Aster Vranckx
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Ik snap die gewildheid van Vrankcx niet zo. Heeft in 2 jaar nauwelijks gespeeld. Als vervanger voor Sangaré is de veel betere Jerdy Schouten aangetrokken. Die alles gespeeld heeft op het hoogste niveau in Italië. En een leeftijd waarbij er ook veel ervaring is. Met Tygo Land heeft PSV al een talent met enorme potentie achter de hand. Die ook niet zoveel scheelt in leeftijd met Vranckx.
-
- Lid scoutingsteam
Knap lullig voor die jongen in de situatie waarin hij nu verkeerd gaat hij niet veel minuten maken. Ook omdat de voormalig aanvoerder Maximilian Arnold een club legende is, middenvelder en naast hem op de bank zit.Heruone wrote: ↑02 Sep 2023, 01:50 Heel opmerkelijk verhaal uiteindelijk. Langs geweest op de Herdgang, gesproken met Bosz, loopt al weken te wachten totdat Sangare vertrekt, persoonlijk rond met PSV waarbij alle media melden dat hij gaat komen als Ibi gaat, geruchten over Fiorentina tussendoor die niet waar blijken te zijn, Wolfsburg die een vervanger haalt en uiteindelijk onder de streep gaat hij helemaal nergens heen.
Ik ben heel erg benieuwd waarom dit niet doorgegaan is en/of waarom hij überhaupt geen transfer heeft gemaakt. Hij is nu ongeveer 5e keus op het middenveld bij Wolfsburg.
Ik had dit een geweldige transfer gevonden voor PSV, omdat het de behoeftes op de 6/8 positie vervult, terwijl het tegelijkertijd een enorm strategische aankoop voor de toekomst is met oog op Veerman die volgend seizoen wel zal vertrekken. De bezetting op de 6/8 positie met Schouten/Veerman is nu echt te dun, zeker als daar blessures gaan optreden bij die twee.
Tegelijkertijd opent het ook mogelijkheden. Land zal nog meer bij het 1e betrokken worden, wellicht een Gilbert/V.d. Heuvel ook, terwijl ook een jongen als Babadi iig nu nog meer perspectief op speelminuten heeft.
Wellicht heeft de TD daar gedacht na het interview over Vranckx met Steward op deze manier doe ik geen zaken meer.
Zoals eerder aangegeven wordt het wel dun inderdaad. Ze zullen wel weten waarmee ze bezig zijn.
-
- Nationale topspeler
Maar als hij echt een clausule had gehad kan die TD denken wat hij wil maar had PSV dat gewoon kunnen aftikken. Ik denk eigenlijk dat PSV is afgehaakt om de redenen hierboven al genoemd.Voormalig KG wrote: ↑02 Sep 2023, 08:50Knap lullig voor die jongen in de situatie waarin hij nu verkeerd gaat hij niet veel minuten maken. Ook omdat de voormalig aanvoerder Maximilian Arnold een club legende is, middenvelder en naast hem op de bank zit.Heruone wrote: ↑02 Sep 2023, 01:50 Heel opmerkelijk verhaal uiteindelijk. Langs geweest op de Herdgang, gesproken met Bosz, loopt al weken te wachten totdat Sangare vertrekt, persoonlijk rond met PSV waarbij alle media melden dat hij gaat komen als Ibi gaat, geruchten over Fiorentina tussendoor die niet waar blijken te zijn, Wolfsburg die een vervanger haalt en uiteindelijk onder de streep gaat hij helemaal nergens heen.
Ik ben heel erg benieuwd waarom dit niet doorgegaan is en/of waarom hij überhaupt geen transfer heeft gemaakt. Hij is nu ongeveer 5e keus op het middenveld bij Wolfsburg.
Ik had dit een geweldige transfer gevonden voor PSV, omdat het de behoeftes op de 6/8 positie vervult, terwijl het tegelijkertijd een enorm strategische aankoop voor de toekomst is met oog op Veerman die volgend seizoen wel zal vertrekken. De bezetting op de 6/8 positie met Schouten/Veerman is nu echt te dun, zeker als daar blessures gaan optreden bij die twee.
Tegelijkertijd opent het ook mogelijkheden. Land zal nog meer bij het 1e betrokken worden, wellicht een Gilbert/V.d. Heuvel ook, terwijl ook een jongen als Babadi iig nu nog meer perspectief op speelminuten heeft.
Wellicht heeft de TD daar gedacht na het interview over Vranckx met Steward op deze manier doe ik geen zaken meer.
Zoals eerder aangegeven wordt het wel dun inderdaad. Ze zullen wel weten waarmee ze bezig zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Dat zit er dik in, maar wellicht ging PSV even kaag zitten als het geaccepteerde bod van Fiorentina en paar dagen terug. Beetje koffiedik in de Brinta kijken.DeEintovenaar wrote: ↑02 Sep 2023, 08:51Maar als hij echt een clausule had gehad kan die TD denken wat hij wil maar had PSV dat gewoon kunnen aftikken. Ik denk eigenlijk dat PSV is afgehaakt om de redenen hierboven al genoemd.Voormalig KG wrote: ↑02 Sep 2023, 08:50
Knap lullig voor die jongen in de situatie waarin hij nu verkeerd gaat hij niet veel minuten maken. Ook omdat de voormalig aanvoerder Maximilian Arnold een club legende is, middenvelder en naast hem op de bank zit.
Al met al, mooie en goede transferperiode...
-
- Nationale topspeler
Helemaal mee eens en we zullen het, zoals je aangeeft, nooit zeker weten.Voormalig KG wrote: ↑02 Sep 2023, 09:31Dat zit er dik in, maar wellicht ging PSV even kaag zitten als het geaccepteerde bod van Fiorentina en paar dagen terug. Beetje koffiedik in de Brinta kijken.DeEintovenaar wrote: ↑02 Sep 2023, 08:51
Maar als hij echt een clausule had gehad kan die TD denken wat hij wil maar had PSV dat gewoon kunnen aftikken. Ik denk eigenlijk dat PSV is afgehaakt om de redenen hierboven al genoemd.
Al met al, mooie en goede transferperiode...
- Juancho
- Mister PSV
Uit het ED:
Maakt het allemaal nog vager gezien alles wat er rondom die jongen is gedaan. Raar verhaal zeg.‘PSV besloot in augustus uiteindelijk om af te zien van het aantrekken van Aster Vranckx, omdat de club niet nog meer spelers wilde halen en de selectie niet te groot wil laten worden. Het halen van een centrale verdediger had voor de club meer prioriteit.’
- These users thanked the author Juancho for the post:
- Frisian1913
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Hopelijk is het uitstel en geen afstel. Ik hoop dat in de winter we Ramalho, Til en Vertessen kunnen verkopen en deze jongen en Sanchez kunnen halen.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post:
- mr.top
-
- Legende
Dit was nog voor de verkoop van Sangare.Juancho wrote: ↑02 Sep 2023, 10:56 Uit het ED:
Maakt het allemaal nog vager gezien alles wat er rondom die jongen is gedaan. Raar verhaal zeg.‘PSV besloot in augustus uiteindelijk om af te zien van het aantrekken van Aster Vranckx, omdat de club niet nog meer spelers wilde halen en de selectie niet te groot wil laten worden. Het halen van een centrale verdediger had voor de club meer prioriteit.’
In financiële zin moesten er keuzes gemaakt worden. Logisch dat je dan voor een CV gaat. Waarom die jongen op 1 september niet alsnog gehaald is zal moeten blijken. Dat zou best niet meer mogelijk kunnen zijn geweest. Er was bijvoorbeeld een clausule maar die liep maar tot 1 augustus. Niet iedere club wil dan op 1 september alsnog verkopen zonder mogelijkheid iets terug te halen.
-
- Legende
Ik vermoed dat Vranckx heel lang de gedroomde kandidaat was, maar dat PSV werd verrast door het beschikbaar zijn van Schouten. Iets wat ze ten tijde van de gesprekken met Vranckx niet van op de hoogte waren. We hebben eerder ook gezien dat men de interesse in Spierings annuleerde omdat Bosz het niet zag zitten, dus mogelijk is er met namen op lijstje geschoven door de maanden heen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- MC Hammer
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Rationeel gezien exact dit.Ronaldio wrote: ↑02 Sep 2023, 08:36 Ik snap die gewildheid van Vrankcx niet zo. Heeft in 2 jaar nauwelijks gespeeld. Als vervanger voor Sangaré is de veel betere Jerdy Schouten aangetrokken. Die alles gespeeld heeft op het hoogste niveau in Italië. En een leeftijd waarbij er ook veel ervaring is. Met Tygo Land heeft PSV al een talent met enorme potentie achter de hand. Die ook niet zoveel scheelt in leeftijd met Vranckx.
Bij Milan niet nodig (geen schande), maar bij Wolfsburg (die ik lager in schaal dan de NLse top) na één seizoen ook niet meer nodig.
Afgelopen seizoen 11 wedstrijden.
Ik zeg niet dat het daarom een slechte speler is, maar het lijkt me (nog) geen geweldenaar. Op fora (zoals deze) ontstaat er een soort van hype, spelers halen is natuurlijk leuk en helemaal als het "onbekende" zijn (op wat diehards na zal het gros hem niet goed kennen).
Ik geef direct toe dat ik hierin ook mee ga, met als gevolg dat ik nu ook het gevoel heb dat PSV wat mist door hem niet te halen. Want inderdaad: PSV heeft met Land een (groter?) talent al in huis en hoe mooi zou het zijn als die nu al wat minuten kan maken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Inderdaad, zo klinkt het net alsof er iets is voorgevallen, maar dat je het netjes algemeen wil houden. Met voorvallen bedoel ik dan of Sangare te laat verkocht, of Vranckx had de stekker eruit getrokken, of Wolfsburg kwam met aanvallende eisen, etc.Juancho wrote: ↑02 Sep 2023, 10:56 Uit het ED:
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Of de selectie was inderdaad vol en dacht men wat ik inmiddels ook denk:Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 11:28Inderdaad, zo klinkt het net alsof er iets is voorgevallen, maar dat je het netjes algemeen wil houden. Met voorvallen bedoel ik dan of Sangare te laat verkocht, of Vranckx had de stekker eruit getrokken, of Wolfsburg kwam met aanvallende eisen, etc.
TL komt snel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zou kunnen hoor, maar daarop "gokken" voelt voor mij niet per se alsof het in overeenstemming is met de rest van de selectie, waarbij we op alle posities dubbelbezet zijn met kwaliteit behalve de 6.SKERLA wrote: ↑02 Sep 2023, 11:38Of de selectie was inderdaad vol en dacht men wat ik inmiddels ook denk:Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 11:28
Inderdaad, zo klinkt het net alsof er iets is voorgevallen, maar dat je het netjes algemeen wil houden. Met voorvallen bedoel ik dan of Sangare te laat verkocht, of Vranckx had de stekker eruit getrokken, of Wolfsburg kwam met aanvallende eisen, etc.
TL komt snel.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Afschrijvingen zijn niet zozeer het probleem iig. Maar daarover later wat meer ;)
Juancho vaag verhaal inderdaad. Vooral omdat geen andere club hem vervolgens opgehaald heeft, terwijl hij zo nadrukkelijk weg wou.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- SKERLA
- Legende
Of voortschrijdend inzicht. Bosz zag van de tribune Land geweldig spelen tegen Helmond Sport laatst.Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 13:15Zou kunnen hoor, maar daarop "gokken" voelt voor mij niet per se alsof het in overeenstemming is met de rest van de selectie, waarbij we op alle posities dubbelbezet zijn met kwaliteit behalve de 6.
Daarnaast hebben we ook echt 6 middenvelders, buiten Land, dus in principe is dat het maximum.
Ik hoop juist, tegen de stroom in hier, dat PSV niet meer terugkomt voor Vranckx, simpelweg omdat hij niet nodig is.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind alleen Babadi, Til, Tillman, Saibari, en Veerman niet het profiel hebben om Schouten te vervangen. Dat idee had ik hij Vranckx wel. Daarnaast had je dan over iedere linie kwaliteit op de bank. Zo kijk ik daarnaar, maar snap jouw standpunt ook wel.SKERLA wrote: ↑02 Sep 2023, 13:20Of voortschrijdend inzicht. Bosz zag van de tribune Land geweldig spelen tegen Helmond Sport laatst.Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 13:15
Zou kunnen hoor, maar daarop "gokken" voelt voor mij niet per se alsof het in overeenstemming is met de rest van de selectie, waarbij we op alle posities dubbelbezet zijn met kwaliteit behalve de 6.
Daarnaast hebben we ook echt 6 middenvelders, buiten Land, dus in principe is dat het maximum.
Ik hoop juist, tegen de stroom in hier, dat PSV niet meer terugkomt voor Vranckx, simpelweg omdat hij niet nodig is.
- SKERLA
- Legende
Ik die van jou ook wel, ik had hem graag zien komen gisteren, toen jij al sliepStandbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 13:25Ik vind alleen Babadi, Til, Tillman, Saibari, en Veerman niet het profiel hebben om Schouten te vervangen. Dat idee had ik hij Vranckx wel. Daarnaast had je dan over iedere linie kwaliteit op de bank. Zo kijk ik daarnaar, maar snap jouw standpunt ook wel.SKERLA wrote: ↑02 Sep 2023, 13:20
Of voortschrijdend inzicht. Bosz zag van de tribune Land geweldig spelen tegen Helmond Sport laatst.
Maar dan had er iemand weg moeten gaan waarschijnlijk. Nu zijn er, indirect, toch meer kansen voor bijvoorbeeld Babadi.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Standbeeld
-
- Legende
- SKERLA
- Legende
Zo is dat.
Bovendien moet Land in januari zijn contract verlengen, als hij dan een gat in de selectie ziet op zijn plek is dat niet verkeerd denk ik.
-
- Veelbelovend talent
Dat ze niet het profiel hebben om Schouten te vervangen snap ik maar je kan in de Eredivisie in 70% van de gevallen ook met Veerman op 6 spelen of juist met 2 "achten" en dan met een 10 spelen. Vervangen hoeft ook nier persé 1 op 1 te gebeuren he. Ik vind het juist mooi om te zien dat we investeren én ruimte geven aan de talenten.Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 13:25Ik vind alleen Babadi, Til, Tillman, Saibari, en Veerman niet het profiel hebben om Schouten te vervangen. Dat idee had ik hij Vranckx wel. Daarnaast had je dan over iedere linie kwaliteit op de bank. Zo kijk ik daarnaar, maar snap jouw standpunt ook wel.SKERLA wrote: ↑02 Sep 2023, 13:20
Of voortschrijdend inzicht. Bosz zag van de tribune Land geweldig spelen tegen Helmond Sport laatst.
-
- Lid scoutingsteam
Ja, en ik denk oprecht dat dit een geluk bij een ongeluk zal blijken. Een soort nieuwe, andere editie van Defour-Of-Guardado
-
- Nationale topspeler
De speler ga ik niet missen. De woordgrappen wel.
Vranckx was toch wel de meest gehypte speler van alle mogelijke transfertargets deze transferwindow. Waarschijnlijk vanwege zijn vette artiestennaam. Maar een speler die vorig jaar zo weinig heeft gespeeld. En bovendien het nog niet bewezen heeft in een serieuze competitie. Pfffff.
Het is zo jammer dat Guti vertrekt. Achteraf gezien was die perfect geweest om er weer bij te hebben. Maar goed, begrijpelijk dat die ook een keer eerste viool wil spelen.
Vranckx was toch wel de meest gehypte speler van alle mogelijke transfertargets deze transferwindow. Waarschijnlijk vanwege zijn vette artiestennaam. Maar een speler die vorig jaar zo weinig heeft gespeeld. En bovendien het nog niet bewezen heeft in een serieuze competitie. Pfffff.
Het is zo jammer dat Guti vertrekt. Achteraf gezien was die perfect geweest om er weer bij te hebben. Maar goed, begrijpelijk dat die ook een keer eerste viool wil spelen.
Last edited by MaartenV on 02 Sep 2023, 14:56, edited 1 time in total.
- SKERLA
- Legende
Zou Guti spijt hebben nu, met Lozano er weer bij?
-
- Nationale topspeler
We missen wel een beetje een leider hee. Of zo een vecht"karakter". Søren. De karakters hebben we voornamelijk voorin staan lijkt het. Guardado was ook nog mooi geweest. Al is het maar voor de kleedkamer en wat spaarzame minuten in in slaap gesukkelde wedstrijden.
Last edited by MaartenV on 02 Sep 2023, 15:04, edited 1 time in total.
- SKERLA
- Legende
Oké, maar da's niet echt een antwoord op mijn vraag