Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is meer dan genoeg geld beschikbaar en ik twijfel niet aan het ambitie niveau. Ik maak me enkel zorgen qua agenda.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je zonder vertrek van Sangaré de CL wilt halen, zal er minimaal 1 speler worden gehuurd lijkt me. Anders zijn we niet in staat om de selectie op korte termijn een kwaliteitsimpuls te geven. Ik ben geen fan van huren maar nu lijkt het onvermijdelijk.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ga ervan uit dat PSV altijd rekening heeft gehouden met dit scenario.
Dus gewoon nu middenvelders halen en zorgen dat Ramalho, Baumgartl en evt Teze gewoon zo snel mogelijk verkocht worden om dan verdedigers te halen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jul 2023, 10:23
Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 10:19 Xavi zal voor een paar miljoen vertrekken. Zijn kwaliteiten zijn niet op te vangen met 10mln helaas. Dus dat kan nog een probleem worden aangezien we al een klap geld hebben uitgegeven. CDK is een goede speler, maar ik wil absoluut geen nieuwe huurtransfer zien. Als je hem kan kopen: top.
Je zal wel moeten gaan huren. Je hebt misschien 10 miljoen in kas nu. Straks nog 25 erbij van Sangare wat er netto overblijft. Dat is 35 miljoen voor 4 spelers waarvan er 3 steunpilaar moeten zijn. En dan halen we dus maar 1 defensieve versterking, terwijl je gisteren alweer zag hoe droevig het is gesteld achterin. Enige manier om voor dit seizoen op kracht te komen is het huren van een opvolger van Xavi of het huren van een top cv. Er is gewoon geen geld om 3 kanjers te kopen, omdat Xavi ipv 40 miljoen een fooi oplevert. Man wat voel ik me genaaid door dat ventje met z'n miljarden kutclub.
Nu wil ik geen spelbreker zijn, maar ik heb niet het gevoel dat we de complete 25mln van Ibi opnieuw kunnen investeren. Daar leek Rik op te hinten in een van zijn stukjes laatst. We zitten weer in een nieuw boekjaar en hebben transfergeld nodig om tekorten te dekken. Veel zal denk ik ook afhangen van of we CL halen ja of nee.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben Til nog jongens. Geen paniek!
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz speelt graag met een middenveld met de punt naar achter. In dat geval komt er misschien niet eens een 1 op 1 vervanger voor Simons.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De voorronde CL komt nu ineens wel heel dichtbij. En we staan er nog niet goed genoeg voor.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 16 Jul 2023, 10:28
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jul 2023, 10:23

Je zal wel moeten gaan huren. Je hebt misschien 10 miljoen in kas nu. Straks nog 25 erbij van Sangare wat er netto overblijft. Dat is 35 miljoen voor 4 spelers waarvan er 3 steunpilaar moeten zijn. En dan halen we dus maar 1 defensieve versterking, terwijl je gisteren alweer zag hoe droevig het is gesteld achterin. Enige manier om voor dit seizoen op kracht te komen is het huren van een opvolger van Xavi of het huren van een top cv. Er is gewoon geen geld om 3 kanjers te kopen, omdat Xavi ipv 40 miljoen een fooi oplevert. Man wat voel ik me genaaid door dat ventje met z'n miljarden kutclub.
Nu wil ik geen spelbreker zijn, maar ik heb niet het gevoel dat we de complete 25mln van Ibi opnieuw kunnen investeren. Daar leek Rik op te hinten in een van zijn stukjes laatst. We zitten weer in een nieuw boekjaar en hebben transfergeld nodig om tekorten te dekken. Veel zal denk ik ook afhangen van of we CL halen ja of nee.
Dat zal alleen nog maar meer betekenen dat je moet gaan huren. Hopelijk huren met optie tot koop, zoals met Savio al geprobeerd werd. Daar nu maar op inzetten met De Ketelaere ook. Dan 2 middenvelders en een cv kopen. Maar eigenlijk zou je twee cv's moeten kopen. Of Land durven gebruiken als opvolger van Guti? Ook armoe, maar het wordt nu echt heel lastig ineens.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn er nog matige ex spelers van Ajax, Feyenoord of AZ die we kunnen oppikken? Riedewald, Tobias Sana of Ricardo Kishna? 😂
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat we nu tevreden mogen zijn met spelers als Kitolano en Mbuyamba ipv Sanchez en Vranxks

Het is jammer dat er 0 interesse is in Ramalho, baumgartl en Mwene
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 16 Jul 2023, 10:30 Bosz speelt graag met een middenveld met de punt naar achter. In dat geval komt er misschien niet eens een 1 op 1 vervanger voor Simons.
Welk type middenvelder past beter bij Bosz?
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ricardo Zamora wrote: 16 Jul 2023, 10:30 Zijn er nog matige ex spelers van Ajax, Feyenoord of AZ die we kunnen oppikken? Riedewald, Tobias Sana of Ricardo Kishna? 😂
Donny van de Beek
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:24 Er is meer dan genoeg geld beschikbaar en ik twijfel niet aan het ambitie niveau. Ik maak me enkel zorgen qua agenda.
Waar haal je deze info vandaan? Zover ik weet hadden we vorig boekjaar geld zat omdat we Cody en Madueke in 1 seizoen verkochten, daar hebben we Lang en Pepi voor gehaald, lijkt me dat dit ongeveer op is of nog enkele miljoenen over zijn. Dit boekjaar begin je gewoon weer met een negatief resultaat zoals ieder seizoen en moet je dus eerst verkopen (meer dan de 10 miljoen die we tot nu toe verkocht hebben) om überhaupt quitte te spelen, of je moet gokken op CL-geld.

Volgens mij is er echt weer wat substantieels mogelijk als je Sangaré verkoopt, terwijl over een halve maand de CL-voorronde op de stoep staat en je nog minimaal een CV, CAM, RB en CVM nodig hebt, om een beetje in de buurt te komen van een goed elftal. Maar ik hoop dat ik het mis heb.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:32 Denk dat we nu tevreden mogen zijn met spelers als Kitolano en Mbuyamba ipv Sanchez en Vranxks

Het is jammer dat er 0 interesse is in Ramalho, baumgartl en Mwene
Daar ben jij dan maar mooi tevreden mee, maar ik niet.
Dino85
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 06 Jun 2023, 19:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cdk - Vranckx en Sanchez aub
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:32 Denk dat we nu tevreden mogen zijn met spelers als Kitolano en Mbuyamba ipv Sanchez en Vranxks
Hier zit echt 0 logica in. Waarom dan? PSV wilde hem aan boord houden dus 6 miljoen dit seizoen is meer dan 0 inkomsten vanuit geen transfer van hem dit seizoen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je na Simons en Sangare je middenveld nog kan aanvullen met CDK/Spertstyan, Vranckx en Batista Mendy dan heb je het daar alsnog prima voor elkaar voor komend seizoen. Maar om iedereen tijdig in te passen voor de CL voorrondes moet er dan nu wel schot in de zaak komen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:24 Er is meer dan genoeg geld beschikbaar en ik twijfel niet aan het ambitie niveau. Ik maak me enkel zorgen qua agenda.
Wat dat betreft is de situatie toch lachwekkend. Voor het einde van mei al flinke berichten dat PSV haast heeft, voor een grondige renovatie staat en stappen voor versterking onderneemt. Nu begrijp ik de verzachtende omstandigheden en afhankelijkheden hoor, maar het is ronduit treurig dat je acht weken verder bent en drie weken voor je belangrijkste wedstrijd van het jaar slechts twee versterkingen hebt weten te halen en het doorselecteren totaal niet van de grond waardoor je onkundige spelers die je kwijt wil nu zonder enig geloof een nieuwe speelwijze aan het aanleren bent op trainingskamp. Het moet wel raar lopen wil je verwachten dat er een heel andere verdediging komt te staan in augustus, laat staan een compleet en ingespeeld team dat nu wel over de drempel komt.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dino85 wrote: 16 Jul 2023, 10:33 Cdk - Vranckx en Sanchez aub
Van welk geld ?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:37
Dino85 wrote: 16 Jul 2023, 10:33 Cdk - Vranckx en Sanchez aub
Van welk geld ?
Vranckx en Sanchez waren al in beeld, lijkt me sterk dat we opeens armer zijn na vertrek Xavi toch?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:37
Dino85 wrote: 16 Jul 2023, 10:33 Cdk - Vranckx en Sanchez aub
Van welk geld ?
Ojee. Heeft Xavi nu ook de portemonnee van Earnie meegenomen?
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het vertrek van Xavi met het voor PSV slechtste scenario is zuur.
Maar om nu hel en verdoemenis te roepen en concluderen dat alle transfers hierdoor negatief worden beïnvloed... dat gaat me wat ver
One can only hope
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met verkoop Sangare ben je er niet. Ook dit seizoen moeten er gaten gedicht worden. Als er daadwerkelijk zoveel interesse is in Bakayoko dan zou ik die verkopen en wellicht Veerman ook. Verkoop je die 2 voor 45 miljoen plus Sangare dan heb je wel heks om te herinvesteren. En dat is keihard nodig, tenzij je weer wilt gaan huren
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Dante wrote: 16 Jul 2023, 10:33
11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:24 Er is meer dan genoeg geld beschikbaar en ik twijfel niet aan het ambitie niveau. Ik maak me enkel zorgen qua agenda.
Waar haal je deze info vandaan? Zover ik weet hadden we vorig boekjaar geld zat omdat we Cody en Madueke in 1 seizoen verkochten, daar hebben we Lang en Pepi voor gehaald, lijkt me dat dit ongeveer op is of nog enkele miljoenen over zijn. Dit boekjaar begin je gewoon weer met een negatief resultaat zoals ieder seizoen en moet je dus eerst verkopen (meer dan de 10 miljoen die we tot nu toe verkocht hebben) om überhaupt quitte te spelen, of je moet gokken op CL-geld.

Volgens mij is er echt weer wat substantieels mogelijk als je Sangaré verkoopt, terwijl over een halve maand de CL-voorronde op de stoep staat en je nog minimaal een CV, CAM, RB en CVM nodig hebt, om een beetje in de buurt te komen van een goed elftal. Maar ik hoop dat ik het mis heb.
Hoe PSV het in de boeken zet maakt me niet uit maar met 110 miljoen in 8 maanden cashen en slechts 20 uitgeven denk ik niet dat het water aan de lippen staat. In de range van 8 tot 10 miljoen denk ik dat je er sowieso nog twee moet kunnen halen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 16 Jul 2023, 10:39
PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:37

Van welk geld ?
Vranckx en Sanchez waren al in beeld, lijkt me sterk dat we opeens armer zijn na vertrek Xavi toch?
Xavi was je cashcow. Reken maar dat de RvC op de rem trapt nu. Dit gaat enorme consequenties hebben op je verdere transferbeleid.
Post Reply