Johan Bakayoko
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
Sinds wanneer naai je jouw eigen club als je nog een jaar wilt blijven en een beetje clubliefde toont?
- These users thanked the author El Dante for the post (total 5):
- SKERLA • Standbeeld • NotoriousBIG046 • Noosa • TomV23
- PCGC
- Vedette
Mooi! Hoe sterker we zijn/blijven/worden, hoe beter.
Nog nooit zoveel zin gehad in TransferDeadlineDay van FC Afkicken. Die ShovingNE2 moet toch al dagen met een stijve lul rondlopen met al die geruchten en transfers die doorgaan en dan weer afketsen etc.?
Nog nooit zoveel zin gehad in TransferDeadlineDay van FC Afkicken. Die ShovingNE2 moet toch al dagen met een stijve lul rondlopen met al die geruchten en transfers die doorgaan en dan weer afketsen etc.?
#FreeGeneratie4
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
- trouwepsvfan
- Vedette
Er is nu geen geld om te investeren in een fatsoenlijke verdediger.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens mij was Lang gisteren minder dan Johan. Lozano kan ook op links. Moet het nog maar zien allemaal. Dit is gewoon goed voor PSV. Er komen genoeg wedstrijden en blessures aan. Wil je Europees wat potten breken dan is dit gewoon keihard nodig.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- PSV 1973 • Juancho
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Vedette
Ligt eraan. Zouden clubs dat neertellen voor een speler die maar de helft van de wedstrijden speelt?DonyellMalen wrote: ↑31 Aug 2023, 22:03 Baka is komende zomer ook nog 50 miljoen waard. Verwacht wel een vertrek van Sangaré nu.
- MC Hammer
- International
Alsof Lozano alles in de basis zal staan. Of Lang.
Die gaan allebei geblesseerd raken (Lang was dat al) en moe zijn, zeker omdat we een heel pittig programma hebben, door CL voetbal tot en met de finale.
Die gaan allebei geblesseerd raken (Lang was dat al) en moe zijn, zeker omdat we een heel pittig programma hebben, door CL voetbal tot en met de finale.
Hammertime!
-
- Jeugdspeler
Je snapt dat je maar 2 buitenspelers kan opstellen? 40 mil voor Baka was voor PSV gewoon perfect uitgekomen. Lozano en Lang gaan gewoon basis en Baka gaat de helft minder waard worden helaas
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Toch liever een cv dan Lozano.
- These users thanked the author kastoekast for the post:
- PSV 1973
- MC Hammer
- International
Hoeft toch ook niet? We stellen gewoon al onze aanvallers op en tikken ze scheel.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2023, 22:05 Er is nu geen geld om te investeren in een fatsoenlijke verdediger.
Hammertime!
-
- Lid van verdienste
Als PSV gisteren had verloren, had hij wel ja gezegd, denk ik. Ik denk dat Sangaré dankzij CL ook gaat blijven. Of morgen moet City voor een van hen op de stoep staan natuurlijk...
-
- Ballenjongen
Als Baka voor 1 juli 2024 verkocht wordt is er qua boekjaar toch ook geen enkel probleem, of zie ik dat verkeerd. Het halen van een RCV kan dus toch ook nog van het huidige eigen vermogen, je neemt alleen een 'nog' groter risico dit jaar.
- ComeOnPSV
- Vedette
Wat is dit vermoeiend zeg.
Ik hoor je anders piepen als Lang in september of oktober geblesseerd raakt voor paar weken.
Wij zijn gvd PSV. Wij moeten een topselectie hebben! Come ON !
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- DE MADERA 76
- Joenepsv
- Legende
Snap Bakayoko wel. Die heeft een grote bijdrage geleverd aan het feit dat we de CL in gaan en wil daar nu ook de vruchten van plukken. En Brentford is een poepclub vergeleken met PSV.
Het is vloeken in de kerk en begrijp me niet verkeerd want ik vind Lozano een geweldenaar, maar ergens is het een rare aankoop als je zoveel geld uitgeeft terwijl je Bakayoko en Lang hebt. Logischer was geweest dat er een jonge vleugelspeler bij kwam. Je gaat geen recordaankoop banken maar ook niet één van je grootste cashcows. Vind het al met al een risico volle transfer die ook verkeerd kan uitpakken.
Het is vloeken in de kerk en begrijp me niet verkeerd want ik vind Lozano een geweldenaar, maar ergens is het een rare aankoop als je zoveel geld uitgeeft terwijl je Bakayoko en Lang hebt. Logischer was geweest dat er een jonge vleugelspeler bij kwam. Je gaat geen recordaankoop banken maar ook niet één van je grootste cashcows. Vind het al met al een risico volle transfer die ook verkeerd kan uitpakken.
-
- Nationale topspeler
Een speler waar in de afgelopen 6 maanden 3 verschillende clubs (waarvan wij weten) concreet een bod hebben neergelegd en statistisch een enorm beest is (vandaar de interesse), gaat na een jaar in de CL ballen en mogelijk nog staat 25 duels aan speeltijd 20 miljoen minder waard worden. Yeah right..
Het zou ook nog gewoon kunnen dat Lozano als perfecte back up (kan op lb en rb natuurlijk) is gehaald voor achter basisspelers lang en Bakayoko. Die breng ik toch liever in dan een Vertessen persoonlijk. En zoals hierboven al genoeg. Als Bakayoko geblesseerd raakt dan ga je met El Ghazi in de basis moeten voetballen.
Last edited by Teletubby on 31 Aug 2023, 22:13, edited 1 time in total.
-
- Jeugdspeler
Haha we zijn geen Man City hé waar we een waarde van 40 miljoen op de bank kunnen houden. Idealiter was Baka verkocht en was er een talent gehaald voor achter Lang en Chucky. Dat + Vertessen + geld voor een fatsoenlijke CV was in mijn ogen het ideale scenario geweest