dumfries vertrekt dan wordt Teze rechtsback en met Sambo erachter hoef je dan niemand meer te halen.
-
- Moderator
Ik denk dat ie moeiteloos mee zou kunnen bij PSV, is op dit moment misschien wel de beste speler van Anderlecht. Dat vind ik geen verkeerd 'kaliber' eerlijk gezegd.
Ik zie PSV hooguit iemand voor de korte termijn huren, en vraag mij ook af of PSV in Teze wel een rechtsback ziet.Robson de Souza wrote: ↑10 Nov 2020, 10:25 Ik denk dat PSV in de winterstop een CV haalt waardoor Teze geen basisplaats meer heeft. Als Dumfries vertrekt dan wordt Teze rechtsback en met Sambo erachter hoef je dan niemand meer te halen.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Ik denk dat dit pas gaat gebeuren wanneer Dumfries op zeker vertrekt. Tot die tijd zal Teze RCV zijn en ook blijven, mocht hij deze ontwikkeling doorzetten.Robson de Souza wrote: ↑10 Nov 2020, 10:25Ik denk dat PSV in de winterstop een CV haalt waardoor Teze geen basisplaats meer heeft. Als Dumfries vertrekt dan wordt Teze rechtsback en met Sambo erachter hoef je dan niemand meer te halen.
Ex unitate vires
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Iets om in de gaten te houden. Bij Frankfurt is Danny da Costa voorbij gestreeft door Almamy Touré. Da Costa zou een hele interessante speler voor ons zijn mocht Dumfries volgende zomer vertrekken. Wilde afgelopen zomer al weg maar toen kwam het er niet van.
Ook goed om de situatie bij Wolfsburg in de gaten te houden. Mbabu is daar geblesseerd geweest en toen nam Baku (Duits talent van 22) zijn plekje over wat hem nu zelfs een plekje bij de Duitse selectie heeft opgeleverd. Één van de twee moet straks definitief banken en kan interessant worden voor ons, zeker als je ziet dat Max bij ons een plekje in Duitse squad heeft verdiend en Götze er tegenaan schuurt kan voor Baku interessant zijn. Mbabu daarentegen is een Zwitser en die kan zien hoe Mvogo hier een basisplek heeft.
Ook goed om de situatie bij Wolfsburg in de gaten te houden. Mbabu is daar geblesseerd geweest en toen nam Baku (Duits talent van 22) zijn plekje over wat hem nu zelfs een plekje bij de Duitse selectie heeft opgeleverd. Één van de twee moet straks definitief banken en kan interessant worden voor ons, zeker als je ziet dat Max bij ons een plekje in Duitse squad heeft verdiend en Götze er tegenaan schuurt kan voor Baku interessant zijn. Mbabu daarentegen is een Zwitser en die kan zien hoe Mvogo hier een basisplek heeft.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
In eerste instantie zou je zeggen dat deze jongens onhaalbaar zijn, maar met Roger is niemand meer onhaalbaarSensation wrote: ↑11 Nov 2020, 08:27 Iets om in de gaten te houden. Bij Frankfurt is Danny da Costa voorbij gestreeft door Almamy Touré. Da Costa zou een hele interessante speler voor ons zijn mocht Dumfries volgende zomer vertrekken. Wilde afgelopen zomer al weg maar toen kwam het er niet van.
-
- Legende
Dit soort spelers blijken af en toe uiteindelijk toch haalbaar te zijn als de situatie zich net voordoet zoals een blessure, voorbijgestreefd of een eenjarig contract. PSV heeft sinds een jaar of 2 de salarissen opgeschroefd en dan worden er bepaalde spelers opeens wel haalbaar als de transfersom niet te hoog hoeft te zijn. Een jaar geleden werden er de verkeerde spelers voor gehaald en dan worden het dure grapjes. Haal je wel de kwaliteit die er bij hoort dan is dat in de meeste gevallen een grote boost voor je team.
-
- Lid van verdienste
Bayern gaat het contract van Boateng waarschijnlijk niet verlengen. Benieuwd of PSV het gaat proberen bij hem. Schijnt een wereldkampioen te zijn en zo'n speler hebben we nog niet.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Echt? Heeft hij ook gescoord in de WK finale toevallig?Mick Jagger wrote: ↑12 Nov 2020, 12:00 Bayern gaat het contract van Boateng waarschijnlijk niet verlengen. Benieuwd of PSV het gaat proberen bij hem. Schijnt een wereldkampioen te zijn en zo'n speler hebben we nog niet. ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid scoutingsteam
Denk dat hij niet de echte snelheid nog heeft iets wat ik denk ik in het spel van Schmidt bij het centrale wel belangrijk is.
Als hij dat wel nog in zijn mars heeft, prima vervanger voor Viergever en/of Baumgartl.
Als hij dat wel nog in zijn mars heeft, prima vervanger voor Viergever en/of Baumgartl.
-
- Ballenjongen
Bord op schoot scouting (Eredivisie) buiten de top3:
- Oosterwolde (FC Twente)
- Roemeratoe (FC Twente)
- Matusiwa (FC Groningen)
- Harroui (Sparta)
- Wittek (Vitesse)
Bazoer & Tannane van Vitesse spelen ook prima, echter kennen we die natuurlijk goed ;-)
- Oosterwolde (FC Twente)
- Roemeratoe (FC Twente)
- Matusiwa (FC Groningen)
- Harroui (Sparta)
- Wittek (Vitesse)
Bazoer & Tannane van Vitesse spelen ook prima, echter kennen we die natuurlijk goed ;-)
- Ardbeg
- Mister PSV
Laten we hoger mikken en tevens Tannane en Bazoer hier nooit meer verwelkomen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik zag dat Dominik Szoboszlai Hongarije even naar het EK heeft geloodst. Heel goed talent lijkt me dit. Nu had ik nog nooit van hem gehoord en denk ik dat verder niemand hier hem kent, maar het lijkt me goed om hem op de radar te krijgen.