Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Er zijn hier mensen die compleet doorslaan in Baka verheerlijking en hem 100mln waard vinden.
Ik heb nog niemand gezien die hem 100mln waard vindt. Sla jij niet een beetje door?
Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Baka is nl geen buitencategorie, en zal dat ook nooit worden, de rood-witte bril tast bij velen blijkbaar de realiteitszin nogal aan.
Dan zeg er voor het gemak ook even bij wat je "buitencategorie" vindt, want dat is zo subjectief als de pest. Nee, het is inderdaad geen Romario, Ronaldo, of zelfs Xavi. Maar het is wel een speler die PSV een miljoen of 30/35 minimaal op gaat leveren. Dan mag ik hopen dat we samen kunnen concluderen dat je voor PSV buitencategorie bent. Of denk je dat het normaal is als een 20/21/22-jarig talent voor zo'n prijs straks naar een grotere club gaat?
Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Die klutsbal met Veerman is nou juist geen toevalligheid, maar zegt alles over zijn voetbalintelligentie, en handelingssnheid.
Die klutsbal is inderdaad onhandig, maar je doet net alsof hij wekelijks zo'n moment heeft door het "geen toevalligheid" te noemen. Kan je mij meer voorbeelden laten zien? Een speler kan gewoon leren he, als er iemand leergierig is, dan is het Baka wel. Ik vind dit specifieke geval eerder onervarenheid. Daarnaast is er echt helemaal niks mis met de handelingssnelheid van Baka.
Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Maar “haten”, nou nou…
Heb sowieso een beetje het idee dat mensen hier zwaar aan het woord "haten" tillen. Het is gewoon een term om mensen die overdreven kritisch/negatief dingen insteken weg te zetten. Het is niet per se een hekel hebben aan Baka.
Søren wrote: ↑25 Aug 2023, 17:11Baka is een hele leuke kerel, en voor PSV qua niveau een leuke gozer om erbij te hebben, hartstikke blij mee.
Mooi, dan zijn we het nog ergens over eens.