Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Joenepsv
Legende

Denk dat Debast heel goed past in het spel wat Bosz wil spelen en dat ze daar vooral naar kijken. Onder John werd wel eens naar een naam gekeken maar onder Stewart wordt er heel gericht aangekocht.

Ik denk overigens ook dat als Debast komt hij rustig achter een Ramalho of Teze gebracht wordt en dat hij ook zeker een optie is voor het middenveld.
Geissbock
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Zou top zijn als Vinicius Souza nog op een lijstje staat, bij vertrek Sanga. Met Vinicius Souza, Vranckx, Veerman en Tillman heb je dan vier spelers waarmee je kan roteren en die - afhankelijk van de tegenstander - een bepaalde positie op het middenveld kunnen innemen. Met Saibari, Til en Babadi dan als backups.
vak kk 1988
Bankzitter

Het kan aan mijn liggen. Maar zou het niet kunnen dat onze TD gisteren niet gewoon express een zo genaamde streep door sanchez heeft gezet ?? Door te zeggen dat iets niet mogelijk is om juist spurs te doen bewegen ? PSV inside melden dat sanchez zich ook heeft uitgesproken om graag naar PSV te gaan
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller

Ja of misschien naar kamp Sanchez qua salaris. Zelfs dan een alternatieve verdediger gebruiken, zou slim kunnen zijn. Mijn voorkeur is Sanchez in ieder geval.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Het is geen spelletje hè. Sánchez wil heel graag naar PSV, maar het financiële totaalpakketje is enorm.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het lijkt me qua transfersom én salaris problematisch. Dus ik geloof niet in spelletjes met meerdere partijen. En qua tijdlijn zou het ook gewoon passen. Want de interesse in Debast is nog vrij vers dus PSV zal echt wel een poging hebben gewaagd.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ykhim wrote: 05 Aug 2023, 18:49 Het is geen spelletje hè. Sánchez wil heel graag naar PSV, maar het financiële totaalpakketje is enorm.
Het is absoluut wel een spelletje. Een onderhandeling is altijd een groot spel
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
    ZicoJur1913Garnaal
    Handball
    Regelmatige invaller

Zuc0 wrote: 05 Aug 2023, 16:37
    ComeOnPSV wrote: 05 Aug 2023, 16:24 Earnie gaf gisteren ook aan dat ze bij Debast gewoon het potentieel zien. Leer die jongen beter koppen en positioneren en je hebt een ongekend goede centrale verdediger.

Als hij die kwaliteiten al goed had dan was Tottenham nu voor hem 50 miljoen aan het afrekenen.
    Blijf ik toch opmerkelijk vinden. Al jaren gaat de verdediging gebukt onder vraagtekens. Dan zou je die als TD een keer weg moeten nemen i.p.v. weer een vraagteken toe te voegen. Er is imo behoefte aan een glasbak die er meteen staat.
    Als het nu een aankoop van 1,5 mln zou zijn, die zou pendelen tussen Jong en het eerste elftal dan zou ik het begrijpen. Niet voor de prijsindicatie die rondgaat.
    Spelers als Ramalho en Baumgartl werden gehaald als redelijke zekerheids toen ze kwamen. Allebei toch een bak aan o.a. Bundesliga ervaring.
    Ik zie Sanchez nou ook niet perse als een zekerheidje, speelde de afgelopen seizoenen meer slechte dan goede wedstrijden bij Spurs, waarbij het enkele echt volledig door het eis zaktte.
    Daarnaast liet hij ook in zijn tijd bij ajax al zien, dat het positioneel niet helemaal top is, maar kon idt altijd compenseren met zijn snelheid en tackel .
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoe is Sanchez een spelletje als ie ons 5-6 miljoen per seizoen zal kosten qua afschrijvingen? Dat kan alleen minder worden als de Spurs hem gratis laten gaan.
    psvmedium
    Lid 2e elftal

Sanchez is sowieso al afgehaakt en Debast is waarschijnlijk ook te duur. Ze gaan voor een Amerikaan.
    Teletubby
    Nationale topspeler

psvmedium wrote: 05 Aug 2023, 18:56 Sanchez is sowieso al afgehaakt en Debast is waarschijnlijk ook te duur. Ze gaan voor een Amerikaan.
    Welke Amerikaan? McKenzie? Speelt in België en is Amerikaans dus daar worden zowel Bosz als Earnie erg hitsig van.
    psvmedium
    Lid 2e elftal

Teletubby wrote: 05 Aug 2023, 18:58
    Welke Amerikaan?
    Weet ik niet, ik gok Robinson
    Haha
    Asterix
    Meervoudig international

Auston Trusty volgens mij.
    Ich liebe gegenpressung
    RIO
    Legende

psvmedium wrote: 05 Aug 2023, 18:56 Sanchez is sowieso al afgehaakt en Debast is waarschijnlijk ook te duur. Ze gaan voor een Amerikaan.
    Bill Clinton Jr?
    Standbeeld
    Mister PSV

Pepi, Tilmann, een Amerikaanse CV? Make PSV Great Again!
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Splash
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

RIO wrote: 05 Aug 2023, 19:01
    Bill Clinton Jr?
    Smoking hot news!
    DonyellMalen
    Legende

Gazill wrote: 05 Aug 2023, 19:01Auston Trusty volgens mij.
    Die heeft al een andere nieuwe club.
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Gazill wrote: 05 Aug 2023, 19:01 Auston Trusty volgens mij.
    Heeft al een transfer gemaakt, ik gok dan Robinson of Carter-Vickers.
    RIO
    Legende

SKERLA wrote: 05 Aug 2023, 19:02
    RIO wrote: 05 Aug 2023, 19:01

Bill Clinton Jr?
    Smoking hot news!
    It aint over till(man) the fat lady sings.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Die is al naar Sheffield verhuisd inmiddels.

Niet een Amerikaan, maar Carlos Cuesta zat de volle 90 min. op de bank bij Genk vandaag..
    Standbeeld
    Mister PSV

En hoe betrouwbaar schat je deze info in?
    RIO
    Legende

Die is niks beters dan Ramalho.

Mwene zat op de bank gisteren, die gaat naar Real Madrid.
    Smeets14
    Nationale topspeler

hondjevandebakker wrote: 05 Aug 2023, 19:03
    Heeft al een transfer gemaakt, ik gok dan Robinson of Carter-Vickers.
    Of McKenzie. Kent Stewart nog uit z’n tijd bij Philadelphia Union.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Honders23
    Teletubby
    Nationale topspeler

Die Chris Richards misschien? Vorig jaar gekocht door Crystal Palace voor 12 miljoen maar 9 duels enkele minuten meegedaan. 1,88 en zou ook nog rechtsback kunnen spelen.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    FritskePhilips
    PSV90
    Nationale topspeler

Revolinho wrote: 05 Aug 2023, 17:23
    Zuc0 wrote: 05 Aug 2023, 16:37

Blijf ik toch opmerkelijk vinden. Al jaren gaat de verdediging gebukt onder vraagtekens. Dan zou je die als TD een keer weg moeten nemen i.p.v. weer een vraagteken toe te voegen. Er is imo behoefte aan een glasbak die er meteen staat.
    Als het nu een aankoop van 1,5 mln zou zijn, die zou pendelen tussen Jong en het eerste elftal dan zou ik het begrijpen. Niet voor de prijsindicatie die rondgaat.
    Dan moeten we eigenlijk concluderen dat jij de markt niet kent. Dat wat jij wilt kost ongelofelijk veel geld tegenwoordig. Tel daarbij op dat Ramalho en Teze schijnbaar het vertrouwen hebben van Bosz. Boscagli sowieso zeker van zijn basisplek, dan is het goed om daar iets anders aan toe te voegen. Het geklier met een Sanchez, die obv zijn recente verleden toch alles behalve een zekerheidje is, kost teveel geld en tijd. En Bosz kijkt niet naar leeftijd, maar alleen naar kwaliteit. Terecht ook. Ik ken Debast niet he, laat dat duidelijk zijn, maar leeftijd is gewoon geen factor. Je hebt met Ramalho, Boscagli, Veerman, Luuk en Aanholt genoeg leiders op het veld staan.
    Ik vind Zuc0 zijn post anders behoorlijk logisch afgaande op wat we nu horen omtrent Debast. De centrumverdedigers die we al hebben zij van redelijk niveau, het probleem is dat er geen echte glasbak bij zit. Daarnaast lijkt Debast een heel ander type dan Sanchez en daarmee minder complementair aan Boscagli.

Jij zegt dat de speler die we zoeken niet te halen is, maar Feyenoord bewees met Hancko volgens mij het tegendeel. En als we dan toch geen zekerheidje kunnen halen zie ik liever dat de €10-€15 miljoen die Debast zou moeten kosten verdeeld wordt over 2 of 3 talenten (CV, buitenspeler, back). Als spelers nog wat tijd hebben om zich te ontwikkelen moet er echt nog wel wat te vinden zijn in die prijsklasse.

Overigens geeft een positief bericht van Voormalig KG me wel wat vertrouwen dat Debast beter is dan dat nu het algemene beeld hier is.
  • These users thanked the author PSV90 for the post (total 3):
    Djorditje10HupRuudZuc0
    Post Reply