Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
FTS
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Doe eens even normaal jongens..

Tel tot 10 voordat je dit soort dingen plaatst. De normalisering van dit soort teksten via Twitter/X richting 'normale' voetbalfora is echt zorgwekkend.
  • These users thanked the author FTS for the post (total 9):
    psvgoudaAmsvorde12PersepolisTjompieVincent VegaGomes92KaasrapsTrixmDribble
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Waarom die extreem negatieve reacties hier? Wat een verziekte boel als we zo in de stress schieten en elkaar over en weer veroordelen. Allemaal heel stoer, maar je komt er werkelijk geen stap verder mee. Dit zal in de ogen van een aantal wel een veel te softe reactie zijn. Het zij zo, ik kan er niet mee zitten
  • These users thanked the author psvgouda for the post (total 7):
    WoodenshoesProf_napoStandbeeldPersepolisDE MADERA 76FTSDribble
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 15 Sep 2023, 18:25 De reacties hier is precies de reden waarom ik direct een popcorn emoticon op de post van Spock zet. Als iemand zoiets plaatst (met een politieke tint) dan weet je wat er gaat komen. :tear:
    Het mooiste blijft ook wel de mensen die amper tot nooit op de Utrechtsebaan komen en hard roepen dat de impact op de automobilisten zo groot is.

De wondere wereld van fora waar men overal en nergens een mening over heeft en het liefst zo stoer mogelijk een reactie geeft. Niet realiserende dat de niveau van de reactie juist het tegenovergestelde bereikt :wall:
    psvgouda
    Vedette

Standbeeld wrote: 15 Sep 2023, 18:25
    B. Dzsudzsak wrote: 15 Sep 2023, 18:19

Precies, mis je niks aan… Kutvolk…
    Waarom "kutvolk"? Ze zitten er nog altijd voor mens en milieu. Hoe kan je daar nu tegen zijn? Ja, ze houden misschien een man of 100 op. Nou, het is wat hoor.

De reacties hier is precies de reden waarom ik direct een popcorn emoticon op de post van Spock zet. Als iemand zoiets plaatst (met een politieke tint) dan weet je wat er gaat komen. :tear:
    Ja? En? Wat hij ermee beoogt, wordt mij iiig niet duidelijk... Beetje olie op een nog niet brandende vuur? Maar je weet idd precies wat er komt, ook mijn reactie valt wat dat betreft precies binnen die verwachting. Kan ook iemand anders zijn, dat is verder allemaal niet zo relevant. Waar het imo wèl om gaat is wat voor zin het heeft om zo'n extreme reactie op X hier te plaatsen en vervolgens de eveneens te verwachten reacties van een paar mentaal nog niet geheel volwassen mensen (mijn oordeel, sorry). Enfin, wordt wel meteen weer duidelijk waarom het beter is het hier niet over politiek te hebben, zoals jaren geleden al eens is vastgesteld...Jammer, maar het kan blijkbaar niet
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Wellicht dat je het huidige ‘politieke’ topic eens moet checken, gaat prima. Beetje overtrokken reactie hoor, ik neem aan dat men niet wil dat er iemand op die mensen inrijdt.
    #FreeGeneratie4
    psvgouda
    Vedette

Paco Casal wrote: 15 Sep 2023, 19:52 Wellicht dat je het huidige ‘politieke’ topic eens moet checken, gaat prima. Beetje overtrokken reactie hoor, ik neem aan dat men niet wil dat er iemand op die mensen inrijdt.
    Daar ging ik ook van uit, maar weten doen we het niet hè? Ging mij ook meer om een paar reacties daaronder. Mooi dat het politieke topic nu wel werkt, blijkbaar dus al lang niet gezien... :tear:
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Paco Casal
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Grappig genoeg staan er ook mensen tussen met Ajax- en Feyenoord-shirts, maar blijkbaar is dat dan niet zo interessant. Je zou bijna van verbroedering kunnen spreken. Ook weleens verfrissend in tijden waarin supportersgedoe steeds vaker in het nieuws lijkt te komen. Dat het blokkeren van wegen dan de oplossing blijkt te zijn, curieus :mrgreen:
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    FTS
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 16 Sep 2023, 12:35 Grappig genoeg staan er ook mensen tussen met Ajax- en Feyenoord-shirts, maar blijkbaar is dat dan niet zo interessant. Je zou bijna van verbroedering kunnen spreken. Ook weleens verfrissend in tijden waarin supportersgedoe steeds vaker in het nieuws lijkt te komen. Dat het blokkeren van wegen dan de oplossing blijkt te zijn, curieus :mrgreen:
    Het schijnt dat de Glasgow Rangers vorig jaar ook erg veel hinder ondervonden van een klimaatprotest…
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 15 Sep 2023, 18:25
    B. Dzsudzsak wrote: 15 Sep 2023, 18:19

Precies, mis je niks aan… Kutvolk…
    Waarom "kutvolk"? Ze zitten er nog altijd voor mens en milieu. Hoe kan je daar nu tegen zijn? Ja, ze houden misschien een man of 100 op. Nou, het is wat hoor.

De reacties hier is precies de reden waarom ik direct een popcorn emoticon op de post van Spock zet. Als iemand zoiets plaatst (met een politieke tint) dan weet je wat er gaat komen. :tear:
    Ze zitten er voor mens en milieu? Lol, ze zitten er voornamelijk omdat ze hiervoor betaald worden. De meeste demonstranten in Nederland zijn beroepsdemonstranten en vechten voor ieder die hen betaald.

Tevens blijken tot op heden de vervangende producten, zoals elektrische auto's schadelijker voor het milieu te zijn dan de fossiele brandstoffen. Product lifecycle van een elektrische auto met dusdanig accupakket is nog altijd schadelijker voor het milieu dan het produceren en rijden van een M5. Daarbij is de blusbaarheid en veiligheid van een elektrische auto ook nog eens om te huilen. Om nog maar te zwijgen over het karton vs plastic debacle. Daar het produceren van de meeste kartonnen variante meer energie kost en dus indirect zorgt voor meer uitstoot dan het produceren en recyclen van plastic (waar je dus in veel gevallen nieuw materiaal aan toe kan voegen) en dan blijkt ook nog eens dat goedje dat in je kartonnen rietjes zit kankerverwekkend is.

Ik kots overigens het meest op BN-ers die vooraan staan tijdens zulke demonstraties maar wel lekker overal het (prive)vliegtuig naartoe pakken, a 7x per jaar.
    Last edited by TylerDurdn on 16 Sep 2023, 15:01, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author TylerDurdn for the post (total 3):
    LeandroBonfimtezzyunitedB. Dzsudzsak
    Jur1913
    Internationale topspeler

-
    Last edited by Jur1913 on 16 Sep 2023, 13:31, edited 1 time in total.
    Maikel
    Site Admin

Laten we vooral stoppen met hier een maatschappelijke discussie houden.
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Jur1913
    Trixm
    Vedette

Maikel wrote: 16 Sep 2023, 13:21 Laten we vooral stoppen met hier een maatschappelijke discussie houden.
    Volgens mij zijn er op de vorige pagina’s ook nog een aantal Posts die er niet thuis horen, ik noem er eentje “gewoon doorrijden “.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    FTS
    Saibari is underrated.
    ShovingNE2
    Site Admin

Die gast die bij Heracles een beker gooide kreeg me toch een enorm portie klappen zeggen. Kleding ook kapot. Geweldig. Je kan hem niet hard genoeg slaan.

Nu nog 20k boete en een levenslang SV graag.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 17 Sep 2023, 11:25 Die gast die bij Heracles een beker gooide kreeg me toch een enorm portie klappen zeggen. Kleding ook kapot. Geweldig. Je kan hem niet hard genoeg slaan.

Nu nog 20k boete en een levenslang SV graag.
    En daarna levenslang opsluiten!
    ShovingNE2
    Site Admin

TBS. Beter.
    Chucky
    Vedette

Af en toe weet ik niet wat ik lees hier. Die reacties vind ik in ieder geval een stukje kwalijker dan een plastic bekertje op het veld, eerlijk gezegd.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 7):
    29.04.2007Paco CasalWoodenshoesVoijkePCGCRen Höekpsvgouda
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Overigens de minuut 'stilte' was er ook een met plaatsvervangende schaamte. Dan staat daar een Saibari in ons shirt en dan is het voor een aantal volwassen gasten niet mogelijk om een minuut je bek te houden. Iemand die keihard 'Boeien!' roept tijdens die minuut, ik vind dat eigenlijk ook kwalijker dan een bekertje op het veld.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 10):
    YkhimWoodenshoesTylerDurdnDribbleVoijkeFTSRen HöekJoJo10. NilisJur1913
    ShovingNE2
    Site Admin

Chucky wrote: 17 Sep 2023, 12:39 Af en toe weet ik niet wat ik lees hier. Die reacties vind ik in ieder geval een stukje kwalijker dan een plastic bekertje op het veld, eerlijk gezegd.
    Of tegen de keeper. Tja: ik sta recht tegenover de mensen die het allemaal wel mee vinden vallen. Ik vind dat de sport kapot gemaakt wordt hier in Nederland. En degenen die dat doen kan je m.i. niet hard genoeg treffen.

En anderen vinden het erbij horen (tis maar een bekertje). Ik hoop dat hij een week moeilijk loopt hoor. Dat hij het voelt. En later de factuur er achteraan.
    Standbeeld
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 17 Sep 2023, 12:42 Overigens de minuut 'stilte' was er ook een met plaatsvervangende schaamte. Dan staat daar een Saibari in ons shirt en dan is het voor een aantal volwassen gasten niet mogelijk om een minuut je bek te houden. Iemand die keihard 'Boeien!' roept tijdens die minuut, ik vind dat eigenlijk ook kwalijker dan een bekertje op het veld.
    Die kerel mogen ze dan twee keer levenslang geven!
    ShovingNE2
    Site Admin

29.04.2007 wrote: 17 Sep 2023, 12:42 Overigens de minuut 'stilte' was er ook een met plaatsvervangende schaamte. Dan staat daar een Saibari in ons shirt en dan is het voor een aantal volwassen gasten niet mogelijk om een minuut je bek te houden. Iemand die keihard 'Boeien!' roept tijdens die minuut, ik vind dat eigenlijk ook kwalijker dan een bekertje op het veld.
    Was dat niet vanuit het uitvak?
    koetje
    Legende

ShovingNE2 wrote: 17 Sep 2023, 12:50
    Had de indruk dat het vanuit Oost c.q Zuid kwam. Daarna ook nog wat geluiden vanuit het uitvak.

Heb me er in ieder geval kapot aan geërgerd.
    Bossche bol
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 17 Sep 2023, 12:50
    Nee ook iemand uit Vak A
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Inderdaad. En de hele tijd zachtjes fluiten en grinniken ook. Stelletje primitieve randdebielen. Maar ik verbaas me bij PSV tegenwoordig helemaal nergens meer over, helaas.
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Iemand die een minuut stilte verstoort verdiend pas een levenslang SV en een paar flinke klappen. Respectloze hond.
  • These users thanked the author Paco Casal for the post (total 7):
    ShovingNE2YkhimkoetjeTylerDurdnHammerDribbleJur1913
    #FreeGeneratie4
    ShovingNE2
    Site Admin

Dan heb je echt een defect hoor.
    Post Reply