In het artikel van Rik staat dat bosz nog niet met Sambo heeft gesproken. Er werd ook gemeld dat Xavi nog niet met de nieuwe trainer heeft gesproken, dat lijken me topprioriteiten op dag 1 of 2 na aanstelling, of in ieder geval met het management van de spelers.grasveld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:50Hoe kom je erbij dat dit nog niet gebeurd is?Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:47 Ik zou zeggen voor 8-10 miljoen kunnen we praten. Maar wat mij het meeste zorgen baart is dat Bosz kennelijk nog met geen enkele speler heeft gepraat. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?
Lijkt me dat het grote deel van onze selectie momenteel overigens gewoon lekker op vakantie is? Denk dat er dan niet zoveel met de trainer gesproken wordt. Doe jij toch ook niet tijdens je vakantie met je (nieuwe) baas of leidinggevende?
Shurandy Sambo
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Maikel
- Site Admin
Die twee zijn beide weg voor Oranje en Jong Oranje. Die zitten daar nu zelf niet op te wachten.Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:53In het artikel van Rik staat dat bosz nog niet met Sambo heeft gesproken. Er werd ook gemeld dat Xavi nog niet met de nieuwe trainer heeft gesproken, dat lijken me topprioriteiten op dag 1 of 2 na aanstelling, of in ieder geval met het management van de spelers.grasveld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:50
Hoe kom je erbij dat dit nog niet gebeurd is?
Lijkt me dat het grote deel van onze selectie momenteel overigens gewoon lekker op vakantie is? Denk dat er dan niet zoveel met de trainer gesproken wordt. Doe jij toch ook niet tijdens je vakantie met je (nieuwe) baas of leidinggevende?
Calm your tits.
-
- Regelmatige invaller
En ik heb geen baas of leidinggevende, ben ZZP’er, en zelfs op vakantie moet ik hier en daar wel een e-mailtje beantwoorden om klanten te behouden.grasveld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:50Hoe kom je erbij dat dit nog niet gebeurd is?Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:47 Ik zou zeggen voor 8-10 miljoen kunnen we praten. Maar wat mij het meeste zorgen baart is dat Bosz kennelijk nog met geen enkele speler heeft gepraat. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?
- DonyellMalen
- Legende
- Trixm
- Vedette
Ik vind het verrassend dat Sambo zo populair is, bij Jong kon hij nooit verdedigen. Is dat dit jaar ineens schrikbarend verbeterd bij Sparta? Aanvallend in balbezit mijn inziens wel een stuk beter dan van Ewijk. Maar eerlijkheidshalve heb ik liever een goede verdediger dan aanvaller. Daarin is van Ewijk een stik beter.
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
Verlengen of verkopen is het. Gratis laten we hem niet gaan.
-
- Meervoudig international
Je bent nooit eigenaar van iemand, dat klinkt een beetje negatief. Ik wil hem er graag bijhouden. Bovendien hebben onze eigen dataduitsers aangetoond dat van Ewijk ongeschikt is. Sambo zie ik graag in onze eigen selectie !!!
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
-
- Regelmatige invaller
Ik denk dat als wij daadwerkelijk met Van Ewijk bezig waren, we al bevestiging zouden hebben gehad. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de directie al langer weet van dit verhaal en daarom even afwacht.Vogelund wrote: ↑16 Jun 2023, 16:31 Ik geef ze wel een grote kans (helaas). De trainer ziet het in hem zitten. Hij moet de concurrentiestrijd aangaan met Rensch en Sanchez. Bij PSV zijn ze ondertussen bezig met Van Ewijk (als de berichten kloppen).
Denken jullie niet dat Steijn en Ajax op de hoogte zijn van eventuele twijfels die Sambo heeft over zijn kansen bij ons?
Plus: hij gaat daar meer verdienen waarschijnlijk. Tenzij de optie die PSV heeft gelicht, betekent dat hij ook omhoog gaat in salaris.
Daarnaast zou ik hem nooit naar 020 laten gaan, totaal niet nodig om te verkopen, tenzij je 8+ miljoen krijgt, maar dat lijkt me totaal onrealistisch.
-
- Nationale topspeler
- Persepolis
- Vedette
ik ben én heb een leidinggevende, maar vakantie is vakantie hoor. Dan heb ik niet met mijn personeel of leidinggevende contact, dringende spoed daargelaten. Dan zijn er andere prioriteiten. Ik begrijp wel dat het als ZZP'er anders is, het gaat dan echt om je inkomsten/toekomst, maar iemand in loondienst (zoals ik of een voetballer) zit daar echt wel anders in hoor.Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:56En ik heb geen baas of leidinggevende, ben ZZP’er, en zelfs op vakantie moet ik hier en daar wel een e-mailtje beantwoorden om klanten te behouden.grasveld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:50
Hoe kom je erbij dat dit nog niet gebeurd is?
Last edited by Persepolis on 16 Jun 2023, 17:04, edited 1 time in total.
-
- Lid scoutingsteam
8+ miljoen, hou eens gauw op. Dit is nog steeds een jong, groot talent. Een beetje trainer kan daar echt een goeie back van maken en dan heb je het over potentieel 20, 25+ miljoen. Ajax heeft geld zat. Melk ze maar uit als ze hem zo graag willen. Het is hier verdorie de Action niet.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Keihard nee verkopen. Maak hem eerste keus op rechtsback en koop een talent. Sambo past bij Bosz.
-
- Regelmatige invaller
Snap ik helemaal, maar als jij op het punt staat om 4 aanbiedingen te beoordelen voor je nieuwe baan, die jou financieel onafhankelijk kunnen maken, ga je niet op vakantie zonder eventjes een gesprekje te voeren. Althans, dat zou ik niet doen.Persepolis wrote: ↑16 Jun 2023, 17:03ik ben én heb een leidinggevende, maar vakantie is vakantie hoor. Dan heb ik niet met mijn personeel of leidinggevende contact, dringende spoed daargelaten. Dan zijn er andere prioriteiten. Ik begrijp wel dat het als ZZP'er anders is, het gaat dan echt om je inkomsten/toekomst, maar iemand in loondienst (zoals ik of een voetballer) zit daar echt wel anders in hoor.Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:56
En ik heb geen baas of leidinggevende, ben ZZP’er, en zelfs op vakantie moet ik hier en daar wel een e-mailtje beantwoorden om klanten te behouden.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Daar zit wel wat in. Als Peter dat zelf ook vindt blijft hij gewoon neem ik aan.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑16 Jun 2023, 17:05 Keihard nee verkopen. Maak hem eerste keus op rechtsback en koop een talent. Sambo past bij Bosz.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Niet te koop. Bij elk nummer dat begint met 020 de telefoon niet opnemen. Al zit die vuile club inmiddels zo ver van Amsterdam verwijderd dat ik me serieus afvraag of dat kengetal nog wel klopt.Ykhim wrote: ↑16 Jun 2023, 17:04 8+ miljoen, hou eens gauw op. Dit is nog steeds een jong, groot talent. Een beetje trainer kan daar echt een goeie back van maken en dan heb je het over potentieel 20, 25+ miljoen. Ajax heeft geld zat. Melk ze maar uit als ze hem zo graag willen. Het is hier verdorie de Action niet.
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Onbegrijpelijk dat er hier serieus wordt gesproken over Sambo VERKOPEN aan AJAX en er een mindere back voor in de plaats terughalen. Gaan we nu inmiddels ook onze rivalen direct versterken? Wat is dat voor loser mentaliteit man, die 8 jaar Toon heeft veels te veel kapot gemaakt dat men dit uberhaupt overweegt.
- colocolofc
- Meervoudig international
Damn, jij bent vermoeiendElkito wrote: ↑16 Jun 2023, 17:13 Onbegrijpelijk dat er hier serieus wordt gesproken over Sambo VERKOPEN aan AJAX en er een mindere back voor in de plaats terughalen. Gaan we nu inmiddels ook onze rivalen direct versterken? Wat is dat voor loser mentaliteit man, die 8 jaar Toon heeft veels te veel kapot gemaakt dat men dit uberhaupt overweegt.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
De bedragen die hier rondgaan.... 7 miljoen voor een back met 1 jaar contract waarvan praktisch niemand hier het aandurft om het seizoen als eerste back mee in te gaan.
Probeer eens 3 miljoen met 20% doorverkoop.
Probeer eens 3 miljoen met 20% doorverkoop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Bedankt voor je compliment maar wat moet ik er mee? Jij vindt het acceptabel om spelers aan Ajax te verkopen?colocolofc wrote: ↑16 Jun 2023, 17:14Damn, jij bent vermoeiendElkito wrote: ↑16 Jun 2023, 17:13 Onbegrijpelijk dat er hier serieus wordt gesproken over Sambo VERKOPEN aan AJAX en er een mindere back voor in de plaats terughalen. Gaan we nu inmiddels ook onze rivalen direct versterken? Wat is dat voor loser mentaliteit man, die 8 jaar Toon heeft veels te veel kapot gemaakt dat men dit uberhaupt overweegt.