Algemeen

Bespreek hier de verhuurde spelers van PSV.
TomPSV
Legende

Hendrix was een uitstekende back-up bij PSV, maar Sadilek is echt de mindere versie van Hendrix. Dan ben je eigenlijk als wisspeler ook niet goed genoeg. Heb dan liever dat ze bijvoorbeeld een speler als Matuta van Jong PSV de kans geven.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik zie Sadilek toch meer als een soort Thomas die mensen echt af kan jagen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ShovingNE2
Site Admin

TomPSV wrote: 27 Feb 2021, 14:06 Hendrix was een uitstekende back-up bij PSV, maar Sadilek is echt de mindere versie van Hendrix.
Sadilek zat/zit nog midden in zijn ontwikkeling natuurlijk. Denken dat de Sadilek van nu dezelfde is van eind 2019 lijkt mij niet juist. Ik zie te weinig (lees: niets) van hem om hem te beoordelen, maar denk dat wij ongeveer net zoveel van hem zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Sadilek niet eens zo'n slechte speler, ook voetballend niet. Mensen onthouden echter de laatste indrukken en die waren niet best, maar daar horen ook wat kanttekeningen bij.

Je moet kijken naar zijn kwaliteiten en dan constateer ik dat hij een fantastische mentaliteit heeft, een grote motor en het juiste gif voor pressingvoetbal. Voetballend is het allemaal vrij simpel, maar dat hoeft ook niet iets slechts te zijn. De vraag is of het goed genoeg is voor dit PSV - niveau Sangaré zou je het liefst zien op die positie - maar deze huurperiode is natuurlijk niet slecht voor 'm. Heeft ook gewoon Europees gespeeld nog. Die ervaringen gaan hem geen mindere speler maken.

Ik zou het nog weleens aan willen kijken in de zomer. Eigenlijk net als bij Doan. Het zijn misschien niet de volgende sterkhouders, maar het zijn voor nu hele betrouwbare spelers die je op een boodschap kan sturen. En ze kunnen nog gewoon beter worden hè.
Post Reply