Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Brael
Vedette

Riffii wrote: 17 Jun 2023, 02:46 Het frappante aan alle geruchten en nieuwtjes is dat t continu om middenvelders en aanvallers gaat.

Volgens mij is er al breed gecommuniceerd en door iedereen bevestigd dat vooral de verdediging op orde gebracht moet worden.

Er zijn bar weinig spelers waaraan we gelinkt worden die als job VERDEDIGER hebben.
En ik weet er lekt weinig uit (tenzij ze een keer gaan janken met zn allen bij t bestuur) maar t zou een geruststelling zijn als we überhaupt gelinkt worden aan iemand dat t verdedigers zijn ipv middenvelders
Van Hecke, Van Ewijk....
Sambo is er sowieso al bijgekomen na zijn verhuur. Er gebeurt genoeg in onze verdediging hoor.
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Gelukkig heeft Bosz al regelmatig aangegeven dat zijn elftallen beginnen met een goede (rest)verdediging. Ik houd me daar maar aan vast dat onze achterhoede nog tijdig en kundig op de schop gaat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
vak kk 1988
Bankzitter

RV1913 wrote: 17 Jun 2023, 10:11
vak kk 1988 wrote: 17 Jun 2023, 10:09

arias inderdaad prima back voor PSV
moreno guardado lozano allemaal goed bewezen bij nationale team en bij clubs waar ze zaten ( niet wereld top natuurlijk)

pereiro luie voetballer die soms eens een gekke dag had
gutie vind ik een hele beperkte speler
mauro wat heeft die laten zien ?
Gij het er wel kijk op ja. :lol:
nou zeg maar hoe het anders is dan want je zet me weg met een lol poppetje dus ben ik benieuwd naar jou mening
Brael
Vedette

Juancho wrote: 17 Jun 2023, 10:13 Gelukkig heeft Bosz al regelmatig aangegeven dat zijn elftallen beginnen met een goede (rest)verdediging. Ik houd me daar maar aan vast dat onze achterhoede nog tijdig en kundig op de schop gaat.
Volgens mij is dat juist één van de kritiekpunten, dat de verdediging nogal eens volledig open ligt bij Bosz.
Dat Bosz daar zelf totaal anders tegenaan kijkt, tja...
Juancho
Mister PSV

Brael wrote: 17 Jun 2023, 10:21
Juancho wrote: 17 Jun 2023, 10:13 Gelukkig heeft Bosz al regelmatig aangegeven dat zijn elftallen beginnen met een goede (rest)verdediging. Ik houd me daar maar aan vast dat onze achterhoede nog tijdig en kundig op de schop gaat.
Volgens mij is dat juist één van de kritiekpunten, dat de verdediging nogal eens volledig open ligt bij Bosz.
Is dat niet die stempel waar Bosz het over had? Ik had eerder al eens de cijfers hier gepost van zijn succesvolle jaar bij Ajax. Heel, heel sterk qua tegengoals en ook aantallen per wedstrijd. Zo'n beetje de helft van wat PSV tegen kreeg onder Ruud.

En uit zijn interview haal ik juist dat hij daar enorm de focus op heeft maar daarin wel gesteund moet worden met de juiste (type) verdedigers. Daar zal PSV iets mee moeten. En snel ook als je Bosz de juiste handvaten wil geven om in rap tempo zijn ideeën erin te rammen en zo goed als kan klaar te zijn voor de CL voorronde.
Elkito
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal

Brael wrote: 17 Jun 2023, 10:21
Je kan hoog druk zetten in een compacte structuur en toch weinig tegengoals incasseren, kijk naar Feyenoord en ik denk dat Bosz daar een beetje op doelt.
Jwoeloe
Moderator

Ik ben heel benieuwd hoe alles komende weken ineens in een stroomversnelling gaat raken na alle interlands. Met het oog op sluiting boekjaar zal PSV vast nog wat willen pushen voor het einde van de maand.
Smell Rock
Verbannen

Ykhim wrote: 17 Jun 2023, 09:36 Je hebt gelijk. Kijk naar de recente jaren. Arias, Guardado, Moreno, Lozano, Pereiro, Guti, Mauro, hadden we allemaal nooit aan moeten beginnen.
Alex !
Full speed or nothing
Sylvester
Verbannen

Ykhim wrote: 17 Jun 2023, 09:36 Je hebt gelijk. Kijk naar de recente jaren. Arias, Guardado, Moreno, Lozano, Pereiro, Guti, Mauro, hadden we allemaal nooit aan moeten beginnen.
Guti.. serieus
Brael
Vedette

Juancho wrote: 17 Jun 2023, 10:34
Brael wrote: 17 Jun 2023, 10:21 Volgens mij is dat juist één van de kritiekpunten, dat de verdediging nogal eens volledig open ligt bij Bosz.
Is dat niet die stempel waar Bosz het over had? Ik had eerder al eens de cijfers hier gepost van zijn succesvolle jaar bij Ajax. Heel, heel sterk qua tegengoals en ook aantallen per wedstrijd. Zo'n beetje de helft van wat PSV tegen kreeg onder Ruud.

En uit zijn interview haal ik juist dat hij daar enorm de focus op heeft maar daarin wel gesteund moet worden met de juiste (type) verdedigers. Daar zal PSV iets mee moeten. En snel ook als je Bosz de juiste handvaten wil geven om in rap tempo zijn ideeën erin te rammen en zo goed als kan klaar te zijn voor de CL voorronde.
Ja, dat is een stempel, maar die stempel komt er niet zo maar natuurlijk.
En die cijfers uit dat "succesvolle" Ajax-jaar (waar hij niet eens kampioen werd) zijn al lang en breed weerlegd, geen zin om die discussie nog eens over te doen. Cijfers van zijn andere getrainde clubs worden overigens -met een reden, vermoed ik- zelden benoemd.

Maar inderdaad, Bosz heeft "Bosz-verdedigers" nodig. Met andere types verdedigers kan hij blijkbaar niet werken.
Juancho
Mister PSV

Gezien de shitload aan tegengoals met andere trainers kan het sowieso bijna niet slechter. En dan speelden we vaak nog laf bagger voetbal ook.

Uit zijn gesprekken blijkt juist dat Bosz daar heel veel aandacht aan besteed. Dat heb ik v. Bommel, Roger of Ruud amper horen zeggen eigenlijk en die kregen me een bak tegengoals om de oren.

Als PSV nu niet drastische maatregelen gaat nemen om sowieso het niveau van de achterhoede fors op te krikken maakt het sowieso niet uit wie de coach is.
Eenhoopjob
Basisspeler

😭😭
Jwoeloe
Moderator

Juancho wrote: 17 Jun 2023, 11:53 Gezien de shitload aan tegengoals met andere trainers kan het sowieso bijna niet slechter. En dan speelden we vaak nog laf bagger voetbal ook.

Uit zijn gesprekken blijkt juist dat Bosz daar heel veel aandacht aan besteed. Dat heb ik v. Bommel, Roger of Ruud amper horen zeggen eigenlijk en die kregen me een bak tegengoals om de oren.

Als PSV nu niet drastische maatregelen gaat nemen om sowieso het niveau van de achterhoede fors op te krikken maakt het sowieso niet uit wie de coach is.
Dat je veel tegengoals krijgt, betekent niet dat je niet veel aandacht besteedt aan het verdedigende aspect. Of dat nou Van Bommel was met het blok van 4+2 en van daaruit individuele kwaliteiten van aanvallers wilde benutten of de gegenpressing van Schmidt. Over die laatste werd zelfs gezegd dat hij veel meer bezig was aan het spel zonder bal (dus verdedigen) dan het spel met bal.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Brael wrote: 17 Jun 2023, 10:12
Riffii wrote: 17 Jun 2023, 02:46 Het frappante aan alle geruchten en nieuwtjes is dat t continu om middenvelders en aanvallers gaat.

Volgens mij is er al breed gecommuniceerd en door iedereen bevestigd dat vooral de verdediging op orde gebracht moet worden.

Er zijn bar weinig spelers waaraan we gelinkt worden die als job VERDEDIGER hebben.
En ik weet er lekt weinig uit (tenzij ze een keer gaan janken met zn allen bij t bestuur) maar t zou een geruststelling zijn als we überhaupt gelinkt worden aan iemand dat t verdedigers zijn ipv middenvelders
Van Hecke, Van Ewijk....
Sambo is er sowieso al bijgekomen na zijn verhuur. Er gebeurt genoeg in onze verdediging hoor.
Er gebeurd nog niks want van Ewijk en van Hecke zijn geruchten, daarbij twijfel ik ook of een van Hecke überhaupt beter is dan Obispo.
ShovingNE2
Site Admin

Jwoeloe wrote: 17 Jun 2023, 11:20 Ik ben heel benieuwd hoe alles komende weken ineens in een stroomversnelling gaat raken na alle interlands. Met het oog op sluiting boekjaar zal PSV vast nog wat willen pushen voor het einde van de maand.
Hoeft niet als je doelt op belastingheffing. Ze mogen de boekwinst als herinvesteringsreserve wegzetten als aannemelijk te maken is dat je op relatief korte termijn gaat investeren. Er volgt geen belastingheffing. De samenvattingen tegen Cambuur en Groningen zullen daarvoor volstaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette

Juancho wrote: 17 Jun 2023, 11:53 Gezien de shitload aan tegengoals met andere trainers kan het sowieso bijna niet slechter. En dan speelden we vaak nog laf bagger voetbal ook.

Van Bommel kreeg helemaal niet zoveel tegendoelpunten in zijn eerste seizoen.

Anyhow, ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we betere verdedigers willen. Maar dat Bosz zoveel aandacht besteedt aan zijn restverdediging, is wat mij betreft echt een praatje voor de bühne.
Robson de Souza
Vedette

Eenhoopjob wrote: 17 Jun 2023, 11:59

😭😭
Zolang zowel Guti als Sangare niet weg is zullen we buiten Spierings niemand halen. Echter is dat wel al een vooruitgang, dat we een speler halen voor de ander vertrokken is. Normaal wachten we er wel een periode mee…
Robson de Souza
Vedette

Dat is inderdaad zo. Daarnaast lijkt me Spierings echt een grote stap omdat hij wel verdedigend denkt op het middenveld. De balans bij PSV is al jaren weg daar..
ShovingNE2
Site Admin

Die balans was er altijd als Guti speelde....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2023, 12:09 Die balans was er altijd als Guti speelde....
Die was beter maar ik denk dat Spierings het nog beter in kan vullen eigenlijk. Hoop daarom echt op zijn komst.
Elkito
Verbannen

Bijzonder dat de nr11 van Belgie die al jarenlang financieel schommelen (zelfs even spraken was van faillissement geloof ik) en gedwongen spelers moesten verkopen blijkbaar wel 8 mio+bonussen kan neertellen voor Hezze terwijl PSV na ruim 90 mio verkoop in januari + de aankomende 37,5 voor sangare alleen maar naar transfervrije/goedkope targets kijkt.
Maikel
Site Admin

Elkito wrote: 17 Jun 2023, 12:38 Bijzonder dat de nr11 van Belgie die al jarenlang financieel schommelen (zelfs even spraken was van faillissement geloof ik) en gedwongen spelers moesten verkopen blijkbaar wel 8 mio+bonussen kan neertellen voor Hezze terwijl PSV na ruim 90 mio verkoop in januari + de aankomende 37,5 voor sangare alleen maar naar transfervrije/goedkope targets kijkt.
Sorry maar je praat echt poep.
PSV wordt in verband gebracht met spelers die meer dan 10 miljoen kosten.
Nibbitman
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Als jij Pepi en Lang goedkope targets vindt.
Elkito
Verbannen

Maikel wrote: 17 Jun 2023, 12:42
Elkito wrote: 17 Jun 2023, 12:38 Bijzonder dat de nr11 van Belgie die al jarenlang financieel schommelen (zelfs even spraken was van faillissement geloof ik) en gedwongen spelers moesten verkopen blijkbaar wel 8 mio+bonussen kan neertellen voor Hezze terwijl PSV na ruim 90 mio verkoop in januari + de aankomende 37,5 voor sangare alleen maar naar transfervrije/goedkope targets kijkt.
Hopen dat Hezze niet de Argentijnse middenvelder is waar PSV zogenaamd al lange tijd mee bezig is/was want als je wordt afgetroefd door een belgische middenmotor mag je je gewoon heel diep schamen
Finger
Standbeeld
Mister PSV

Elkito wrote: 17 Jun 2023, 12:45
Maikel wrote: 17 Jun 2023, 12:42

Hopen dat Hezze niet de Argentijnse middenvelder is waar PSV zogenaamd al lange tijd mee bezig is/was want als je wordt afgetroefd door een belgische middenmotor mag je je gewoon heel diep schamen
Word jij niet moe van jezelf? Het slaat weer nergens op wat je allemaal post. PSV moet eerst maar eens gaan verkopen, alle posities in de verdediging en het middenveld zijn dubbel bezet. Daarnaast is het maar de vraag of PSV überhaupt (concrete) interesse had in Hezze én heeft Hezze ook nog zelf een stem. PSV hoeft zich helemaal niet te schamen.
Post Reply