Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Breur
Internationale topspeler

Sensation wrote: 06 Jun 2023, 11:36
Breur wrote: 06 Jun 2023, 11:33 Eens. Niet direct mijn keuze, maar als hij gekozen wordt dan is hij de beste keuze ooit. Totdat hij 3-3 bij Heerenveen uit speelt uiteraard.
Tenzij dat puntje genoeg is om de week erop kampioen te worden in eigen huis
Niks! Hij had het die week moeten afmaken. Nu maken we het weer spannend!

Of..

Hoeveel wedstrijden voor het einde van de competitie zitten we?
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

PSV 1973 wrote: 06 Jun 2023, 11:35Ik hoop dat PSV Olij snel binnenharkt
Ik denk dat hij niet wil komen als tweede keeper.
Dan moet Benitez echt vertrekken.
Het is inderdaad een goede keeper die de afgelopen jaren gewoon goed gekeept heeft.
FootballViolence
Verbannen

PSV 1973 wrote: 06 Jun 2023, 11:12 Hallo ik zie nergens waar ik me kan voorstellen dan maar hier.
Ik ben Ronny en PSV fan sinds 1973. Lees altijd met veel genoegen jullie forum.
Forza :PSV:
Hoi Ronny,

Ik ben Thomas en ik ben verslaafd.
ruuddevil
Legende

Siemen wrote: 06 Jun 2023, 10:28
ruuddevil wrote: 06 Jun 2023, 10:17 Nu onder druk van een nieuwe trainer opeens veel gaan investeren is natuurlijk niet zo slim. Sowieso hebben we een slecht track record met aankopen als we wat meer te besteden hebben (je wordt niet gedwongen tot creativiteit) en het wordt Schmidt all over again. De passant ik straks weg en de financiële kater blijft achter.
Goed dat je dit nog even noemt. Ik denk dat onze financieel directeur en de zakenmannen in de RvC hier anders niet aan gedacht hadden.
Je bedoelt diezelfde financieel directeur en zakenmannen die het zover hebben laten komen dat we Gakpo en Madueke in de winter moesten verkopen om de zaak financieel overeind te houden na de onverantwoorde investeringen in de periode Schmidt? Vaar jij daar maar blind op.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Hatseflats wrote: 06 Jun 2023, 10:29 Grappig hier. Komt er eindelijk een trainer die een zeer terechte eis heeft om volle bak te investeren in de spelers en hier op het forum schreeuwen we weer van de daken dat dat echt niet kan.
Jongens, wat willen jullie nou? Doorgaan met de middelmaat die er nu rondloopt en er niet beter van worden of flink gas geven en met een paar zeer gerichte aankopen volle bak gaan?

Stilstand is achteruitgang. Er MOETEN risico's genomen worden om vooruit te kunnen. En PSV zal echt wel bewaken tot hoe ver ze kunnen gaan.
Jullie mogen best meer vertrouwen hebben. Ik vind het juist zeer positief dat Bosz dit doet.
En Bosz heeft ook gezien hoe het er afgelopen jaar bestuurlijk aan toe ging.
Laat ze maar eens zweten, hij mag best z'n eisen stellen.
Breur
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 06 Jun 2023, 11:49

Goed dat je dit nog even noemt. Ik denk dat onze financieel directeur en de zakenmannen in de RvC hier anders niet aan gedacht hadden.
Je bedoelt diezelfde financieel directeur en zakenmannen die het zover hebben laten komen dat we Gakpo en Madueke in de winter moesten verkopen om de zaak financieel overeind te houden na de onverantwoorde investeringen in de periode Schmidt? Vaar jij daar maar blind op.
Diezelfde zakenmannen die al een seizoen eerder aangaven dat er iemand verkocht moest worden. Het gaat zo: directie maakt een begroting, RvC keurt die goed, directie houd zich niet aan begroting, RvC zegt foei. Jaar erop hetzelfde, dan is het tijd om afscheid te nemen van de directie (wat ook heeft plaatsgevonden). De kaders worden goedgekeurd door de RvC, maar de uitvoering is toch echt de directie schuld. Dit is toch echt gewoon op het conto van de directie.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Nee, want die werkt niet meer bij PSV.
ComeOnPSV
Vedette

Op de dag van de coach moet het toch bekend worden zou je zeggen.
ruuddevil
Legende

Breur wrote: 06 Jun 2023, 11:52

Diezelfde zakenmannen die al een seizoen eerder aangaven dat er iemand verkocht moest worden. Het gaat zo: directie maakt een begroting, RvC keurt die goed, directie houd zich niet aan begroting, RvC zegt foei. Jaar erop hetzelfde, dan is het tijd om afscheid te nemen van de directie (wat ook heeft plaatsgevonden). De kaders worden goedgekeurd door de RvC, maar de uitvoering is toch echt de directie schuld. Dit is toch echt gewoon op het conto van de directie.
Zeker, maar de RvC heeft in de periode daarvoor wel de ruimte geboden aan de directie om de grenzen van de verantwoorde bedrijfsvoering op te zoeken.
ruuddevil
Legende

SKERLA wrote: 06 Jun 2023, 11:52

Dat is uiteraard bekend, maar Japie is niet bepaald een vooruitgang. Die moeten ze vastnagelen aan zijn bureau anders zweeft ie weg door gebrek aan gewicht.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

ruuddevil wrote: 06 Jun 2023, 12:22
SKERLA wrote: 06 Jun 2023, 11:52

Dat is uiteraard bekend, maar Japie is niet bepaald een vooruitgang. Die moeten ze vastnagelen aan zijn bureau anders zweeft ie weg door gebrek aan gewicht.
Dat weet jij?
ruuddevil
Legende

SKERLA wrote: 06 Jun 2023, 12:24
ruuddevil wrote: 06 Jun 2023, 12:22

Dat weet jij?
Inderdaad.
60yearsofglory
Ballenjongen

Hallo PSV ers,
Voor het eerst op dit forum . Al 60 jaar seizoenkaart houder . Mee gemaakt dat we bijna op degraderen stonden , maar ook de grote Suc6 Mee gemaakt live . We staan voor grote veranderingen bij onze Club. Support Peter mocht hij komen . Heb er nu de zwakke plekken in directie zijn opgelost en vol vertrouwen in de toekomst . Gr PSV opa !
colocolofc
Meervoudig international

60yearsofglory wrote: 06 Jun 2023, 12:34 Hallo PSV ers,
Voor het eerst op dit forum . Al 60 jaar seizoenkaart houder . Mee gemaakt dat we bijna op degraderen stonden , maar ook de grote Suc6 Mee gemaakt live . We staan voor grote veranderingen bij onze Club. Support Peter mocht hij komen . Heb er nu de zwakke plekken in directie zijn opgelost en vol vertrouwen in de toekomst . Gr PSV opa !
Ben jij onze nieuwe trainer?
PCGC
Vedette

Hoi tirzah, welcome back!
#FreeGeneratie4
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

🤣🤣 klerelijers ook ey
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Standbeeld
Mister PSV

60yearsofglory wrote: 06 Jun 2023, 12:34 Hallo PSV ers,
Het is nog even wegwijs worden zie ik. Hier kan je jezelf voorstellen:
viewtopic.php?f=2&t=147&p=430301#p430301
In het topic waar je nu post gaat het over de nieuwe trainer van PSV.
PCGC
Vedette

Het zou allemaal nog mooier zijn geweest als ie er “holes” achteraan had gezet.
#FreeGeneratie4
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

PCGC wrote: 06 Jun 2023, 12:37 Hoi tirzah, welcome back!
Mijn eerste gedachte :lol:
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller

Onderhandelingen tussen Bosz en PSV geklapt i.v.m. onvoldoende perspectief op investeringen. Anonieme bron. Mvg.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

DoelbewustProvoceren wrote: 06 Jun 2023, 14:38 Onderhandelingen tussen Bosz en PSV geklapt i.v.m. onvoldoende perspectief op investeringen. Anonieme bron. Mvg.
Je doet je naam eer aan
Teletubby
Nationale topspeler

DoelbewustProvoceren wrote: 06 Jun 2023, 14:38 Onderhandelingen tussen Bosz en PSV geklapt i.v.m. onvoldoende perspectief op investeringen. Anonieme bron. Mvg.
Hij had me bijna maar toen las ik zijn gebruikersnaam.
Breur
Internationale topspeler

Indien beide partijen het hier niet over eens zouden kunnen worden, is dit alleen maar prima. Het heeft weinig zin om maar half half te doen. Hoop alleen dat PSV al een backup klaar heeft staan om de gesprekken te openen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Eigenlijk wel een beetje klaar met die neppe anonieme insiders.
De grappen schieten nu het doel voorbij en dat doet het forum geen goed.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 14:45
Eigenlijk wel een beetje klaar met die neppe anonieme insiders.
De grappen schieten nu het doel voorbij en dat doet het forum geen goed.
Daar hebben we binnenkort wat voor :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Post Reply