Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Galactico
Meervoudig international

Enorme baas. Slechtste man op t veld ….. no way
Hatseflats
Vedette

Hoop echt dat ie nog 1 jaar blijft!
TomPSV
Legende

Wat een geweldenaar is dit toch. Moet echt nog 1 seizoen blijven.
danko-lazovic
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Echt niet normaal hoe goed hij is. Echt heerlijk.
Gundogang
Regelmatige invaller

Hoop dat we gewoon nog een seizoen van hem mogen genieten.
Johann Vogel
Vedette

Wat een beul is het toch ook. Wieffertje en Zerrouki leken wel kleuters naast Sangare. Hij zal vast nog gaan vertrekken maar wat zou het mooi zijn als hij nog een jaartje blijft.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    Fc Denzel
    Massimo
    Legende

Stewart was duidelijk. Concrete interesse waaronder Nothingham Forest. Tevens ook financieel nodig voor zowel de verdere aankopen als ook het resultaat en de rust voor dit boekjaar.
    Madueke
    Legende

Ik verwacht dat hij sowieso vertrekt, alleen kan hij de komende wedstrijden wellicht nog wat betere clubs wakker schudden.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Johann Vogel wrote: 04 Aug 2023, 22:36 Wat een beul is het toch ook. Wieffertje en Zerrouki leken wel kleuters naast Sangare.
    Inderdaad zeg. Er was ook een moment in de tweede helft dat er een hoge bal was, Sangaré kwam aangestormd en al die verdedigende Feyenoorders collectief inhielden. Mooi is dat :mrgreen:

Waarschijnlijk gaat 'ie nog wel, maar elke wedstrijd dat we van hem kunnen genieten is lekker meegenomen. Tegen Graz zal 'ie er ook nog wel bij zijn om goed huis te houden.
    Galactico
    Meervoudig international

Obv interview is mijn conclusie ook dat Sangaré weg is. Super jammer, maar onze plek in de voetbalpyramide
  • These users thanked the author Galactico for the post:
    rjg1992
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

B-beest.
    DonyellMalen
    Legende

Blijf, Ibi, blijf aub. :heart:
    Robson de Souza
    Vedette

Held, en de mooiste glimlach van iedereen na het winnen van een prijs.
    Ittot
    Internationale topspeler

Baas. Echt een baas. Bizar dat niemand 37m heeft neergelegd voor deze baas. Hopelijk speelt hij nog een jaar hier. F*ck de andere aankopen dan maar :monkey:
    Menno1
    Legende

Massimo wrote: 04 Aug 2023, 22:37 Stewart was duidelijk. Concrete interesse waaronder Nothingham Forest. Tevens ook financieel nodig voor zowel de verdere aankopen als ook het resultaat en de rust voor dit boekjaar.
    Yep. Het is een geweldenaar (niet altijd overigens), maar als we dankzij hem 2 spelers terugkrijgen waaronder Vranckx en wat geld over voor de financien, dan dikke prima. Speelde uitstekend.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Ittot wrote: 04 Aug 2023, 23:47 Baas. Echt een baas. Bizar dat niemand 37m heeft neergelegd voor deze baas. Hopelijk speelt hij nog een jaar hier. F*ck de andere aankopen dan maar :monkey:
    De transferperiode is nog niet echt op gang gekomen. In de Premiere League moet het circus nog opgestart worden.

En zodra daar het balletje gaat rollen kloppen er meerdere clubs bij PSV aan voor Sangarè.
    Het is niet de vraag of hij gaat. Maar wanneer hij gaat. Helaas, want als hij goed past in een speltype en elftal is het dit seizoen wel.
    Hatseflats
    Vedette

Als hij weggaat moeten er nog 2 middenvelders bij he. Guti moet ook nog vervangen worden.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Hatseflats wrote: 04 Aug 2023, 23:51 Als hij weggaat moeten er nog 2 middenvelders bij he. Guti moet ook nog vervangen worden.
    Dat gaan ze ook doen.

Stewart gaf aan dat hij nu voor elke linie nog 1 speler wil aantrekken.
    En bij eventueel vertrek van huidige spelers komen daar uiteraard ook nog vervangers voor.
    TomPSV
    Legende

Ronaldio wrote: 04 Aug 2023, 23:53
    Hatseflats wrote: 04 Aug 2023, 23:51 Als hij weggaat moeten er nog 2 middenvelders bij he. Guti moet ook nog vervangen worden.
    Dat gaan ze ook doen.

En bij eventueel vertrek van huidige spelers komen daar uiteraard ook nog vervangers voor.
    Dat vraag ik mij af. Tillman is de speler voor de linie het middenveld. Vranckx komt alleen als Sangare vertrekt gaf Stewart aan bij ESPN.

Maar dan heb je er nog 1 nodig..
    Garnala
    Basisspeler

TomPSV wrote: 05 Aug 2023, 09:06
    Ronaldio wrote: 04 Aug 2023, 23:53

Dat gaan ze ook doen.

Dat vraag ik mij af. Tillman is de speler voor de linie het middenveld. Vranckx komt alleen als Sangare vertrekt gaf Stewart aan bij ESPN.

Volgens mij zien ze dat anders op 6 kan dan vrankcx en Veerman, op 8 kan veerman en saibari op 10 kan tilman, til bababi. Heb je in principe alles dubbel bezet. 6 spelers 3 posities past precies in de 20 selectie spelers principe
    TomPSV
    Legende

Garnala wrote: 05 Aug 2023, 09:10
    TomPSV wrote: 05 Aug 2023, 09:06

Volgens mij zien ze dat anders op 6 kan dan vrankcx en Veerman, op 8 kan veerman en saibari op 10 kan tilman, til bababi. Heb je in principe alles dubbel bezet. 6 spelers 3 posities past precies in de 20 selectie spelers principe
    Je hebt toch nog wel een echte 6 nodig? Dat zijn zowel Vranckx als Veerman niet.
    DC_PSV
    Vedette

Het liefst behoud je hem gewoon, wat een beest weer gisteren. Alleen tegen de "kleintjes" viel hij vorig seizoen zo vaak door de mand en was hij totaal niet betrouwbaar. Zijn plafond ligt hoog, hij kan makkelijk met zijn fysiek in de grote competities mee. Ik vind het ook onbegrijpelijk hoe een Alvarez steeds wordt gelinkt aan clubs, terwijl Sangaré een meer complete speler is.
    #simplythebest
    Ren Höek
    Vedette

DC_PSV wrote: 05 Aug 2023, 09:15 Alleen tegen de "kleintjes" viel hij vorig seizoen zo vaak door de mand en was hij totaal niet betrouwbaar.
    Dat had vooral met de tactiek van Ruud te maken, of het gebrek aan tactiek beter gezegd.

Zoals al vaker aangegeven is Sangaré een absolute geweldenaar, mits hij in zijn kracht wordt gebruikt.
    Schmidt snapte dat, Bosz ook, Ruud niet. Met als gevolg dat onder Ruud meerdere spelers, niet alleen Sangaré, regelmatig kwamen te verzuipen en/of vooral op hun minpunten werden gebruikt.

Een trainer kan veel verschil maken, dat is wederom erg duidelijk gemaakt.
    En nogmaals, ik zelf vind het onbegrijpelijk dat Sangaré nog niet is opgepikt door een PL club. Voor 37,5 miljoen is hij een koopje.
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Ja, de enige enigszins concrete interesse leek van Nottingham te zijn maar daar is Sangare veel te goed voor.
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Voijke
    Internationale topspeler

Ben bang dat hij weg is.
    Maakte na de wedstrijd een paar foto's van ons met de Sangare vlag, terwijl we er vanaf Benfica thuis elke wedstrijd zitten en dit voor hem inmiddels heel normaal moet zijn
  • These users thanked the author Voijke for the post:
    Maax
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Post Reply