Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

NotoriousBIG046 wrote: 31 Aug 2023, 23:31 Wat verwachten we morgen allemaal dames en heren?
Ik ben bang voor een anti climax qua verdediging

Terugkeer van Chucky wel prachtig
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 4):
    10. NilisNotoriousBIG046JwoeloePapaHiljemark
    Kokkie
    Talent

Zuc0 wrote: 31 Aug 2023, 23:25
    Kokkie wrote: 31 Aug 2023, 23:16 De penningmeester slaapt prima na gisteravond. 40mln bijgeplust. Nee hoor, lekker negatief doen.

Er komt gewoon een CV en Lozano komt ook. Alsof we het met alleen Noa en Baka gaan redden in een jaar. Prima om Lozano als buitenkans op te halen.

De vibe is prima rondom PSV, merkte je gisteren ook in het stadion. Dit wordt ONS jaar!
    Jezelf rijk rekenen is ook weer het andere uiterste. 40 mln? Ca. 19-20 mln verschil met EL.
    Winstpremie is ook wel ff wat anders. Tussenronde heeft geld opgebracht. Leuk zo'n EL, maar met CL is het ram uitverkocht, dit levert ons veel meer geld op dan EL.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Morgen komen er gewoon 2 asociale wanhoopsbiedingen op Baka en Sangaré, zo benieuwd naar deze laatste dag.
    ComeOnPSV
    Vedette

Even een samenvatting:

-Komst Lozano staat volledig los van aanblijven/vertrek Bakayoko.
    -Komst Vranckx alleen als Sangaré zou vertrekken.

Dat laatste is interessant. PSV zou 25 miljoen euro netto overhouden aan de transfer. Daarvan zal PSV niet alles gaan herinvesteren. Stel ze zouden 50% investeren. Dat is precies het bedrag dat Vranckx zou moeten kosten. Dus dan is direct het Sangaré potje op.

- De CV had prioriteit en lijkt daarmee dus ook gewoon te kunnen. Want eingelijk is er niks veranderd. De uitspraken die zijn gedaan waren allemaal nog voor de grote biedingen op Bakayoko. Dus PSV ging er vanuit dat hij zou blijven.

Het is allemaal niet zo moeilijk.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    VTheManKokkie
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

NotoriousBIG046 wrote: 31 Aug 2023, 23:31 Wat verwachten we morgen allemaal dames en heren?
    🇲🇽 Lozano en Montes a.u.b 🇲🇽
  • These users thanked the author Benitez040 for the post (total 2):
    BoszballDeefPeef
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Benitez040 wrote: 31 Aug 2023, 23:34
    🇲🇽 Lozano en Montes a.u.b 🇲🇽
    Ik ben voor !
    We can't change the world until we change ourselves.
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Ik verwacht Montes, Gerrit (beiden huur met optie) of Robinson (aflopend contract)
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

DC_PSV wrote: 31 Aug 2023, 23:31
    Danny03 wrote: 31 Aug 2023, 23:28 Wat zal Schmidt raar gaan kijken wat er allemaal is veranderd in 2 jaar, van Mwene en Ramalho naar Lozano en misschien wel Sanchez
    Ramalho en Mwene zijn zelf gehaald door/onder Schmidt. Ik denk dat Ruud zich vooral achter zn oren zal krabben.
    Ze zijn ook puur gehaald door hem omdat ze geen rode cent konden uitgeven toen, anders was het wel anders gegaan denk ik kijk Benfica
    Revolinho
    Internationale topspeler

Als PSV morgen niemand meer kan halen als backup voor Sangare en Baka, dan gaan ze denk ik nergens heen. Bij Sangare gaat het om een clausule, maar ik zou de modem om 17.34 al uit het stopcontact halen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Revolinho wrote: 31 Aug 2023, 23:39 Als PSV morgen niemand meer kan halen als backup voor Sangare en Baka, dan gaan ze denk ik nergens heen. Bij Sangare gaat het om een clausule, maar ik zou de modem om 17.34 al uit het stopcontact halen.
    Net voor de eindveiling?
    vak kk 1988
    Bankzitter

Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?

En de grote van de selectie ?

En wat we nu weten dat Lozano morgen gekeurd gaat worden. Is er dan nog wel echt ruimte voor een cv ?
    koetje
    Legende

vak kk 1988 wrote: 31 Aug 2023, 23:40 Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?
    We spelen CL en een grote kans dat je met deze selectie volgend seizoen ook CL speelt (2e worden is genoeg).

Verder staat er genoeg jongens op het veld nog die een transferwaarde vertegenwoordigen. Daar kunnen nog jongens als Saibari en Teze bijkomen. De eerste maakte echt veel indruk gisteren. En Teze lag al goed op de internationale markt (rond de 10 miljoen) en met dit soort optredens wordt dan enkel meer.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    Maria-Franciscus
    Stefan1913
    Jeugdspeler

Montes en Lozano!
    nilssonH
    Moderator

Brentford dat ook direct doorschakelt, of zou dit een andere club zijn?

Zuc0
    Nationale topspeler

Stefan1913 wrote: 31 Aug 2023, 23:46
    Montes en Lozano!
    R. Propper en Lozano.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Maikel wrote: 31 Aug 2023, 23:32
    Ik ben bang voor een anti climax qua verdediging

Terugkeer van Chucky wel prachtig

Is dat vanwege financiën, de wil van de beoogde spelers of gewoon tijdgebrek? Met de CL-inkomens in het vooruitzicht lijkt me de komst van Lozano én Montes toch haalbaar? En als naast Montes Debast en Sanchez (Robinson zou wmb op zich al een anticlimax zijn) kandidaten zijn, lijkt me het sterk dat geen van hen zich bij PSV wil voegen met de CL op de agenda.

Ik verwacht dat beide Mexicanen worden aangetrokken en ben heel benieuwd hoe de 20+4-selectie van Bosz verder tot stand komt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat El Ghazi en Til in dit plaatje evt interesse laat liggen, denk dat PSV hoopt dat de club van Ramalho wordt verlost en vraag me erg af in hoeverre Vertessen en Drommel dit vooruitzicht nog een jaar trekken.

Benitez-Drommel-Waterman-Peersman

Dest-Teze-Sambo
    Montes-Ramalho
    Boscagli-Obispo
    Van Aanholt-Mauro

Veerman-Tillman
    Sangaré-Schouten
    Saibari-Babadi-Til

Bakayoko-Lozano-El Ghazi
    De Jong-Pepi
    Lang-Vertessen

Maar dit is echt een heerlijke selectie al, echt ongekend veel kwaliteit. Van alle topclubs staan we er straks het beste op in Nederland en zelfs de CL-loting biedt hoop voor een stunt! Let the good times begin!! 🥳
    Kokkie
    Talent

vak kk 1988 wrote: 31 Aug 2023, 23:40 Is het raar dat ik me deels zorgen maak over de financiële situatie ?

En wat we nu weten dat Lozano morgen gekeurd gaat worden. Is er dan nog wel echt ruimte voor een cv ?
    Ja dat is raar... :)

Komt goed. Relax...
    ErikAddo
    Ballenjongen

Ze zullen goed weten wat wel of niet kan. Lijkt wel dat ze kiezen voor bijna al waarde op het veld te zetten. Als er een keer een seizoen voor is, is het dit seizoen. Volgend jaar zullen de bedragen van Bakayoko en Sangare nog steeds betaald worden, al niet meer. Plus de waarde van andere spelers die hoger wordt als we het een beetje leuk doen in Europa.

Selectie is niet te groot. Morgen kan wel nog wat spelers vertrekken lijkt me. Maar we zijn net paar weken onderweg en zijn al twee wedstrijden op vertessen moeten terug vallen. Sorry maar dan heb ik liever Baka/Chucky achter de hand.
    Last edited by ErikAddo on 31 Aug 2023, 23:54, edited 1 time in total.
    PSV90
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 31 Aug 2023, 23:00 Ik heb het idee dat Earnest het goed voor elkaar heeft, goed zijn huiswerk heeft gedaan om snel nieuwe spelers aan te kunnen trekken, ze warm te maken wat betreft de club. Hij heeft alleen niet de financiële ruimte om een laatste slag te slaan en een completere selectie neer te zetten. Vind ik persoonlijk enorm jammer dat hij niet de puntjes op de i kan zetten bij een verder uitstekende transferwindow. Maar wie weet wat er nog meer gebeurt, het kan inmiddels elke 5 minuten weer anders zijn.
    Als Pepi, Lozano, Lang en Schouten haalt kun je volgens mij niet zeggen dat het (eventuele) uitblijven van een topper op CV te wijten is aan een gebrek aan financiële ruimte. Het is PSV dan blijkbaar niet gelukt om een centrale verdediger te vinden die significant beter is dan dat wat we al hebben voor een acceptabele prijs(-kwaliteitverhouding). Als het klopt dat PSV een bod van €34 miljoen voor Sangaré weigert sluit dat in mijn ogen aan bij het idee dat (enkel) budget niet de beperkende factor is voor het halen van een top CV.

Dat Lozano lijkt te komen ongeacht of Bakayoko vertrekt vind ik top en bevestigd imo wederom het beeld dat budget niet de beperkende factor is voor het halen van een top CV.

Ik kan niet inschatten hoeveel Montes toevoegt t.o.v. wat we al hebben, maar als hij nauwelijks beter dan wat we al hebben kun je het misschien beter laten. Dan heb ik liever Teze als CV en Sambo of Dest als rechtsback. Zeker als het niet lukt om nog van enkele spelers afscheid te nemen die overbodig lijken te worden (Ramalho, El Ghazi, Til?). Het halen van een CV waar je niet overtuigd van bent kan toekomstige versterking op die positie weer blokkeren.

Hoop echt dat Bosz kan toewerken naar een situatie waarin circa 20 selectiespelers allemaal voldoende perspectief hebben.
    Klapstoel
    Basisspeler

Uit

Ramalho
    El Ghazi

In

Lozano
    CV (huur, montes-Gerrit of verrassing?)

Dan is de transferperiode geslaagd.

Persoonlijk zou ik Til behouden aangezien je niet weet hoe Babadi en Saibari zich doorontwikkelingen.
    Hatseflats
    Vedette

Klapstoel wrote: 01 Sep 2023, 00:02 Uit

Ramalho
    El Ghazi

In

Lozano

Persoonlijk zou ik Til behouden aangezien je niet weet hoe Babadi en Saibari zich doorontwikkelingen.
    Tillman is er ook nog. Til mag van mij vertrekken
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    O Goleiro Grande
    Klapstoel
    Basisspeler

Hatseflats wrote: 01 Sep 2023, 00:04
    Klapstoel wrote: 01 Sep 2023, 00:02 Uit

Ramalho
    El Ghazi

In

Lozano

Tillman is er ook nog. Til mag van mij vertrekken
    Klopt, maar ook hij is geen zekerheidje en Til heeft wel bewezen goals te kunnen maken en heeft een totaal ander profiel dan de andere drie.
    ComeOnPSV
    Vedette

Stuk van Elfrink:

PSV wil Lozano. Zal wel alles snel afgehandeld moeten worden.

En PSV wil een centrale verdediger.
    Klapstoel
    Basisspeler

Oké, ik ga veel kritiek op deze naam krijgen maar als je wil investeren in Teze als CV dan zou Mees Hilgers een goede back-up zijn. Gewend om met ruimte in zijn rug te spelen en opbouwend oké.

Hetzelfde geldt voor Sebastiaan Bornauw al twijfel ik of deze haalbaar is
    Ronaldio
    Meervoudig international

Ik vond Teze echt ijzersterk tegen Rangers. En let wel. Onder Schmidt had hij ook zo'n jaar als CV waarin hij zelfs oranje haalde en speelde. Ik zou vol gaan voor een centraal duo Teze, Boscagli. V. Aanholt links en Dest rechtsback. Van de meeste namen die ik nu voorbij hoor komen is er niet 1 echt beter dan Teze. Dan kun je beter als backup een speler als Gerrit huren. Kan Teze over een tijd ook een mooi bedrag opleveren.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post (total 3):
    Menno1HeissenberrugMaria-Franciscus
    Post Reply