Ik ben bang voor een anti climax qua verdediging
Terugkeer van Chucky wel prachtig
Ik ben bang voor een anti climax qua verdediging
Winstpremie is ook wel ff wat anders. Tussenronde heeft geld opgebracht. Leuk zo'n EL, maar met CL is het ram uitverkocht, dit levert ons veel meer geld op dan EL.Zuc0 wrote: ↑31 Aug 2023, 23:25Jezelf rijk rekenen is ook weer het andere uiterste. 40 mln? Ca. 19-20 mln verschil met EL.Kokkie wrote: ↑31 Aug 2023, 23:16 De penningmeester slaapt prima na gisteravond. 40mln bijgeplust. Nee hoor, lekker negatief doen.
Er komt gewoon een CV en Lozano komt ook. Alsof we het met alleen Noa en Baka gaan redden in een jaar. Prima om Lozano als buitenkans op te halen.
De vibe is prima rondom PSV, merkte je gisteren ook in het stadion. Dit wordt ONS jaar!
Lozano en Montes a.u.b
Ik ben voor !
We spelen CL en een grote kans dat je met deze selectie volgend seizoen ook CL speelt (2e worden is genoeg).vak kk 1988 wrote: ↑31 Aug 2023, 23:40 Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?
Montes en Lozano!
R. Propper en Lozano.
Ja dat is raar...vak kk 1988 wrote: ↑31 Aug 2023, 23:40 Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?
En de grote van de selectie ?
En wat we nu weten dat Lozano morgen gekeurd gaat worden. Is er dan nog wel echt ruimte voor een cv ?
Ze zullen goed weten wat wel of niet kan. Lijkt wel dat ze kiezen voor bijna al waarde op het veld te zetten. Als er een keer een seizoen voor is, is het dit seizoen. Volgend jaar zullen de bedragen van Bakayoko en Sangare nog steeds betaald worden, al niet meer. Plus de waarde van andere spelers die hoger wordt als we het een beetje leuk doen in Europa.vak kk 1988 wrote: ↑31 Aug 2023, 23:40 Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?
En de grote van de selectie ?
En wat we nu weten dat Lozano morgen gekeurd gaat worden. Is er dan nog wel echt ruimte voor een cv ?
Als Pepi, Lozano, Lang en Schouten haalt kun je volgens mij niet zeggen dat het (eventuele) uitblijven van een topper op CV te wijten is aan een gebrek aan financiële ruimte. Het is PSV dan blijkbaar niet gelukt om een centrale verdediger te vinden die significant beter is dan dat wat we al hebben voor een acceptabele prijs(-kwaliteitverhouding). Als het klopt dat PSV een bod van €34 miljoen voor Sangaré weigert sluit dat in mijn ogen aan bij het idee dat (enkel) budget niet de beperkende factor is voor het halen van een top CV.Jwoeloe wrote: ↑31 Aug 2023, 23:00 Ik heb het idee dat Earnest het goed voor elkaar heeft, goed zijn huiswerk heeft gedaan om snel nieuwe spelers aan te kunnen trekken, ze warm te maken wat betreft de club. Hij heeft alleen niet de financiële ruimte om een laatste slag te slaan en een completere selectie neer te zetten. Vind ik persoonlijk enorm jammer dat hij niet de puntjes op de i kan zetten bij een verder uitstekende transferwindow. Maar wie weet wat er nog meer gebeurt, het kan inmiddels elke 5 minuten weer anders zijn.
Tillman is er ook nog. Til mag van mij vertrekken
Klopt, maar ook hij is geen zekerheidje en Til heeft wel bewezen goals te kunnen maken en heeft een totaal ander profiel dan de andere drie.