Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 13 Jun 2023, 16:49
11 Tinus wrote: 13 Jun 2023, 16:20 Tjah, Spierings ipv Sangaré en je hebt 30+ miljoen erbij met een echt 6 als Spierings en met Guti een speler die op 6 en 8 kan. Dan ben je in principe klaar voor nu maar hoef je enkel nog een jongen erbij te halen die het stokje over kan nemen.
Je doet wel echt een flinke stap terug qua kwaliteit imo hoor. Het is niet voor niks dat Guti al jarenlang 12e/13e man is, onder verschillende trainers. Van Spierings is ook maar afwachten of hij het niveau aan kan.

Als Sangare gaat moet daar (wat mij betreft) een zekerheidje voor in de plaats komen.
Feyenoord betaalde voor zekerheidjes Timber en Zerrouki 8 miljoen per stuk. Zijn die zoveel beter dan Guti? Overigens kan Spierings een betere fit zijn dan Sangaré waardoor de anderen beter spelen. Het is niet altijd zo simpel.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik begrijp dat Guti geliefd is en dat we hem allemaal het beste gunnen en dat hij echt niet compleet nutteloos is. Echter: hij heeft ook z'n beperkingen, met name aan de bal. Hij gaat in principe niet veel beter meer worden, verdient een aardig salaris en wordt donderdag ''alweer'' 28. Een mooie leeftijd, inderdaad, maar de restwaarde wordt er niet groter op.

Het probleem dat ik met deze casus heb, is onze collectieve wens dat PSV een stap gaat zetten. Ja: je kan Gutiérrez aan boord houden, maar wat dan? Je kan het daarna niet maken om hem wéér te banken en voor de basis vind ik hem in elk geval niet goed genoeg, niet voor een heel seizoen tenminste. Ik wil dat PSV vooruit gaat. Ik hou van Guti, maar ik denk oprecht dat het tijd is om ruimte te maken voor nieuw bloed. Gun hem een mooi avontuur, een mooie plek in het buitenland en haal in zijn plaats bijvoorbeeld Santiago Hezze. Garanties heb je nooit, maar die komt met een vergelijkbaar profiel binnen als Guti destijds, is 21 jaar en heeft de kwaliteiten om PSV sterker te maken. Het kost je wat, natuurlijk, maar je kan wat mij betreft niet eeuwig blijven vasthouden aan Gutiérrez onder het mom van ''vind maar eens een betere''. Op een gegeven moment moet je ook door. Het is niet zo alsof we een onbetwiste basisspeler zouden verliezen. Hij is een uitstekende 12e man geweest, maar nogmaals: doe hem dat alsjeblieft niet nog een jaar aan.

Niks dan liefde voor deze strijder overigens. Eerst gepest door van Bommel, vervolgens onder Schmidt vanuit de put opgeklommen en getransformeerd naar een vechtersbaas, om uiteindelijk weer nauwelijks gewaardeerd te worden door Ruud. Ondanks dat zelden een wanklank, tot hij het tegen het einde écht beu was. En dat neemt niemand hem kwalijk, natuurlijk. Heel begrijpelijk zelfs en knap dat het nog zo lang geduurd heeft. Dan past alleen maar applaus.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 13 Jun 2023, 17:04
Paco Casal wrote: 13 Jun 2023, 16:49

Je doet wel echt een flinke stap terug qua kwaliteit imo hoor. Het is niet voor niks dat Guti al jarenlang 12e/13e man is, onder verschillende trainers. Van Spierings is ook maar afwachten of hij het niveau aan kan.

Als Sangare gaat moet daar (wat mij betreft) een zekerheidje voor in de plaats komen.
Feyenoord betaalde voor zekerheidjes Timber en Zerrouki 8 miljoen per stuk. Zijn die zoveel beter dan Guti? Overigens kan Spierings een betere fit zijn dan Sangaré waardoor de anderen beter spelen. Het is niet altijd zo simpel.
Timber tot op heden niet, maar Zerrouki heb ik wel hoge verwachtingen van. Ik denk dat hij zich moeiteloos aan zal passen bij Feyenoord. Maar goed, bij Zerrouki en Timber speculeer je ook nog enigzins op potentie, terwijl Guti niet meer beter wordt dan dit (verwacht ik).
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 Jun 2023, 17:27 Ik begrijp dat Guti geliefd is en dat we hem allemaal het beste gunnen en dat hij echt niet compleet nutteloos is. Echter: hij heeft ook z'n beperkingen, met name aan de bal. Hij gaat in principe niet veel beter meer worden, verdient een aardig salaris en wordt donderdag ''alweer'' 28. Een mooie leeftijd, inderdaad, maar de restwaarde wordt er niet groter op.

Het probleem dat ik met deze casus heb, is onze collectieve wens dat PSV een stap gaat zetten. Ja: je kan Gutiérrez aan boord houden, maar wat dan? Je kan het daarna niet maken om hem wéér te banken en voor de basis vind ik hem in elk geval niet goed genoeg, niet voor een heel seizoen tenminste. Ik wil dat PSV vooruit gaat. Ik hou van Guti, maar ik denk oprecht dat het tijd is om ruimte te maken voor nieuw bloed. Gun hem een mooi avontuur, een mooie plek in het buitenland en haal in zijn plaats bijvoorbeeld Santiago Hezze. Garanties heb je nooit, maar die komt met een vergelijkbaar profiel binnen als Guti destijds, is 21 jaar en heeft de kwaliteiten om PSV sterker te maken. Het kost je wat, natuurlijk, maar je kan wat mij betreft niet eeuwig blijven vasthouden aan Gutiérrez onder het mom van ''vind maar eens een betere''. Op een gegeven moment moet je ook door. Het is niet zo alsof we een onbetwiste basisspeler zouden verliezen. Hij is een uitstekende 12e man geweest, maar nogmaals: doe hem dat alsjeblieft niet nog een jaar aan.

Niks dan liefde voor deze strijder overigens. Eerst gepest door van Bommel, vervolgens onder Schmidt vanuit de put opgeklommen en getransformeerd naar een vechtersbaas, om uiteindelijk weer nauwelijks gewaardeerd te worden door Ruud. Ondanks dat zelden een wanklank, tot hij het tegen het einde écht beu was. En dat neemt niemand hem kwalijk, natuurlijk. Heel begrijpelijk zelfs en knap dat het nog zo lang geduurd heeft. Dan past alleen maar applaus.
Helemaal eens. Maar aan de andere kant is het behouden van Guti misschien wel dé manier om vooruit te gaan, aangezien je de miljoenen van Sangare dan kan uitgeven aan toppers op andere posities.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Hier staat juist weer dat Guti weggaat als ik het goed heb? Zoals ik het begrijp dat er een gesprek is geweest tussen de trainer van Chivas en Guti maar dat zijn voorkeur op dit moment in Europa ligt. Weet niet of het helemaal klopt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

A few days ago, various media outlets speculated about the possible arrival of Érick Gutiérrez to Chivas once Pocho Guzmán issued him an open invitation to join the team, after a comment on social networks. The hint did not go unnoticed and the two players would have met, since they maintain a friendship that is transferred to their time in Pachuca. Given the few minutes that the midfielder has had with PSV Eindhoven, it would motivate him to leave this summer; a condition that Fernando Hierro's team would be very attentive to.

However, Érick Gutiérrez 's environment would have revealed that at the moment his head is still in Europe, it is true that he would be looking to leave PSV Eindhoven, but his one option is still to stay in one of the best leagues in Europe and be in a good rhythm with a view to the 2026 World Cup process. Chivas already knows this condition of the footballer and although he does not lose track of them, the club knows that it would not be a simple operation given the wishes of the footballer.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Reyes wil Bosz hem graag houden

Denk dat hij gewoon rustig gaat kiezen.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou afscheid nemen. Ja je gaat hem missen want hij was zeker de laatste jaren echt van waarde maar je weet dat je die extra stap met guti niet gaat zetten. Waarschijnlijk is de vervanger van sangare beoogd basisspeler en dan beland guti weer op de bank, dat zou ik zonde voor die jongen vinden.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bericht van een Mexicaan die ik wel serieus neem.

Op de vraag of hij denkt dat Guti blijft.

Zijn antwoord: kans is groter dan een paar weken geleden.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat antwoord had ik je ook kunnen geven, daar hoef je geen raketgeleerde of Mexicaan voor te zijn. Nieuwe trainer, nieuwe kansen.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 13 Jun 2023, 17:27 Ik begrijp dat Guti geliefd is en dat we hem allemaal het beste gunnen en dat hij echt niet compleet nutteloos is. Echter: hij heeft ook z'n beperkingen, met name aan de bal. Hij gaat in principe niet veel beter meer worden, verdient een aardig salaris en wordt donderdag ''alweer'' 28. Een mooie leeftijd, inderdaad, maar de restwaarde wordt er niet groter op.

Het probleem dat ik met deze casus heb, is onze collectieve wens dat PSV een stap gaat zetten. Ja: je kan Gutiérrez aan boord houden, maar wat dan? Je kan het daarna niet maken om hem wéér te banken en voor de basis vind ik hem in elk geval niet goed genoeg, niet voor een heel seizoen tenminste. Ik wil dat PSV vooruit gaat. Ik hou van Guti, maar ik denk oprecht dat het tijd is om ruimte te maken voor nieuw bloed. Gun hem een mooi avontuur, een mooie plek in het buitenland en haal in zijn plaats bijvoorbeeld Santiago Hezze. Garanties heb je nooit, maar die komt met een vergelijkbaar profiel binnen als Guti destijds, is 21 jaar en heeft de kwaliteiten om PSV sterker te maken. Het kost je wat, natuurlijk, maar je kan wat mij betreft niet eeuwig blijven vasthouden aan Gutiérrez onder het mom van ''vind maar eens een betere''. Op een gegeven moment moet je ook door. Het is niet zo alsof we een onbetwiste basisspeler zouden verliezen. Hij is een uitstekende 12e man geweest, maar nogmaals: doe hem dat alsjeblieft niet nog een jaar aan.

Niks dan liefde voor deze strijder overigens. Eerst gepest door van Bommel, vervolgens onder Schmidt vanuit de put opgeklommen en getransformeerd naar een vechtersbaas, om uiteindelijk weer nauwelijks gewaardeerd te worden door Ruud. Ondanks dat zelden een wanklank, tot hij het tegen het einde écht beu was. En dat neemt niemand hem kwalijk, natuurlijk. Heel begrijpelijk zelfs en knap dat het nog zo lang geduurd heeft. Dan past alleen maar applaus.
Er staat in principe niets geks in je post, toch een aantal kanttekeningen:

- het punt dat Vanthaman18 al maakt dat het herinvesteren van de transfersom van Sangaré in andere posities misschien wel de sleutel naar succes is. Ik vind Gutierrez, Veerman en Xavi op papier echt een sterk middenveld dat elkaar prima aanvult.
- ik snap het gevoel dat hij aan de bal te beperkt is. Toch zakt hij niet door het ijs als het tempo omhoog gaat, heb daar nog op gelet tegen o.a. Arsenal en Ajax.
- is het dan misschien te beperkt tegen de kleintjes? Ik denk dat je Xavi en Veerman ruim voldoende voetballend vermogen hebt. Daarnaast had je onder Schmidt een fantastische statistiek waaruit bleek dat we met Gutierrez meer punten pakken, meer scoren en minder tegen krijgen. Zou diezelfde statistiek graag eens voor dit seizoen zien.
- 28 is in principe een leeftijd waarop je als voetballer niet meer veel beter wordt. Toch denk ik dat er in het geval van Gutierrez nog wel wat rek in zit als je hem echt eens langere periode laat staan.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach jongens en meisjes, Guti zou dit zelf toch ook niet meer moeten willen? Na een bepaald aantal jaar moet je een soort van natuurlijk verloop hebben. Voor Guti is deze zomer zo'n prima punt. Niet nog een keer een nieuwe trainer bij dezelfde club waarbij je maar net weer in het pulletje moet vallen, maar lekker verder kijken en bij een leuke Spaanse middenmotor ofzo gaan spelen.

Nieuwe omgeving, nieuwe impulsen, carriereboostje. Dat gun ik hem, want het is een gewoon toffe peer die er altijd volle bak voor gaat. Zou er bijna een tattoo van nemen, bijna.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 13 Jun 2023, 21:46 Denk dat hij gewoon rustig gaat kiezen.
Image

Gewaagde uitspraak dit… 😉
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 13 Jun 2023, 23:04 Ach jongens en meisjes, Guti zou dit zelf toch ook niet meer moeten willen? Na een bepaald aantal jaar moet je een soort van natuurlijk verloop hebben. Voor Guti is deze zomer zo'n prima punt.
Ben zelf voor het Real Madrid model. Nacho, Carvajal, Kroos, Modric, Benzema allemaal 10 of 10+ jaar bij de selectie van het eerste. Dat geeft continuïteit en structuur in een selectie en daarmee successen.

Natuurlijk staat Madrid aan de top van de foodchain. Maar je kunt proberen deze filosofie ook toe te passen bij PSV door hard je best te doen spelers als Guti te behouden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 13 Jun 2023, 23:00Er staat in principe niets geks in je post, toch een aantal kanttekeningen:

- het punt dat @Vanthaman18 al maakt dat het herinvesteren van de transfersom van Sangaré in andere posities misschien wel de sleutel naar succes is. Ik vind Gutierrez, Veerman en Xavi op papier echt een sterk middenveld dat elkaar prima aanvult.
- ik snap het gevoel dat hij aan de bal te beperkt is. Toch zakt hij niet door het ijs als het tempo omhoog gaat, heb daar nog op gelet tegen o.a. Arsenal en Ajax.
- is het dan misschien te beperkt tegen de kleintjes? Ik denk dat je Xavi en Veerman ruim voldoende voetballend vermogen hebt. Daarnaast had je onder Schmidt een fantastische statistiek waaruit bleek dat we met Gutierrez meer punten pakken, meer scoren en minder tegen krijgen. Zou diezelfde statistiek graag eens voor dit seizoen zien.
- 28 is in principe een leeftijd waarop je als voetballer niet meer veel beter wordt. Toch denk ik dat er in het geval van Gutierrez nog wel wat rek in zit als je hem echt eens langere periode laat staan.
En daar ben ik het allemaal niet per se mee oneens hoor. Maar we willen beter worden, beter presteren, beter spelen. Guti is een prima speler, maar ik denk oprecht dat we daar betere of talentvollere spelers kunnen halen. Het zou zonde zijn als hij daar wéér het slachtoffer van gaat worden. Hij verdient beter dan een halve carrière doorbrengen op de bank bij PSV.

En ja: dat kost geld. Zo werkt dat.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor iedereen zou het goed zijn dat Guti vertrekt. Mooie periode gehad, helaas te weinig gespeeld imo. Nog een miljoen of 7/8 vangen en aan de slag met een (hopelijk) verbeterde versie in Spierings.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sure, we willen vooruit en upgraden tov Guti want hij heeft beperkingen en nooit kunnen overtuigen, maar wel 7 a 8 miljoen verlangen. Echt waar is de realiteit van mensen soms?

Guti gaat ons niet a la Frenkie bij de hand nemen richting de halve finale van de CL maar hij heeft zoveel wel dat hij voor PSV uitstekend past. Hij is nooit onbetwist basisspeler geweest en kan dat nu voor het eerst wel worden. Hij brengt pit, energie en winnaarsmentaliteit en heeft bewezen Veerman beter te laten voetballen. En zoals hierboven al gezegd wordt: wellicht doe je op deze positie 1 stapje opzij maar daardoor kun je op kwetsbare posities wél investeren. Wie weet is dit voor Guti het moment om een jaar lang te spelen en met een kampioenschap afscheid te nemen.

Ik verwacht dat je max 3 a 4 miljoen voor hem kunt krijgen met zijn huidige status. Dat staat in geen verhouding met wat je voor dat bedrag terug koopt. Ik zou het aandurven met Spierings voor Sangaré en pakweg 20 miljoen voor andere posities.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 14 Jun 2023, 08:10 Sure, we willen vooruit en upgraden tov Guti want hij heeft beperkingen en nooit kunnen overtuigen, maar wel 7 a 8 miljoen verlangen. Echt waar is de realiteit van mensen soms?

Guti gaat ons niet a la Frenkie bij de hand nemen richting de halve finale van de CL maar hij heeft zoveel wel dat hij voor PSV uitstekend past. Hij is nooit onbetwist basisspeler geweest en kan dat nu voor het eerst wel worden. Hij brengt pit, energie en winnaarsmentaliteit en heeft bewezen Veerman beter te laten voetballen. En zoals hierboven al gezegd wordt: wellicht doe je op deze positie 1 stapje opzij maar daardoor kun je op kwetsbare posities wél investeren. Wie weet is dit voor Guti het moment om een jaar lang te spelen en met een kampioenschap afscheid te nemen.

Ik verwacht dat je max 3 a 4 miljoen voor hem kunt krijgen met zijn huidige status. Dat staat in geen verhouding met wat je voor dat bedrag terug koopt. Ik zou het aandurven met Spierings voor Sangaré en pakweg 20 miljoen voor andere posities.
Dit precies. Guti en Spierings voor de 6. Geld Sangare investeren voor andere posities.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar een middenveld met Guti, Spierings, Veerman mist toch gewoon diepgang en scorend vermogen? Los van het feit dat het ook niet de snelste of langste jongens zijn. Je hoeft bovendien alleen Veerman uit de wedstrijd te halen en de creativiteit bij PSV is weg.

Ons middenveld is bij vertrek van Sangaré hoog toe aan serieuze versterking. En dan hebben we het niet over een enkele aanwinst.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 14 Jun 2023, 08:23 Maar een middenveld met Guti, Spierings, Veerman mist toch gewoon diepgang en scorend vermogen? Los van het feit dat het ook niet de snelste of langste jongens zijn. Je hoeft bovendien alleen Veerman uit de wedstrijd te halen en de creativiteit bij PSV is weg.

Ons middenveld is bij vertrek van Sangaré hoog toe aan serieuze versterking. En dan hebben we het niet over een enkele aanwinst.
Guti en Spierings moeten het maar uitzoeken voor de 6. Xavi en Veerman ervoor.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik blijf erbij dat we geen betaalbare vervanger kunnen vinden die gegarandeerd een verbetering zal zijn. Waarom zou je die gok nemen en een bak met geld daarvoor betalen en niet wetende of hij überhaupt t bij ons kan laten zien in de eredivisie.

Deze jongen is al gewend aan de competitie en klimaat / leven in NL en we weten wat hii MINIMAAL kan.
Hij heeft een gigantische positieve transformatie ondergaan onder Schmidt. Wie zegt dat hij niet nog zo een fase onder Bosz kan ondergaan??
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

God, onze Mexicaanse vriend was vorige maand anders duidelijk genoeg. Hij is aan het afgelopen seizoen begonnen met een gevoel van optimisme en dat is volledig de grond ingeslagen. Hij was duidelijk niet haatdragend maar liet op niet mis te verstane wijze weten dat PSV toe is er nieuw bloed en dat hij toe is aan een volgende stap.

Laat hem gaan
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Spierings als vervanger van Guti ziet (en dan hebben we het dus over een roulatiespeler want absolute basisspeler is hij nooit geweest) dan kost je dat toch geen geld? Opbrengst Guti is deels tekengeld Spierings, lijkt me prima betaalbaar. Heb je al het geld van Sangare alsnog beschikbaar voor een absolute versterking op het middenveld en linksvoor of 10 (afhankelijk waar je Xavi neerzet). Garanties heb je nooit maar je moet de beleidsbepalers er wel op vertrouwen dat je dan stappen vooruit zet, daar zijn transfers voor.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 14 Jun 2023, 08:23 Maar een middenveld met Guti, Spierings, Veerman mist toch gewoon diepgang en scorend vermogen? Los van het feit dat het ook niet de snelste of langste jongens zijn. Je hoeft bovendien alleen Veerman uit de wedstrijd te halen en de creativiteit bij PSV is weg.

Ons middenveld is bij vertrek van Sangaré hoog toe aan serieuze versterking. En dan hebben we het niet over een enkele aanwinst.
Zonder Sangaré ging het toch prima? En dat was zelfs met Til op 10 ipv Xavi. Als je Xavi als aanvaller wilt gebruiken dan moet je wel flink investeren in een middenvelder.

Ik zou zelf gaan voor een talentvolle jongen die bij wijze van een half jaar de tijd krijgt om daarna het stokje over te nemen van Guti en/of Veerman.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Middenveld Guti, Spierings en Veerman. Hopen dat Steijn écht gaat mislukken bij Ajax dan, want top 2 wordt wel erg lastig met zo'n middenveld hoor. Te licht, mist te veel kwaliteiten. Ik mag hopen dat PSV dat ook zo ziet. Sangaré was niet op zijn best maar was stiekem toch echt heel belangrijk voor PSV hoor. Met zijn vertrek heeft het middenveld echt een kwaliteitsimpuls nodig.
Post Reply