dannyPSV wrote: ↑30 Jun 2023, 15:29
Ik vind dat het stapelargument wel een beetje selectief wordt gebruikt. In de spits hebben we Luuk en Jason van Duiven. En dan komen Romero en Vertessen waarschijnlijk nog terug. Ik ben voor de komst van Pepi, maar op basis van dit argument zouden we dus Pepi ook niet moeten halen? De verdediging is de laatste jaren wel vaker niet aangepakt, dus enige twijfel is in mijn ogen wel terecht.
Van Duiven is een jeugdspeler. Anders moeten we Van de Blaak en Comenencia bijvoorbeeld ook mee tellen.
Romero zit en zat niet in de planning dat hij terug zou komen.
Vertessen kan ook als buitenspeler gezien worden en mag wellicht vertrekken. Kan goed zijn dat er al veel meer gesprekken daarover gevoerd worden.
Ik wil het niet goed praten, alleen argumenten tegen inbrengen. Voorin heb je alleen LdJ en een jeugdspeler, achterin heb je 4 spelers die allemaal bij de a-selectie zitten.
dannyPSV wrote: ↑30 Jun 2023, 15:29
Ik vind dat het stapelargument wel een beetje selectief wordt gebruikt. In de spits hebben we Luuk en Jason van Duiven. En dan komen Romero en Vertessen waarschijnlijk nog terug. Ik ben voor de komst van Pepi, maar op basis van dit argument zouden we dus Pepi ook niet moeten halen? De verdediging is de laatste jaren wel vaker niet aangepakt, dus enige twijfel is in mijn ogen wel terecht.
Van Duiven is een jeugdspeler. Anders moeten we Van de Blaak en Comenencia bijvoorbeeld ook mee tellen.
Romero zit en zat niet in de planning dat hij terug zou komen.
Vertessen kan ook als buitenspeler gezien worden en mag wellicht vertrekken. Kan goed zijn dat er al veel meer gesprekken daarover gevoerd worden.
Ik wil het niet goed praten, alleen argumenten tegen inbrengen. Voorin heb je alleen LdJ en een jeugdspeler, achterin heb je 4 spelers die allemaal bij de a-selectie zitten.
Ja daar ben ik het mee eens hoor. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Branthwaite is vertrokken, dat Obispo nog lang geblesseerd is en dat Boscagli van een zware blessure terugkomt en wellicht nog niet alles kan spelen. Baumgartl mag daarnaast waarschijnlijk nog weg.
Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jun 2023, 15:26
Morgen is het 1 juli, een nieuw boekjaar met schone lei, dan gaat het los!
Dat is een beetje naïef, daar kon al eerder gewoon omheen worden gewerkt namelijk.
Je bedoelt het gevalletje Pepi, die waarschijnlijk de medische keuring voldaan en alles al getekend heeft? Hoeft morgen of maandag alleen nog even officieel gemaakt te worden
Dat is een beetje naïef, daar kon al eerder gewoon omheen worden gewerkt namelijk.
Je bedoelt het gevalletje Pepi, die waarschijnlijk de medische keuring voldaan en alles al getekend heeft? Hoeft morgen of maandag alleen nog even officieel gemaakt te worden
Pepi zit nog in de US dus moet nog worden gekeurd, is dus meer een praktisch dingetje. Heeft dus ook niets te maken met het nieuwe boekjaar.
4 juli keuring, dus nog niet getekend lijkt mij ;-)
Pepi zit nog in de US dus moet nog worden gekeurd, is dus meer een praktisch dingetje. Heeft dus ook niets te maken met het nieuwe boekjaar.
Heruone wrote: ↑30 Jun 2023, 13:45
Als je de transferperiode eindigt met 2 nieuwe buitenspelers, Pepi als nieuwe spits, één nieuwe CV, Sambo erbij op rechtsback en 2 middenvelders erbij, dan heb je toch al een vrij aardige transferperiode gedraaid? En de kern van je selectie/basiselftal iig stevig aangepakt.
Dat lijkt me wel het minimale inderdaad, maar hoop toch stiekem wel dat er als vervanging van een aantal breedtekrachten ook nog een extra CV en rechtsback bijkomt; naast Ramalho ben ik Teze en Mwene ook liever kwijt dan rijk. Sambo volwaardig selectielid maken is logisch maar wel als tweede rechtsback, achter een betere concurrent dan Mwene.
Net toen ik wilde melden dat er nog best wat directie-BMW’s bij t stadion staan om 17:30u op vrijdagmiddag, liep Earnie al bellend richting z’n auto. Hij leeft dus nog wel in elk geval…
EDG wrote: ↑30 Jun 2023, 17:32
Net toen ik wilde melden dat er nog best wat directie-BMW’s bij t stadion staan om 17:30u op vrijdagmiddag, liep Earnie al bellend richting z’n auto. Hij leeft dus nog wel in elk geval…
Dan zal 'ie niet aan de telefoon gehangen hebben met kamp Hezze, want ik begrijp dat hij alsnog op weg is naar België
Overigens hebben voor Ambríz ook concurrentie van Sevilla. Dat kan ik niet rijmen met bovenstaande.