Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Dit gouden topic weer in leven roepen. Twee namen: Joey Veerman en Matusiwa. Die laatste speelt nu ook weer uitstekend tegen Feyenoord. Goeie positionering, goed in de passing, prima in de duels. Hele fijne speler.

Daarmee zeg ik overigens niet dat hij direct moet komen :mrgreen:
TomPSV
Legende

Pavlidis van Willem II vind ik ook een interessante speler. Eens kijken wat hij vanavond kan laten zien (hopelijk niet te veel natuurlijk).
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 08 Nov 2020, 14:51 Dit gouden topic weer in leven roepen. Twee namen: Joey Veerman en Matusiwa. Die laatste speelt nu ook weer uitstekend tegen Feyenoord. Goeie positionering, goed in de passing, prima in de duels. Hele fijne speler.

Daarmee zeg ik overigens niet dat hij direct moet komen :mrgreen:
Hij mag van jou nog de wedstrijd uitspelen?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Itakura vind ik de beste van Groningen.
SomaQan
Nationale topspeler

Oosterwolde van FC Twente zou ik in januari vastleggen als ik PSV was. Jonge voor de toekomst die in potentie Max kan opvolgen.

Ijzersterk in de duels
Goede lengte
Aanvallend ook sterk
Voorzetten kunnen beter.
nilssonH
Moderator

Mocht Dumfries komende zomer dan toch vertrekken - wat in de lijn der verwachting ligt - ben ik benieuwd of Michael Murillo weer in beeld komt. Stond twee jaar geleden al in de belangstelling van PSV en doet het nu erg goed bij Anderlecht.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

SomaQan wrote: 08 Nov 2020, 16:57 Oosterwolde van FC Twente zou ik in januari vastleggen als ik PSV was. Jonge voor de toekomst die in potentie Max kan opvolgen.

Ijzersterk in de duels
Goede lengte
Aanvallend ook sterk
Voorzetten kunnen beter.
Doet me denken aan Michael Lamey.
Joenepsv
Legende

Michael Lamey. Was ik alweer vergeten. Gelukkig. Die Oosterwolde doet me er overigens niet echt aan denken. Vind dat wel een interessante speler maar laat hem eerst een volledig seizoen op niveau spelen.
Ardbeg
Mister PSV

nilssonH wrote: 09 Nov 2020, 22:25 Mocht Dumfries komende zomer dan toch vertrekken - wat in de lijn der verwachting ligt - ben ik benieuwd of Michael Murillo weer in beeld komt. Stond twee jaar geleden al in de belangstelling van PSV en doet het nu erg goed bij Anderlecht.
Iets zegt me dat dit niet meer het kaliber speler is waar PSV op mikt. Wat ik overigens wel positief vind.
Robson de Souza
Vedette

nilssonH wrote: 09 Nov 2020, 22:25 Mocht Dumfries komende zomer dan toch vertrekken - wat in de lijn der verwachting ligt - ben ik benieuwd of Michael Murillo weer in beeld komt. Stond twee jaar geleden al in de belangstelling van PSV en doet het nu erg goed bij Anderlecht.
Ik denk dat PSV in de winterstop een CV haalt waardoor Teze geen basisplaats meer heeft. Als Dumfries vertrekt dan wordt Teze rechtsback en met Sambo erachter hoef je dan niemand meer te halen.
nilssonH
Moderator

Ardbeg wrote: 10 Nov 2020, 09:33 Iets zegt me dat dit niet meer het kaliber speler is waar PSV op mikt. Wat ik overigens wel positief vind.
Ik denk dat ie moeiteloos mee zou kunnen bij PSV, is op dit moment misschien wel de beste speler van Anderlecht. Dat vind ik geen verkeerd 'kaliber' eerlijk gezegd.
Robson de Souza wrote: 10 Nov 2020, 10:25 Ik denk dat PSV in de winterstop een CV haalt waardoor Teze geen basisplaats meer heeft. Als Dumfries vertrekt dan wordt Teze rechtsback en met Sambo erachter hoef je dan niemand meer te halen.
Ik zie PSV hooguit iemand voor de korte termijn huren, en vraag mij ook af of PSV in Teze wel een rechtsback ziet.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Robson de Souza wrote: 10 Nov 2020, 10:25
Ik denk dat PSV in de winterstop een CV haalt waardoor Teze geen basisplaats meer heeft. Als Dumfries vertrekt dan wordt Teze rechtsback en met Sambo erachter hoef je dan niemand meer te halen.
Ik denk dat dit pas gaat gebeuren wanneer Dumfries op zeker vertrekt. Tot die tijd zal Teze RCV zijn en ook blijven, mocht hij deze ontwikkeling doorzetten.
Ex unitate vires
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Iets om in de gaten te houden. Bij Frankfurt is Danny da Costa voorbij gestreeft door Almamy Touré. Da Costa zou een hele interessante speler voor ons zijn mocht Dumfries volgende zomer vertrekken. Wilde afgelopen zomer al weg maar toen kwam het er niet van.

Ook goed om de situatie bij Wolfsburg in de gaten te houden. Mbabu is daar geblesseerd geweest en toen nam Baku (Duits talent van 22) zijn plekje over wat hem nu zelfs een plekje bij de Duitse selectie heeft opgeleverd. Één van de twee moet straks definitief banken en kan interessant worden voor ons, zeker als je ziet dat Max bij ons een plekje in Duitse squad heeft verdiend en Götze er tegenaan schuurt kan voor Baku interessant zijn. Mbabu daarentegen is een Zwitser en die kan zien hoe Mvogo hier een basisplek heeft.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Sensation wrote: 11 Nov 2020, 08:27 Iets om in de gaten te houden. Bij Frankfurt is Danny da Costa voorbij gestreeft door Almamy Touré. Da Costa zou een hele interessante speler voor ons zijn mocht Dumfries volgende zomer vertrekken. Wilde afgelopen zomer al weg maar toen kwam het er niet van.

Ook goed om de situatie bij Wolfsburg in de gaten te houden. Mbabu is daar geblesseerd geweest en toen nam Baku (Duits talent van 22) zijn plekje over wat hem nu zelfs een plekje bij de Duitse selectie heeft opgeleverd. Één van de twee moet straks definitief banken en kan interessant worden voor ons, zeker als je ziet dat Max bij ons een plekje in Duitse squad heeft verdiend en Götze er tegenaan schuurt kan voor Baku interessant zijn. Mbabu daarentegen is een Zwitser en die kan zien hoe Mvogo hier een basisplek heeft.
In eerste instantie zou je zeggen dat deze jongens onhaalbaar zijn, maar met Roger is niemand meer onhaalbaar :D
Massimo
Legende

Dit soort spelers blijken af en toe uiteindelijk toch haalbaar te zijn als de situatie zich net voordoet zoals een blessure, voorbijgestreefd of een eenjarig contract. PSV heeft sinds een jaar of 2 de salarissen opgeschroefd en dan worden er bepaalde spelers opeens wel haalbaar als de transfersom niet te hoog hoeft te zijn. Een jaar geleden werden er de verkeerde spelers voor gehaald en dan worden het dure grapjes. Haal je wel de kwaliteit die er bij hoort dan is dat in de meeste gevallen een grote boost voor je team.
Mick Jagger
Lid van verdienste

Bayern gaat het contract van Boateng waarschijnlijk niet verlengen. Benieuwd of PSV het gaat proberen bij hem. Schijnt een wereldkampioen te zijn en zo'n speler hebben we nog niet. ;)
Heruone
Lid scoutingsteam

Mick Jagger wrote: 12 Nov 2020, 12:00 Bayern gaat het contract van Boateng waarschijnlijk niet verlengen. Benieuwd of PSV het gaat proberen bij hem. Schijnt een wereldkampioen te zijn en zo'n speler hebben we nog niet. ;)
Echt? Heeft hij ook gescoord in de WK finale toevallig?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ardbeg
Mister PSV

Sven Bender zijn contract loopt ook af. Is dat nog wat?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Denk dat hij niet de echte snelheid nog heeft iets wat ik denk ik in het spel van Schmidt bij het centrale wel belangrijk is.

Als hij dat wel nog in zijn mars heeft, prima vervanger voor Viergever en/of Baumgartl.
Papi
Ballenjongen

Bord op schoot scouting (Eredivisie) buiten de top3:
- Oosterwolde (FC Twente)
- Roemeratoe (FC Twente)
- Matusiwa (FC Groningen)
- Harroui (Sparta)
- Wittek (Vitesse)

Bazoer & Tannane van Vitesse spelen ook prima, echter kennen we die natuurlijk goed ;-)
Ardbeg
Mister PSV

Papi wrote: 16 Nov 2020, 17:16 Bord op schoot scouting (Eredivisie) buiten de top3:
- Oosterwolde (FC Twente)
- Roemeratoe (FC Twente)
- Matusiwa (FC Groningen)
- Harroui (Sparta)
- Wittek (Vitesse)

Bazoer & Tannane van Vitesse spelen ook prima, echter kennen we die natuurlijk goed ;-)
Laten we hoger mikken en tevens Tannane en Bazoer hier nooit meer verwelkomen
ComeOnPSV
Vedette

Bij een eredivisie speler moet het ook echt een speler zijn die er dik bovenuit steekt.
Papi
Ballenjongen

Ho ho haha ik zeg nergens dat we ze al moeten halen ;-). Dit zijn spelers die mij tot nu toe wel bekoren. Of ze het niveau gaan aantikken valt af te wachten natuurlijk.
ComeOnPSV
Vedette

Haha helemaal eens! Deze spelers moeten we goed in de gaten houden. Wittek speelt tot nu toe het beste denk ik.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik zag dat Dominik Szoboszlai Hongarije even naar het EK heeft geloodst. Heel goed talent lijkt me dit. Nu had ik nog nooit van hem gehoord en denk ik dat verder niemand hier hem kent, maar het lijkt me goed om hem op de radar te krijgen.
Post Reply