Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim wrote: 16 Aug 2023, 22:20
Vanthaman18 wrote: 16 Aug 2023, 21:56Waarom heeft hij nog nergens getekend dan?
Dat zul je aan Sánchez zelf moeten vragen. Zo dicht zit ik er ook niet op :mrgreen:

Ik denk dat PSV nog wel een zwaargewicht op het oog heeft voor die positie, dus niet slechts Debast. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat we in elke linie all-in gaan, flink met geld smijten en dan achterin eindigen met een 19-jarige Belg die het verdedigen nog moet leren. Ergens klinkt dat niet logisch, zoals het ook niet logisch is dat we van Sánchez naar Debast zouden gaan. Stewart en Bosz zullen hoger inzetten dan dat. En mocht dat lukken, dan denk ik dat PSV écht een hele goeie selectie heeft. Niet alleen voor dit seizoen, maar ook daarna nog.
Dit sijpelde ook al door in het interview met Schouten die aangeeft dat PSV iets heels moois neer wilt zetten en daar mee bezig is.
Ik gok dat PSV een heel mooi toekomstbeeld schetst en de spelers die ze willen ook laten weten wat ze willen gaan doen met de selectie, ongeveer dan
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 16 Aug 2023, 21:55
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Aug 2023, 21:52

Verdient 4 miljoen bij Spurs. Je zou denken dat PSV pakweg 2,5 a 3 zal bieden? En dan nog fors tekengeld? Maar hij moet ook nog eens 12 miljoen kosten. En dat voor een speler van zijn leeftijd. Je schrijft het eigenlijk volledig af natuurlijk.
Nee hoor. Die kan na 2 jaar gewoon verkocht worden.
Sure, maar dan is hij 30. Verdedigers van 30 uit de eredivisie leveren vrijwel niks op. Maar alles kan.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Ardbeg
    29.04.2007
    Nationale topspeler

FritskePhilips wrote: 19 Jul 2023, 16:40 Gerucht; Burnley heeft 25 (!) miljoen geboden op Bakayoko!
    Ja, het bedrag klopt misschien niet helemaal (hoewel, wellicht met bonussen?) en ja, FritskePhilips wordt hier vaak genoeg belachelijk gemaakt, maar dan mag het ook gezegd worden als een gerucht wel (zo goed als) waar blijkt te zijn.
    Buiten de geruchten over vermeende interesse van verschillende clubs is dit volgens mij het eerste bevestigde bod. Dan lijkt het me niet te doen om precies de juiste club te 'gokken'.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 6):
    YkhimBalinhoDe RealistComeOnPSVStandbeeldFieseFriedrich
    Teletubby
    Nationale topspeler

Liverpool klapt 18 miljoen kapot op een 30 jarige cvm met een een jarig contract van Stuttgart. Ik ben benieuwd of ze nog voor Sangare zullen komen.
    Ittot
    Internationale topspeler

Indien Baka vertrekt hoop ik dat Nuamah komt. Staat vaker linksbuiten maar denk dat hij ook van rechts kan komen.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    nilssonH
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Erg goede speler hoor maar veel beter dan Henderson zal hij niet zijn terwijl ze hem voor een gelijk bedrag hebben verkocht
    Bram
    Nationale topspeler

Ik snap er echt niks van dat de clausule van Ibi niet is geactiveerd.
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Update
    Smeets14
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 22:44 Indien Baka vertrekt hoop ik dat Nuamah komt. Staat vaker linksbuiten maar denk dat hij ook van rechts kan komen.
    Heerlijke speler maar al een bod van 18 miljoen afgewezen. Ik zie PSV eerder voor Summerville gaan.
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 22:44 Indien Baka vertrekt hoop ik dat Nuamah komt. Staat vaker linksbuiten maar denk dat hij ook van rechts kan komen.
    Nee, speelt vanaf februari al standaard als rechtsbuiten. Moet wel 20+ miljoen kosten dacht ik te hebben gelezen.
    DonyellMalen
    Legende

Benitez040 wrote: 16 Aug 2023, 22:46Update
    Wat is de update?

Dat we persoonlijk rond zijn met Vranckx was al bekend, niet?
    Jwoeloe
    Moderator

https://www.ed.nl/PSV/PSV-slaat-opnieuw ... haring_web

Korte samenvatting:
    - Persoonlijk rond met Vranckx en in gesprek met Wolfsburg. Bedrag van +/- 12 miljoen. Enkel bij vertrek Sangare.
    - Blijven in contact met Debast en Robinson
    - Op Debast is tot vandaag nog steeds niet geboden
    - Voor Bakayoko kan zomaar een bedrag van boven 30M op tafel komen. PSV wilt hem graag houden, maar niet tegen elk bedrag.
    - Drommel gaat mogelijk nog, dan komt er een vervanger
    - Weinig perspectief El Ghazi, of hij weg gaat is nog onduidelijk

Weinig echte nieuwswaarde dus, behalve dat er nog steeds niet geboden is voor Debast, waarvan eerst werd geschreven dat PSV vorige week een bod zou uitbrengen.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
    DonyellMalenAziz
    Maikel
    Site Admin

In het Bakayoko topic hebben we de ideale toekomst al besloten
    Menno1
    Legende

Grasmat wrote: 16 Aug 2023, 22:11
    Menno1 wrote: 16 Aug 2023, 21:58

Heb ik wat gemist? Komt Lozano? Of hebben we 15 miljoen geinvesteerd in een andere 28 jarige?
    Jup, je hebt het net gemist. Maakt niet uit, kan gebeuren. #theChuckyWay

Image
    Wanbeleid!!!
    De Realist
    Internationale topspeler

Ik geloof er niks van dat Sanchez komt. En niet vanwege financiële redenen, maar gewoon omdat Earnie veel verrassendere namen uit de hoge hoed (pan?) heeft getoverd/gekookt.
    Pepi - niet voor de hand liggend dat je miljoenen betaalt voor de spits van Groningen. Geen link met Bosz, hooguit met Stewart maar ook niet per se directe link ofzo
    Lang - had niemand verwacht vantevoren, iedereen werd voor gek verklaard. Totaal onmogelijk/ongewenst
    Schouten - niemand aan gedacht. Buiten dat totaal onhaalbaar
    Vranckx - Wie? Welke link heeft hij met Bosz? Daarnaast toch totaal onhaalbaar

Sanchez - die verdediger die het zo goed deed onder Bosz. Daarna toch een beetje een vraagteken geworden. Veel te voor de hand liggende naam, en itt bovenstaande namen niet bepaald in positieve zin ontwikkeld de laatste jaren. Zou me dus echt verbazen als Stewart dus niet gewoon keihard met iemand anders bezig is die wel in lijn is met de andere (bijna) transfers
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Als er nog niet geboden is op Debast, dan betekent dat dat we óf het geld van Sangaré nodig hebben óf een andere verdediger op het oog hebben. En gezien alles wat er reeds gebeurd en gezegd is, ga ik voor optie 2 :mrgreen:
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Kan toch niet anders dan dat er iets aan zit te komen. Zowel Elfrink als Timmer melden vandaag iets over Bakayoko. Het horrorscenario zou wel zijn dat je Bakayoko en Sangare kwijtraakt voor het tweeluik met Rangers. We gaan toch niet CL op het spel zetten.
    De Realist
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 16 Aug 2023, 22:50 Als er nog niet geboden is op Debast, dan betekent dat dat we óf het geld van Sangaré nodig hebben óf een andere verdediger op het oog hebben. En gezien alles wat er reeds gebeurd en gezegd is, ga ik voor optie 2 :mrgreen:
    Ga ik ook van uit. En dus ook niet Sanchez.
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    Ykhim
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    ComeOnPSV
    Vedette

Wilysimba wrote: 16 Aug 2023, 22:51 Kan toch niet anders dan dat er iets aan zit te komen. Zowel Elfrink als Timmer melden vandaag iets over Bakayoko. Het horrorscenario zou wel zijn dat je Bakayoko en Sangare kwijtraakt voor het tweeluik met Rangers. We gaan toch niet CL op het spel zetten.
    Bij Bakayoko kan je nog de afspraak maken na het tweeluik.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    De Realist
    Tim1999
    Ballenjongen

Smeets14 wrote: 16 Aug 2023, 22:46
    Heerlijke speler maar al een bod van 18 miljoen afgewezen. Ik zie PSV eerder voor Summerville gaan.
    Jullie denken te klein. Lekker Earnie laten onderhandelen, profiteren van de hype en dan beide vastleggen, misschien willen ze onze vleufelflitser Anwar erbij om 't prijsje te drukken 😜

Tot zover 't wensdenken. Hoop wel dat dit zich vooral af gaat spelen na rangers. Ik vind dat er veel dreiging wegvalt als Baka of noa 't veld verlaten.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Elfrink heeft ook over dat Robinson in de winter transfervrij de overstap kan maken. Ik zie het wel gebeuren dat PSV hem in de winter transfervrij binnen haalt en daarmee voor sorteert op een transfervrij vertrek van Ramalho volgende zomer.

Als het goed is mag je een half jaar voor het contract afloopt in gesprek treden en een verbintenis aan gaan met een nieuwe club toch? Dan zou hij nu al vastgelegd kunnen worden.
    Ittot
    Internationale topspeler

Gekke gedachte. Maar zou Gerrit nog een optie zijn?
    TomPSV
    Legende

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 22:59 Gekke gedachte. Maar zou Gerrit nog een optie zijn?
    Dat is een linker centrale verdediger. PSV zoekt een rechter centrale verdediger.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 16 Aug 2023, 22:59 Gekke gedachte. Maar zou Gerrit nog een optie zijn?
    Nee PSV wil een RCV. Daarnaast denk ik ook niet dat Jarred goed past in dit spel van PSV.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    RazzaaDoubleUCoolman
    Ittot
    Internationale topspeler

hondjevandebakker wrote: 16 Aug 2023, 22:47
    Nee, speelt vanaf februari al standaard als rechtsbuiten. Moet wel 20+ miljoen kosten dacht ik te hebben gelezen.
    Hmmz. Dan moet Baka maar 60m opleveren. Halen we summerville er bij. En houden we nog wat over voor een centrale verdediger en linksback.
    Post Reply