Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou de deal al een stuk beter maken. Waar heb je dat vernomen?
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 08 Jun 2023, 22:52
Thijs wrote: 08 Jun 2023, 22:49 Wel bijzonder hoe zoveel van die Bosz spelers van het Ajax jaar nu aan ons gelinkt worden… enkel degenen, die echt iets toe zouden voegen niet…
Kijk vooral eens door wie ze aan ons gelinked worden, daar zit geen serieus gerucht bij. Dolberg was een hersenspinsel van Rik en wordt klakkeloos overgenomen door wat nep insiders. Idem voor deze Sinkgraven. Ik maak mij daar niet direct druk om.
Maar waarom komt @RikElfrink dan met die grafdolberg aankakken? Is hij stoned als hij op dit forum meeleest ofzo?
:logoo:
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

fritske wrote: 09 Jun 2023, 01:42
Breur wrote: 08 Jun 2023, 22:52

Kijk vooral eens door wie ze aan ons gelinked worden, daar zit geen serieus gerucht bij. Dolberg was een hersenspinsel van Rik en wordt klakkeloos overgenomen door wat nep insiders. Idem voor deze Sinkgraven. Ik maak mij daar niet direct druk om.
Maar waarom komt @RikElfrink dan met die grafdolberg aankakken? Is hij stoned als hij op dit forum meeleest ofzo?
Elfrink moet ook gewoon een tekstje iedere dag inleveren. Dolberg was een puur hersenspinsel; heeft een succesvolle/fijne samenwerking gehad met Bosz, we hebben een spits nodig die de concurrentiestrijd met Luuk in ieder geval kan aangaan en Dolberg past precies in de transferhistorie van de laatste 3 a 4 jaar van 'top 5-competitie spelers met een krasje.'

Probleem is dat mensen en daarna knip-en-plaksites dit kwakkeloos overnemen als gospel, waardoor je een sneeuwbal-effect krijgt en nog meer sites dit gaan doen.

Bij ons lekt al jaren eigenlijk vrijwel niets, probleem is dat als je geruchten wil hebben het of van buitenlandse media moet komen of van dit soort rekensommetjes. Vorig jaar zagen we hetzelfde met Cillesen; Rik noemde dat hij wellicht op de lijst zou kunnen staan en wie weet, wellicht stond hij ergens op het lijstje, maar uiteindelijk kwam Benitez uit het niets.

Spelers als Sinkgraven, Summerville en wellicht dadelijk ook een Kluivert zijn allemaal spelers die 'makkelijk' aan een PSV-transfer te linken zijn, positie is onderbezet (of een licht vraagteken), Nederlands (wat PSV natuurlijk ook is en PSV ook ) en transfers moeten mogelijk zijn (Sinkgraven is gratis, Leeds gedegradeerd en Valencia heeft financiële problemen).
Liefhebber#23
Jeugdspeler
Posts: 56
Joined: 31 May 2022, 21:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Feyenoord Transfermarkt meldde gisteren in zo'n live sessie op Twitter dat Summerville-->PSV best wel serieus te nemen is.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 Jun 2023, 07:49 Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
Mijn voorkeur ALS we met een 10 spelen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Liefhebber#23 wrote: 09 Jun 2023, 06:52 Feyenoord Transfermarkt meldde gisteren in zo'n live sessie op Twitter dat Summerville-->PSV best wel serieus te nemen is.
Laten we hopen van niet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 Jun 2023, 07:49 Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
Xavi speelt zelf liever op 10. Ik verwacht dat zoiets ook besproken gaat worden bij contractonderhandelingen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 08 Jun 2023, 23:27
ComeOnPSV wrote: 08 Jun 2023, 23:16 Hahaha die FeyenoordTM is echt een klootjoch.

Hij begint in zijn space met: ja er waren twee opties.
1. Als je hem wil dan goedkoop Pepi halen.
2. Anders prijs opdrijven voor PSV.

Feyenoorder vraagt: dus het ziet er niet goed uit?

FeyenoordTM: als je hem wil hebben niet nee, maar PSV gaat wel veel te veel geld betalen.


Het is echt een grafjong die FeyenoordTM. Wel lekker aan zijn pikkie trekken toen Feyenoord een tweede bod ging doen.
Zegt nu ook dat wij Zerrouki niet wilden, maar de zaakwarnemer van hem dit pushte naar de Telegraaf om er druk bij Feyenoord op te zetten. Wij wilden maar 2-3 miljoen wilden betalen.

Verder zegt hij dat zij(Feyenoord) transfervrij een CVM van Koln hadden kunnen halen Ipv Zerrouki. 1 minuut daarvoor dat we vaak in dezelfde vijver vissen.
Wij waren weldegelijk geïnteresseerd in Zerrouki. Kon je gewoon aan het gezicht van Ruud destijds aflezen. Het probleem is alleen dat wij eerst Guti en Sangare moesten verkopen, waar Feye direct kon toehappen.
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 Jun 2023, 07:49 Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
Lijkt al naar Ajax te gaan.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 07:50
Vanthaman18 wrote: 09 Jun 2023, 07:49 Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
Mijn voorkeur ALS we met een 10 spelen.
Waarom zou je in godsnaam je beste speler niet op zijn beste positie zetten?

En we gaan sowieso met een 10 spelen, Bosz gebruikte bij Lyon Paqueta als 10 en was/is lyrisch over hem.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 09 Jun 2023, 08:25
11 Tinus wrote: 09 Jun 2023, 07:50

Mijn voorkeur ALS we met een 10 spelen.
Waarom zou je in godsnaam je beste speler niet op zijn beste positie zetten?

En we gaan sowieso met een 10 spelen, Bosz gebruikte bij Lyon Paqueta als 10 en was/is lyrisch over hem.
Eensch. Xavi moet gewoon op 10 komend seizoen.
Koop maar een flankflitser voor op links.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 Jun 2023, 07:49 Misschien een rare suggestie, maar stel je zou Spertisyan halen voor op 10 en Xavi linksbuiten?
Spertsyan kan ook prima op links. Heeft hij ook genoeg gespeeld, komend van links. Dus ze kunnen zelfs binnen een wedstrijd van positie wisselen.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat was inderdaad een mooie toevoeging geweest op onze selectie, helaas voor hem dat hij voor Amsterdam kiest.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 09 Jun 2023, 08:37 Dat was inderdaad een mooie toevoeging geweest op onze selectie, helaas voor hem dat hij voor Amsterdam kiest.
Waar staat dat hij al voor Ajax gekozen heeft? Ik zie alleen berichten dat Ajax zich voor hem meldt. Ik mag hopen dat wij er nog tussendoor gaan komen!
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 09 Jun 2023, 07:51
Liefhebber#23 wrote: 09 Jun 2023, 06:52 Feyenoord Transfermarkt meldde gisteren in zo'n live sessie op Twitter dat Summerville-->PSV best wel serieus te nemen is.
Laten we hopen van niet.
Prima speler, heel lichtvoetig en in de PL al aangetoond hoger niveau aan te kunnen. Zijn explosiviteit en lichtvoetigheid waren in de Eredivisie al een wapen en toen kwam hij net uit de luiers. Ditzelfde heb ik met Azarkan, doen me heel erg denken aan een andere tovenaar die we al eens hebben laten lopen (Marcus Edwards, speelde destijds bij Excelsior). Toen ook al eens geopperd hier, met de juiste begeleiding en tactische wijsheid kunnen dit wel pareltjes zijn die een wedstrijd kunnen openbreken. Kost alleen wel echt tijd om inhoud te kweken, maar in het geval van Summerville lijkt me dat hij die inhoud bij Leeds wel gekregen heeft.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 09 Jun 2023, 07:51
Liefhebber#23 wrote: 09 Jun 2023, 06:52 Feyenoord Transfermarkt meldde gisteren in zo'n live sessie op Twitter dat Summerville-->PSV best wel serieus te nemen is.
Laten we hopen van niet.
Ik hoop van wel.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr.Unibet wrote: 09 Jun 2023, 08:49
El Sordo wrote: 09 Jun 2023, 07:51

Laten we hopen van niet.
Prima speler, heel lichtvoetig en in de PL al aangetoond hoger niveau aan te kunnen. Zijn explosiviteit en lichtvoetigheid waren in de Eredivisie al een wapen en toen kwam hij net uit de luiers. Ditzelfde heb ik met Azarkan, doen me heel erg denken aan een andere tovenaar die we al eens hebben laten lopen (Marcus Edwards, speelde destijds bij Excelsior). Toen ook al eens geopperd hier, met de juiste begeleiding en tactische wijsheid kunnen dit wel pareltjes zijn die een wedstrijd kunnen openbreken. Kost alleen wel echt tijd om inhoud te kweken, maar in het geval van Summerville lijkt me dat hij die inhoud bij Leeds wel gekregen heeft.
Obv van zijn periode bij Feyenoord en de beelden die van afgelopen jaar heb gezien, ben ik nog niet onder de indruk. Daarbij een geschiedenis van moeilijk gedrag en zijn “statistieken” zijn ook weer niet zo goed. Als dit de vervanger van Cody moet worden zie ik het absoluut niet zitten. Maargoed, we gaan het zien.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi en Summerville. Ik ben nog niet echt enthousiast om heel eerlijk te zijn. Wel zijn ze allebei erg jong dus in ieder geval creeer je wat kapitaal op het veld, maar dan moeten ze zich bij PSV dus wel door ontwikkelen. Ik heb wel twijfels of ze echt een enorme meerwaarde gaan hebben. IK vind het eerder 'leuke' voetballers dan enorme talenten die PSV een enorme impuls gaan geven. Daarnaast vind ik vooral dat de verdediging op de schop moet, maar hopelijk komt dat nog.

Ik krijg overigens het gevoel dat Xavi weg gaat; anders kan ik niet bedenken waar dat budget vandaan komt om eerlijk te zijn. Hopelijk zit ik helemaal fout.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 08:59 Pepi en Summerville. Ik ben nog niet echt enthousiast om heel eerlijk te zijn. Wel zijn ze allebei erg jong dus in ieder geval creeer je wat kapitaal op het veld, maar dan moeten ze zich bij PSV dus wel door ontwikkelen. Ik heb wel twijfels of ze echt een enorme meerwaarde gaan hebben. IK vind het eerder 'leuke' voetballers dan enorme talenten die PSV een enorme impuls gaan geven. Daarnaast vind ik vooral dat de verdediging op de schop moet, maar hopelijk komt dat nog.

Ik krijg overigens het gevoel dat Xavi weg gaat; anders kan ik niet bedenken waar dat budget vandaan komt om eerlijk te zijn. Hopelijk zit ik helemaal fout.
Ik kijk heel veel PL en er komt echt veel dreiging van Summerville af 9 van de 10 keer
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Over de voetballende kwaliteiten van Summerville heb ik geen enkele twijfel. Zijn mentaliteit daarentegen wel.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville is alleen interessant als hij voor een prikkie op te pikken is. Vind hem geen slechte speler maar hij is ook geen geweldenaar. Denk dat een Nakamura goedkoper is en zeker niet minder. Ben overigens wel van mening dat er twee buitenspelers gehaald moeten worden. Momenteel hebben we nul linksbuitens en twee rechtsbuitens waarvan één er niks van kan.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ineens weet FeyenoordTM alles rondom PSV?

Die gozer is in zichzelf gaan geloven.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 09 Jun 2023, 09:06 Summerville is alleen interessant als hij voor een prikkie op te pikken is. Vind hem geen slechte speler maar hij is ook geen geweldenaar. Denk dat een Nakamura goedkoper is en zeker niet minder. Ben overigens wel van mening dat er twee buitenspelers gehaald moeten worden. Momenteel hebben we nul linksbuitens en twee rechtsbuitens waarvan één er niks van kan.
Nakamura is Doan 2.0. Summerville heeft (veel) meer potentie als ie op het rechte pad blijft.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 09:08
Joenepsv wrote: 09 Jun 2023, 09:06 Summerville is alleen interessant als hij voor een prikkie op te pikken is. Vind hem geen slechte speler maar hij is ook geen geweldenaar. Denk dat een Nakamura goedkoper is en zeker niet minder. Ben overigens wel van mening dat er twee buitenspelers gehaald moeten worden. Momenteel hebben we nul linksbuitens en twee rechtsbuitens waarvan één er niks van kan.
Nakamura is Doan 2.0. Summerville heeft (veel) meer potentie als ie op het rechte pad blijft.
Niet helemaal mee eens. Nakamura heeft zeker nog potentie om beter te worden. Summerville zijn plafond zal misschien iets hoger liggen maar andere aspecten zijn bij hem twijfelachtig.
Post Reply