Transferwindow 2023/24
-
- Lid scoutingsteam
Debast is daarnaast een van de twee (!!) fitte centrale verdedigers van Anderlecht. Die laten ze nooit gaan in de winter.
-
- Vedette
Het aankopen van een groot talent voor rechts/linksbuiten die komend jaar veel minuten kan maken achter Lang en Lozano zou een prima investering zijn.CZ_Code wrote: ↑26 Jan 2024, 09:55Voor een aantal van die spelers kan je de zogenaamde "strategische" aankoop al niet doen. Jonge spelers die volgend jaar Veerman bijvoorbeeld kunnen vervangen kosten in de winter gewoon 10+ miljoen. Jonge spelers die nog tijd nodig hebben om daarheen te groeien achter Saibari hebben we al, namelijk Land. Dus of je koopt een speler van 10+ miljoen die achter Saibari en Veerman zal zitten tot de zomer of je zit Land keihard in de weg. Van de andere 2 snap ik het overigens wel, verkoop Obispo als de geruchten kloppen en haal een jonge RCV van het geld + CL inkomsten om voor te soorteren op Ramalho's vertrek, en hetzelfde voor Bakayoko als Vertessen gaat.Robson de Souza wrote: ↑26 Jan 2024, 09:51
Wat mij betreft zijn er een aantal opties. Met strategisch bedoel ik een jonge speler die aansluit bij de selectie en die in de zomer de vervanger kan zijn van een vertrekker. Gezien de geruchten en het aflopende contract van Ramalho zou het dus een vervanger van Veerman, Ramalho of Bakayoko kunnen zijn.
Hetzelfde geldt voor het aankopen van Debast of een verdedigende middenvelder die back-up kan zijn voor Schouten.
Verder was PSV een tijdje terug in de markt voor Borza, een linksback van 17 jaar oud. Die kun je nu prima halen met het oog op komende jaren.
Hetzelfde geldt voor Karol Borys, een talentvolle middenvelder van 17.
Het zou me eigenlijk best tegenvallen als PSV geen enkele aankoop zou doen.
-
- Legende
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Gisteren wel een jet van Solna naar München gevlogen:
Check out playback of aircraft CS-LTS from to Munich on Flightradar24. https://fr24.com/data/aircraft/cs-lts#33c114d
Naar Eindhoven niks te vinden.
Check out playback of aircraft CS-LTS from to Munich on Flightradar24. https://fr24.com/data/aircraft/cs-lts#33c114d
Naar Eindhoven niks te vinden.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Meervoudig international
Stiekem hebben we toch een RCV nodig en een middenvelder die veerman kan opvolgen.
Nu zonder Saibari en veerman is ons middenveld echt te licht.
Zou jammer zijn als ze niet alvast iemand aantrekken die langzaam gebracht kan worden. Er moeten al zoveel spelers aangetrokken worden in de zomer. Spreiding van de aankopen zou het jezelf makkelijker maken.
Zou jammer zijn als ze niet alvast iemand aantrekken die langzaam gebracht kan worden. Er moeten al zoveel spelers aangetrokken worden in de zomer. Spreiding van de aankopen zou het jezelf makkelijker maken.
-
Er is natuurlijk wel eea veranderd tov voorgaande jaren.
We zijn dit jaar, volgend jaar, en hopelijk komende jaren een CL deelnemer.
Om ook daar competitief te zijn, en dat willen we graag, heb je een selectie nodig met 24 redelijk gelijkwaardige spelers.
Op ED niveau is dat eigenlijk totaal niet realistisch, qua budgetten, aantrekkingskracht, en de jaarlijkse onzekerheid mbt CL deelname.
Dat maakt winterse transfers extra ingewikkeld.
Een talent kopen om B.V. Veerman volgend seizoen te vervangen is niet realistisch, want niet CL waardig.
Nu een CL waardige speler kopen met normaliter nog 2 potjes CL in het vooruitzicht en 16 ED wedstrijden waarbij de prijzen eigenlijk al verdeeld zijn, is ook niet realistisch.
En alles wat daar tussenin zit (Sandler achtigen) is juist het beleid, en niveau, waar we vanaf willen.
Wat mij betreft is deze window dus niet het moment voor transfers, uitgezonderd de posities waar je onderbezet bent (6-positie, of RCV).
Maar die moeten dan wel van CL niveau zijn, of dat in de nabije toekomst worden.
We zijn dit jaar, volgend jaar, en hopelijk komende jaren een CL deelnemer.
Om ook daar competitief te zijn, en dat willen we graag, heb je een selectie nodig met 24 redelijk gelijkwaardige spelers.
Op ED niveau is dat eigenlijk totaal niet realistisch, qua budgetten, aantrekkingskracht, en de jaarlijkse onzekerheid mbt CL deelname.
Dat maakt winterse transfers extra ingewikkeld.
Een talent kopen om B.V. Veerman volgend seizoen te vervangen is niet realistisch, want niet CL waardig.
Nu een CL waardige speler kopen met normaliter nog 2 potjes CL in het vooruitzicht en 16 ED wedstrijden waarbij de prijzen eigenlijk al verdeeld zijn, is ook niet realistisch.
En alles wat daar tussenin zit (Sandler achtigen) is juist het beleid, en niveau, waar we vanaf willen.
Wat mij betreft is deze window dus niet het moment voor transfers, uitgezonderd de posities waar je onderbezet bent (6-positie, of RCV).
Maar die moeten dan wel van CL niveau zijn, of dat in de nabije toekomst worden.
-
Klopt alleen nu betaal je de laatste dagen penning 16, en als Bosz blijft vertrouw ik erop dat er een goed team staat aan het begin van de competitie.Sao-Mellow wrote: ↑27 Jan 2024, 13:09 Stiekem hebben we toch een RCV nodig en een middenvelder die veerman kan opvolgen.
Marcel for president!
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Indd veel geld zie de berichte al verschijnen: PSV zet spits van 4 mil in kkd de rest van de clubs praten over match fixing
-
- Lid van verdienste
Het is inderdaad veel geld en je mag hem maar een driejarig contract aanbieden. Als je pech hebt moet je hem alweer voor een fors minder bedrag laten gaan nog voordat hij zijn debuut in PSV 1 heeft gemaakt, bijvoorbeeld omdat hij zijn contract niet wilde verlengen.
- Hatseflats
- Vedette
Zonder risicos te nemen kom je ook niet vooruit
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Jur1913
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als hij na drie jaar transfervrij vertrekt en het ergens anders goed doet, krijg je wellicht nog een (aanzienlijk) deel van de som terug via de opleidingsvergoeding.
Dat verkleint het risico enigszins.
Dat verkleint het risico enigszins.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
-
- Legende
https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... v-scouten/
Volgens de bronnen van Expressen was PSV-hoofdscout Denny Spronck er zaterdag om Kusi-Asare te volgen - en de PSV-scout kreeg de 16-jarige dus twee doelpunten te zien maken.
PSV was, net als enkele andere clubs, ook aanwezig tijdens het kamp van AIK in Portugal
- Joenepsv
- Legende
We lichten die jongen dus goed door. Lijkt me een prima transfer voor de toekomst. Misschien even benoemen dat jongens als Gakpo en Madueke onlangs een mooie transfer hebben gemaakt vanuit onze academy. Dat moet toch mooie reclame zijn.
-
- Legende
https://fotbolldirekt.se/2024/01/27/avs ... e-till-PSV
FotbollDirekt kan nu zaterdagavond onthullen dat AIK nog maar op details verwijderd is van het rondmaken van een grote deal met PSV Eindhoven voor Jonah Kusi-Asare.
Vertessen centen worden direct gebruiktUit de informatie van FotbollDirekt blijkt ook dat vanavond de definitieve onderhandelingen tussen AIK en PSV worden voortgezet. De partijen zullen de deal rondmaken in de tijd dat de vertegenwoordigers van PSV ter plaatse zijn in Stockholm.
- These users thanked the author Madueke for the post (total 8):
- Joenepsv • ComeOnPSV • TomV23 • Standbeeld • SKERLA • SomeOne • DaveB • FieseFriedrich
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ComeOnPSV
- Vedette
Lijkt dus topnieuws inderdaad.Madueke wrote: ↑27 Jan 2024, 17:15 https://fotbolldirekt.se/2024/01/27/avs ... e-till-PSVFotbollDirekt kan nu zaterdagavond onthullen dat AIK nog maar op details verwijderd is van het rondmaken van een grote deal met PSV Eindhoven voor Jonah Kusi-Asare.Vertessen centen worden direct gebruiktUit de informatie van FotbollDirekt blijkt ook dat vanavond de definitieve onderhandelingen tussen AIK en PSV worden voortgezet. De partijen zullen de deal rondmaken in de tijd dat de vertegenwoordigers van PSV ter plaatse zijn in Stockholm.
-
- Internationale topspeler
Oké.. Dat zou fantastisch zijn om weer een toptalent van buitenaf te mogen verwelkomen voor een schijntje, wat ca. 5 miljoen toch is tegenwoordig.
Ik vraag me wel af waar hij in de hiërarchie zou moeten passen. Met Pepi en Van Duiven hebben we al twee talentvolle spitsen, ieder in een andere fase van de ontwikkeling, die goede potentie hebben om voor een plek in PSV 1. Zou Kusi-Asare hier onder komen te staan, of is het een talent uit de buitencategorie waar anderen voor moeten wijken?
Ik ben benieuwd
Ik vraag me wel af waar hij in de hiërarchie zou moeten passen. Met Pepi en Van Duiven hebben we al twee talentvolle spitsen, ieder in een andere fase van de ontwikkeling, die goede potentie hebben om voor een plek in PSV 1. Zou Kusi-Asare hier onder komen te staan, of is het een talent uit de buitencategorie waar anderen voor moeten wijken?
Ik ben benieuwd