Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:33
Madueke wrote: 24 May 2023, 13:21 Logisch.

Ruud kan zondag geen fatsoenlijke wedstrijdbespreking houden en (sommige) spelers recht in de ogen aankijken.
Dit lijkt ook inderdaad de aanleiding te zijn:
Dat een of meerdere mensen onbetrouwbaar zijn geweest, was voor hem volstrekt onacceptabel. In aanloop naar het cruciale duel met AZ is zo volgens betrokkenen door toedoen van eigen geledingen een giftige pijl afgestoken, die Van Nistelrooij zwaar heeft beschadigd. De timing van dat spreekwoordelijke wapen is heel opmerkelijk, omdat het gesprek al weken eerder plaatsvond.
Het is allemaal zo fout he. PSV moet dat echt tot op de bodem uitzoeken. Degene die hier verantwoordelijk voor is benadeelt de club heel erg namelijk.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo dan, dat ging dan alsnog vlot maar het zat er natuurlijk aan te komen. Ik ben geen fan van de trainer Ruud en in dat kader prima dat PSV een betere coach kan aanstellen. Maar wat een ongelofelijke teringzooi maakt de directe + RvC er weer van. Echt dat zooitje met vd Wallen voorop moeten nu echt op gaan staan want ook dit is na een volgende fuckedup niet meer houdbaar.

De hele club incl. iconen gaan zo naar de kloten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De speler of zijn management moet zich kapot schamen. Ook al is het een Guti of Boscagli.
Dan moet je gewoon opsodemieteren.

Ben benieuwd wie het was, maar ik denk dat Marcel Brands en Stewart die speler gaan proberen te lozen in de zomer.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voor de mensen die geen premium hebben

Fred Rutten neemt het roer over tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen AZ-PSV. Het is de vraag hoe lang dat nog zo is en wat er van de technische staf nog overblijft, melden betrokkenen. Sowieso na het duel met AZ wordt het wisselvallige seizoen van de Eindhovenaren intern nog volop nabesproken en beoordeeld. Als PSV derde wordt, zijn de rapen gaar en zal de kritiek gigantisch zijn. Bij een tweede plek kan PSV op sportieve gronden nog enigszins tevreden terugkijken.
Giftige pijl
Dat informatie vanuit een vertrouwelijk overleg tussen spelers en directie - vermoedelijk via een tussenpersoon - terecht is gekomen bij een krant (De Telegraaf) is door Van Nistelrooij zeer hoog opgenomen. Dat een of meerdere mensen onbetrouwbaar zijn geweest, was voor hem volstrekt onacceptabel. In aanloop naar het cruciale duel met AZ is zo volgens betrokkenen door toedoen van eigen geledingen een giftige pijl afgestoken, die Van Nistelrooij zwaar heeft beschadigd. De timing van dat spreekwoordelijke wapen is heel opmerkelijk, omdat het gesprek al weken eerder plaatsvond.
De directie van PSV miste door het topoverleg van dinsdag het fraaie succes van Jong PSV in Engeland, waar de beloften de Premier League International Cup wonnen. Van Nistelrooij was vorig jaar trainer van die ploeg.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Puinhoop Sport Vereniging. Bah bah.

Spelers die zulke info lekken naar nota bene de Telegraaf, moeten we niet proberen te lozen maar op staande voet buiten flikkeren en met pek en veren de stad doorjagen.

Na Mark van Bommel & John de Jong nu de 3e clubman die door de achterdeur vertrekt. PSV is een slangenkuil geworden.

Voldoende aan te merken op de trainer Ruud van Nistelrooij, maar dit gedrag niet accepteren en direct opstaan snap ik volledig. Onbetrouwbaar zooitje, lekker eer aan jezelf houden. Dood- en doodziek van dit PSV. Tweede of niet, het interesseert me ook geen ene reet meer.
#FreeGeneratie4
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Ik vind de uitleg die in het artikel staat ook zeer kwalijk te noemen en toont hoe rot de organisatie is en wat voor gentleman RvN - zelfs afgelopen zondag toen hij moest verkondigen dat het 18 graden was is de kleedkamer - is. Dit verdiend hij niet.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Pijnlijk, voor Ruud. Beschamend voor PSV. Zielig voor Ruud. Ik was voorstander van zijn vertrek, maar op deze wijze vind ik het schandalig en schadelijk. Maar vanuit sportief oogpunt wel beter voor de lange termijn. Zo lang dezelfde (incompetente) mensen nu wel slimme keuzes maken.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het lek is het grootste probleem als ik het zo lees. Degene die dat is (speler, zaakwaarnemer of andere betrokkene) mag direct weg bij PSV, want is absoluut geen PSV'er. Zelfs als het Simons of Luuk geweest blijkt te zijn die heeft gelekt (kan het mij niet voorstellen overigens). De normen en waarden die onze club groots hebben gemaakt zijn tientallen keren belangrijker dan welke speler dan ook.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 24 May 2023, 13:42 Het lek is het grootste probleem als ik het zo lees. Degene die dat is (speler, zaakwaarnemer of andere betrokkene) mag direct weg bij PSV, want is absoluut geen PSV'er. Zelfs als het Simons of Luuk geweest blijkt te zijn die heeft gelekt (kan het mij niet voorstellen overigens). De normen en waarden die onze club groots hebben gemaakt zijn tientallen keren belangrijker dan welke speler dan ook.
ze moeten diegene publiekelijk aan de schandpaal nagelen
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Dit is speculatie maar wellicht komt 'het lekken' niet eens slecht uit. Met of zonder lek; de spelers hadden eigenlijk het vertrouwen in Ruud opgezegd of op zijn minst ter discussie gesteld. De band met assistenten was niet super. Ruud is ook niet gek. Nu kan hij dit als aanleiding gebruiken en toch de eer aan zichzelf houden. Ik zou hetzelfde doen en ik vind dit niet ongezond.

De situatie daarentegen is schandalig.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RV1913 wrote: 24 May 2023, 13:40
Armada wrote: 24 May 2023, 13:35

Dat is een mes in de rug in een cruciale fase. Ik snap Ruud, op basis van enkel deze info, wel.
Ze moeten uitvinden wie die zaakwaarnemer is die heeft gelekt en BFTS moet hem ff een bezoekje brengen :steam:
:lol:
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Het feit dat de kogel door de kerk is komt misschien ook niet slecht uit, dat brengt ook rust.
ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer).
Quelle surprise :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
PhillipCocu
Talent
Posts: 72
Joined: 04 Nov 2020, 14:46
FOOTB_REM_S: No

Ze zullen toch wel weten wie dit is? Ze weten ook dat het gesprek al enkele weken geleden heeft plaatsgevonden. Afgelopen zondag zijn Bakayoko en Teze geslachtofferd en Guti niet ingebracht, terwijl dat andere wedstrijden vaak wel was. Echter Baka en Teze waren die week ervoor ook al gewisseld in de rust, dus misschien logisch. Guti is vaak slot op de deur en we moesten aanvallen dus misschien ook wel logisch. Moeten we het dan toch zoeken bij Boscagli, of stond de verrader gewoon in de basis?
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een enorme shitshow. Ruud had nooit in deze situatie moeten komen. Ik neem hem zelf helemaal niks kwalijk, ik ben er 100% van overtuigd dat hij naar eer en geweten heeft gehandeld en zich altijd heeft ingezet voor PSV. Of hij nog een goede trainer gaat worden weet ik niet, maar met zijn drive en passie komt hij hoe dan ook op zijn pootjes terecht. Ik gun hem het allerbeste, wie weet ooit nog bij PSV.

De mensen boven hem en 'het lek' daarentegen... Daar is het laatste nog niet over gezegd.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44 PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
Laten we het hopen. Zou het echt heel erg vinden als een speler van PSV dit heeft gedaan. Neem aan dat de speler in kwestie zich wel distantieert en van zaakwaarnemer wisselt.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Enorm zonde. Weer een clubicoon naar de kloten. Onterecht ook. Het spel was zeker niet goed, maar een tweede plaats zit er nog altijd in en daarnaast de beker en JC-schaal gewonnen. Laatste 16 wedstrijden ongeslagen. Hopelijk heeft dit geen invloed op zijn band met PSV. Deze held moeten we koesteren.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voordat we inderdaad spelers op het hakblok gaan leggen, zo'n gesprek delen met je zaakwaarnemer is niet verboden. Wellicht zien we snel ergens een switch van zaakwaarnemer bij een van de spelers.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

PhillipCocu wrote: 24 May 2023, 13:46 Ze zullen toch wel weten wie dit is? Ze weten ook dat het gesprek al enkele weken geleden heeft plaatsgevonden. Afgelopen zondag zijn Bakayoko en Teze geslachtofferd en Guti niet ingebracht, terwijl dat andere wedstrijden vaak wel was. Echter Baka en Teze waren die week ervoor ook al gewisseld in de rust, dus misschien logisch. Guti is vaak slot op de deur en we moesten aanvallen dus misschien ook wel logisch. Moeten we het dan toch zoeken bij Boscagli, of stond de verrader gewoon in de basis?
Alsof Ruud opstapt omdat één (wissel-)speler lekt. Dit moet breder gedragen zijn.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk komt ie ooit gelouterd en wel terug..
Als de spelers het overigens tegen AZ niet oppakken dan mogen ze door het slijk worden gehaald..
Dit is wat ze willen kennelijk..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klote dit voor de mens Ruud, groot gelijk dat hij de eer aan zichzelf heeft gehouden. Dit verdient namelijk in mijn ogen niemand.
ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 13:37 De speler of zijn management moet zich kapot schamen. Ook al is het een Guti of Boscagli.
Dan moet je gewoon opsodemieteren.

Ben benieuwd wie het was, maar ik denk dat Marcel Brands en Stewart die speler gaan proberen te lozen in de zomer.
Wegwezen inderdaad met deze speler. Erg benieuwd wie dit is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 24 May 2023, 13:47
ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44 PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
Laten we het hopen. Zou het echt heel erg vinden als een speler van PSV dit heeft gedaan. Neem aan dat de speler in kwestie zich wel distantieert en van zaakwaarnemer wisselt.
Een speler moet gewoon in vertrouwen met een zaakwaarnemer kunnen communiceren, zonder dat diegene naar de Tele stapt. Man, als mijn zaakwaarnemer hier verantwoordelijk voor zou zijn, dan waren de rapen gaar. Wat een naaiactie.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 24 May 2023, 13:47
PhillipCocu wrote: 24 May 2023, 13:46 Ze zullen toch wel weten wie dit is? Ze weten ook dat het gesprek al enkele weken geleden heeft plaatsgevonden. Afgelopen zondag zijn Bakayoko en Teze geslachtofferd en Guti niet ingebracht, terwijl dat andere wedstrijden vaak wel was. Echter Baka en Teze waren die week ervoor ook al gewisseld in de rust, dus misschien logisch. Guti is vaak slot op de deur en we moesten aanvallen dus misschien ook wel logisch. Moeten we het dan toch zoeken bij Boscagli, of stond de verrader gewoon in de basis?
Alsof Ruud opstapt omdat één (wissel-)speler lekt. Dit moet breder gedragen zijn.
Dat haal je ook wel uit de houding van de spelers in het veld toch? de Jong, Veerman, Xavi, Sangare.... ze lopen er regelmatig bij met een donkere wolk boven hun kop. Handjes in de lucht, ze weten het niet meer, radeloos en verloren. Ik zeg niet dat het deze spelers zijn, maar grote kans dat er iig een paar tussen zitten. Maar dan nog, je mag dit idd met je zaakwaarnemer bespreken. Dat die vervolgens lekt is een ander verhaal.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:51
Johnnie Walker wrote: 24 May 2023, 13:47

Laten we het hopen. Zou het echt heel erg vinden als een speler van PSV dit heeft gedaan. Neem aan dat de speler in kwestie zich wel distantieert en van zaakwaarnemer wisselt.
Een speler moet gewoon in vertrouwen met een zaakwaarnemer kunnen communiceren, zonder dat diegene naar de Tele stapt. Man, als mijn zaakwaarnemer hier verantwoordelijk voor zou zijn, dan waren de rapen gaar. Wat een naaiactie.
Kan dit de reden zijn dat Xavi misschien is overgestapt van zaakwaarnemer?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 24 May 2023, 13:52
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:51
Een speler moet gewoon in vertrouwen met een zaakwaarnemer kunnen communiceren, zonder dat diegene naar de Tele stapt. Man, als mijn zaakwaarnemer hier verantwoordelijk voor zou zijn, dan waren de rapen gaar. Wat een naaiactie.
Kan dit de reden zijn dat Xavi misschien is overgestapt van zaakwaarnemer?
Lijkt mij persoonlijk niet aannemelijk aangezien Xavi al voordat het nieuws in de media kwam is overgestapt.
Post Reply