Voor jou. niet voor mij. Stop woorden in de mond leggen en denken dat jij weet hoe ik denk.
Hebben er hier al teveel last van.
Is goed knul, bedankt voor je wijze lessen. Fijne avond verder!
eensgelijks.
fijn dat je toch nog even een steekje meent te moeten geven met je "knul"
Tekent je karakter vast.
Volgende keer liever niet meer op mij reageren. is voor beiden beter.
Waarom ik dat hier doe? Simpelweg omdat ik nog net geen tientallen berichten tel waarin die jongen compleet afgemaakt wordt omdat hij een vrij cruciale fout maakt, die puntverlies oplevert. Dus ja, de koppeling met puntverlies is hierin zeker relevant. Ik neem het voor die jongen op, omdat hij in mijn ogen onterecht als zondebok aangewezen wordt voor het resultaat. Want 75% van de reacties had hier niet gestaan of niet zo overdreven geweest als het geen beslissende fout had geweest.
Dus ja, enigszins off-topic van mij ja om de vinger op de zere plek te leggen (voorin), maar bedoeld om het voor Teze op te nemen en dus toch relevant.
Voor jou. niet voor mij. Stop woorden in de mond leggen en denken dat jij weet hoe ik denk.
Hebben er hier al teveel last van.
Ongeacht hoeveel kansen spitsen missen, er is wel 2 keer gescoord. En de fouten die Baumgartl en Teze vandaag maken mag echt niet. Het verlies komt dus wat mij betreft volledig op het conto van onze achterhoede.
Overigens vind ik Teze op RB stukke beter dan Dumfries op dit moment. Zodra Teze weer terug moet naar het centrum daarna begint hij te stuntelen zoals vandaag.
Maikel_91 wrote: ↑13 Feb 2021, 19:32
Ongeacht hoeveel kansen spitsen missen, er is wel 2 keer gescoord. En de fouten die Baumgartl en Teze vandaag maken mag echt niet. Het verlies komt dus wat mij betreft volledig op het conto van onze achterhoede.
Overigens vind ik Teze op RB stukke beter dan Dumfries op dit moment. Zodra Teze weer terug moet naar het centrum daarna begint hij te stuntelen zoals vandaag.
Wat heb je dan ook een ondankbare taak als je in je eerste seizoen als jonge CV de hele boel bij elkaar moet houden tegen Olympiakos in een Europese KO-fase. Gewoon omdat je collega niet doet waarvoor hij betaald krijgt.
Voor mij niet, helemaal niet op de cv positie, vind hem bij gebrek aan beter prima. Grootste winst is hier te halen en Teze naar RB, waar hij me beter kan bekoren..
Overigens is er maar 1 revelatie dit seizoen en dat is Boscagli
Assy wrote: ↑18 Feb 2021, 20:22
Voor mij niet, helemaal niet op de cv positie, vind hem bij gebrek aan beter prima. Grootste winst is hier te halen en Teze naar RB, waar hij me beter kan bekoren..
Overigens is er maar 1 revelatie dit seizoen en dat is Boscagli
Boscagli werd gehaald met het idee dat ie wel wat kon. Teze kwam voor mij echt uit het niets.
Het sneeuwt logischerwijs een beetje onder, maar ik vind dat Teze zich in zijn eerste Europese seizoen prima staande heeft gehouden. Eerder al tegen Granada, en tegen Olympiakos ook twee keer. Het is niet dé nieuwe leider achterin, maar toch zeker iemand waar je mee vooruit kan.