Transferwindow 2023/24
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Ik hoop op tillman en een goede cv en dat sangare aanblijft. Als je tillman huurt met optie tot koop schrijf je dit jaar geen transferbedrag voor hem af. En hoop dat t dan nog mogelijk is om een goede verdediger te halen zonder te verkopen.
- These users thanked the author Stratumseind12 for the post:
- Falch
- Ardbeg
- Mister PSV
Ach nee. Dit is onderdeel van het spel.Benitez040 wrote: ↑06 Aug 2023, 17:23
In 1 dag lijken Vrackx en Debast een stuk verder weg eerst Tillman dus
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat bericht over Schouten is dat niet gewoon vanuit Nederland overgenomen dat hij inderdaad op de lijst van mogelijke versterkingen staat?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Eindhovenvoetbal
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zou €12M+ voor Schouten echt onacceptabel vinden. Zit nauwelijks doorgroei of restwaarde op. En met een huurling en Veerman is dat wel erg weinig groeigeld-op-het-veld. Gewoon Vranckx halen!
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Galactico
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Momenteel op Londen Heathrow. Toch even wat transferjostie werk verrichten. Earnest Stewart nog niet gespot.
Ik herhaal: Stewart nog niet gespot.
Ik herhaal: Stewart nog niet gespot.
- These users thanked the author Heruone for the post:
- Vanthaman18
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
Voorop gesteld: ik heb Schouten nog nooit zien spelen. Maar hoezo zit daar geen doorgroei op. En waarom geen restwaarde? Hij is 26,5. Als hij basisspeler zou worden bij PSV en zich op die manier ook richting Oranje knokt: waarom zit er geen restwaarde op? Die kan na 2 of 3 jaar nog een prima transfer maken toch? Al levert hij weer 12 miljoen op, maak je geen winst maar heb je 3 jaar een prima basisspeler aan dan is het prima.O Goleiro Grande wrote: ↑06 Aug 2023, 18:22Zou €12M+ voor Schouten echt onacceptabel vinden. Zit nauwelijks doorgroei of restwaarde op. En met een huurling en Veerman is dat wel erg weinig groeigeld-op-het-veld. Gewoon Vranckx halen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
In principe wel, maar het gebeurt eigenlijk nooit toch? Alleen Haller en Pelle denk ik als oudere spelers die ooit zijn weggegaan voor een goed bedrag, en bij Pelle was dat vooral dankzij Koeman die hem meenam.ShovingNE2 wrote: ↑06 Aug 2023, 19:56Voorop gesteld: ik heb Schouten nog nooit zien spelen. Maar hoezo zit daar geen doorgroei op. En waarom geen restwaarde? Hij is 26,5. Als hij basisspeler zou worden bij PSV en zich op die manier ook richting Oranje knokt: waarom zit er geen restwaarde op? Die kan na 2 of 3 jaar nog een prima transfer maken toch? Al levert hij weer 12 miljoen op, maak je geen winst maar heb je 3 jaar een prima basisspeler aan dan is het prima.O Goleiro Grande wrote: ↑06 Aug 2023, 18:22
Zou €12M+ voor Schouten echt onacceptabel vinden. Zit nauwelijks doorgroei of restwaarde op. En met een huurling en Veerman is dat wel erg weinig groeigeld-op-het-veld. Gewoon Vranckx halen!
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Je vergeet gemakshalve maar een Luuk de Jong toen hij naar sevilla ging?Eindhovenvoetbal wrote: ↑06 Aug 2023, 20:13In principe wel, maar het gebeurt eigenlijk nooit toch? Alleen Haller en Pelle denk ik als oudere spelers die ooit zijn weggegaan voor een goed bedrag, en bij Pelle was dat vooral dankzij Koeman die hem meenam.ShovingNE2 wrote: ↑06 Aug 2023, 19:56
Voorop gesteld: ik heb Schouten nog nooit zien spelen. Maar hoezo zit daar geen doorgroei op. En waarom geen restwaarde? Hij is 26,5. Als hij basisspeler zou worden bij PSV en zich op die manier ook richting Oranje knokt: waarom zit er geen restwaarde op? Die kan na 2 of 3 jaar nog een prima transfer maken toch? Al levert hij weer 12 miljoen op, maak je geen winst maar heb je 3 jaar een prima basisspeler aan dan is het prima.
Uiteindelijk is een potentiele transfersom meenemen in de TCO prima maar ook zonder transferbedrag kan een speler meerwaarde hebben om te halen. Het ligt er natuurlijk ook aan of de speler de leiderschaprol op zich weet te nemen en daarmee andere spelers in het elftal makkelijk/beter laat spelen.
-
- Meervoudig international
Precies, en Schouten lijkt me nou ook precies zo’n type wat jarenlang een belangrijke functie kan vervullen binnen het TEAM, op een belangrijke positie.Prof_napo wrote: ↑06 Aug 2023, 20:27Je vergeet gemakshalve maar een Luuk de Jong toen hij naar sevilla ging?
Uiteindelijk is een potentiele transfersom meenemen in de TCO prima maar ook zonder transferbedrag kan een speler meerwaarde hebben om te halen. Het ligt er natuurlijk ook aan of de speler de leiderschaprol op zich weet te nemen en daarmee andere spelers in het elftal makkelijk/beter laat spelen.
Krijg beetje Timmy Simons vibes bij ‘m.
En dat zou fantastisch zijn.
Dan is transferperspectief ook minder belangrijk.
PSV is voor hem ook een mooi niveau, heb niet het idee dat hij nog denkt naar de Chelsea’s van deze wereld te kunnen, maar misschien zit ik mis.
- These users thanked the author Søren for the post (total 2):
- ShovingNE2 • DoubleUCoolman
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Vincent Janssen heeft het Mo-dieet gevolgd zo te zien.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Robson de Souza
-
- Nationale topspeler
Wie had dat gedacht, Tillman de eerste transfer na Pepi en Lang.
Geen Ketel, Sanchez of Vranckx.
- Hatseflats
- Vedette
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
PSVMedium meldt dus dat ze bezig zijn met een Amerikaan als rechter centrale. Ik heb even gekeken en heb hieronder op transfermarkt gefilterd op Amerikaan en centrale verdediger. De bovenste 5 lijken me de meest voor de hand liggende opties o.b.v. marktwaarde & leeftijd.
Hiervan valt Trusty al af want die heeft net getekend voor Sheffield en ook McKenzie lijkt me onwaarschijnlijk aangezien hij links centraal speelt.
Dan hou je Carter-Vickers, Richards en Robinson over als kandidaten.
https://www.transfermarkt.nl/spieler-st ... &yt0=tonen
Hiervan valt Trusty al af want die heeft net getekend voor Sheffield en ook McKenzie lijkt me onwaarschijnlijk aangezien hij links centraal speelt.
Dan hou je Carter-Vickers, Richards en Robinson over als kandidaten.
https://www.transfermarkt.nl/spieler-st ... &yt0=tonen
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
-
- Bankzitter
Een maand geleden werd dit bericht de wereld ingeslingerd:
Dit is nu zeker interessant nadat er opnieuw geruchten zijn over een Amerikaanse verdediger. Veel mensen onder deze tweet noemden Jalen Neal als de verdediger waar PSV wel eens interesse in zou kunnen hebben. 19 jaar oud, centrale verdediger, 185cm en al zes interlands voor de VS. Echter wel een marktwaarde van maar 175k en maar 21 potjes op het hoogste clubniveau (MLS). Niet echt de ervaren speler waar we nu behoefte aan hebben denk ik.
https://www.transfermarkt.nl/jalen-neal ... ler/724439
Dit is nu zeker interessant nadat er opnieuw geruchten zijn over een Amerikaanse verdediger. Veel mensen onder deze tweet noemden Jalen Neal als de verdediger waar PSV wel eens interesse in zou kunnen hebben. 19 jaar oud, centrale verdediger, 185cm en al zes interlands voor de VS. Echter wel een marktwaarde van maar 175k en maar 21 potjes op het hoogste clubniveau (MLS). Niet echt de ervaren speler waar we nu behoefte aan hebben denk ik.
https://www.transfermarkt.nl/jalen-neal ... ler/724439
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Ik vind Miles Robinson erg interessante RCV. In mijn ogen een van de best verdedigers van MLS.
https://www.transfermarkt.nl/miles-robi ... ler/468022
https://www.transfermarkt.nl/miles-robi ... ler/468022
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Ik denk persoonlijk dat het McKenzie is. Speelde vorig jaar bij Genk goed net over de grens en is een oude bekende van Stewart via Philadephia Union.
https://www.transfermarkt.nl/mark-mcken ... ler/429259
https://www.transfermarkt.nl/mark-mcken ... ler/429259
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik ben wat ambitieus waarschijnlijk maar nu de huurdeal rond is zou je kunnen bedenken dat het budget voor een speler als Debast en Vranckx er nog is. Ik hoop zo dat ze Vranckx alvast halen en die nieuwe CV nog even uitstellen. Teze viel erg in de smaak bij Bosz en Boscagli en Ramalho doen het wel aardig als duo. Dan kun je wellicht ook voor huur gaan op die positie of na de verkoop van Sangaré nog iets kopen.
Veerman, Vranckx, Sangaré en Tillman. Iedere wedstrijd moet er 1 van de 4 op de bank maar dat is geen overbodige luxe als je dit spel wil spelen en elke 4 dagen moet aantreden. Elke willekeurige samenstelling van die 3 zie ik zitten.
Veerman, Vranckx, Sangaré en Tillman. Iedere wedstrijd moet er 1 van de 4 op de bank maar dat is geen overbodige luxe als je dit spel wil spelen en elke 4 dagen moet aantreden. Elke willekeurige samenstelling van die 3 zie ik zitten.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
- O Goleiro Grande • mateja • Aronhondeveld4