AZ
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dit dus, het is fucking Conference League. In deze poule moet je gewoon twee keer van Mostar winnen, thuis Legia verslaan en uit een punt daar pakken. Dan is er niks aan het handje en ben je netjes door. Dikke faal deze campagne.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Vedette
Zoals ik al eerder schreef, AZ is niet zo heel goed. Hebben afgelopen zomer een paar goede spelers verkocht en niks er voor terug gehaald. Alleen Pavlidis is voor Eredivisie een top spits. Verder loopt er veel middelmaat, wat vergane glorie en wat talent dat wellicht ooit uit kan groeien tot aardige spelers. Zondag kan PSV zo maar eens eenvoudig winnen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik heb goed naar jou geluisterd, Johann. Daarom heb ik eerder al in het wedstrijdtopic gepost dat het 0-5 gaat worden.Johann Vogel wrote: ↑14 Dec 2023, 21:11 Zoals ik al eerder schreef, AZ is niet zo heel goed. Hebben afgelopen zomer een paar goede spelers verkocht en niks er voor terug gehaald. Alleen Pavlidis is voor Eredivisie een top spits. Verder loopt er veel middelmaat, wat vergane glorie en wat talent dat wellicht ooit uit kan groeien tot aardige spelers. Zondag kan PSV zo maar eens eenvoudig winnen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Johann Vogel
-
- Lid van verdienste
Een matige selectie met een matige trainer, dat is AZ. Laat Jansen maar Van 't Schip of Slot opvolgen, ik vind hem drie keer niets namelijk.
Verder jammer dat ze het niet hebben gered, maar nadat ze die 3-0 voorsprong tegen Zrjinski Mostar alsnog weggaven terwijl Legia op datzelfde moment van Aston Villa won wist je al dat AZ het ontzettend zwaar zou gaan krijgen om door te gaan.
Verder jammer dat ze het niet hebben gered, maar nadat ze die 3-0 voorsprong tegen Zrjinski Mostar alsnog weggaven terwijl Legia op datzelfde moment van Aston Villa won wist je al dat AZ het ontzettend zwaar zou gaan krijgen om door te gaan.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Als je verliest van Zrjinski Mostar dan ga je inderdaad waarschijnlijk niet door. Dat was echt dramatisch slecht. Slechtste prestatie sinds Utrecht van die Luxemburgers verloor.Mick Jagger wrote: ↑14 Dec 2023, 21:24 Een matige selectie met een matige trainer, dat is AZ. Laat Jansen maar Van 't Schip of Slot opvolgen, ik vind hem drie keer niets namelijk.
- trouwepsvfan
- Vedette
Staan na een helft achter met 0-1 bij HHC Hardenberg. Benieuwd hoelang Jansen blijft zitten. Als ze er vanavond uit vliegen wordt het toch wel precair.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- trouwepsvfan
- Vedette
Oh huh dan gaf de NOS een verkeerde melding. Dan heb ik niks gezegd
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong