Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

ruuddevil wrote: 24 Aug 2023, 20:55 Een vertrek van Sangare zou beter zijn, daarvan staat de opvolger al klaar.
Staat die nog steeds klaar? Absurd eigenlijk he, hoe lang ze die Vranckx laten wachten.

😉
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Burnley is dikke matties met Helmond Sport.
Dat blijkt ook uit dat knakenbod.
*rent weg voor alle kattenmeppers* ;)
https://www.indehekken.net/vriendschaps ... n-burnley/
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

29.04.2007 wrote: 24 Aug 2023, 20:38
Den Bondskoots wrote: 24 Aug 2023, 20:27 Burnley heeft natuurlijk al lang een indicatie gehoord van het management van Bakayoko. Anders ga je geen bod uitbrengen.
Neem aan dat ze zo'n indicatie vooral van PSV zelf wil horen ipv van het management van Bakayoko.
Maar vind het ook wel bijzonder dat ze nu voor de tweede keer al een bod uitbrengen, dan zou je inderdaad wel zeggen dat ze na het 1e bod een reactie hebben ontvangen. Als dat 'not for sale' is, ga je niet een bod doen wat slechts een klein beetje hoger is dan het eerste bod, lijkt mij.
Clubs melden zich bij het management van een speler wat de voorwaarden zullen zijn vanuit de verkopende club en of de speler zelf überhaupt interesse heeft.

Het management overlegt met de club waar de speler onder contract staat en koppelt dit terug aan de geïnteresseerde club. Indien die indicatie binnen het budget ligt meld de kopende club zich met een bod.

En als je tussen regels door leest staat er gewoon. Bakayoko staat open voor een stap maar wil ook best blijven. Maw als een club van niveau boven Burnley komt dan gaat Johan gewoon verkassen.
  • These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
    29.04.2007
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Kan me niet voorstellen dat hij daar zelf interesse in heeft. Heeft het erg naar zijn zin bij PSV, beste vriend komt er misschien nog aan en Burnley is één van de degradatie favorieten. Grote kans dat je volgend jaar Championship speelt.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Je bent als PSV zijnde gek om die jongen voor minder dan 50 miljoen te verkopen op 31 augustus als je niet een vervanger klaar hebt staan omdat je dit zag aankomen.

Als je 50+ miljoen kan vangen dan zou ik als supporter kunnen leven met het gigantische financiele impuls met als oplossing Tillman die als rechtsbuiten gaat spelen, of Babadi. Zal wel helemaal gek verklaard worden omdat die Tillman nog niks heeft laten zien hier, maar ik word de laatste paar wedstrijden ook een beetje moe van de lamlendigheid van Johan, stats zijn leuk maar om de stats heen is het de laatste tijd bar weinig.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Sportief lijkt een stap naar de Premier League (of überhaupt naar een grotere competitie) mij op dit moment niet verstandig. Die jongen zal daar verzuipen in het fysieke geweld, die moet nog wel minstens een seizoen basisspeler bij PSV zijn voordat hij echt klaar is om die stap te kunnen maken.
    Maar tussen de regels door lees je dat zowel Bakayoko als PSV wel openstaat voor een vertrek en het eigenlijk alleen nog maar wachten is op een club die de juiste transfersom neerlegt de 31e of de 1e.
    Chucky
    Vedette

Voor 20 miljoen zou ik Johan een dickpic terug laten sturen. Respectloos laag bod, dan krijg je ook een respectloze reactie terug :mrgreen:
    Asterix
    Meervoudig international

Wat een beledigend bod. Alsof PSV financieel op z’n rug ligt en zo’n fooi gaat accepteren.
    Ich liebe gegenpressung
    ruuddevil
    Legende

PSV moet een transfer doen en dacht dat Sangare werd verkocht. Nu dat geen zekerheid is, is Bakayoko plan B. Voor 35 tot 40 mln is ie weg.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    NotoriousBIG046
    CZ_Code
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 24 Aug 2023, 21:13 PSV moet een transfer doen en dacht dat Sangare werd verkocht. Nu dat geen zekerheid is, is Bakayoko plan B. Voor 35 tot 40 mln is ie weg.
    Tuurlijk is die voor dat bedrag weg, is alleen wel ongeveer het dubbele van Burnley's 2e(!!!!!) bod. Beetje respectloos gewoon, tenzij PSV heeft gezegd dat biedingen richting de 30 gaan accepteren maar dat lijkt me onrealistisch.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Onder de 50 niet eens praten.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Juancho
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Ook ik vind dat Bakoyoko pas verkocht zou moeten worden bij een bod van 30+. Niet eens zozeer omdat ik hem dat waard zou vinden op dit moment, maar wel omdat ik denk dat op dit moment de hype het grootst is en ik het idee heb dat met zo'n bedrag de positie met een gerichte aankoop gewoon versterkt kan worden en je er dus zowel sportief als financieel op vooruit zal gaan.

Overigens de woorden als 'schandalig laag' en 'respectloos bod' valt ook allemaal wel weer mee. Een half jaar geleden bood PSG 8 miljoen + 7 aan bonussen en was de doorsnee mening hier dat als het 15 miljoen vast was geweest PSV hem had mogen verkopen. Vervolgens heeft hij het qua rendement een half jaar best aardig gedaan, maar voetballend niet heel bijzonder, werd richting het einde van het seizoen zelfs nog gepasseerd en dan zou nu een bod van 20+ miljoen ineens schandalig/respectloos zijn?
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Heissenberrug
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

30 plus imo niet genoeg. 40 miljoen is een prima bedrag. Vooral zo laat in de transferperiode.
    De Realist
    Internationale topspeler

We zijn niet de action. Opzouten.
    Of als ze dat niet begrijpen: salt off.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    DonyellMalen
    Legende

Johan wil niet eens naar Burnley joh. 20 miljoen is echt lachwekkend man.
    Teletubby
    Nationale topspeler

29.04.2007 wrote: 24 Aug 2023, 21:22 Ook ik vind dat Bakoyoko pas verkocht zou moeten worden bij een bod van 30+. Niet eens zozeer omdat ik hem dat waard zou vinden op dit moment, maar wel omdat ik denk dat op dit moment de hype het grootst is en ik het idee heb dat met zo'n bedrag de positie met een gerichte aankoop gewoon versterkt kan worden en je er dus zowel sportief als financieel op vooruit zal gaan.

Overigens de woorden als 'schandalig laag' en 'respectloos bod' valt ook allemaal wel weer mee. Een half jaar geleden bood PSG 8 miljoen + 7 aan bonussen en was de doorsnee mening hier dat als het 15 miljoen vast was geweest PSV hem had mogen verkopen. Vervolgens heeft hij het qua rendement een half jaar best aardig gedaan, maar voetballend niet heel bijzonder, werd richting het einde van het seizoen zelfs nog gepasseerd en dan zou nu een bod van 20+ miljoen ineens schandalig/respectloos zijn?
    Voor PSV kosten basisvervangers als 12 tot 15 miljoen (zie Schouten en lang). Als je bakayoko verkoopt voor 20 miljoen dan mag je blij zijn als je 12 miljoen daarvan mag investeren. Daar haal je dan 1 vervanger voor, die minder ingespeeld is dan Bakayoko in de tactiek, waarschijnlijk minder talentvol, waarschijnlijk minder assists en goals geeft, etc..

Hij heeft sinds januari al 4 interlands voor België gespeeld en er zit duidelijk enorm veel rek in die jongen. Met heel veel clubs van Napoli tot Liverpool op het vinkentouw is 20 miljoen inderdaad respectloos. Zeker als je het moment van de transferperiode in acht neemt, je hebt nog maximaal 1 week ongeveer om de vervanger binnen te halen. Dan worden spelers automatisch duurder en zijn waarschijnlijk de nummer 1,2 en 3 die PSV in gedachten had voor de opvolging al ergens anders onder contract.

Ik blijf er door alle genoemde redenen bij dat 20 miljoen echt bizar respectloos is. We willen juist af van het imago van koopjeshoek, dan moet je geen 20 jarige international van België voor 25 miljoen de deur uit doen. Zeker met het EK volgend jaar in het vooruitzicht waarin bakayoko waarschijnlijk bij de selectie zit.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    De Realist
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 21:30
    29.04.2007 wrote: 24 Aug 2023, 21:22 Ook ik vind dat Bakoyoko pas verkocht zou moeten worden bij een bod van 30+. Niet eens zozeer omdat ik hem dat waard zou vinden op dit moment, maar wel omdat ik denk dat op dit moment de hype het grootst is en ik het idee heb dat met zo'n bedrag de positie met een gerichte aankoop gewoon versterkt kan worden en je er dus zowel sportief als financieel op vooruit zal gaan.

Voor PSV kosten basisvervangers als 12 tot 15 miljoen (zie Schouten en lang). Als je bakayoko verkoopt voor 20 miljoen dan mag je blij zijn als je 12 miljoen daarvan mag investeren. Daar haal je dan 1 vervanger voor, die minder ingespeeld is dan Bakayoko in de tactiek, waarschijnlijk minder talentvol, waarschijnlijk minder assists en goals geeft, etc..

Hij heeft sinds januari al 4 interlands voor België gespeeld en er zit duidelijk enorm veel rek in die jongen. Met heel veel clubs van Napoli tot Liverpool op het vinkentouw is 20 miljoen inderdaad respectloos. Zeker als je het moment van de transferperiode in acht neemt, je hebt nog maximaal 1 week ongeveer om de vervanger binnen te halen. Dan worden spelers automatisch duurder en zijn waarschijnlijk de nummer 1,2 en 3 die PSV in gedachten had voor de opvolging al ergens anders onder contract.

Ik blijf er door alle genoemde redenen bij dat 20 miljoen echt bizar respectloos is. We willen juist af van het imago van koopjeshoek, dan moet je geen 20 jarige international van België voor 25 miljoen de deur uit doen. Zeker met het EK volgend jaar in het vooruitzicht waarin bakayoko waarschijnlijk bij de selectie zit.
    Lees anders m'n eerste zin even nog een keer. Ik zeg nergens dat hij voor 20 of 25 miljoen verkocht zou moeten worden. Ik leg alleen uit waarom ik dat bedrag geen schandalig en/of respectloos bod vind. Jij denkt daar anders over, prima.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Heissenberrug
    Teletubby
    Nationale topspeler

29.04.2007 wrote: 24 Aug 2023, 21:32
    Teletubby wrote: 24 Aug 2023, 21:30

Lees anders m'n eerste zin even nog een keer. Ik zeg nergens dat hij voor 20 of 25 miljoen verkocht zou moeten worden. Ik leg alleen uit waarom ik dat bedrag geen schandalig en/of respectloos bod vind. Jij denkt daar anders over, prima.
    Zijn waarde ligt op dit moment van de transferperiode gezien alle genoemde redenen gewoon op 35-40 miljoen met de kanttekening erbij dat PSV een vervanger moet kunnen halen. Dan is de helft bieden gewoon respectloos, Maargoed daar kunnen we natuurlijk in mening van verschillen inderdaad.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Bij alles boven de 30 is hij weg, denk ik 😂
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Het worden nog een gekke paar dagen. Spanning voor de wedstrijd die ons naar de CL moet brengen, mogelijke verkoop Sangare en aankoop Vranckx, verkoop Baka, aankoop CV.
    DonyellMalen
    Legende

Maikel
    Site Admin

35 en hij is weg
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Burnley dus als eerste officieel een bod geplaatst. Nu kan het weleens snel gaan want als de grotere clubs hem écht willen hebben en bang zijn voor FOMO zullen die ook snel concreet worden in de angst dat Burnley de laatste dagen opeens met een flink verbeterd bod komt. Alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat Baka naar Burnley gaat.

Maargoed wat mij betreft Lozano + 15mil en hij mag Dries opvolgen als ‘als een God in Napels’.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ik zal het ergens van hem best apart vinden als hij gaat. Enige rechtsbuiten in de selectie, dus bijna een gegarandeerde basisplaats bij een titelkandidaat in de eredivisie. Zeker met het EK dat er aan komt. Het lijkt mij iig dat Burnley als wel gepolst heeft of hij open staat voor een overstap voordat de een bod doen.
    Post Reply