Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DSQ2
Lid 2e elftal
Posts: 155
Joined: 06 Jun 2023, 10:48
FOOTB_REM_S: No

Tikkieterug wrote: 25 Jul 2023, 22:04 Ismael Doukoure van Racing Strasbourg is een interessante optie. 20 jaar, Ivoriaan met ook een Frans paspoort. In de winterstop hadden zowel Ajax als Feyenoord hem op de korrel. RCV die fysiek sterk is.
Inderdaad echt een goede speler. Speelde tegen PSG ook echt goed.
Contract tot 2026 dus zal wel duur zijn denk ik.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 08:35Waarschijnlijk ga ik met mijn eerste post na jaren van afwezigheid niet veel mensen blij maken.. Maar waarom denkt PSV niet aan de optie Bazoer terughalen? Kan zowel op 6 als centrale verdediger. Als je hem eenmaal aan het voetballen krijgt is het een prima speler. Kan denk ik voor een klein bedrag weg bij AZ, ook gezien zijn salaris. Ik zou het wel aandurven.
Eerlijk gezegd had ik dit een jaar geleden nog wel een begrijpelijke optie gevonden.
Speler met een krasje, bij Vitesse dikke prima, op meerdere posities inzetbaar.
Had dat wel een leuke transfer gevonden met potentie.

Maar ben achteraf blij dat we dat niet gedaan hebben.
Zelfs bij AZ toch echt wel mislukt.
Nu sowieso niet meer aan beginnen lijkt me.
Prima speler voor Utrecht, Heerenveen, Vitesse.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Klapstoel wrote: 25 Jul 2023, 09:26 Ilaix Moriba is een speler die in de eredivisie zijn belofte wel eens na zou kunnen komen. Voetbalt en fysiek een prima versterking alleen salaris is een dingetje verwacht ik
Heel veel mentaliteitsproblemen toch? Was een briljant talent ooit bij Barcelona.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Pascal Struijk, weet niet of ie hier al eens genoemd is, en of ie überhaupt haalbaar is.
23 jaar, ervaring in PL, kan op 3,4 en 6 spelen.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Jul 2023, 19:55
DeBruyne wrote: 21 Jul 2023, 19:34Staat hij nog steeds op de radar bij PSV @Ykhim ?
Niet dat ik weet, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Hij is zoals bekend wel veelvuldig gescout en gelinkt aan PSV, maar ik vermoed dat we meer hadden gehoord als hij nu daadwerkelijk in beeld was geweest, of die info nu van achter de schermen of via de media komt. Maar het is vrij stil.
Zou hem graag zien komen. Is ook lekker in vorm momenteel. Laatste 4 wedstrijden 3 goals en 2 assists ook. Deze is van afgelopen wedstrijd.

Last edited by DeBruyne on 26 Jul 2023, 10:15, edited 1 time in total.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
FOOTB_REM_S: No

Søren wrote: 25 Jul 2023, 22:20 Pascal Struijk, weet niet of ie hier al eens genoemd is, en of ie überhaupt haalbaar is.
23 jaar, ervaring in PL, kan op 3,4 en 6 spelen.
Geschatte transferwaarde is 18 miljoen. Vorig jaar een verbeterd contract bij Leeds getekend en verdient daar ongeveer 3 miljoen bruto per jaar. Dat soort jongens zijn onhaalbaar voor :PSV:
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Strasbourg is overgenomen door de eigenaar van Chelsea. Spelers daar halen is daardoor een stuk lastiger en duurder geworden.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
FOOTB_REM_S: No

Breur wrote: 26 Jul 2023, 10:15 Strasbourg is overgenomen door de eigenaar van Chelsea. Spelers daar halen is daardoor een stuk lastiger en duurder geworden.
Dat zie ik nou ook. Maakt de eventuele komst van Ismael Doukoure inderdaad een heel stuk moeilijker. Juist voor dat soort talentvolle spelers heeft Chelsea deze move gedaan.
Strasbourg is een heel interessante club, met een heel goede reputatie qua opleiding.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Malik Tillman blijf ik echt zeer interessant vinden als 8. Past heel goed binnen het spel van Bosz met zijn fysieke inhoud (loopvermogen en kracht) als zijn technische kwaliteiten. Lijkt mij een perfecte aanvulling op Veerman en de te halen voetballende 6, laten we zeggen Chotard. Scorend vermogen, fysiek, diepgang en goed in het pressen.

Vond hem vorig jaar tegen Rangers ook by far de beste aan hun kant. Is door Bayern buiten de selectie voor het trainingskamp gelaten, ik zou het wel weten. Nog maar één jaar contract, kost denk ik 6 a 8 mil.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 26 Jul 2023, 11:18 Malik Tillman blijf ik echt zeer interessant vinden als 8. Past heel goed binnen het spel van Bosz met zijn fysieke inhoud (loopvermogen en kracht) als zijn technische kwaliteiten. Lijkt mij een perfecte aanvulling op Veerman en de te halen voetballende 6, laten we zeggen Chotard. Scorend vermogen, fysiek, diepgang en goed in het pressen.

Vond hem vorig jaar tegen Rangers ook by far de beste aan hun kant. Is door Bayern buiten de selectie voor het trainingskamp gelaten, ik zou het wel weten. Nog maar één jaar contract, kost denk ik 6 a 8 mil.
Tilmann was tegen ons met afstand de beste speler. Speelde een beetje zoals Gravenbergh, veelal uitwijken naar de zijkant en van daaruit door voetballen. Daar hadden wij en Ruud geen oplossing voor (indien Ruud dit überhaupt had opgemerkt). Was ook dynamisch, had diepgang en zette goed druk.


Maar goed dat waren 2 wedstrijden, verder nooit zien voetballen.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Zie nu dat hij 10 goals en 4 assists had afgelopen seizoen. Dat is toch best goed voor een middenvelder. Wat zijn zijn ontwikkelpunten Tovast ? Waarom haakt hij niet aan bij Bayern?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Das een hele talentvolle middenvelder. Maar we hebben geen 8 nodig. 6 en 10.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Rangers had een optie tot koop maar hebben deze niet gelicht. Wat is daar de reden van?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 26 Jul 2023, 11:41 Rangers had een optie tot koop maar hebben deze niet gelicht. Wat is daar de reden van?
Volgens mij heeft Bayern dat tegengehouden zoals wij dat deden bij Sambo en Sparta.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 26 Jul 2023, 11:36 Zie nu dat hij 10 goals en 4 assists had afgelopen seizoen. Dat is toch best goed voor een middenvelder. Wat zijn zijn ontwikkelpunten @Tovast ? Waarom haakt hij niet aan bij Bayern?
Consistentie, zuiverheid, defensieve awareness. Bij Bayern haakt hij af omdat het niveau daar te hoog ligt, ook qua handelingssnelheid. Heeft concurrentie van oa Goretzka, Laimer, Musiala, Müller, Gravenberch. (Nog) niet goed genoeg voor Bayern maar op niveau PSV zeker een meerwaarde. + Stewart kent hem heel goed.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 26 Jul 2023, 11:40 Das een hele talentvolle middenvelder. Maar we hebben geen 8 nodig. 6 en 10.
Als je met een 6 speelt kun je daarvoor toch met twee 8'en spelen? Zolang de types elkaar maar aanvullen. Idealiter heb je imo een controleur (Chotard / Vranckx), een dynamische loper (Tillman) en een creatieve spelmaker (Veerman). Met Lang op links heb je vooral behoefte aan een diepgaande middenvelder denk ik.

Als CdK komt zou ik het denk ik ook anders doen, dan moet je idd op zoek naar een echte 6.
Strong
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 26 Jul 2023, 11:47
RIO wrote: 26 Jul 2023, 11:40 Das een hele talentvolle middenvelder. Maar we hebben geen 8 nodig. 6 en 10.
Als je met een 6 speelt kun je daarvoor toch met twee 8'en spelen? Zolang de types elkaar maar aanvullen. Idealiter heb je imo een controleur (Chotard / Vranckx), een dynamische loper (Tillman) en een creatieve spelmaker (Veerman). Met Lang op links heb je vooral behoefte aan een diepgaande middenvelder denk ik.

Als CdK komt zou ik het denk ik ook anders doen, dan moet je idd op zoek naar een echte 6.
Voor 6-8 miljoen zou dit toch een betere optie zijn dan de dure CdK? Die kost misschien wel evenveel voor huur van een jaar.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 26 Jul 2023, 11:49
Tovast wrote: 26 Jul 2023, 11:47

Als je met een 6 speelt kun je daarvoor toch met twee 8'en spelen? Zolang de types elkaar maar aanvullen. Idealiter heb je imo een controleur (Chotard / Vranckx), een dynamische loper (Tillman) en een creatieve spelmaker (Veerman). Met Lang op links heb je vooral behoefte aan een diepgaande middenvelder denk ik.

Als CdK komt zou ik het denk ik ook anders doen, dan moet je idd op zoek naar een echte 6.
Voor 6-8 miljoen zou dit toch een betere optie zijn dan de dure CdK? Die kost misschien wel evenveel voor huur van een jaar.
Mja de Ketelaere vind ik vooralsnog wel een betere speler. Of hij goed past binnen het systeem van Bosz met (het liefst) één 6, ik betwijfel het.

Afhankelijk van de deal voor CdK kun je idd die afweging maken. Mocht het bijv huur met optie tot koop van 16 mil zijn, zou ik zeggen pak CdK maar. Dat is meteen een van de beste spelers van de Ere en PSV. Tillman hoort bij de 5/6 beste van het team mocht hij komen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tillman heeft bij Rangers vorig jaar ook veel als aanvallende middenvelder gespeeld. Je zou er ook aan kunnen denken op het moment PSV De Ketelaere niet kan huren. Stats vorig seizoen niet heel goed, maar ook niet heel slecht met 10 goals en 4 assists in de schotse PL.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 26 Jul 2023, 11:47
RIO wrote: 26 Jul 2023, 11:40 Das een hele talentvolle middenvelder. Maar we hebben geen 8 nodig. 6 en 10.
Als je met een 6 speelt kun je daarvoor toch met twee 8'en spelen? Zolang de types elkaar maar aanvullen. Idealiter heb je imo een controleur (Chotard / Vranckx), een dynamische loper (Tillman) en een creatieve spelmaker (Veerman). Met Lang op links heb je vooral behoefte aan een diepgaande middenvelder denk ik.

Als CdK komt zou ik het denk ik ook anders doen, dan moet je idd op zoek naar een echte 6.
Kan zeker. Alleen is Aster ook meer een 8 dan een 6. Dan moet je dus Aster of Joey op 6 zetten. Ik heb liever een echte 6, dus eigenlijk zie ik liever Aster dan Tillman en Tillman zou je dan als optie 2 zien. Ik denk daarom ook dat PSV in gesprek is met meerdere opties voor de 6 en 10.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 26 Jul 2023, 12:11
Tovast wrote: 26 Jul 2023, 11:47

Als je met een 6 speelt kun je daarvoor toch met twee 8'en spelen? Zolang de types elkaar maar aanvullen. Idealiter heb je imo een controleur (Chotard / Vranckx), een dynamische loper (Tillman) en een creatieve spelmaker (Veerman). Met Lang op links heb je vooral behoefte aan een diepgaande middenvelder denk ik.

Als CdK komt zou ik het denk ik ook anders doen, dan moet je idd op zoek naar een echte 6.
Kan zeker. Alleen is Aster ook meer een 8 dan een 6. Dan moet je dus Aster of Joey op 6 zetten. Ik heb liever een echte 6, dus eigenlijk zie ik liever Aster dan Tillman en Tillman zou je dan als optie 2 zien. Ik denk daarom ook dat PSV in gesprek is met meerdere opties voor de 6 en 10.
Dan zijn we het eens hoor. Aster is ook niet mijn ideale controleur, Chotard eerder qua type. Of Nicolas Dominguez.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Was/is Chotard echt in beeld geweest bij PSV? Of is dat nooit een optie geweest? Qua type leek me dat wel hee geschikt als ik de reactie destijds las. Een speler die het spel leest, simpel speelt, ook leiderschapskwaliteiten.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Verissimo op huurbasis naar Corinthians.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 26 Jul 2023, 21:49 Verissimo op huurbasis naar Corinthians.
Dan zal Ardbeg nu wel in een hoekje liggen janken, denk ik :mrgreen:
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

VI verwacht dat zowel Vertessen als El Ghazi het lastig gaan krijgen en kunnen vertrekken. Als deze twee gaan zou Tête wel in beeld kunnen komen.

https://www.transfermarkt.nl/tete/profil/spieler/371256

Ervaring met Bosz, einde contact in December en kan rechts- en linksbuiten als ook aanvallende middenvelder
Post Reply