Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je weet dat Turf een lage PH waarde heeft dus zo verrassend is dat toch niet?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 18 Jul 2023, 20:17 Nou komt de fase waarin Ardbeg zegt dat hij het niet erg vindt dat hij een rode kaart krijgt want het Forum is toch stuk.. :mrgreen:
Ondanks dat je maar al te graag je momentje pakt om je hier mee te bemoeien: Nee, da's niet het geval. Het zou zonde zijn maar onmisbaar is anders. Ik ga m'n mening niet veranderen om wat boze woorden op een scherm. Ik zei het niet lelijk of wat dan ook maar ik word gewoon moe van de zogenaamde insiders. Dat dit iemand op de tenen trapt: So be it.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

He verdorie.

Allemaal nieuwe posts in dit topic, dus ik dacht dat er nieuws was. Is er simpelweg weer eens gezeik om niks. Worden jullie niet moe van jezelf?

Topic inhoudelijk door.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jul 2023, 20:25 He verdorie.

Allemaal nieuwe posts in dit topic, dus ik dacht dat er nieuws was. Is er simpelweg weer eens gezeik om niks. Worden jullie niet moe van jezelf?

Topic inhoudelijk door.
The floor is yours. Als je nou even een ingang bij PSV zou regelen konden we jou nieuws bespreken!!!
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Staat hier wat in over Vranckx?
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee. Samenvatting:
- Oppegard nog minimaal 8 weken eruit
- Obispo mogelijk iets korter, maar blijft afwachten (telt wel mee in de 20+4 selectie)
- Mauro nog lang eruit, mogelijk tot ergens einde kalenderjaar

Ik begin langzaam aan het vertrouwen te verliezen dat Mauro ooit nog fit wordt. Die man lijkt me structureel geblesseerd.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 18 Jul 2023, 20:26

Staat hier wat in over Vranckx?
Geen woord
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jul 2023, 20:27 Nee. Samenvatting:
- Oppegard nog minimaal 8 weken eruit
- Obispo mogelijk iets korter, maar blijft afwachten (telt wel mee in de 20+4 selectie)
- Mauro nog lang eruit, mogelijk tot ergens einde kalenderjaar

Ik begin langzaam aan het vertrouwen te verliezen dat Mauro ooit nog fit wordt. Die man lijkt me structureel geblesseerd.
Dankjewel voor de samenvatting. Resume, er moet nog wel echt een back bij en Mwene zeker niet verpatsen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Captain(C) wrote: 18 Jul 2023, 20:13 Dus @LafoQuita is er nog nieuws ? :grin: :mrgreen:
Je weet wat je vraagt he, pak je poncho maar vast want het gaat hagelen met spelers die wellicht ooit eens zijn bekeken.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 18 Jul 2023, 20:26

Staat hier wat in over Vranckx?
Nee
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb net twee berichten verwijderd die doorgingen ondanks dat er al aangegeven was ontopic door te gaan. Ik ga dit blijven doen.

Ontopic door, jullie onderlinge getrut doe maar via PM. Mensen komen in dit topic voor transfernieuws, niet voor ruziënde 'volwassen mannen'
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat heeft die Mauro eigenlijk?
Wat voor blessure is dit die hem zo lang aan de kant houdt?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop toch dat het Vranckx nieuws uitblijft omdat PSV hem heeft gezegd nog even te wachten op nieuws vanuit hun kant.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 18 Jul 2023, 20:29
Jwoeloe wrote: 18 Jul 2023, 20:27 Nee. Samenvatting:
- Oppegard nog minimaal 8 weken eruit
- Obispo mogelijk iets korter, maar blijft afwachten (telt wel mee in de 20+4 selectie)
- Mauro nog lang eruit, mogelijk tot ergens einde kalenderjaar

Ik begin langzaam aan het vertrouwen te verliezen dat Mauro ooit nog fit wordt. Die man lijkt me structureel geblesseerd.
Dankjewel voor de samenvatting. Resume, er moet nog wel echt een back bij en Mwene zeker niet verpatsen.
Wellicht dat ze Mauro willen opvangen met die Andrei Borza waar we mee in verband worden gebracht? Al is het rondom hem ook wel stil geloof ik. Jonge gozer en je linksback voor de toekomst, mocht hij zich naar verwachting ontwikkelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jul 2023, 20:28
Rikkert1234 wrote: 18 Jul 2023, 20:26

Staat hier wat in over Vranckx?
Geen woord
Die bewaart ie bewust voor vanavond.

Overigens word ik niet zo blij van Obispo bij de eerste 20 want dan heb je de komende maanden maar 3 CVs, en we hebben er 4 onder contract en Baumgartl mag weg. Dan denk ik dat er geen CV komt zonder dat er iemand weg is en/of wellicht Teze zelfs als backup RB wordt gezien omdat Mauro weg valt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Obispo zit er natuurlijk bij omdat hij deze zomer en winter waarschijnlijk niet verkocht zal worden. Dus tja, dan telt hij wel mee. Deze zomer Ramalho en Baumgartl lozen en minimaal 1 glasbak terug halen en volgend jaar kan Obispo verkassen met wellicht Teze en kan ronde 2 van het door selecteren beginnen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerst maar eens kijken of er überhaupt een team komt voor Baumgartl en Ramalho.
El Ghazi past ook niet echt in het systeem van Bosz, heeft vroeger het ook al vaker aan de stok gehad met Bosz.

Jammer dat Mauro, Oppegard en Obispo geblesseerd zijn, zouden van mij alle 3 direct weg mogen.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Booth nog steeds wel een mooie aankoop vinden. Zou volgens mij een middenveld kunnen vormen met Veerman en Vranckx. Kan rechtsback spelen als Sambo tegenvalt of wanneer je een meer aanvallende back wilt opstellen. En kan eventueel ook nog als alternatief op rechtsbuiten dienen als El Ghazinzou vertrekken.

Anderzijds is er ook wel een reële kans dat hij hiermee een vlees noch vis aankoop wordt.
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1,101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 18 Jul 2023, 20:30 Wat heeft die Mauro eigenlijk?
Wat voor blessure is dit die hem zo lang aan de kant houdt?
Verwacht hem na de winterstop pas terug.

Vanaf januari is de Braziliaanse zomer meteorologisch te warm. Dan zal hij waarschijnlijk de groepstraining kunnen gaan hervatten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mauro en Oppegard moet je niet eens meenemen in welk plan dan ook. Hard maar duidelijk.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 18 Jul 2023, 21:13 Ik zou Booth nog steeds wel een mooie aankoop vinden. Zou volgens mij een middenveld kunnen vormen met Veerman en Vranckx. Kan rechtsback spelen als Sambo tegenvalt of wanneer je een meer aanvallende back wilt opstellen. En kan eventueel ook nog als alternatief op rechtsbuiten dienen als El Ghazinzou vertrekken.

Anderzijds is er ook wel een reële kans dat hij hiermee een vlees noch vis aankoop wordt.
Ik vind het ook wel een interessant spelertje. Ik heb alleen het gevoel dat Utrecht op dit moment te hoog in de boom gaat zitten. Zie ze zo een miljoen of 8 vragen. Heeft nog een tweejarig contract momenteel.
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De geruchten over Sangaré kloppen. Liverpool wacht op vertrek Fabinho en met dat geld denken ze Sangaré te halen. Er is contact tussen Liverpool en Kiki Musampa. Kan ook verklaren waarom Sangaré andere Premier League clubs heeft afgehouden die, ik meen, niet kunnen worden uitgesloten. Ik verwacht dat alles de komende 10 dagen in stroomversnelling raakt.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 18 Jul 2023, 21:56 De geruchten over Sangaré kloppen. Liverpool wacht op vertrek Fabinho en met dat geld denken ze Sangaré te halen. Er is contact tussen Liverpool en Kiki Musampa. Kan ook verklaren waarom Sangaré andere Premier League clubs heeft afgehouden die, ik meen, niet kunnen worden uitgesloten. Ik verwacht dat alles de komende 10 dagen in stroomversnelling raakt.
Dan was het inderdaad niet gek dat die jet er vanochtend was.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 18 Jul 2023, 21:56 De geruchten over Sangaré kloppen. Liverpool wacht op vertrek Fabinho en met dat geld denken ze Sangaré te halen. Er is contact tussen Liverpool en Kiki Musampa. Kan ook verklaren waarom Sangaré andere Premier League clubs heeft afgehouden die, ik meen, niet kunnen worden uitgesloten. Ik verwacht dat alles de komende 10 dagen in stroomversnelling raakt.
Thanks hiervoor, maar hoe staat PSV daar tegenover? Die hebben wel haast lijkt me, 10 dagen is nogal ruim, of durven ze dan vooraf te investeren.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danjuma bijna zeker naar AC Milan. En sommigen dachten werkelijk dat hij naar Feyenoord zo'n beetje een done deal was 😅
Post Reply