Hoe staat het hiermee?LaFoquita wrote: ↑17 Jun 2023, 22:03 Naam van Ladislav Krejci is gevallen. Linksbenige speler die zowel CV als CDM kan spelen. Interesse is nog niet erg concreet maar wel interessant om te melden. Is een multifunctionele speler die perfect in het systeem past wat Bosz voor ogen heeft. Speler zou dit seizoen bij Sparta Praag willen vertrekken waar hij aanvoerder is.
Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Niets meer vernomen. Verwacht dat PSV nu prioriteit heeft bij vastleggen Xavi en Pepi. Hoop volgende week iets meer te kunnen melden over namen die ik hoor.DonyellMalen wrote: ↑23 Jun 2023, 18:13Hoe staat het hiermee?LaFoquita wrote: ↑17 Jun 2023, 22:03 Naam van Ladislav Krejci is gevallen. Linksbenige speler die zowel CV als CDM kan spelen. Interesse is nog niet erg concreet maar wel interessant om te melden. Is een multifunctionele speler die perfect in het systeem past wat Bosz voor ogen heeft. Speler zou dit seizoen bij Sparta Praag willen vertrekken waar hij aanvoerder is.
-
- Lid 2e elftal
Voor wat het waard is, zojuist van iemand die vrij kort zit bij NAC opgepikt dat Van Hecke ver is met PSV. NAC krijgt nog een aardige vergoeding (%) bij een eventuele transfer, vandaar dat het ter sprake kwam. Mocht het niet tot een transfer komen, don't shoot the messenger..
- Standbeeld
- Mister PSV
Op basis van mijn gevoel zou ik zeggen dat Van Hecke zeker niet de nummer 1 op de lijst is, maar vast wel op een lijst zal staan. Ik vind hem niet goed genoeg, op dit moment.
- Denzell
- Jeugdspeler
van Hecke zijn contract loopt af op de 30e bij Brighton. hoe zit dat dan met dat percentage mocht hij transfervrij over komen? Lijkt me niet dat NAC er dan nog iets voor krijgt..robert_94 wrote: ↑23 Jun 2023, 19:18 Voor wat het waard is, zojuist van iemand die vrij kort zit bij NAC opgepikt dat Van Hecke ver is met PSV. NAC krijgt nog een aardige vergoeding (%) bij een eventuele transfer, vandaar dat het ter sprake kwam. Mocht het niet tot een transfer komen, don't shoot the messenger..
-
- Lid 2e elftal
Brighton heeft een optie voor nog 1 jaar, dus tot 2024.Denzell wrote: ↑23 Jun 2023, 19:55van Hecke zijn contract loopt af op de 30e bij Brighton. hoe zit dat dan met dat percentage mocht hij transfervrij over komen? Lijkt me niet dat NAC er dan nog iets voor krijgt..robert_94 wrote: ↑23 Jun 2023, 19:18 Voor wat het waard is, zojuist van iemand die vrij kort zit bij NAC opgepikt dat Van Hecke ver is met PSV. NAC krijgt nog een aardige vergoeding (%) bij een eventuele transfer, vandaar dat het ter sprake kwam. Mocht het niet tot een transfer komen, don't shoot the messenger..
- DonyellMalen
- Legende
- DeBruyne
- Meervoudig international
https://www.transfermarkt.nl/rodriguinh ... ler/743593
Ken je deze speler een beetje @ykhim
PSV zou 1 van de geïnteresseerden zijn...
- PapaHiljemark
- Talent
DeBruyne wrote: ↑23 Jun 2023, 21:02 https://www.transfermarkt.nl/rodriguinh ... ler/743593
Lett 1 pagina geleden
-
- Vaste waarde in elftal
-----------------benitez---------------
Sambo---teze---aankoop--pva
------veerman----aankoop-------
----------------xavi-----------------------
Bakayoko-pepi--lang ???
Seelt 2 miljoen incl.bonussen
Hazard end loan
Silva end loan
Hopelijk smel afscheid nemen van Baumgartl,mwene,Ramalho,el Ghazi,vertessen en helaas Sangare en guttierez.
Of zal guttierez blijven na gesprek met Bosz ?
Ben benieuwd welke vervanger men op het oog heeft nu spierings niet meer komt.
Jammer dat Mauro en Obispo geblesseerd zijn, dat is ook middelmaat
Sambo---teze---aankoop--pva
------veerman----aankoop-------
----------------xavi-----------------------
Bakayoko-pepi--lang ???
Seelt 2 miljoen incl.bonussen
Hazard end loan
Silva end loan
Hopelijk smel afscheid nemen van Baumgartl,mwene,Ramalho,el Ghazi,vertessen en helaas Sangare en guttierez.
Of zal guttierez blijven na gesprek met Bosz ?
Ben benieuwd welke vervanger men op het oog heeft nu spierings niet meer komt.
Jammer dat Mauro en Obispo geblesseerd zijn, dat is ook middelmaat
-
- Lid scoutingsteam
Ik heb hem weleens zien spelen bij Braziliaanse jeugdelftallen. O15, O16, dat werk, dus alweer een paar jaartjes geleden. Blonk toen uit in voetbalinzicht en techniek, op dat vlak echt een klasse beter dan de meeste leeftijdsgenootjes. Hele soepele, elegant bewegende speler die altijd de oplossing naar voren zoekt, altijd rustig blijft aan de bal, balletjes neerlegt waar hij wil. Een echte voetballer op '6' of '8'. Met zijn 1.85m niet de kleinste, maar ik vond hem fysiek nooit echt imponerend ofzo. Ik heb hem bij de grote mannen ook nog niet veel minuten zien maken, maar de beelden die o.a. door Ardbeg zijn geplaatst schetsen over het algemeen wel een herkenbaar beeld.DeBruyne wrote: ↑23 Jun 2023, 21:02 https://www.transfermarkt.nl/rodriguinh ... ler/743593
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Weet jij ook hoe die twee Braziliaanse stagiairs die onlangs in Eindhoven waren zijn beoordeeld, @Ykhim?
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
With those crazy highs and real deep lows
De crazy highs gaan hopelijk nog komen deze window. Nu alleen nog vage roddels en wishful thinking als recent een Umtiti.
Real deep lows kunnen we ook al wat invullen; Baumi wordt gezien als basisspeler, Xavi weg voor 6 milj.
Mijn hoop is op stilte voor de storm ivm het boekjaar en in de eerste helft van juli doorschakelen.
De crazy highs gaan hopelijk nog komen deze window. Nu alleen nog vage roddels en wishful thinking als recent een Umtiti.
Real deep lows kunnen we ook al wat invullen; Baumi wordt gezien als basisspeler, Xavi weg voor 6 milj.
Mijn hoop is op stilte voor de storm ivm het boekjaar en in de eerste helft van juli doorschakelen.
One can only hope
-
- Nationale topspeler
-
- Jeugdspeler
-
- Internationale topspeler
Als we hem kunnen overnemen voor een zacht prijsje, waarom niet? Blijft een groot talent maar heeft gewoon meer tijd nodig. PSV gaat logischerwijs niet teveel tijd in een huurspeler steken als hij niet direct een meerwaarde is, maar hij kan natuurlijk wel nog uitgroeien tot een goede speler.