Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Noosa
Meervoudig international

Cas wrote: 14 Jun 2023, 00:04#bringbackLozano

Zal wel lastig worden met PL interesse.
DeefPeef
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV

Ik verwacht deze week in ieder geval wel positief nieuws m.b.t. Pepi en Spierings.

En eerlijk is eerlijk, ik verwacht op de een of andere manier toch ook Kluivert dat die komt.
mr.top
Internationale topspeler

Even RV1913 aanvullen.

Lozano wilde zelfs aan het begin van dit seizoen nog vertrekken bij Napoli. Omdat hij toe was aan een stap naar een serieuze Europese topclub. Dat is zelfs nog besproken op deze webstek.

Er is dus geen enkel scenario denkbaar waarbij hij terug zou keren naar Eindhoven.

Ga maar opzoek naar een nieuwe versie. Ja dat mag best een Mexicaan zijn. :tear:
Hatseflats
Vedette

mr.top wrote: 14 Jun 2023, 08:56
Even @RV1913 aanvullen.

Lozano wilde zelfs aan het begin van dit seizoen nog vertrekken bij Napoli. Omdat hij toe was aan een stap naar een serieuze Europese topclub. Dat is zelfs nog besproken op deze webstek.

Er is dus geen enkel scenario denkbaar waarbij hij terug zou keren naar Eindhoven.

Ga maar opzoek naar een nieuwe versie. Ja dat mag best een Mexicaan zijn. :tear:
Dus alleen Ajax is een serieuze optie?
Asterix
Meervoudig international

DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 08:56 Ik verwacht deze week in ieder geval wel positief nieuws m.b.t. Pepi en Spierings.

En eerlijk is eerlijk, ik verwacht op de een of andere manier toch ook Kluivert dat die komt.
Nog een Kluivert die ons naar een titel schiet. :D
Ich liebe gegenpressung
DeefPeef
Veelbelovend talent

Gazill wrote: 14 Jun 2023, 09:09
DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 08:56 Ik verwacht deze week in ieder geval wel positief nieuws m.b.t. Pepi en Spierings.

Nog een Kluivert die ons naar een titel schiet. :D
Lijkt mij een prima deal :-)
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Als PSV slim is helpen ze Bosz door het beetje scepticisme wat nog over is niet te vergroten door spelers te halen die een aanzienlijk deel van de supporters liever niet in een PSV-shirt zien.
DeefPeef
Veelbelovend talent

SKERLA wrote: 14 Jun 2023, 09:14 Als PSV slim is helpen ze Bosz door het beetje scepticisme wat nog over is niet te vergroten door spelers te halen die een aanzienlijk deel van de supporters liever niet in een PSV-shirt zien.
en waarom willen ze sommige spelers niet in het PSV-shirt zien.. omdat het een Ajax verleden heeft.. Zou mij dus echt niet boeien.
Gaat maar om 1 ding.. de titel pakken.. Als ze Kluivert of Dolberg (komt toch niet als Pepi komt) halen en we worden daarmee kampioen, prima.
Ziyech twijfel ik zelf over door zijn domme gedoe met het crimineeltje, maar qua kwaliteiten is het basis PSV.

Wat mij betreft halen ze heel snel:

Spierings
Van Ewijk
Kluivert
Pepi

En dan nog leuke verrassingen voor achterin.. Ik hoop toch nog steeds op Branthwaith.. al is het een hele kleine kans.. En dan een slager ernaast :D
SKERLA
Legende

DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 09:18
SKERLA wrote: 14 Jun 2023, 09:14 Als PSV slim is helpen ze Bosz door het beetje scepticisme wat nog over is niet te vergroten door spelers te halen die een aanzienlijk deel van de supporters liever niet in een PSV-shirt zien.
en waarom willen ze sommige spelers niet in het PSV-shirt zien.. omdat het een Ajax verleden heeft.. Zou mij dus echt niet boeien.
Gaat maar om 1 ding.. de titel pakken.. Als ze Kluivert of Dolberg (komt toch niet als Pepi komt) halen en we worden daarmee kampioen, prima.
Ziyech twijfel ik zelf over door zijn domme gedoe met het crimineeltje, maar qua kwaliteiten is het basis PSV.

Spierings
Van Ewijk
Kluivert
Pepi

En dan nog leuke verrassingen voor achterin.. Ik hoop toch nog steeds op Branthwaith.. al is het een hele kleine kans.. En dan een slager ernaast :D
Ja, maar vooral omdat het typische ajacieden zijn, i.t.t. El Ghazi bijvoorbeeld.
En het zijn ook nou niet echt de toppers, dus brede steun kan je niet verwachten.
Last edited by SKERLA on 14 Jun 2023, 09:22, edited 1 time in total.
DeefPeef
Veelbelovend talent

SKERLA wrote: 14 Jun 2023, 09:20
DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 09:18

Spierings
Van Ewijk
Kluivert
Pepi

Ja, maar vooral omdat het typische ajacieden zijn, i.t.t. El Ghazi bijvoorbeeld.
Geen idee of het typische Ajacieden zijn. Ik ken ze niet. Ik kijk naar kwaliteiten. Denk dat een Kluivert, die zowel links als rechts kan, uitstekend bij ons kan spelen.
Een Noa Lang is een irritant joch qua houding.. maar ook dat soort klootzakkies heb je in het veld nodig...We missen een type Toivonen, een type Van Bommel.. Laat die types maar komen....
SKERLA
Legende

DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 09:21
SKERLA wrote: 14 Jun 2023, 09:20

Geen idee of het typische Ajacieden zijn. Ik ken ze niet. Ik kijk naar kwaliteiten. Denk dat een Kluivert, die zowel links als rechts kan, uitstekend bij ons kan spelen.
Een Noa Lang is een irritant joch qua houding.. maar ook dat soort klootzakkies heb je in het veld nodig...We missen een type Toivonen, een type Van Bommel.. Laat die types maar komen....
Ik respecteer jouw opvatting, ik denk alleen dat teveel die niet delen. Daarom beter niet doen. Zelf de nieuwe van Bommels vinden.
DeefPeef
Veelbelovend talent

SKERLA wrote: 14 Jun 2023, 09:25
DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 09:21

Ik respecteer jouw opvatting, ik denk alleen dat teveel die niet delen. Daarom beter niet doen. Zelf de nieuwe van Bommels vinden.
Oh, maar daar ben ik het ook mee eens hoor.. Maar als je een type Kluivert, die 2 plekken kan vullen die we nu toch echt qua kwaliteit wel missen, voor weinig geld kan halen.. Doen zeg ik dan.

Verder gewoon goed scouten en kijken.. Er zullen vast nog wel wat onbekende verrassinkjes komen
grasveld
Internationale topspeler

Ik kan niet begrijpen hoe je Noa Lang in een PSV shirt zou willen zien. Ja, hij doet het leuk in België. Maar die competitie is zo waar misschien nog wel slechter dan de Eredivisie. Alleen al bij het kijken naar het hoofd van Lang bekruipt me een onbehaaglijk gevoel. Hij straalt gewoon uit dat hij dom is en niet tegen kritiek kan. Among other things.

Ik kan me dus ook absoluut niet voorstellen dat PSV interesse in hem zou hebben. Als er iemand niet bij onze club past, zijn het wel typetjes als Lang.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Alsof we deze spelers niet willen hebben puur omdat ze Ajacied zijn geweest. Kom nou. Iedereen hier ziet Davinson Sanchez ook graag komen. Zo bekrompen zijn we echt niet. Maar middelmatige spelers met een strontkarakter mogen lekker wegblijven.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

grasveld wrote: 14 Jun 2023, 09:28 Ik kan niet begrijpen hoe je Noa Lang in een PSV shirt zou willen zien. Ja, hij doet het leuk in België. Maar die competitie is zo waar misschien nog wel slechter dan de Eredivisie. Alleen al bij het kijken naar het hoofd van Lang bekruipt me een onbehaaglijk gevoel. Hij straalt gewoon uit dat hij dom is en niet tegen kritiek kan. Among other things.

Ik kan me dus ook absoluut niet voorstellen dat PSV interesse in hem zou hebben. Als er iemand niet bij onze club past, zijn het wel typetjes als Lang.
Afgelopen seizoen 8 goals en 5 assists... Dat is me zijn gedrag absoluut niet waard.
Het zou voor mij echt een smet op het seizoen zijn als hij in ons shirt speelt
DeefPeef
Veelbelovend talent

Dr. Gonzo wrote: 14 Jun 2023, 09:35
grasveld wrote: 14 Jun 2023, 09:28 Ik kan niet begrijpen hoe je Noa Lang in een PSV shirt zou willen zien. Ja, hij doet het leuk in België. Maar die competitie is zo waar misschien nog wel slechter dan de Eredivisie. Alleen al bij het kijken naar het hoofd van Lang bekruipt me een onbehaaglijk gevoel. Hij straalt gewoon uit dat hij dom is en niet tegen kritiek kan. Among other things.

Afgelopen seizoen 8 goals en 5 assists... Dat is me zijn gedrag absoluut niet waard.
Ik zie niet gebeuren dat die naar ons komt, want buitenlandse clubs willen hem ook hebben. Maar ik denk dat die voor PSV zeker van waarde kan zijn.
maar wat ik al zei, kans dat die zou komen is klein. En dat is prima

Sanchez zou ik overigens erg graag willen.
ShovingNE2
Site Admin

We hebben de trebble gewonnen met typische Ajacieden. Dat is voor mij niet leidend.

Kluivert kan denk ik als enige echt een aanwinst zijn. Noa lang is een teringleijer als hij niet speelt en ondermijnt alles als het zijn doel dient. Je team en groepsgevoel staan serieus het hele jaar onder druk. Als hij niet zo verknipt was zag ik hem graag komen. De anderen vind ik echt niet goed genoeg. Niveau Obispo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Een Ajax verleden is (muv sommige logo kussers) geen probleem, maar bij Noa Lang gaan de meeste seinen op rood. Zo’n narcist moet je niet in je selectie willen hebben.
Drommels
Bankzitter

Zo te lezen is Feyenoord ook geïnteresseerd in het overnemen van Wijnaldum, dus die kunnen we met een potlood doorstrepen.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Kluivert lijkt mij dan weer wel een uitstekende aankoop. Hoeft denk ik niet veel te kosten, is nog jong en kan zowel links an rechts voetballen.
Paulus1913
Regelmatige invaller

Lang & Kluivert… Tja.

Wie zegt dat er geen Mexicanen of Ivorianen tenenkrommend voor de buis zitten zodra Guti / Sangare een interview geven?
Omdat wij Nederlands zijn denken we de karaktereigenschappen van de Nederlandse spelers goed in te schatten, maar bij de buitenlanders niet… toch?
Paulus1913
Regelmatige invaller

Los daarvan, Lang is in alle opzichten een no-go voor mij en Kluivert kan denk ik stiekem nog wel een band opbouwen met het publiek. Kan he, kan.
Juancho
Mister PSV

Ik vind Kluivert gewoon 3x niks als speler. Heel matig. Er lopen vast wel andere aanvallers op de wereld rond met (veel) meer talent.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
mr.top
Internationale topspeler

DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 09:38
Dr. Gonzo wrote: 14 Jun 2023, 09:35
Ik zie niet gebeuren dat die naar ons komt, want buitenlandse clubs willen hem ook hebben. Maar ik denk dat die voor PSV zeker van waarde kan zijn.

Dat is nu juist het punt. Buitenlandse clubs willen hem helemaal niet hebben. Vorig jaar riep meneer hoog van de toren dat hij het Belgisch voetbal was ontgroeid en het kleur had gegeven om zich vervolgens aan het begin van het seizoen weer in Brugge te melden.

Lang is begonnen met een lobby om gecontracteerd worden door een Nederlandse topclub omdat hij ervan overtuigd is dat hij vanwege de Belgische competitie niet weg kan komen.
DeefPeef
Veelbelovend talent

mr.top wrote: 14 Jun 2023, 10:04
DeefPeef wrote: 14 Jun 2023, 09:38

Dat is nu juist het punt. Buitenlandse clubs willen hem helemaal niet hebben. Vorig jaar riep meneer hoog van de toren dat hij het Belgisch voetbal was ontgroeid en het kleur had gegeven om zich vervolgens aan het begin van het seizoen weer in Brugge te melden.

Lang is begonnen met een lobby om gecontracteerd worden door een Nederlandse topclub omdat hij ervan overtuigd is dat hij vanwege de Belgische competitie niet weg kan komen.
Zou kunnen. Ik denk sowieso dat Lang veel te veel moet gaan kosten. Dus daarom niet halen. Een Kluivert kost volgens mij maar iets van 5 miljoen.
Dan Van Ewijk voor 6. Heb je 11 besteed. Pepi 10? 21 besteed.

Moeten geld overhouden voor die top CV.....
Post Reply