Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2023, 16:21 Waarom zou hij interessant nieuws hebben? Dat account is gewoon een copy+paste account van alle PSV-geruchten en nieuws.

Als hij nieuws heeft, dan posten ze dat direct.
weetikveel ik heb gewoon geruchten nodig gvd :think:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En toch zal er om 17.00u gekeken worden :nerd:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt mij dat het een knipoog is richting Simons.


Ben benieuwd psvmedium
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2023, 16:21 Waarom zou hij interessant nieuws hebben? Dat account is gewoon een copy+paste account van alle PSV-geruchten en nieuws.

Als hij nieuws heeft, dan posten ze dat direct.
Echt he. Dat goedgelovige gedoe. Gewoon een fan met te veel tijd en fantasie.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert had het er regelmatig over dat er twee linksbuitens zouden komen, één basis en een talent voor daarachter. Deze past bij de tweede beschrijving maar ik kan mij niet voorstellen dat in deze fase van de window geld aan een dergelijke speler wordt uitgegeven.

Desalnietteminus

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Linksbuiten van Universidad de Chile, de grootste club van Chili.

edit; meer een rechtsbuiten zo te zien.

https://www.transfermarkt.com/dario-oso ... ler/881116

Last edited by DonyellMalen on 17 Jul 2023, 16:34, edited 1 time in total.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op beelden is deze jongen echt stijf links en meestal rechtsbuiten.
Last edited by LaFoquita on 17 Jul 2023, 16:34, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat maar komen, echt een baas!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 16:33 Op beelden is deze jongen echt stijf links en rechtsbuiten.
Exact wat ik ook dacht. :mrgreen:

Daar zit TM even mis.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 17 Jul 2023, 16:32maar ik kan mij niet voorstellen dat in deze fase van de window geld aan een dergelijke speler wordt uitgegeven.
Waarom niet? Misschien zag Bosz Xavi als vervanger van Lang. Kunnen we daar ook de markt voor op :D
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Ghazi of Bakayoko weg dan?
El Ghazi en Bosz gingen al niet echt goed samen bij Ajax of wel?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2023, 16:34
LaFoquita wrote: 17 Jul 2023, 16:33 Op beelden is deze jongen echt stijf links en rechtsbuiten.
Exact wat ik ook dacht. :mrgreen:

Daar zit TM even mis.
Op basis van beelden wel een leuke speler. Vrij weinig minuten gemaakt in de Chileense competitie waardoor ik twijfel, wacht je 1 jaar ben je te laat. Lastige keuzes.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 Jul 2023, 14:56 Als ik het goed begreep is het trainingskamp t/m a.s. zaterdag. Dat betekent dat ze er deze hele week nog zijn om volle bak te trainen. Dit zijn wel de momenten dat je eigenlijk hoopt wat meer actie te hebben gezien op de transfermarkt, zowel inkomend als uitgaand. Op zo'n 10 daagse trip leer je elkaar ook weer als groep beter kennen, de staf, je bouwt een spirit op als selectie.

Kijkende naar wat er is gebeurt valt het eerlijk gezegd aardig tegen en dat baart mij voorzichtig wel zorgen met oog op de hele belangrijke CL kwalificatie. Met name achterin is het nog steeds een ramp en is er niets gebeurt. Het middenveld is uitgedund en kan op dit moment qua aantallen niks verdragen. En natuurlijk zitten we nog relatief vroeg in de markt, maar zelfs dan nog is het wel erg karig.

Zeker ook gezien de verwachting dat PSV door het gekozen beleid van afgelopen zomer/winter nu sneller en beter kon schakelen of al kon voorsorteren op zaken die later in de window zeer waarschijnlijk nog gaan gebeuren. Of het realistisch is om te verwachten dat er voor, laten we zeggen, woensdag nog wat gebeurt? Ik denk het niet en daarmee sluit je het trainingskamp waarschijnlijk ook af met deze groep.
Het is mager tot nu toe, zeker. Vervelend. Èn, zoals je terecht zegt, vooral omdat er binnenkort wat te beginnen staat. Maar suggereerde Stewart niet al tijdens zijn laatste persco dat het wel eens op de latere fase in het transferwindow zou kunnen aankomen? Wil je een bepaald niveau binnenhalen en daar dan niet de volle mep voor betalen, dan geldt nog steeds 'beggars can't be choosers'. PSV bevindt zich nu eenmaal ergens aan de onderkant middenmoot in de Europese voetbalpiramide... Sangaré is ondertussen ook nog steeds hier, hij zal vast gaan zo wordt van alle kanten met zekerheid gesteld. Maar ook zijn aanwezigheid is niet voor niets, dwz. ook andere clubs doen nog niet heel veel. En, zeg zelf, wat is er Europees nou gebeurd? Behalve de uittocht der geldwolven naar Saudi-Arabië en een enkele toptransfer is de grote volksverhuizing volgens mij nog aanstaande...
Last edited by psvgouda on 17 Jul 2023, 16:43, edited 1 time in total.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 17 Jul 2023, 15:20 Rekiki gaat poen scheppen, dus die hoeven we niet te verwachten.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/steven- ... ken/421586

Het begint echt gekke vormen aan te nemen dit. Naast dat ik in mijn directe omgeving al een jochie of 5 met zo'n lelijk geel Ronaldo Arabië shirtje heb zien lopen, heeft die flapdrol er dus ook voor gezorgd dat voetballen in dat land volledig genormaliseerd is. Nog geen 9 maanden geleden moesten de spelers van ons allemaal een statement maken tegen die snode Qatari slavendrijvers, en nu gaan ze er en masse poenscheppen in een nog verderfelijker land :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Osorio is een groot talent met een geweldige prijs-kwaliteitsverhouding. Voor mij zou dat een no-brainer zijn. Kun je aan beide kanten neerzetten ook. Nou is die tweet niet heel betrouwbaar, maar ik hoop desondanks dat hij in beeld is.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik schrok even en dacht dat je Rosario schreef.


Gelukkig.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu anticiperen op de interesse in Bakayoko, 20-25 miljoen binnen harken.

Daarvan Osorio en Vranckx halen. Dan kun je door én versterk je jezelf nog eens (in mijn ogen). Je haalt hiermee de geleden schade in de Xavi-casus in. Geld wat Sangaré vervolgens nog opbrengt, kun je dan later investeren in anderen.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 Jul 2023, 17:00 Osorio is een groot talent met een geweldige prijs-kwaliteitsverhouding. Voor mij zou dat een no-brainer zijn. Kun je aan beide kanten neerzetten ook. Nou is die tweet niet heel betrouwbaar, maar ik hoop desondanks dat hij in beeld is.
Kan hij ook centraal?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 17 Jul 2023, 17:12 Nu anticiperen op de interesse in Bakayoko, 20-25 miljoen binnen harken.

Daarvan Osorio en Vranckx halen. Dan kun je door én versterk je jezelf nog eens (in mijn ogen). Je haalt hiermee de geleden schade in de Xavi-casus in. Geld wat Sangaré vervolgens nog opbrengt, kun je dan later investeren in anderen.
Dit dus. Maar iets meer dan 25 miljoen zou beter zijn.
Bakayoko is geen zekerheidje wat mij betreft, dus dat zou ik ideaal vinden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Bakayoko geen topper en zeker geen zekerheidje maar ik denk dat we nu wel even genoeg werk aan de winkel hebben op andere posities om ook hier nog wat te doen. Met Bakayoko is het als een lotje kopen in de loterij. Het kan echt alle kanten op en ik denk dat ik hem liever de komende weken nog een kans zie krijgen dan hem nu te verkopen afhankelijk van het bod natuurlijk.

Maar als die Osario op beide kanten uit de voeten kan dan is het geen overbodige luxe om hem nu al te halen. Maar dit zijn wel de lastigste transfers die over het algemeen het langst duren.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat is dat toch met die transferwindows de laatste jaren bij ons.

Ik denk dat er weinig clubs zijn op de wereld, waar het zo hectisch en gek verloopt is rond deze tijd van het jaar.(ook positief he!)

Ze zouden eigenlijk een soort docu moeten maken over onze transferwindows.

Iemand nog een goeie suggestie voor de naam?

The Herdgang hangover of Philips fantasy manager lijken me wel goeie.. 😉
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was het maar hectisch ;) :sleep:
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 17 Jul 2023, 18:27 Was het maar hectisch ;) :sleep:
Het is wel hectisch, maar op de manier hoe we het niet willen;)
dePinhodeSouza

11 Tinus wrote: 17 Jul 2023, 17:43 Ik vind Bakayoko geen topper en zeker geen zekerheidje maar ik denk dat we nu wel even genoeg werk aan de winkel hebben op andere posities om ook hier nog wat te doen. Met Bakayoko is het als een lotje kopen in de loterij. Het kan echt alle kanten op en ik denk dat ik hem liever de komende weken nog een kans zie krijgen dan hem nu te verkopen afhankelijk van het bod natuurlijk.

Maar als die Osario op beide kanten uit de voeten kan dan is het geen overbodige luxe om hem nu al te halen. Maar dit zijn wel de lastigste transfers die over het algemeen het langst duren.
Vraagtekens hebben we niks aan, niet voor de basis iig en zeker niet na het vertrek van Simons. Kanonnen hebben we nodig. Zag dat Celtic geïnteresseerd was in Tete (van Shaktar), Bakayoko verkopen voor 25 miljoen, Tete terughalen voor een miljoen of 6/7 en je gaat er sportief en financieel sterk op vooruit.

Bakayoko is een te jeugdig, instabiel (qua prestaties) vraagteken waar we volgend seizoen echt niet op kunnen gokken. Als er daadwerkelijk clubs zijn die 25 miljoen willen betalen Baka lekker verkopen, jezelf op rechtsbuiten versterken en je hebt een grotere beurs voor andere versterkingen.
Post Reply