Bosz is de laatste tijd wel opvallend stil.
Zou die meer weten?
Nieuwe trainer PSV
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Bosz wacht waarschijnlijk op Feyenoord of Ajax. Maar hopelijk gaat PSV er mee er vandoor. Niet dat het een garantie op prijzen is maar niemand die zo’n garantie kan afgeven. Maar we gaan in ieder geval herkenbaar voetbal zien. Dat alleen al is een dikke vooruitgang na dit gepruts
-
- Vedette
-
- Moderator
Eens te meer blijkt nu hoe groot de fout is die PSV nu heeft gemaakt. Zekerheidjes bestaan in het hedendaagse voetbal niet meer wat betreft trainers. Echter had je afgelopen jaar al een ervaren trainer moeten aanstellen, zoals een aantal hier toen al concludeerden. Nu ga je een hele metamorfose krijgen in de zomer voor een cruciaal seizoen. Daar had je afgelopen zomer al naartoe moeten bouwen, zodat je er kan staan als het nodig is: in het seizoen met 2 directe CL tickets. Je kan er nu al gif op innemen dat het je bovengemiddeld veel puntverlies gaat kosten aan het begin van het seizoen. Eerst het huidige hopelijk nog redelijk afsluiten.
-
- Nationale topspeler
- PCGC
- Vedette
Maurice Steijn.
Heeft een tactiek die (overal) werkt. Fijne, eerlijke vent, met ervaring.
Welkom!
Heeft een tactiek die (overal) werkt. Fijne, eerlijke vent, met ervaring.
Welkom!
#FreeGeneratie4
- mr.top
- Internationale topspeler
Worden er namen genoemd?Karfiooltje wrote: ↑21 May 2023, 22:56 Waarschijnlijk al gedeeld maar:
https://www.telegraaf.nl/sport/19746152 ... lubleiding
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Bankzitter
Wij moeten in onze handjes klappen als we bij godswonder 2de worden. Ajax is dan NOG slechter als ons en dat is zeer knap gezien ons super slechte spel. Word wakker mensen en stop met dat positieve gelul. PSV is mijn alles en daarom kan ik alleen maar janken omtrent nu gebeurd. Er zijn zelfs mensen die de huidige gang van zaken verdedigen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Pascal Jansen en Maurice Steijn zijn aantoonbaar succesvol, onderscheidend in hun vakmanschap en daarmee geschikt voor een stap hogerop. Vooral Jansen, die bekend is met PSV en haar organisatie en cultuur, vind ik veelvelovend. Goed en progressief combinatievoetbal, met aantoonbare waardegroei van de spelers. Doen.
En voor altijd kappen met die onervaren kroonprinsjes die vanwege hun uitstraling en status als clubman telkens de voorkeur krijgen.
En voor altijd kappen met die onervaren kroonprinsjes die vanwege hun uitstraling en status als clubman telkens de voorkeur krijgen.
-
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Steijn is wel echt een zeurpiet eerste klas. Die slechte kant komt dit jaar niet naar buiten, omdat de resultaten goed zijn. Als hij te maken krijgt met tegenslag, is dat geen prettig uithangbord voor je club. Pascal Jansen zou ik wel een interessante optie vinden.
-
- Legende
Bosz, Cocu, Janssen. Totaal verschillende trainers maar met 1 van deze zou ik tevreden zijn.
Bosz met een aanvallende herkenbare speelstijl. Cocu de pragmaticus. En Janssen die heel constant presteert en zelden tot nooit tactisch door de mand valt.
Alle 3 een enorme verbetering. Het liefst zie ik Bosz omdat ik erg toe ben aan aanvallend, leuk, spectaculair voetbal.
Bosz met een aanvallende herkenbare speelstijl. Cocu de pragmaticus. En Janssen die heel constant presteert en zelden tot nooit tactisch door de mand valt.
Alle 3 een enorme verbetering. Het liefst zie ik Bosz omdat ik erg toe ben aan aanvallend, leuk, spectaculair voetbal.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Ik zie de nadelen aan Peter Bosz niet. Lijkt me een man die redelijk binnen de club past, leuk voetbal, veel ervaring, kan goed omgaan denk ik met jongens als Xavi Simons en ze verleiden tot een langer verblijf. Sterke visie. Selectie past redelijk bij zijn spel. Alleen dat hij niks wint, maar denk dat dit meer pech en omstandigheden is dan dat hij echt iets mis doet. En het lijkt me iemand die ook wel leert van zijn fouten.
De trainer van Union SG die hier genoemd wordt lijkt mij ook wel interessant. Denk dat sommige spelers zoals Bakayoghurt het wel goed zouden doen onder hem.
Ik denk dat van Nistelrooy tactisch te kort komt. Anders moet je niet telkens wisselen en zijn er nier zo vaak persoonlijke fouten dat het een patroon wordt. Ik denk dat er wel een goede trainer in zit, maar nu nog niet.
De trainer van Union SG die hier genoemd wordt lijkt mij ook wel interessant. Denk dat sommige spelers zoals Bakayoghurt het wel goed zouden doen onder hem.
Ik denk dat van Nistelrooy tactisch te kort komt. Anders moet je niet telkens wisselen en zijn er nier zo vaak persoonlijke fouten dat het een patroon wordt. Ik denk dat er wel een goede trainer in zit, maar nu nog niet.