Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat hem lekker naar de Diemense trutjes gaan..
Overrated trainer met een spelopvatting die geheid voor veel tegendoelpunten gaat zorgen..
Ik vind hem ook totaal niet bij PSV passen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 30 May 2023, 23:17 Laat hem lekker naar de Diemense trutjes gaan..
Overrated trainer met een spelopvatting die geheid voor veel tegendoelpunten gaat zorgen..
Ik vind hem ook totaal niet bij PSV passen..
Bij Ajax had hij destijds heel weinig tegengoals.
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou liever Marsch zien, maar met Bosz kan ik ook prima leven. Maas en Ramzi als assistenten en je hebt een nooit staf met rood-wit bloed.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het altijd een beetje gelul dat de club nog 1 assistent neerzet.

De kans dat er dan wat onenigheid in zo'n staf komt is best groot.

Wat mij betreft neemt de nieuwe trainer gewoon zelf een heel team mee.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Timmer zier Bosz als degene bovenaan het lijstje en verwacht deze week een nieuwe trainer….
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb eens bekeken hoe dat zat met het aantal tegengoals van Ajax onder Bosz in seizoen 2016 en dan puur de ED want dat is komend seizoen het belangrijkste (bij de eerste 2). En dan valt het eigenlijk wel mee toch? Sterker nog, we roepen allemaal dat PSV drastisch minder tegengoals moet hebben om voor de titel mee te doen. Je zou zeggen, dan is Bosz the man ;)

Ajax onder de aanvallende Peter Bosz:

23 tegengoals in het hele seizoen
15 wedstrijden 0 tegengoals
15 wedstrijden 1 tegengoal
4 wedstrijden 2 tegengoals

PSV onder de behouden trainer Ruud:

40 tegengoals in het hele seizoen
11 wedstrijden 0 tegengoals
11 wedstrijden 1 tegengoal
8 wedstrijden 2 tegengoals
3 wedstrijden 3 tegengoals
1 wedstrijd 4 tegengoals

Edit: en voor de duidelijkheid, kampioen Feyenoord had dit seizoen 30 tegengoals in de ED.
Last edited by Juancho on 30 May 2023, 23:34, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 30 May 2023, 23:29 Ik vind het altijd een beetje gelul dat de club nog 1 assistent neerzet.

De kans dat er dan wat onenigheid in zo'n staf komt is best groot.

Wat mij betreft neemt de nieuwe trainer gewoon zelf een heel team mee.
Wel handig ja, dan moet je er 10 ontslaan ipv 1.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Bosz loop je wel het risico dat hij van Xavi een linksback, Spierings een CV en Veerman een valse 9 maakt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Saibari mag 'ie best een rechtsback maken.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marco Timmer verwacht deze week een nieuwe trainer.

Dan moet het toch gewoon Bosz zijn.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou het aanstellen van Bosz trouwens ook direct het definitieve einde van El Ghazi betekenen, gezien hun verleden?
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 30 May 2023, 23:38 Marco Timmer verwacht deze week een nieuwe trainer.

Dan moet het toch gewoon Bosz zijn.
Beeldmateriaal: Image
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En Bosz kent Spierings waarschijnlijk dus ook al goed. Dan is een belletje natuurlijk zo gedaan en de transfer snel rond. Of zou iemand als Marsch Spierings ook kennen 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 30 May 2023, 23:34 Bij Bosz loop je wel het risico dat hij van Xavi een linksback, Spierings een CV en Veerman een valse 9 maakt.
Sinkgraven is transfervrij ;)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 30 May 2023, 23:40 Zou het aanstellen van Bosz trouwens ook direct het definitieve einde van El Ghazi betekenen, gezien hun verleden?
Wat dan?
Ex unitate vires
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 31 May 2023, 00:30
Chucky wrote: 30 May 2023, 23:40 Zou het aanstellen van Bosz trouwens ook direct het definitieve einde van El Ghazi betekenen, gezien hun verleden?
Wat dan?
Die kregen ruzie op de training en daarna vertrok El Ghazi naar Lille. Denk niet dat dat nog speelt, El Ghazi was een stuk jonger natuurlijk.
#simplythebest
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 31 May 2023, 00:34
Fanatic-U-s wrote: 31 May 2023, 00:30

Wat dan?
Die kregen ruzie op de training en daarna vertrok El Ghazi naar Lille. Denk niet dat dat nog speelt, El Ghazi was een stuk jonger natuurlijk.
Speelde ook nog wat anders namelijk dat Bosz verstaan was gegeven dat als hij versterkingen wilde er ook verkocht moest worden. El Ghazi werd kind van de rekening.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz... Ik vind het helemaal niets. Past ook niet bij PSV wmb.

Hopelijk komen ze toch met iets anders op de proppen, maar als het ongelukkigerwijze Bosz wordt call ik 'm alvast: die zit hier geen twee jaar op de bank.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 30 May 2023, 22:35
11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:12 Voor beide zou Bosz de meest logische naam zijn.

Heeft Heitinga al gehoord dat ie een bitch is ipv trainer?
Dit hoor ik Elfrink dus ook elke keer zeggen, maar leg mij eens uit waarom Bosz de meest logische naam is?

Imho is Bosz een matige trainer , die nergens iets gepresteerd heeft, op een met geluk bereikte EL finale na, waar hij tactisch totaal overklast werd en geen concessies wilde doen aan zijn speelwijze. Iets waar hij altijd al last van heeft. Hij gaat daardoor ook bij de meeste clubs met ruzie weg.

Waarom is hij dus de meest logische voor hier?
Door het heel plotselinge vertrek van Ruud heb je niet heel ruim de tijd om een trainer aan te stellen. Een week, anderhalve week. Dan houdt het wel op. Dan komen zij op dezelfde namen als dat wij hier komen: Marsch, Bosz, Janssen. In dat kader gewoon logisch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lijkt dus Bosz te gaan worden. Communicatief sterke trainer, die het in het buitenland niet echt geweldig gedaan heeft, maar wel communicatief sterk is (wat beter tot zijn recht komt in zijn eigen taal waarschijnlijk) en een duidelijke visie heeft met aanvallend en aantrekkelijk voetbal. Hopelijk lukt het hem om hier goede resultaten te behalen en het spel te verbeteren. En kan hij zijn grootste probleem de afgelopen jaren, de restverdediging, hier wel goed neerzetten.

Heruone Bedankt voor je uitgebreide reactie over Cocu, maar wat ik nog steeds niet goed begrijp is waarom je Cocu neerzet als een trainer zonder duidelijke visie? Volgens mij heeft Cocu wel degelijk een duidelijke visie over hoe hij wil voetballen en met welk doel, alleen heeft hij aangetoond wel te kunnen schakelen in zijn tactiek als hij niet de juiste spelers tot zijn beschikking heeft. Een visie over hoe je wil voetballen is uiteraard belangrijk, maar als je vervolgens als trainer merkt dat het niet loopt en je kan niet bijsturen dan ben je in mijn ogen teveel een idealist. Dat kan misschien bij de hele grote clubs, waar je onbeperkt spelers kan halen, maar je zult toch samen met je staf het maximale moeten halen uit je beschikbare spelers.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 31 May 2023, 07:42
PCGC wrote: 30 May 2023, 22:35

Dit hoor ik Elfrink dus ook elke keer zeggen, maar leg mij eens uit waarom Bosz de meest logische naam is?

Imho is Bosz een matige trainer , die nergens iets gepresteerd heeft, op een met geluk bereikte EL finale na, waar hij tactisch totaal overklast werd en geen concessies wilde doen aan zijn speelwijze. Iets waar hij altijd al last van heeft. Hij gaat daardoor ook bij de meeste clubs met ruzie weg.

Waarom is hij dus de meest logische voor hier?
Door het heel plotselinge vertrek van Ruud heb je niet heel ruim de tijd om een trainer aan te stellen. Een week, anderhalve week. Dan houdt het wel op. Dan komen zij op dezelfde namen als dat wij hier komen: Marsch, Bosz, Janssen. In dat kader gewoon logisch.
En als je voor de direkt beschikbare opties gaat, blijven alleen Marsch en Bosz over.

Ik had graag een hele andere trainer gezien, die is echter niet direkt beschikbaar. Ik ben daarom wel erg tevreden met Bosz. Heb daar best een goed gevoel over.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marsch en Bosz, allebei kei geile opties, lekker spannend voetbal, let's go 😎😎😎 :pul: :ketchup: :strong:
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 31 May 2023, 08:03Communicatief sterke trainer, die het in het buitenland niet echt geweldig gedaan heeft,
Vind het nog wel meevallen hoe hij het in het buitenland gedaan heeft. Bij Leverkussen zijn ze nog steeds vol lof over hem, Dortmund is hij geslachtofferd door gedoe rondom die halve zool Aubamayang.
Belangrijker, in Nederland heeft hij zijn teams altijd goed voetbal laten spelen, ik zou het wel eens verfrissend vinden, en zonder garantie op succes uiteraard.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz zal dan wel garanties op investeringen hebben gekregen want trainers als hij hebben een specifiek type spelers nodig om het spel te spelen dat zij willen.
Post Reply