Ah ja. Weet alleen dat Lyon interesse had toen Bosz er zat.
Als Teze vertrekt heb je wel twee nieuwe CB’s nodig.
Nou ja, ‘nieuws’… Enige vermeldenswaardige is waar de interesse vandaan komt en zelfs dat blijft globaal: ‘Spanje, Frankrijk en Duitsland.’ Verder een aaneenschakeling van open deuren wm achtergrondinfo die iedereen wel kent.Die Premium artikelen zijn sowieso vaak een herhaling van zetten zonder dat er iets opzienbarends instaat; alsof je elke dag droge aardappelen eet…DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2023, 16:51Aah nieuws. Staat er nog wat in over het bedrag dat PSV verlangt?Maikel wrote: ↑29 Jul 2023, 16:35 https://www.ed.nl/PSV/jordan-teze-ligt- ... haring_web
Hopen dat er eentje door pakt
Klopt inderdaad, is er iemand die toevallig de wedstrijd heeft gezien en wat te vertellen heeft over hoe Vranckx speelde?
Ik. Viel echt op met zijn loopvermogen. Blijft maar gaan. Veel diepgang, goed aan de bal. Hier en daar nog wel wat druistig, maar technisch dik in orde. Fysiek ook goed. Snap eigenlijk niet dat Wolfsburg hem laat gaan. Zie weinig betere daar.IbiAppelvlaai wrote: ↑29 Jul 2023, 17:35Klopt inderdaad, is er iemand die toevallig de wedstrijd heeft gezien en wat te vertellen heeft over hoe Vranckx speelde?
Mssn gevalletje Bruma die na een wereldvoorbereiding bij Galatasaray niet meer te halen was. Helaas lukte het jaren daarna wel :pEindhovenvoetbal wrote: ↑29 Jul 2023, 17:48Ik. Viel echt op met zijn loopvermogen. Blijft maar gaan. Veel diepgang, goed aan de bal. Hier en daar nog wel wat druistig, maar technisch dik in orde. Fysiek ook goed. Snap eigenlijk niet dat Wolfsburg hem laat gaan. Zie weinig betere daar.IbiAppelvlaai wrote: ↑29 Jul 2023, 17:35
Klopt inderdaad, is er iemand die toevallig de wedstrijd heeft gezien en wat te vertellen heeft over hoe Vranckx speelde?
Dat is denk ik wel een goede prijs voor hem.Rikkert1234 wrote: ↑29 Jul 2023, 17:00 Ik denk dat het een goed idee is voor Teze dat hij vertrekt. Een nieuwe omgeving zal hem denk ik goed doen. Hopelijk krijgen we minimaal rond 5/6 miljoen voor hem.
deninho32 wrote: ↑29 Jul 2023, 18:19Dat is denk ik wel een goede prijs voor hem.Rikkert1234 wrote: ↑29 Jul 2023, 17:00 Ik denk dat het een goed idee is voor Teze dat hij vertrekt. Een nieuwe omgeving zal hem denk ik goed doen. Hopelijk krijgen we minimaal rond 5/6 miljoen voor hem.
Dat klopt in mijn ogen niet. Obispo hoort bij de 20+4. Dus je hebt nu Boscagli, Obispo op links en Ramalho, Teze op rechts. Een Sanchez zou nu dus pure bonus zijn, uitgaande van een vertrek van Ramalho. Maar als een Teze nu vertrekt, kan Ramalho in principe naar de back-up en kan je ook kwantitatief eindelijk die extra CV binnen halen. Mogelijk wordt dat dan inderdaad nog een extra aankoop, als Ramalho ook nog vertrekt, maar om nu al te stellen dat je bij een vertrek van Teze 2 centrale verdedigers moet halen, klopt niet.
Oh... En in de huidige situatie zei Stewart 'dat PSV nog niet klaar is op de transfermarkt. "We willen nu nog graag drie spelers aantrekken", aldus Stewart. "Ons streven is om in deze transferperiode nog een rechtsbenige centrale verdediger en een defensieve middenvelder binnen te halen. Daarnaast richten we ons na het vertrek van Xavi Simons op een aanvallende speler voor die linie, die zijn positie in het team kan overnemen." ' Zou zo maar kunnen dat PsvBmg een punt heeft. Of heeft Stewart erbij gezegd dat dat na een vertrek van Ramalho/Teze zou zijn? Ik heb hem dat niet zien/horen zeggenJwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:25Dat klopt in mijn ogen niet. Obispo hoort bij de 20+4. Dus je hebt nu Boscagli, Obispo op links en Ramalho, Teze op rechts. Een Sanchez zou nu dus pure bonus zijn, uitgaande van een vertrek van Ramalho. Maar als een Teze nu vertrekt, kan Ramalho in principe naar de back-up en kan je ook kwantitatief eindelijk die extra CV binnen halen. Mogelijk wordt dat dan inderdaad nog een extra aankoop, als Ramalho ook nog vertrekt, maar om nu al te stellen dat je bij een vertrek van Teze 2 centrale verdedigers moet halen, klopt niet.
Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:25Dat klopt in mijn ogen niet. Obispo hoort bij de 20+4. Dus je hebt nu Boscagli, Obispo op links en Ramalho, Teze op rechts. Een Sanchez zou nu dus pure bonus zijn, uitgaande van een vertrek van Ramalho. Maar als een Teze nu vertrekt, kan Ramalho in principe naar de back-up en kan je ook kwantitatief eindelijk die extra CV binnen halen. Mogelijk wordt dat dan inderdaad nog een extra aankoop, als Ramalho ook nog vertrekt, maar om nu al te stellen dat je bij een vertrek van Teze 2 centrale verdedigers moet halen, klopt niet.
Wat wil je hiermee zeggen? Welke condities en aannames zijn er aan deze huidige situatie verbonden? Het enige wat we weten is dat men streeft naar een 20+4, waarvan Obispo actief deel uitmaakt (bevestigd door Elfrink in een recent artikel), ondanks zijn blessure. Misschien gaat deze huidige situatie wel uit van een vertrek van Ramalho of Teze? Dus fijn dat je comment met een quote uit een interview, maar het raakt in dit geval noch kant noch wal.psvgouda wrote: ↑29 Jul 2023, 18:32Oh... En in de huidige situatie zei Stewart 'dat PSV nog niet klaar is op de transfermarkt. "We willen nu nog graag drie spelers aantrekken", aldus Stewart. "Ons streven is om in deze transferperiode nog een rechtsbenige centrale verdediger en een defensieve middenvelder binnen te halen. Daarnaast richten we ons na het vertrek van Xavi Simons op een aanvallende speler voor die linie, die zijn positie in het team kan overnemen." 'Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:25
Dat klopt in mijn ogen niet. Obispo hoort bij de 20+4. Dus je hebt nu Boscagli, Obispo op links en Ramalho, Teze op rechts. Een Sanchez zou nu dus pure bonus zijn, uitgaande van een vertrek van Ramalho. Maar als een Teze nu vertrekt, kan Ramalho in principe naar de back-up en kan je ook kwantitatief eindelijk die extra CV binnen halen. Mogelijk wordt dat dan inderdaad nog een extra aankoop, als Ramalho ook nog vertrekt, maar om nu al te stellen dat je bij een vertrek van Teze 2 centrale verdedigers moet halen, klopt niet.
Deze man moet dus op ons middenveld komen spelen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑29 Jul 2023, 17:48Ik. Viel echt op met zijn loopvermogen. Blijft maar gaan. Veel diepgang, goed aan de bal. Hier en daar nog wel wat druistig, maar technisch dik in orde. Fysiek ook goed. Snap eigenlijk niet dat Wolfsburg hem laat gaan. Zie weinig betere daar.IbiAppelvlaai wrote: ↑29 Jul 2023, 17:35
Eennalaatste heb ik toegevoegd terwijl jij dit postte... Dus: jij weet het niet en ik weet het niet, wij stellen allebei de vraag, ieder vanuit het eigen standpunt. Om dan 'raakt kant noch wal' te schrijven lijkt mij een beetje overdreven, niet?Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:36Wat wil je hiermee zeggen? Welke condities en aannames zijn er aan deze huidige situatie verbonden? Het enige wat we weten is dat men streeft naar een 20+4, waarvan Obispo actief deel uitmaakt (bevestigd door Elfrink in een recent artikel), ondanks zijn blessure. Misschien gaat deze huidige situatie wel uit van een vertrek van Ramalho of Teze? Dus fijn dat je comment, maar het raakt in dit geval noch kant noch wal.psvgouda wrote: ↑29 Jul 2023, 18:32
Oh... En in de huidige situatie zei Stewart 'dat PSV nog niet klaar is op de transfermarkt. "We willen nu nog graag drie spelers aantrekken", aldus Stewart. "Ons streven is om in deze transferperiode nog een rechtsbenige centrale verdediger en een defensieve middenvelder binnen te halen. Daarnaast richten we ons na het vertrek van Xavi Simons op een aanvallende speler voor die linie, die zijn positie in het team kan overnemen." '
Nee, vind ik niet. We weten dat Bosz werkt met de 20+4, waar Obispo onderdeel van is. We hebben dan nog ruimte voor nog 3 spelers, die we ook al in huis hebben (Ramalho, Teze en Boscagli). Die worden dus al ingevuld. Als er dan 1 speler vertrekt (Teze) is er nog steeds maar behoefte aan 1 speler. Dat heet logica. Dat jij met een random quote wat anders probeert te zeggen, heeft niemand een boodschap aan.psvgouda wrote: ↑29 Jul 2023, 18:38Eennalaatste heb ik toegevoegd terwijl jij dit postte... Dus: jij weet het niet en ik weet het niet, wij stellen allebei de vraag, ieder vanuit het eigen standpunt. Om dan 'raakt kant noch wal' te schrijven lijkt mij een beetje overdreven, niet?Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:36
Wat wil je hiermee zeggen? Welke condities en aannames zijn er aan deze huidige situatie verbonden? Het enige wat we weten is dat men streeft naar een 20+4, waarvan Obispo actief deel uitmaakt (bevestigd door Elfrink in een recent artikel), ondanks zijn blessure. Misschien gaat deze huidige situatie wel uit van een vertrek van Ramalho of Teze? Dus fijn dat je comment, maar het raakt in dit geval noch kant noch wal.
Chapeau!Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:40Nee, vind ik niet. We weten dat Bosz werkt met de 20+4, waar Obispo onderdeel van is. We hebben dan nog ruimte voor nog 3 spelers, die we ook al in huis hebben (Ramalho, Teze en Boscagli). Die worden dus al ingevuld. Als er dan 1 speler vertrekt (Teze) is er nog steeds maar behoefte aan 1 speler. Dat heet logica. Dat jij met een random quote wat anders probeert te zeggen, heeft niemand een boodschap aan.
Dat lijkt me niet, aangezien een transfer volgens mij niet door kan gaan zolang er geen werkvergunning wordt verleend. Overigens denk ik niet dat Sangaré daar bang voor zal hoeven zijn, de man is al jaren Ivoriaans international en speelt iedere wedstrijd voor het nationale elftal.O Goleiro Grande wrote: ↑29 Jul 2023, 16:47
Maar het verkrijgen van een werkvergunning is toch een formaliteit die bovendien alleen ná een transfer wordt aangevraagd? Volgens mij hoeft dat zijn vertrek bij PSV niet te vertragen wel? Laat staan onze plannen voor het post-Sangaré tijdperk.
In totaal hebben we voor de verdediging nu 7 spelers voor de groep van 20: Obispo, Ramalho, Boscagli, Teze, Sambo, Mwene, en van Aanholt. Mauro Jr en Oppegård liggen er nog te lang uit en Kwaaitaal is gewoon extra vanuit de jeugd. Er is dus nog een plek over en kennelijk willen ze die invullen met een rechter centrale verdediger, misschien tellen ze Teze ook nog als mogelijke rechtsback. Vertrekt er nog iemand, dan verwacht ik nog een versterking voor de verdediging voor één van de posities.Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:40Nee, vind ik niet. We weten dat Bosz werkt met de 20+4, waar Obispo onderdeel van is. We hebben dan nog ruimte voor nog 3 spelers, die we ook al in huis hebben (Ramalho, Teze en Boscagli). Die worden dus al ingevuld. Als er dan 1 speler vertrekt (Teze) is er nog steeds maar behoefte aan 1 speler. Dat heet logica. Dat jij met een random quote wat anders probeert te zeggen, heeft niemand een boodschap aan.
Helemaal eens, maar dat is wel weer een ander verhaal. Met woorden als 'kennelijk' en 'misschien' kunnen we alleen niet veel, we kunnen enkel uitgaan van wat we kunnen vaststellen. Stewart laat in die interviews ook niet voor niets niet het achterste van zijn tong zien. Teze speelt hier zelf inderdaad een sleutelrol in, je geeft zelf al aan dat je hem zowel centraal als rechtsback kan zien. In de voorbereiding is hij alleen nog maar ingezet als CV, dat geeft al wat weg. Het lijkt er voor nu dus op dat PSV (Bosz) geleerd heeft van het verleden en dat hij puur centrale verdediger is. Dan zou je op dit moment dus ruimte hebben voor een extra back (Mauro en Oppegard zijn namelijk geen onderdeel van de 20+4). Het is ook geen toeval dat Elfrink al meerdere malen heeft geschreven dat PSV ook kijkt naar een extra rechtsback.loginnaam wrote: ↑29 Jul 2023, 19:21In totaal hebben we voor de verdediging nu 7 spelers voor de groep van 20: Obispo, Ramalho, Boscagli, Teze, Sambo, Mwene, en van Aanholt. Mauro Jr en Oppegård liggen er nog te lang uit en Kwaaitaal is gewoon extra vanuit de jeugd. Er is dus nog een plek over en kennelijk willen ze die invullen met een rechter centrale verdediger, misschien tellen ze Teze ook nog als mogelijke rechtsback. Vertrekt er nog iemand, dan verwacht ik nog een versterking voor de verdediging voor één van de posities.Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 18:40
Nee, vind ik niet. We weten dat Bosz werkt met de 20+4, waar Obispo onderdeel van is. We hebben dan nog ruimte voor nog 3 spelers, die we ook al in huis hebben (Ramalho, Teze en Boscagli). Die worden dus al ingevuld. Als er dan 1 speler vertrekt (Teze) is er nog steeds maar behoefte aan 1 speler. Dat heet logica. Dat jij met een random quote wat anders probeert te zeggen, heeft niemand een boodschap aan.
Sterkhouder van dit team? Heeft niet eens een basisplaats voor zover het er nu uitziet. Mocht woensdag meedoen bij het B-team.
PSV zal best naar een extra back kijken maar dat heeft momenteel geen prio. Gaf Stewart zelf aan in het interview met VI deze week met de quote dat niet alles in één window kan. Ik weeg Stewart zijn woorden zwaarder dan de opinie van Elfrink.Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 19:28Helemaal eens, maar dat is wel weer een ander verhaal. Met woorden als 'kennelijk' en 'misschien' kunnen we alleen niet veel, we kunnen enkel uitgaan van wat we kunnen vaststellen. Stewart laat in die interviews ook niet voor niets niet het achterste van zijn tong zien. Teze speelt hier zelf inderdaad een sleutelrol in, je geeft zelf al aan dat je hem zowel centraal als rechtsback kan zien. In de voorbereiding is hij alleen nog maar ingezet als CV, dat geeft al wat weg. Het lijkt er voor nu dus op dat PSV (Bosz) geleerd heeft van het verleden en dat hij puur centrale verdediger is. Dan zou je op dit moment dus ruimte hebben voor een extra back (Mauro en Oppegard zijn namelijk geen onderdeel van de 20+4). Het is ook geen toeval dat Elfrink al meerdere malen heeft geschreven dat PSV ook kijkt naar een extra rechtsback.loginnaam wrote: ↑29 Jul 2023, 19:21
In totaal hebben we voor de verdediging nu 7 spelers voor de groep van 20: Obispo, Ramalho, Boscagli, Teze, Sambo, Mwene, en van Aanholt. Mauro Jr en Oppegård liggen er nog te lang uit en Kwaaitaal is gewoon extra vanuit de jeugd. Er is dus nog een plek over en kennelijk willen ze die invullen met een rechter centrale verdediger, misschien tellen ze Teze ook nog als mogelijke rechtsback. Vertrekt er nog iemand, dan verwacht ik nog een versterking voor de verdediging voor één van de posities.
Zeker niet alles kan in 1 window, maar dat zegt niks over de intenties of de posities waar men versterking voor ogen heeft. Elfrink zal die info ongetwijfeld van iemand binnen de club hebben, anders schrijft hij dat niet. Daar is hij ook niet de persoon voor.Joenepsv wrote: ↑29 Jul 2023, 20:04PSV zal best naar een extra back kijken maar dat heeft momenteel geen prio. Gaf Stewart zelf aan in het interview met VI deze week met de quote dat niet alles in één window kan. Ik weeg Stewart zijn woorden zwaarder dan de opinie van Elfrink.Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2023, 19:28
Helemaal eens, maar dat is wel weer een ander verhaal. Met woorden als 'kennelijk' en 'misschien' kunnen we alleen niet veel, we kunnen enkel uitgaan van wat we kunnen vaststellen. Stewart laat in die interviews ook niet voor niets niet het achterste van zijn tong zien. Teze speelt hier zelf inderdaad een sleutelrol in, je geeft zelf al aan dat je hem zowel centraal als rechtsback kan zien. In de voorbereiding is hij alleen nog maar ingezet als CV, dat geeft al wat weg. Het lijkt er voor nu dus op dat PSV (Bosz) geleerd heeft van het verleden en dat hij puur centrale verdediger is. Dan zou je op dit moment dus ruimte hebben voor een extra back (Mauro en Oppegard zijn namelijk geen onderdeel van de 20+4). Het is ook geen toeval dat Elfrink al meerdere malen heeft geschreven dat PSV ook kijkt naar een extra rechtsback.
In welk opzicht hoort Mauro niet meer bij de selectie volgens jou? Die jongen is toch gewoon speler van PSV en als hij fit is een toegevoegde waarde. Oppegard kan ik nog inkomen maar Mauro telt gewoon mee bij de kern. Dat 20+4 is een streven en niet iets dat in steen is gebeiteld. Het is niet zo dat als we op 1 september 22+4 hebben er twee spelers worden teruggezet naar de beloften ofzo.