Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Joppie wrote: 01 Sep 2023, 10:12 iemand een livestream van aankomst lozano?
Hoe wil je dat bewerkstellingen dan?
Armada
Internationale topspeler

Zico wrote: 01 Sep 2023, 10:04
Thijs wrote: 01 Sep 2023, 09:50

“Hirving je staat nu hier. Wilde je graag naar PSV?”
"Je komt uit de Serie A..(stilte)..Napoli... kampioen in Italië....(stilte)...(hijgerige slinkse toon wordt ingezet) Is dit dan niet een grote stap terug voor jou?"
“Chucky…. Nederland…. Hoe voelt de grond hier?”

“De laatste keer dat je hier was…. Ajax… you remember? Was dat niet ook een leuke club geweest?”
Last edited by Armada on 01 Sep 2023, 10:14, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Zico
    Joppie
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Guti

Ardbeg wrote: 01 Sep 2023, 10:13
    Joppie wrote: 01 Sep 2023, 10:12 iemand een livestream van aankomst lozano?
    Misschien iemand die daar ter plaatse is?
    MaxedMatthew
    Jeugdinternational

Ben benieuwd wie de eerste foto van Chucky weet te schieten! Die verdient oneindige roem natuurlijk.
    "Dan moet je maar op dammen gaan".
    Ronaldio
    Meervoudig international

Joppie wrote: 01 Sep 2023, 10:14
    Ardbeg wrote: 01 Sep 2023, 10:13

Misschien iemand die daar ter plaatse is?
    Wily Simba, Rik Elfrink, NOS..... Zijn genoeg mensen aanwezig om te proberen een foto/video te maken.
    Last edited by Ronaldio on 01 Sep 2023, 10:18, edited 1 time in total.
    MaxedMatthew
    Jeugdinternational

Zouden jullie liever Jarrad huren met een optie van €15 m, of César Montes huren met een optie van €10 m?
  • These users thanked the author MaxedMatthew for the post:
    Wp78
    "Dan moet je maar op dammen gaan".
    60yearsofglory
    Ballenjongen

Sanchez.
  • These users thanked the author 60yearsofglory for the post:
    Lucky Luc
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

MaxedMatthew wrote: 01 Sep 2023, 10:18 Zouden jullie liever Jarrad huren met een optie van €15 m, of César Montes huren met een optie van €10 m?
    Denk dat Gerrit dan beter bij ons spel past, maar is linksbenig. Beide spelers kan je de optie net zo goed weglaten. Zal toch niet gelicht worden. PSV moet nu prioriteit maken van het oplijnen van een topverdediger en een vervanger voor Sangaré voor volgend jaar zomer/winter. Voor Sangaré hopelijk alsnog Vranckx, voor de cv hoop ik iemand in de hoogste categorie. Sutalo-achtig, maar dan minder dom duur. Nu even lijmen met een huurling.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat een kut club dat Liverpool.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

RIO wrote: 01 Sep 2023, 10:22 Wat een kut club dat Liverpool.
    Talk 2 me boy!
    Sad
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

RIO wrote: 01 Sep 2023, 10:22 Wat een kut club dat Liverpool.
    Doel je op dat ze zijn afgehaakt voor Sanga en of Baka?
    Angry
    RIO
    Legende

Waarom halen die tyfuslijers Gravenberg ipv Ibi.

Tis dat Cody daar speelt, anders had ik echt gehoopt dat ze zouden degraderen dit seizoen.
    Last edited by RIO on 01 Sep 2023, 10:25, edited 1 time in total.
    Dai Ragazzi
    Bankzitter
    Favoriete speler: Phillip Cocu

Wilysimba wrote: 01 Sep 2023, 09:41 De NOS is ook aanwezig
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat de selectie het geloof en vertrouwen heeft in Bosz, het project Earnie en in de selectie zelf. Hier staat iets moois te gebeuren!
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Tutti Frutti
    DSQ2
    Lid 2e elftal

RIO wrote: 01 Sep 2023, 10:25 Waarom halen die tyfuslijers Gravenberg ipv Ibi.

Tis dat Cody daar speelt, anders had ik echt gehoopt dat ze zouden degraderen dit seizoen.
    Gravenberch voor 45 miljoen die de afgelopen seizoenen net 10 minuten heeft gespeeld.
    Tavlis1913
    Jeugdspeler
    Old name: Bromario

RIO wrote: 01 Sep 2023, 10:25 Waarom halen die tyfuslijers Gravenberg ipv Ibi.

Niet verkeerd dat Sangaré blijft toch?
    RIO
    Legende

Nee, zeker niet, maar ik vind hem perfect bij Liverpool en Klopp passen maar die nieuwe kut TD van ze shopt liever bij de moffen.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Tavlis1913
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 01 Sep 2023, 07:43
    29.04.2007 wrote: 01 Sep 2023, 07:26 Naja, zo vreemd is het niet natuurlijk dat de roep om een centrale verdediger er is, het is onze zwakste positie. Notabene Bosz zelf gaf aan dat hij hoopte dat die positie nog versterkt zou worden. Dus dat supporters dat hetzelfde zien, lijkt me logisch.
    Maar desondanks ben ik blij met de bezetting op het middenveld en de aanval en kan ik zelfs zonder nieuwe centrale verdediger niet ontevreden zijn over deze transferwindow. Er is duidelijk ingezet op echte kwaliteit en ja, dat kost wat, maar we hebben echt een sterke selectie als straks Lozano nog wordt toegevoegd. Al ben ik wel benieuwd hoe uiteindelijk het beoogde basiselftal eruit zal komen te zien.

En ergens vind ik de casus Vranckx ook wel bijzonder; zou hij echt het risico genomen hebben om tot en met de laatste dag op PSV te wachten met de kans dat hij daardoor alsnog niet kan vertrekken bij Wolfsburg? We zullen het wellicht nooit te horen krijgen, maar benieuwd hoe zoiets precies is gegaan.
    Maar was het onze zwakste positie voor de transferperiode?

De basis zonder alle spelers die zijn vertrokken.

Vertessen-Luuk-Bakayoko
    Sangare-Til-Veerman
    Pva-Boscagli-Ramalho-teze
    Benny

Ik zie in deze opstelling 3 zwakke posities en het is muntje gooien wie nou het zwakst is tussen Vertessen, Til en Ramalho als basisspeler. Een linksbuiten was dus enorm nodig, maar versterkingen voor het middenveld evengoed. Ook even indenken dat Vertessen of El Ghazi ook de back up spits waren was dat ook een enorm zwakke positie. Rcv is inderdaad nu onze zwakste posities maar met alle vertrekkers deze zomer waren er veel meer zwakke posities en ik zal vinken wat Earnest voor elkaar heeft gekregen:

Basis linksbuiten: ✓
    Back up spits: ✓
    Roulatie vleugelspeler die op LV en RV kan: ✓
    Een echte 6 gemaakt voor Boszbal: ✓
    Vervanger Xavi voor de 10: ✓
    Back die op beide posities kan en die kwalitatief wat toevoegt: ✓
    Rechter centrale verdediger:

Zoals Earnie al zei, je kan niet alles fixen in een window, maar wat ik hierboven neer heb gezet was bijna allemaal zo essentieel als een RCV.
    Ja, ik ben het met je eens. Sterker nog; ik zie zelfs liever Lozano nu gehaald worden dan Debast/Montes/Branthwaite, omdat dit in mijn ogen een enorme buitenkans is voor PSV. Ik denk ook dat het meespeelt dat de verdediging jarenlang het ondergeschoven kindje lijkt te zijn geweest bij PSV en veel supporters bang zijn voor zo'n herhaling.
    Enige positie waar nu een beetje een overkill lijkt te zijn aan spelers is die van aanvallende middenvelder met Saibari, Til, Tillman, Babadi. Aangezien Tillman gehuurd is, zijn het alle 4 spelers die (nog) niet aangekocht zijn en het dus ook niet zo is dat daar geld aan besteed is wat in de verdediging gestoken had kunnen worden. Echter als ik het dan toch had mogen kiezen had ik liever een (gehuurde) RCV gezien in plaats van Tillman. Maar goed, dat is ook een beetje makkelijk achteraf, want dat is met de wetenschap van de selectie zoals die nu is, inclusief Lozano. En buiten dat, deze dag is nog niet voorbij.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Ren Höek
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Armada wrote: 01 Sep 2023, 10:14
    Zico wrote: 01 Sep 2023, 10:04
    "Je komt uit de Serie A..(stilte)..Napoli... kampioen in Italië....(stilte)...(hijgerige slinkse toon wordt ingezet) Is dit dan niet een grote stap terug voor jou?"
    “Chucky…. Nederland…. Hoe voelt de grond hier?”

“De laatste keer dat je hier was…. Ajax… you remember? Was dat niet ook een leuke club geweest?”
    "Sjoekie, je loopt hier op natte grond, grond die verkocht is door PSV aan de gemeente om jouw transfer mogelijk te maken, wist je dat?"
    "Peter Bosz, was trainer van Ajax, dat weet je, was dat ook de reden dat je voor PSV gekozen hebt, omdat Bosz een trainer is geweest, van Ajax?"
    "Je hebt gisteren natuurlijk gekeken, Ludo speelt in GTST, hè, dat weet jouw vrouw nog wel, Ludogorets Sjoekie, zegt je dat nog wat?"
    "Veel succes bij PSV Sjoekie, ze hebben een filmpje voor je gemaakt, kom ik er in voor? de NOS, dat weet je nog wel"
  • These users thanked the author M.Delgado for the post (total 6):
    ArmadaBossche bolHatseflatsTavlis1913TylerDurdnFrederiklaan
    Pierre
    Lid 2e elftal

De vragen die jullie verzonnen hebben voor Joep Schreuder komen akelig dicht in de buurt. Je leest het ook in de stem van hem.
  • These users thanked the author Pierre for the post (total 2):
    nectarinenilisnl
    Hatseflats
    Vedette

Er zijn nog steeds 2 reserveringen. 1 voor een CV waarschijnlijk en de ander voor eventueel een spoedje als Sanga toch onverhoopt vertrekt? Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat beide gebruikt gaan worden.

:dokter:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 7):
    Tavlis1913Robson de SouzaMaglioreRen Höekbernardo1808FieseFriedrichPapaHiljemark
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hatseflats wrote: 01 Sep 2023, 10:45 Er zijn nog steeds 2 reserveringen. 1 voor een CV waarschijnlijk en de ander voor eventueel een spoedje als Sanga toch onverhoopt vertrekt? Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat beide gebruikt gaan worden.

Vranckx en Debast
    Vranckx en Debast
    Vranckx en Debast
    Vranckx en Debast
    Vranckx en Debast
    Vranckx en Debast
    ...
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    RIOCoach
    JZeot
    Talent

Hatseflats wrote: 01 Sep 2023, 10:45 Er zijn nog steeds 2 reserveringen. 1 voor een CV waarschijnlijk en de ander voor eventueel een spoedje als Sanga toch onverhoopt vertrekt? Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat beide gebruikt gaan worden.

2 reserveringen buiten die van Lozano om? :$
    RV1913
    Nationale topspeler

is die Dante Gilbert al helemaal gekeurd dan?
    RIO
    Legende

Ja, die is weer terug in de Vuelta.
    Post Reply