Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
TomPSV
Legende

Wat een geweldenaar is dit. We gaan hem enorm missen en dit is een serieuze aderlating voor onze titelaspiraties, zeker als er geen vervanger komt. Werd hier door sommigen schromelijk onderschat.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
    ziege maar ook zaggeLucNilisLegend
    PSV90
    Nationale topspeler

alu.w wrote: 01 Sep 2023, 15:41 Ik mis hem nu al.
    Ik ook en dat terwijl ik denk dat het in het grotere plaatje niet slecht is dat hij toch een transfer maakt.
  • These users thanked the author PSV90 for the post (total 3):
    SKERLAalu.wLucNilisLegend
    Persepolis
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

kijk, dit is nou iemand die wél aan de bankrekening van de club denkt, JOHAN :angry:
    Jur1913
    Internationale topspeler

Persepolis wrote: 01 Sep 2023, 15:46 kijk, dit is nou iemand die wél aan de bankrekening van de club denkt, JOHAN :angry:
    Echt een lul dat hij PSV in zijn hart heeft zitten en de club graag vooruit wil helpen, HOE DURFT HIJ :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
    Zuc0
    Nationale topspeler

Jammer dat hij toch naar die club gaat. Begrijp het vanuit zijn kant niet. Half jaar PSV leek na twijfel toch de meest logische optie.
    Als het bedrag van 30 mln klopt is dat ook niet zo dendered of ze moeten het in 1x cash afrekenen.

Tenzij er nu wel een goede CV komt en Vranckx, ben ik hier niet zo blij mee. Dan worden we er met vertrek Sangare zwakker op. Nog acht uur te gaan.
    Asterix
    Meervoudig international

Als er geen vervanger komt dan snap ik niets van deze verkoop. Het is nou ook niet zo dat Sangaré persé naar NF wilde volgens mij.
    Ich liebe gegenpressung
    PCamps
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Memphis Depay

https://www.ed.nl/PSV/sangare-neemt-afs ... haring_web

Staat hier nog iets interessants in?
    Hatseflats
    Vedette

PCamps wrote: 01 Sep 2023, 16:18 https://www.ed.nl/PSV/sangare-neemt-afs ... haring_web

Nope
    trouwepsvfan
    Vedette

PCamps wrote: 01 Sep 2023, 16:18 https://www.ed.nl/PSV/sangare-neemt-afs ... haring_web

Dat er naar verwachting geen vervanger komt.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ardbeg
    Mister PSV

Asterix wrote: 01 Sep 2023, 15:51 Als er geen vervanger komt dan snap ik niets van deze verkoop. Het is nou ook niet zo dat Sangaré persé naar NF wilde volgens mij.
    Natuurlijk wel. De vervanger is er al en dat is Schouten. Ze willen echter een backup. Het was allang bekend dat PSV op een verkoop rekende om de resterende aankopen te doen.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Prima club voor hem, vandaaruit stabieler worden en doorgroeien. Vooral betrouwbaarder in balbezit worden.

Bedankt voor alles Ibi.
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Ik ga hem missen in ieder geval.
    koetje
    Legende

AddoCultheld wrote: 01 Sep 2023, 16:25 Prima club voor hem, vandaaruit stabieler worden en doorgroeien. Vooral betrouwbaarder in balbezit worden.

Bedankt voor alles Ibi.
    Zie dit ook als de "Wijnaldum route"
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 01 Sep 2023, 16:22
    Asterix wrote: 01 Sep 2023, 15:51 Als er geen vervanger komt dan snap ik niets van deze verkoop. Het is nou ook niet zo dat Sangaré persé naar NF wilde volgens mij.
    Natuurlijk wel. De vervanger is er al en dat is Schouten. Ze willen echter een backup. Het was allang bekend dat PSV op een verkoop rekende om de resterende aankopen te doen.
    En wat is volgens jou dan het verhaal rondom Vranckx?
    BlackMambaSanga
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Voor de mods als hij toch vertrekt mijn account verwijderen aub.

Ben echt pissed of als hij gaat. Musampa 😠🤬💩

Zal wel garanties krijgen bij degradatie en wat PSV wil weet ik ook niet.
    Schnitzel2023
    Basisspeler

Genoten van Sangare in de topwedstrijden, helaas altijd momenten als rangers uit gehad. Was echt op zijn plek bij PSV. Hopelijk gaat hij slagen bij Forest en kan hierna nog stapje omhoog maken.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Mikelvb wrote: 01 Sep 2023, 16:26

Die zal echt wel komen, niet voor niks alles afgehouden al die tijd en baka blijft ook. 1+1=2.
    Josef Dettelbacher
    Legende

BlackMambaSanga wrote: 01 Sep 2023, 16:26 Voor de mods als hij toch vertrekt mijn account verwijderen aub.

Stel je niet aan, doe gewoon BlackMambaSchouten
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    trouwepsvfan
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Tjompie
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:21

Nee er staat:
    Of PSV nog een vervanger gaat halen, is onduidelijk.
  • These users thanked the author Tjompie for the post:
    SKERLA
    trouwepsvfan
    Vedette

Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 16:28
    trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:21

Nee er staat:
    Of PSV nog een vervanger gaat halen, is onduidelijk.
    Het artikel:

Ruim 35 miljoen
    De Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er niet meer bij. Naar verwachting gaat PSV geen vervanger meer voor hem halen. De club gaat via een vast transferbedrag en bonussen ruim 35 miljoen euro voor hem cashen en dat bedrag is inclusief een aantal bonussen. Eerst was er vrijdagmiddag nog discussie over de betalingstermijnen waar Nottingham aan wil voldoen. Die is opgelost. PSV wilde het geld zo snel mogelijk hebben en kan een netto-winst van 25 miljoen euro inboeken. Daardoor is alle financiële druk op dit seizoen al weg.

In Eindhoven is het op dit moment nog razend druk en meerdere spelers kunnen in theorie nog vertrekken. De transfer van Sangaré kwam toch nog onverwacht, want er was donderdagavond nog op gerekend dat hij misschien wel zou blijven. De laatste transferdag brengt echter altijd verrassingen, zo blijkt ook nu weer.
    Tjompie
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:30
    Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 16:28

Nee er staat:

Het artikel:

Ruim 35 miljoen
    De Afrikaan zou vrijdagmiddag gaan trainen met PSV, maar is er niet meer bij. Naar verwachting gaat PSV geen vervanger meer voor hem halen. De club gaat via een vast transferbedrag en bonussen ruim 35 miljoen euro voor hem cashen en dat bedrag is inclusief een aantal bonussen. Eerst was er vrijdagmiddag nog discussie over de betalingstermijnen waar Nottingham aan wil voldoen. Die is opgelost. PSV wilde het geld zo snel mogelijk hebben en kan een netto-winst van 25 miljoen euro inboeken. Daardoor is alle financiële druk op dit seizoen al weg.

In Eindhoven is het op dit moment nog razend druk en meerdere spelers kunnen in theorie nog vertrekken. De transfer van Sangaré kwam toch nog onverwacht, want er was donderdagavond nog op gerekend dat hij misschien wel zou blijven. De laatste transferdag brengt echter altijd verrassingen, zo blijkt ook nu weer.
    In het artikel op ad.nl staat deze zin er niet in........
    Rik heeft het dus aangepast
    EDIT: waar ik naar link is een bericht van 10 minuutjes geleden op ad.nl. Daarin staat dus dat het nog onduidelijk is of er een vervanger komt
    Last edited by Tjompie on 01 Sep 2023, 16:33, edited 1 time in total.
    Massimo
    Legende

Met Schouten is er al op ingespeeld. Minder duelkracht en meer voetbal.
    Trixm
    Vedette

BlackMambaSanga wrote: 01 Sep 2023, 16:26 Voor de mods als hij toch vertrekt mijn account verwijderen aub.

Algemene moderators do your magic!
    Saibari is underrated.
    trouwepsvfan
    Vedette

Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 16:31
    trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 16:30

Het artikel:

Ruim 35 miljoen

In het artikel op ad.nl staat deze zin er niet in........
    Rik heeft het dus aangepast
    In het artikel op ED staat het er nog. Dat het is aangepast zegt misschien wel iets...
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Tjompie
    Ardbeg
    Mister PSV

Mikelvb wrote: 01 Sep 2023, 16:26

Wat vraag je eigenlijk?
    Post Reply