Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Je lijstje nieuwe spelers is natuurlijk veel te lang en bij elkaar veel te duur. Dat gaat nooit gebeuren, ook niet bij die verkopen die je noemt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Veerman?!?!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iedereen ziet heel graag Veerman komen...
Ik ben totaal niet overtuigd van zijn kwaliteiten.

Ja hij speelt soms best goed, maar hij speelt ook vaak heel slecht. Bij Heerenveen vind ik hem niet de allerbeste iedere keer wat een Ziyech bij Twente bijvoorbeeld wel had.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 27 Feb 2021, 11:21 Iedereen ziet heel graag Veerman komen...
Nee hoor. Al was het alleen maar omdat de prijs idioot gaat worden voor een speler waarvan je geen idee hebt of hij een hoger niveau aan kan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En Willems komt nooit als backup
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Leuk, maar totaal onrealistisch lijstje. Dat is al zo’n 50-60mln aan aankoopprijs alleen, waarbij salarissen ook niet mild zullen zijn.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 27 Feb 2021, 11:39
ComeOnPSV wrote: 27 Feb 2021, 11:21 Iedereen ziet heel graag Veerman komen...
Nee hoor. Al was het alleen maar omdat de prijs idioot gaat worden voor een speler waarvan je geen idee hebt of hij een hoger niveau aan kan.
Laat die palingneuker maar lekker daar.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 Feb 2021, 22:45
ShovingNE2 wrote: 27 Feb 2021, 11:39

Nee hoor. Al was het alleen maar omdat de prijs idioot gaat worden voor een speler waarvan je geen idee hebt of hij een hoger niveau aan kan.
Laat die palingneuker maar lekker daar.
Na de garnalenneuker wordt ook de palingneuker geïntroduceerd op dit forum
tijn0

Ik kan mij een hoop seksuele handelingen voorstellen met een paling, maar het neuken van zo'n arm beestje is er geen van. Als je weet in wat voor een ontzettend gore troep die beestjes doorgaans leven, besef je ook het infectiegevaar wat je loopt door de penis erin te steken. Als Veerman daarvan is, moet je hem absoluut niet aantrekken. Dat is gewoon niet normaal.

De vraag is echter; kan [mention]ruuddevil[/mention] het hard()maken?
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Behalve een ervaren kwalitatief goede centrale verdediger en een voetballende verdedigende middenvelder die wat vaster aan de bal is en die je als je onder druk staat ook kunt inspelen zonder dat het meteen balverlies is, denk ik ook dat het heel goed is om komende zomer spelers die moeite hebben met de manier van spelen van Schmidt te laten gaan. Hoe talentvol ook. Uiteindelijk ben ik er van overtuigd dat je veel meer als team dan kan bereiken en dat je uiteindelijk een manier hiermee kan vinden om het gemiddelde niveau omhoog te krikken dat weer tot prijzen en succes zou kunnen leiden. Dit seizoen is blijkbaar nodig om een omslag in denken te realiseren en je kan nu goed inschatten welke spelers hiervoor wel of niet geschikt voor zijn. Krijgt De Jong het een beetje voor elkaar dan heb ik veel vertrouwen in een goed volgend seizoen.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 28 Feb 2021, 22:34 denk ik ook dat het heel goed is om komende zomer spelers die moeite hebben met de manier van spelen van Schmidt te laten gaan. Hoe talentvol ook.
En aan wie denk je dan? Rosario en Malen ofzo?
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

Mvogo
X-Teze-X-Max
Sangaré-Boscagli
Götze-Gakpo
Zahavi-Madueke

Het geraamte staat al en kan de rest van dit seizoen verder geprepareerd worden. Op rechtsback zou ik graag een echt goede voetballer zien. Hoeft geen type te zijn dat 10 assists geeft, maar gewoon iemand die lekker en intelligent meetikt en verdedigend zijn mannetje staat. Een goede man in het centrum erbij en dan zijn we een heel eind op weg denk ik.
Kunnen we mooi cashen voor Malen, Rosario, Dumfries en Ihatarren. En ook fijn om nog wat in de zak te houden in deze tijden. Vrees trouwens dat dat cashen ook wel een beetje tegen zal vallen, gezien de barre situatie in voetballand.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat denk ik ook. Er zullen gaten gevuld moeten gaan worden en er zal vast en zeker ruimte zijn voor transfers maar ik zou me niet rijk willen rekenen. Ik zou sowieso een backup voor Max willen zien, die heeft toch regelmatig wel zijn rust nodig met zijn speelstijl wat logisch is. Een vervanger van Dumfries met Sambo als backup. Een LCV lijkt me de prio hebben, Viergever is een prima 12e man maar er moet daar echt een sloper komen die ook Teze naar het volgende niveau gaat tillen. De overige posities zijn wat mij betreft redelijk goed bekleed. Guti, Rosario en Sadilek verkopen, Van Ginkel hopelijk weer volledig fit.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het een en ander zal ook afhangen van de afloop van dit seizoen. Mocht je tweede worden en het geluk hebben dat je de 2e vCL over mag slaan, dan heb je in ieder geval al gegarandeerd groepsfase EL. En dus een bepaalde garantie. Maar mocht je onverhoopt in de Conference League komen, zullen die inkomsten minimaal zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heel gauw Dumfries verkopen, Teze op rechts en een type Alex halen.
tijn0

Dat lijkt me ook wel wat. En een type Cocu en van Bommel voor op het middenveld, een type Robben op de flank, type van Nistelrooy in de spits en een type Gomes in de goal 😉.

Als het klopt dat die Brobbey dikke (pun intended) maatjes is met Mo, dan wil ik Brobbey niet meer. Dat zet zijn aanstaande vertrek bij Ajax ook in een wat ander daglicht. Ben zo klaar met die schoftjes die zichzelf groter dan clubs wanen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

LucNilis87 wrote: 28 Feb 2021, 22:59 Mvogo
X-Teze-X-Max
Sangaré-Boscagli
Götze-Gakpo
Zahavi-Madueke

Het geraamte staat al en kan de rest van dit seizoen verder geprepareerd worden. Op rechtsback zou ik graag een echt goede voetballer zien. Hoeft geen type te zijn dat 10 assists geeft, maar gewoon iemand die lekker en intelligent meetikt en verdedigend zijn mannetje staat. Een goede man in het centrum erbij en dan zijn we een heel eind op weg denk ik.
Kunnen we mooi cashen voor Malen, Rosario, Dumfries en Ihatarren. En ook fijn om nog wat in de zak te houden in deze tijden. Vrees trouwens dat dat cashen ook wel een beetje tegen zal vallen, gezien de barre situatie in voetballand.
Exact wat ik zelf gisteravond heb bedacht, toen ik eens ging schuiven met namen in onze selectie.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 01 Mar 2021, 07:29
LucNilis87 wrote: 28 Feb 2021, 22:59 Mvogo
X-Teze-X-Max
Sangaré-Boscagli
Götze-Gakpo
Zahavi-Madueke

Het geraamte staat al en kan de rest van dit seizoen verder geprepareerd worden. Op rechtsback zou ik graag een echt goede voetballer zien. Hoeft geen type te zijn dat 10 assists geeft, maar gewoon iemand die lekker en intelligent meetikt en verdedigend zijn mannetje staat. Een goede man in het centrum erbij en dan zijn we een heel eind op weg denk ik.
Kunnen we mooi cashen voor Malen, Rosario, Dumfries en Ihatarren. En ook fijn om nog wat in de zak te houden in deze tijden. Vrees trouwens dat dat cashen ook wel een beetje tegen zal vallen, gezien de barre situatie in voetballand.
Exact wat ik zelf gisteravond heb bedacht, toen ik eens ging schuiven met namen in onze selectie.
Ik kan me hier wel bij aansluiten. Waarbij de centrale verdediger de allerbelangrijkste is. Die moet snel en kopsterk(dus wat groter) zijn. De rechstback mag Arias worden. Als je die kunt halen heb je een back die ervaring heeft, verdedigend slim is en ook naar voor zijn waarde heeft (met een goede voorzet). Daarnaast zal Schmidt nog azen op buitenkansjes zoals dit jaar Götze en Zahavi zijn gehaald. Als je bijvoorbeeld Kampl (of een dergelijk type) kan halen, moet je dat niet nalaten. Benieuwd wat er gaat gebeuren.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Het liefst zie ik volgend jaar zowel Teze als Boscagli in de basis, maar beide als CV lijkt me te precair. Daarbij is het nog maar de vraag of een 'blok' met Sangaré en Boscagli wél beter gaat functioneren cq. niet voortdurend overlopen wordt. Idealiter schuift Teze naar de RB-positie (wat hij volgens mij prima kan) en versterk je op RCV (naast Bosco) en op DM (naast Sangaré). Mocht een buitenkansje als Arias zich aandienen, dan houdt dit al geen stand meer.

Met name de voorste posities lijken met Zahavi, Götze, Gakpo en Madueke gesneden koek. Ook Max, Mvogo en Sangaré lijken me zekerheidjes op hun positie. Mijn grootste dilemma zit 'm eigenlijk in Van Ginkel; als het proces zo loopt als van tevoren ingeschat (dit seizoen voorzichtich minuten maken en volgens seizoen aanhaken) én hij haalt zijn niveau, dan zou hij óók onbetwist basisspeler moeten zijn. Dat lijkt me vooralsnog een onduidelijk positie, waar in de loop van de zomer meer over duidelijk wordt en waar het aankoopbeleid deels van afhankelijk gaat zijn.

Dat we verdedigende versterking nodig hebben lijkt me wel duidelijk. Dat je voor nu niet kunt gokken op een een blok met Sangaré en Boscagli ook. Ik zou er, denk ik, toch voor kiezen om Teze naar rechts te halen (want sportieve potentie én kapitaal) en een beest voor de RCV-positie aantrekken. Vervolgens een versterking naast Sangaré, afhankelijk van hoe de situatie Ginkel zich ontwikkelt, en je bent voor de basiself al bijna klaar, toch?
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja, Teze op RB zie ik ook wel zitten, tenzij een fitte Arias beschikbaar is. Je hebt dan een CV a la Stam/Alex nodig. Eentje die in de 1 tegen 1 zijn man neutraliseert, dus dan kan je achterin ook met meer ruimte spelen. Nu is bijna elke 1 tegen 1 een kans/goal voor de tegenstander. Teze kan ook veel beter verdedigen dan Dumfries, dan heb je in principe 3 goede verdedigers (Bosscagli kan het ook redelijk, Max is kansloos als verdediger).

En dan een CM erbij die naast Sangare kan, een type Kampl. Als Malen vertrekt, en van mij mag ie voor 45 miljoen, dan een vervanger halen, Madueke en Gakpo zijn nog niet helemaal klaar om een seizoen lang spits te spelen, waarbij Cody beter is vanaf links.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Versterkingen in de as (met name centraal achterin) zullen sowieso het belangrijkst zijn aankomende zomer. Als Denzel inderdaad vertrekt, Jordan Teze lekker naar RB schuiven, Sambo kan dan als back-up gaan dienen op deze positie. Het liefst zie ik een volledig nieuw en vooral complementair defensief duo aangetrokken worden. Twee berebonken met de nodige snelheid. Daarnaast is een back-up voor Max ook noodzakelijk, aangezien we die nu niet hebben.

Rosario, Dumfries en Malen zie ik wel vertrekken. Ben benieuwd hoe Schmidt deze mogelijke vacatures wil gaan opvullen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Misschien kan Madueke Kalvin Phillips overhalen naar PSV te komen ;)

I wish.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

We hebben in mijn ogen maar 1 versterking nodig voor de basis en dat is een top LCV. Voor de rest hebben we eigenlijk al een topselectie die nog minimaal een jaar vooruit kan. Teze zal echt niet veel minder zijn dan Dumfries als rechtsback, maar ik vind zijn snelheid key important voor de centrale positie. En ik vind het wel comfortabel om Teze achter de hand te hebben voor de rechtsback positie.

Ik zou streven naar een selectie een sterke groep van 15 tot 18 spelers die 2x in de week kunnen spelen en die aanvullen met jeugd of overbodige spelers die we niet kunnen verkopen.

--------------------------------Mvogo-------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Dumfries/Teze-------Teze/Aankoop------ Aankoop/Viergever------- Max/Viergever
---------------------------------------------------------------------------
--------------------Sangare/Rosario---Boscagli/Rosario-----------------------
---------------------------------------------------------------------------
---------Gotze/Madueke------------------------------Gakpo/Gotze-----------
---------------------------------------------------------------------------
------------------Zahavi/Madueke-----Malen/Gakpo--------------------------

Kern van 14 a 15 spelers aangevuld met Guti, Doan, Mauro en Thomas. Dan heb je 18 a 19 spelers die je aan kunt vullen met jeugd zoals Obispo Vertessen en wellicht Ihattaren. Allemaal spelers waarin Schmidt het ziet zitten en die voor hem door het vuur gaan. Voor iedere speler die weg gaat heb je dan genoeg financiele middelen om een vervanger te halen.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Arias erbij op RB is een droom, aan de bal zoveel beter dan Denzel en kan ook uitdelen in duels. Maar die top CV (Kim)en top CM (Guardado😁) is broodnodig volgend seizoen om door te pakken. En voorin een type Alireza erbij met scorend vermogen én loopvermogen.
#simplythebest
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DC_PSV wrote: 01 Mar 2021, 13:16 Arias erbij op RB is een droom, aan de bal zoveel beter dan Denzel en kan ook uitdelen in duels. Maar die top CV (Kim)en top CM (Guardado😁) is broodnodig volgend seizoen om door te pakken. En voorin een type Alireza erbij met scorend vermogen én loopvermogen.
Guardado is wel voorbij hoor. Doe maar een type Guardado.
Locked