Dan moet je hem sowieso niet halen . Pepi en Summerville voor een dikke 20 miljoen zou mij iig niet heel veel vertrouwen geven. Beide wel interessante spelers hoor, maar meer voor als de boel staat en je wat kan doorselecteren op spelers als El G en Vertessen. Niet voor je basis dus.
Transferwindow 2023/24
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Ik hoop dat PSV verder kijkt dan de geijkte namen. Ik hoop dat er een nieuwe Sangare of Lozano komt. In plaats van het hele budget stuk slaan met ‘bord op schoot’ scouting.
-
- Legende
Ja heb je weer een punt. Ik denk wel dat pakweg een Nakamura iets meer heeft laten zien. Maar dat zijn upside gelijkertijd niet echt hoog ligt.danko-lazovic wrote: ↑09 Jun 2023, 13:49Oh helemaal met je eens hoor. Maar in principe zal je de naam van Summerville kunnen vervangen door elke andere naam. In het voetbal zijn er namelijk weinig zekerheidjes imoMenno1 wrote: ↑09 Jun 2023, 13:41
Zeker. Het zegt mij dus niet zoveel die stats, zolang de sample size zo klein is.
Voorlopig vind ik Summerville een gokje. Een jongen met talent maar niet iemand waarbij ik gelijk zeg: zo de opvolger van Cody is binnen.
Neemt niet weg dat hij wellicht naar dat niveau kan groeien hoor. Maar het is nog geen finished end product zeg maar.
Bij Summerville kan het meer alle kanten op. Is het straks niveau Jozefzoon of de nieuwe Memphis?
-
- Meervoudig international
En als ze inderdaad verder kijken maar tot de conclusie komen tot de namen die jij “bord op schoot scouting” noemt beter zijn dan de zogenaamde pareltjes uit een YouTube filmpje? Denk je echt dat Stewart en Brands elke zondag studio sport om 7 uur aanzet en daarop onze selectie gaan samenstellen? Dan ben je nogal naïef.Johann Vogel wrote: ↑09 Jun 2023, 14:05 Ik hoop dat PSV verder kijkt dan de geijkte namen. Ik hoop dat er een nieuwe Sangare of Lozano komt. In plaats van het hele budget stuk slaan met ‘bord op schoot’ scouting.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Kan niet anders dan dat Messi komt!LaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
Zonder dollen, Armada , jij had het eerder ook over een Argentijn he?
-
- Nationale topspeler
Ik ben benieuwd, ook geen positie op het veld meegekregen? Een ouderwetse slager voor in de verdediging naast Boscagli zou mij niet verkeerd lijken namelijkLaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Armada had het over een jonge (18-22 jarige) niet-Europeaan, maar dat zou goed een en dezelfde speler kunnen zijnVanthaman18 wrote: ↑09 Jun 2023, 14:26Kan niet anders dan dat Messi komt!LaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
Zonder dollen, @Armada , jij had het eerder ook over een Argentijn he?
-
- Nationale topspeler
Als ik het goed heb, had iemand al alle opties uitgezocht wie dat nou zou kunnen zijn, maar dat is inmiddels ook al 300 pagina's geleden voor mijn gevoel.TheSyb wrote: ↑09 Jun 2023, 14:30Armada had het over een jonge (18-22 jarige) niet-Europeaan, maar dat zou goed een en dezelfde speler kunnen zijnVanthaman18 wrote: ↑09 Jun 2023, 14:26
Kan niet anders dan dat Messi komt!
Zonder dollen, @Armada , jij had het eerder ook over een Argentijn he?
-
Bedankt voor de info. Ook geen idee om welke positie / linie het gaat?LaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Lang geleden dat ik de geruchten doorgeplozen heb, maar ging het niet om Diego Costa (jonge Braziliaanse cv) en Alan Varela (Argentijnse controlerende middenvelder)?
-
- Lid scoutingsteam
BingoLaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
Ik heb de Argentijnse vlag weer uit z'n doos gehaald. Die is klaar om opnieuw in het stadion opgehangen te worden.
Last edited by Ykhim on 09 Jun 2023, 14:42, edited 1 time in total.
- TheSyb
- Nationale topspeler
Volgensmij waren dat gewoon twee namen die mensen graag zouden zien die binnen die eerdere criteria vielen, maar ik kan het ook goed gemist hebbenLorenzo von Matterhorn wrote: ↑09 Jun 2023, 14:40 Lang geleden dat ik de geruchten doorgeplozen heb, maar ging het niet om Diego Costa (jonge Braziliaanse cv) en Alan Varela (Argentijnse controlerende middenvelder)?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Alan Varela?Ykhim wrote: ↑09 Jun 2023, 14:41BingoLaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
Ik heb de Argentijnse vlag weer uit z'n doos gehaald. Die is klaar om opnieuw in het stadion opgehangen te worden.
- Persepolis
- Vedette
Voor wie hing die eerst? Zal niet Osmar Ferreyra zijn denk ik dus ik vermoed Romero maar die zal het helaas niet al te vaak gezien hebbenYkhim wrote: ↑09 Jun 2023, 14:41BingoLaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
-
- Geselecteerd voor Oranje
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Keepers tellen voor jou niet mee zie ikYkhim wrote: ↑09 Jun 2023, 14:41BingoLaFoquita wrote: ↑09 Jun 2023, 14:24 Ik verwacht een Argentijn de komende weken. Is door de scouting heel intensief gescout en komt over vanuit het mooie Zuid-Amerikaanse continent. Dit is gebasseerd op een contact die gister heeft gesproken met iemand binnen de scouting. Geen specifieke naam van mijn contact gekregen..
-
- Lid scoutingsteam
Ik zei ook niet dat ik hem in ons stadion opgehangen heb. Overigens ben ik blij dat ik die ene goal van Romero tegen Emmen nog wél live heb mogen meemaken. Surreële wedstrijd was dat toen, met al die covid-maatregelen. Ineens zat ik op de bovenste rij in plaats van de onderste. En ondanks alles toch gewoon de wildvreemde buurman in de armen vliegen, want goals in blessuretijd houden geen rekening met covidPersepolis wrote: ↑09 Jun 2023, 14:47Voor wie hing die eerst? Zal niet Osmar Ferreyra zijn denk ik dus ik vermoed Romero maar die zal het helaas niet al te vaak gezien hebben
Last edited by Ykhim on 09 Jun 2023, 14:58, edited 1 time in total.
-
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dat bepaalt of er gehandeld wordt of niet, niet de interesse van clubs. Feyenoord en Benfica zijn zelfs al bijna rond over Kokcu.danko-lazovic wrote: ↑09 Jun 2023, 13:55De transfermarkt is officieel nog niet eens open.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Jun 2023, 13:52 Dat het wat inkomende transfers nog stil blijft is gezien de gesprekken met Bosz wel te billijken. Maar had verwacht dat er voor een aantal PSV’ers wel al interesse op gang zou komen wb uitgaande transfers. Sangaré, Vertessen en vooral Gutiérrez… lijken me toch profielen die bij bepaalde clubs tot actie hadden kunnen leiden. Hoop dat de tombola nu gauw op gang komt en de verbouw kan beginnen iig…
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- TheSyb
- Nationale topspeler
mond spoelen